Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 34 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby to bylo jen tak, tak v dnešní době už nikdo zastaralou vysokopodlažní tramvaj nekoupí, ani jako ojetinu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: když pohledáš na tomto fóru (i snad v tomto vláknu), zjistíš, že dát pražské T6 do brněnského provozu by nebylo jen tak, a nejspíš by se to ani nevyplatilo.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Takže v Praze se zbavují T6 a Brně není dostatek kapacitních tramvají. No, abychom se pak nedivili :-P

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakub S. píše:
... O náhradě souprav modernizovaných T3 či původních T6 se zatím ani nešušká a předpokládám, že to určitě vydrží nejmíň do toho roku 2017.....

Modernizované T3 rozhodně v současné sestavě do roku 2017 nevydrží...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Ano, máš pravdu, byla to neochota jakkoli spolupracovat se Škodovkou než se vyřeší situace kolem 13T.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jakub S. píše:
Navíc se problém přenesl i do trolejbusové trakce, neochota nakupovat nové vozy způsobila nutnou údržbu vozů, zas na druhou stranu nákup fajnových 21Tr z jiných měst. Dnes byl po 6 letech půstu zařazen do provozu první nový kloubový trolejbus ze 30 vozů 31Tr... A trolejbusová sóla, jak to tak vypadá, nejsou úplně daleko :).


Nevím, jestli zrovna nenákup nových trolejbusů do Brna by se dal přičíst zrovna neochotě tyto vozy pořizovat.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Lze tomu přisoudit. Byl problém se smlouvou se Škodovkou (vysoutěžen model 13T) na výhradního dodavatele nových tramvají mezi lety 2007 a 2016 - časem v Brně opadl zájem odebírat vozy, Škodovka zas pochopitelně nechtěla ustoupit... Takže jsme se vydali cestou oficiálně rekonstrukcí T3/K2 -> Vario LF/LF2, což je vzhledem ke smlouvě OK. A protože až do konce roku 2016 nemůže bez ústupku Škodovky do Brna dosednout jiná tramvaj než 13T, tak nastalo období generálek a udržování, což se vyhlo jen největším střepům (zrychlovače, T3M...), které byly právě wanizovány (letoškem v součtu 24 LF a 24 LF2).
Příští rok nás sice čeká 20 ks nových inovovaných 13T, ty by ale měly vzhledem ke své reálné kapacitě přednostně nahrazovat staré K2, podle najetých km. O náhradě souprav modernizovaných T3 či původních T6 se zatím ani nešušká a předpokládám, že to určitě vydrží nejmíň do toho roku 2017 (a kdoví jestli, přeci jen 20 vozů, každý za necelých 60M, to nejsou drobný...).
Navíc se problém přenesl i do trolejbusové trakce, neochota nakupovat nové vozy způsobila nutnou údržbu vozů, zas na druhou stranu nákup fajnových 21Tr z jiných měst. Dnes byl po 6 letech půstu zařazen do provozu první nový kloubový trolejbus ze 30 vozů 31Tr... A trolejbusová sóla, jak to tak vypadá, nejsou úplně daleko :).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Marek Kubík píše:
Dobrý večer, DPP začal odstavovat z provozu tramvaje T6A5. Jedná se hlavně o ty které by vzhledem k počtu najetých kilometrů museli projít opravou většího rozsahu a ty by se údajně finančně nevyplatili. Přesto DPMB začal na tramvajích T6A5 provádět GO, je to z toho důvodu že je v Brně narozdíl od Prahy kde se provádějí dodávky tramvají Škoda 15T není čím nahradit?

Tak vzhledem k tomu, že DPMB nemá 400 tramvají T3R.P jako v Praze, které mají díky rekonstrukci jistě vyšší zůstatkovou hodnotu oproti T6A5, nahradit čím nejsou. Pořád tu je 20 odporových K2, 6 T3M atd.


Offline
329
18 pro 2008 21:18
Stochov okr.Kladno
Dobrý večer, DPP začal odstavovat z provozu tramvaje T6A5. Jedná se hlavně o ty které by vzhledem k počtu najetých kilometrů museli projít opravou většího rozsahu a ty by se údajně finančně nevyplatili. Přesto DPMB začal na tramvajích T6A5 provádět GO, je to z toho důvodu že je v Brně narozdíl od Prahy kde se provádějí dodávky tramvají Škoda 15T není čím nahradit?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ten staťák je hlavně úplně nový.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vidíš, zrak máš tedy v pořádku. sarcastic

Mimo upraveného vnějšího osvětlení je vidět ještě zadní transparent umístěný uprostřed a opatřený brzdovým světlem ala Vario a pak staťák přesunutý na střechu po vzoru předních T6.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Ondra K. píše:
Nicméně, těch novinek je tam vidět víc. :wink:

Já tam vidím šalinu biggrin

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Hlavně okna vypadají nějak čistě :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zřejmě sjednocení s T3 a K2, u kterých se toto uspořádání světel pro zpětný pohyb a nouzové/záchranné brzdění používá už od dob T3SUCS. Nicméně, těch novinek je tam vidět víc. :wink:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ty tři zadní světla, to je zase nějaká novinka? Byly dvě bílé, nyní dvě červené a bílá uprostřed.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
První zkušebky po VP/GO se jezdí vždy sólo.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
A pak že T6 musí jezdit v soupravě sarcastic To se nestává tak často, že by B vůz bloudil po městě.. :lol: Jinak aktuálně stojí 1201+1202 na zkušebně v ÚD a dodělávají se detaily (RIS a pod.) Foceno 13.5.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ondra K. píše:
Akorát 3xT3 při vhodném výběru vozů spojit šlo, ale 3xT6 prostě momentálně nejde a ani nepůjde.

To mi je jasný a nespojitelnost T6 je mi vcelku fuk. Ale potajmu si říkám, co kdyby...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
1201+1202 na zkušební jízdě.

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To není až tak pravda. Některým pražským T6 bylo zrušeno zadní automatické spřáhlo, takže to trvale zadní vozy jsou, akorát oproti Brnu s možností provozu sólo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Fafner: Akorát, že v Praze nejsou trvalé B vozy.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Akorát 3xT3 při vhodném výběru vozů spojit šlo, ale 3xT6 prostě momentálně nejde a ani nepůjde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nenarážel náhodou Fafner tím rokem 2019 jen a pouze na šotoakci při výročí BMHD?
Když při minulém výročí bylo 3xT3, tak proč ne při dalším 3xT6...
Nebo se dá sšotit i něco jiného? Třeba 2wana+1wana+wlek...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Problém bych viděl v tom, že přidaná zásuvka potřebuje adekvátní kabeláž, která tam, předpokládám, po GO nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Když to nejde dneska, kdo řekl, že to nepůjde potom? Naivně předpokládám, že moc jiných věcí, než zásuvka na spřáhle, na kterém dnes není, by tomu stačila, a stačí, aby ji někdo dal na jeden z oněch 18 zbývajících vozů, které se pravděpodobně do té doby budou předělávat :)

(V Praze to tak, pokud vím, jezdilo při zátěžových testech Barrandovské estakády :) viz http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041631 , a než mě bude někdo chytat za slovíčko, že tam byl vždy jeden vůz vypnutý a jen jako zátěž, z mého pochopení onoho článku byl vypnut u druhého a třetího vozu vždy jeden podvozek - takže imho taky nic nepřekonatelného)

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]