Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 53 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další
Autor Zpráva
Offline
26
04 črc 2005 02:36
Se radši ani neptejte...
adam_r píše:
V Praze a Ostrave se jezdi na pantograf predniho vozu kvuli kontakum proudove ovladanych vyhybek.

Hlavni problem je, ze jedno sprahlo pouzivane na T6 v Praze, ... prijde okolo 1 milionu kc (zdroj diskuze na prt.cz). Bez proudoveho propojeni to bude radove levnejsi (nemusi splnovat tolik ruznuch bezpecnostnich norem apod...), coz muze byt hlavni duvod v Brne.

Zkušebně se i v Praze jezdilo na zadní ptg, ale problém je opravdu u těch výhybek, když ještě jezdily v Praze RT6, tak některé výhybky s tím nešly přehodit, protože kontakt byl moc blízko výhybce. Jinak někdy v létě před pár lety se stalo, že se spřáhlo na dvojici T6 rozpojilo a DU dočasně zakázal provozování T6 ve dvojicích. Byla to snad nějaká konstrukční chyba či co. Od té doby už spřáhla na T6 nemají kožený přehoz.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
K problematice jednoho staženého ptg v soupravě T6A5:
Dozvěděl jsem se, že v každém městě je určité zastoupení Drážního úřadu a v každém městě mají zřejmě jinou mentalitu. Tzn. že T6 v Praze, Ostravě, Bratislavě...dostaly povolení k provozování soupravy s pouze jedním ptg, jen v Brně drážní úřad usoudil, že při jednom pantografu je v kabelu mezi vozy vyšší napětí a že brněnští cestující jsou natolik šikovní, že by tento kabel rozmontovali a stčili do něho prsty. Teď si nedělám srandu, ale pravděpodobně je to oficiální důvod, proč se T6 v Brně provozují na oba ptg. :-)


V Praze a Ostrave se jezdi na pantograf predniho vozu kvuli kontakum proudove ovladanych vyhybek.
V Bratislave a Kosicich se prestavuji vyhybky pomoci elektromagnetu pod vozem, a tim padem je jedno na ktery sberac se jede. Jak napsal kolega, tak se jezdi na zadni, aby odreny uhlik z list nepadal na strechu.

K proudovemu propojeni: VV60LF ma pry take propojeni 600V z motoroveho vozu, takze tady by problem byt nemel. Hlavni problem je, ze jedno sprahlo pouzivane na T6 v Praze, ... prijde okolo 1 milionu kc (zdroj diskuze na prt.cz). Bez proudoveho propojeni to bude radove levnejsi (nemusi splnovat tolik ruznuch bezpecnostnich norem apod...), coz muze byt hlavni duvod v Brne.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Možná to není ani DÚ ale možná tím že mechanici v Ostravě makaj tak jak maj, vlek si něco najezdil, teď jezdí zkušebně s cestujícíni, a to nás teprve čeká...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil píše:
K problematice jednoho staženého ptg v soupravě T6A5:
Dozvěděl jsem se, že v každém městě je určité zastoupení Drážního úřadu a v každém městě mají zřejmě jinou mentalitu. Tzn. že T6 v Praze, Ostravě, Bratislavě...dostaly povolení k provozování soupravy s pouze jedním ptg, jen v Brně drážní úřad usoudil, že při jednom pantografu je v kabelu mezi vozy vyšší napětí a že brněnští cestující jsou natolik šikovní, že by tento kabel rozmontovali a stčili do něho prsty. Teď si nedělám srandu, ale pravděpodobně je to oficiální důvod, proč se T6 v Brně provozují na oba ptg. :-)

a proto taky jezdí v Ostravě vlek s lidma a v Brně ne - DÚ v Brně se prostě stále něco nelíbí


