Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Ale fuj, přece bychom nezbastlili takové krásné elegantní vozy :shock:
Další specialitka v již tak roztříštěném vozovém parku, ale v DPmB je možné vše..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No když to v Parsu dělají z T3, tak proč by to nemělo jít z T6. Ale jestli by se tato do budoucna velmi zajímavá akce uskutečnila (i když v to moc nevěřím), určitě bych přitom zrovna vyměnil dveře za skládací.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Další dotaz pro "techniky":
Napadá mě, zda by se T6 daly zhodnotit následjící rekonstrukcí.
2xT6 + NP článek z kachen => Jendosměrná kachna
2xT6 PX + NP článek ==> Obousměrná kachna

V případě obousměrný bych nedělal 5. dveře úplně vzadu, aby mohla zůstat původní kabina.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
1220 má podezřele naleštěný zářivě oranžový pantec.

...již delší dobu, stejně jako 1216, už to tu někde bylo :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1220 má podezřele naleštěný zářivě oranžový pantec.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
tramvaják píše:
včera na d-2 kolem půl 8 na hlavním nádraží T6A5 1215+1216. Nevím proč to na té d-2 jezdilo.


Rání přejezd na d-3 dělá jedno kolo jako d-2


Offline
470
01 zář 2005 23:14
včera na d-2 kolem půl 8 na hlavním nádraží T6A5 1215+1216. Nevím proč to na té d-2 jezdilo.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
OT: Veru tak me napada kterym klackem je tazeno 600V? Vzdycky zapomenu kde je zem a kde je kabl...neni to nahodou pravej spolu s vysilacem na RIS?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1217+1218 jsou na VP


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Honny píše:
(polo)pantograf je jako pod proudem? oO

Jj , cela konstrukce je pod proudem az po izolatory, na kterych stoji na streche.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
(polo)pantograf je jako pod proudem? oO

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
26
17 říj 2006 14:23
Kamil píše:
Na železničních vozidlech už to nařízení o žlutých pantografech neplatí. Při opravách je teď natírají všechny šedou barvou. Takže na tramvajové pantografy by se ta šedá snad mohla také aplikovat.


Na železnici je jiná elektrika a platí tam jiné normy? Nevím, ptám se.
Jinak šedá barva se používá v kabelech pro označení fáze.


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Na železničních vozidlech už to nařízení o žlutých pantografech neplatí. Při opravách je teď natírají všechny šedou barvou. Takže na tramvajové pantografy by se ta šedá snad mohla také aplikovat.


je to skutečně lakování kvůli normě jak píše PvvS. Střecha není elektricky živá část!!!!, cedule "plech střechy je vodič" upozorňuje na prostý fakt, že je defakto uzemněn a tedy nikde na střee není bezpečno. Tu normu zajímavě doplňují současné trolejbusové sběrače - rovněž žluté, které elektricky živé nejsou. Je to spíš o zvyku a o výraznosti.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
PvvS píše:
Elektricky ziva cast. Vystrazna zluta barva.


Ano, ale stačí se podívat na množinu x tramvají, které určitě mají žlutý pantec, ovšem pod nánosem spadaného uhlíku, tudíž některé celé černé. Z toho vyplývá, že toto nařízení/normu/předpis vymyslel člověk nepřemýšlící. Navíc elektricky živá část je v podstatě celá střecha...kde žlutý nátěr v podstatě splňují pouze dvě reklamní kotasovky na SA :-D.

Na druhou stranu se to čas od času vyčistí, jako příkladně nyní donedávna zasviněná dvojice 1655+56.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Filip Daněk, Miky: Můžete prosím psát příspěvky až potom, co zapojíte mozek? Nicneříkající příspěvky akorát zasviní diskuzi. Děkuji.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
PvvS píše:
Elektricky ziva cast. Vystrazna zluta barva.

Hm, no jasně, krásně vidět :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
mauricio píše:
novej nenovej, lesklej nelesklej, krásnek nekrásnej, stejně se za chvíli zasviní
mno presne tak..


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Janatak píše:
Apropos, proč se vůbec pantograf lakuje do žluta, když zasvinění je otázka času a několika dešťů? Bohatě by stačila šedá, podobně jak ve Vídni, sviní se to taky, ale není to tak vidět...

Elektricky ziva cast. Vystrazna zluta barva.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
mauricio píše:
novej nenovej, lesklej nelesklej, krásnek nekrásnej, stejně se za chvíli zasviní


Apropos, proč se vůbec pantograf lakuje do žluta, když zasvinění je otázka času a několika dešťů? Bohatě by stačila šedá, podobně jak ve Vídni, sviní se to taky, ale není to tak vidět...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
novej nenovej, lesklej nelesklej, krásnek nekrásnej, stejně se za chvíli zasviní
Tak tak. Uhlik je svinici svine svinuta 8-) Melo by se prejit zpatky na hlinikove listy. Sice nici trakcni vedeni, ale zato pantografy na soto-fotkach vypadaji stale jako nove.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
novej nenovej, lesklej nelesklej, krásnek nekrásnej, stejně se za chvíli zasviní


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Hafan: Tan pantograf není novej. Je pravděpodobně jenom vyměněn při nějakém poškození za jiný a ten poškozený buď opraven nebo zlikvidován. Každá vozovna má zásobu pantografů všech typů, které jsou na jejich tramvajích použity (někde i ty, které použity nejsou (Schunk, Lekov ESGE). Při výměně ty "nové" nejsou špinavé od uhlíku, proto se tak lesknou. Podobně se lesknoucí ptg jako 1216 má i 1220...

novej nenovej, nově vypadá a je kráásnej :wink:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Hafan: Tan pantograf není novej. Je pravděpodobně jenom vyměněn při nějakém poškození za jiný a ten poškozený buď opraven nebo zlikvidován. Každá vozovna má zásobu pantografů všech typů, které jsou na jejich tramvajích použity (někde i ty, které použity nejsou (Schunk, Lekov ESGE). Při výměně ty "nové" nejsou špinavé od uhlíku, proto se tak lesknou. Podobně se lesknoucí ptg jako 1216 má i 1220...


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Hafan007 píše:
1216 má novej ptg :wink: Je krásně oranžovej :o)

Asi dárek k 11. narozeninám, který měly T6A5 v Brně. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 14:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]