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Pokud jde o Bratislavu, Kosice, Ostravu ci Prahu ktery maji mezi vozy vedeni napeti 600V myslim ze je to jedno...na Slovensku se jezdi na zadni ptg z duvodu bordelu z list kterej pada az za B vuz takze ptg nejsou po tydnu pekne cerny jako treba v Brne-podobnym stylem jezdi vozy KT8D5 tedy na zadni ptg coz je mozne i v Brne a nedavno sem to zahlidl na d-x2 u vozu 1707 takze jel na zadni poloptg kloubem vzad :-P moc pekny...ale zpet k T6...jen v Brne je kazdy vuz napajen sam takze musi byt navrchu oba ptg...jestli se pletu doufam ze me PvvS opravi :wink:


manil píše:
K problematice jednoho staženého ptg v soupravě T6A5:
Dozvěděl jsem se, že v každém městě je určité zastoupení Drážního úřadu a v každém městě mají zřejmě jinou mentalitu. Tzn. že T6 v Praze, Ostravě, Bratislavě...dostaly povolení k provozování soupravy s pouze jedním ptg, jen v Brně drážní úřad usoudil, že při jednom pantografu je v kabelu mezi vozy vyšší napětí a že brněnští cestující jsou natolik šikovní, že by tento kabel rozmontovali a stčili do něho prsty. Teď si nedělám srandu, ale pravděpodobně je to oficiální důvod, proč se T6 v Brně provozují na oba ptg. :-)

Je nějakej rozdíl mezi tím, jestli má ptg zvedlej přední nebo zadní vůz?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
POku ja vim tak to bude spis tim ze Bratislava, Ostrava, Kosice,Praha mely T6 pred urcitym datem , a Brno az po nem . A mezitim byla zmena zakona, kde se jednalo o roztrzeni pri vykolejeni.

Mozny je ale vsecko


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K problematice jednoho staženého ptg v soupravě T6A5:
Dozvěděl jsem se, že v každém městě je určité zastoupení Drážního úřadu a v každém městě mají zřejmě jinou mentalitu. Tzn. že T6 v Praze, Ostravě, Bratislavě...dostaly povolení k provozování soupravy s pouze jedním ptg, jen v Brně drážní úřad usoudil, že při jednom pantografu je v kabelu mezi vozy vyšší napětí a že brněnští cestující jsou natolik šikovní, že by tento kabel rozmontovali a stčili do něho prsty. Teď si nedělám srandu, ale pravděpodobně je to oficiální důvod, proč se T6 v Brně provozují na oba ptg. :-)


se divim jak to tu resite, opravdu na T6 a na T3R u B vozu zadne buse nikdy nebylo a neni, vyjimkou je pouze T3RF samara ta ma obe


Nevím co furt řešíte - to Buse tam OPRAVDU NENÍ !!!!!!!


Offline
Uživatelský avatar

67
10 bře 2005 21:15
Brno
Anonymní píše:
manil píše:
Dneska jsem se zaměřil na T6A5, kvůli BUSE v B vozu a řekl bych, že tam opravdu je, akorát je zakrytý nějakou plentou

Kdyz by tam bylo tak proc by ho zakryvali, kdyz u souprav T3 a T3RF je Buse v provozu na cele obou vozu (pokud B vuz ma takto uzpusobene celo)

Pochybuji, že bude BUSE v A i v B voze. U normálních dvojčat to tak není.


manil píše:
Dneska jsem se zaměřil na T6A5, kvůli BUSE v B vozu a řekl bych, že tam opravdu je, akorát je zakrytý nějakou plentou

Kdyz by tam bylo tak proc by ho zakryvali, kdyz u souprav T3 a T3RF je Buse v provozu na cele obou vozu (pokud B vuz ma takto uzpusobene celo)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Asi bych tu diskuzi o tom jestli mají B vozy přední Buse ukončil...pravdou je že při zkušebkách má Béčko jen ceduli s nápisem zkušební jízda-pokud by buse měli bylo by určitě jednodušší to tam napsat než s sebou tahat cedule...navíc když na zadním je vždy výstražný trojúhelník...takže se přikláním k názoru že Buse tam naní a nikdy nebylo...bohužel :-?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jsem se zaměřil na T6A5, kvůli BUSE v B vozu a řekl bych, že tam opravdu je, akorát je zakrytý nějakou plentou


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusha píše:
Oni si totiž v ČKD řekli, že by to jinak bylo moc unifikovaný, což by odporovalo firemní strategii.


No hlavně se v Brně docela přísně dodržuje strategie A a B vozů...přeci jenom nejsme na tom tak dobře jako v Ostravě kde si můžou dovolit dát přední buse i do B vozů a ty můžou libovolně jezdit jako sóla, řízené i řídící vozy... :-P


Oni si totiž v ČKD řekli, že by to jinak bylo moc unifikovaný, což by odporovalo firemní strategii.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
B vozy maji taky statak, bez nej by to nejelo. Pouze maji jiny typ , proto je umisten jinde.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Shrňme to ted tak že A vozy jsou kompletně vybaveny a to jak co se týče buse tak klimy staťáku apod. B vozy mají odlehčenou výzbroj (viz chybějící staťák na střeše, nemaj klimu a pření buse...toť vše...jinak se chci zeptat někoho znalýho: když mají A vozy staťák na střeše nemají jej tedy pod podlahou? A kde jej tedy mají Béčka? Nebo je staťák jen na Ačku? To by ale odporovalo tomu že B vozy po VO běžně jezdí jako sóla...prosím o vysvětlení...předem díky...Ps:co je v té krabici místo přední klapky??


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jelikož T6 jezdím docela často, tak se třeba skusím zeptat nějakýho řidiče, ale taky se přikláním k variantě, že T6 v Bčku zadní BUSE je


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
ta krabice za odporama je pouze jina verze stataku, v brne maj A vozy jiny statak jak B vozy.

P.S. FIXI: podivej se poradne na B vozy T6A5 a nesir tady bludy . Ne nadarmo si po dilnach solo B vozy T6A5 vozej zvonek na narazniku a ceduli za oknem. Poradne si prohlidni kabinu .


NEMAJÍ!!!! Opravdu ne, i když to tak vypadá. Totiž ta bedna není samotný Buse, ale je to jenom "bedna na bednu"!!


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi píše:
B vozy mají BUSE, je zakryto deskou. Chybí klima ata krabice co je u áček vzadu. Ale viděl jsem 1206 po VO jako sólo.


Tak mají B vozy přední Buse nebo ne? Jsem z toho docela zmatenej :-P Jinak Fixi myslíš tou krabicí staťák co je před poslední klapkou?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
B vozy mají BUSE, je zakryto deskou. Chybí klima ata krabice co je u áček vzadu. Ale viděl jsem 1206 po VO jako sólo.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusha píše:
Vozy "B" skutečně již od výroby nemají přední Buse, "A" vůz ale zadní Buse má. On toho zadní vůz postrádá trochu víc, ale je pravda, že přední by mohl jezdit po rozpřažení bez jakýchkoliv úprav sólo na lince. Při zkušebních jízdách viděna i souprava v opačném řazení (!!) B+A, spojená svými klasickými spřáhly s jakousi pochybnou mezivozovou propojkou, řízeno z čelního "B" vozu.


B vůz sem viděl jako řídící taky pouze jednou přes redukce spojen s A vozem klasickými spřáhly...šlo o odtah z české do pisárek...


Vozy "B" skutečně již od výroby nemají přední Buse, "A" vůz ale zadní Buse má. On toho zadní vůz postrádá trochu víc, ale je pravda, že přední by mohl jezdit po rozpřažení bez jakýchkoliv úprav sólo na lince. Při zkušebních jízdách viděna i souprava v opačném řazení (!!) B+A, spojená svými klasickými spřáhly s jakousi pochybnou mezivozovou propojkou, řízeno z čelního "B" vozu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: makosinus a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 16:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]