Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Takže, jestli to dobře chápu, sudé eviďáky nejsou plnohodnotné? To pak beru.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
ReZ: Ten nejzásadnější problém je (nebo možná byl - netuším, co umí 1202), že B vůz samotný nevypravíš, takže A vozy takto vypravené by měly vyšší proběhy kilometrů, než B vozy. B vůz by tak čekalo stání ve vozovně a stejně by musel jít do VP prakticky ve stejnou dobu, jako A.

Ať už to "klapne", nebo ne, pokud se něco podstatně nezmění/nezměnilo s B vozy, tak bych to stejně viděl jako naprosto výjimečnou záležitost.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Zeptám se nešotoušsky jako laik. Co brání sólo provozu T6? Krom toho, že to v Brně není zažité a zvyklé.
Pokud by všechny sólo T3 prošly wanizací a pospojovány do souprav, tak při potřebě sólo na méně vytížené linky a nenutnosti NP snad nic technicky nebrání ve vypravení sólo T6, ne?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ranní 2/10: 1584...


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Ano, říkalo se = minulý čas.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A neříkalo se furt, že sólo provoz T6 ne-e?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zitra odpoledne doporucuju venovat zvysenou pozornost 2/10 :-) Snad to klapne.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
A na tento pohled bychom si měli pomalu zvykat. biggrin

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dneska taky...

Příloha:
DSC_1290.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Na cvičkách dnes solo T6 a to bílá 1211.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jedině jako součást barikád. sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Není divu vzhledem k tomu jak to vypadá na Ukrajině a v okolních zemích...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je otázka jestli by ty T6 vůbec někdo chtěl. Momentálně se jim nedaří prodávat ani zrychlovače.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
ad vyřazování pražských T6: Předpokládám, že je bude chtít Praha nejdřív vcelku prodat někam dál na východ.

Poloautomatická spřáhla jsou víc zdrojem problémů než přínosem. A navíc především spojování poloautomatických spřáhel je kolikrát daleko náročnější, než s klasikou.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Ve světě to možná využijí, ale těch několik rozpojení do roka se zvládne i s klasikou, která ja hlavně spolehlivější :)

EDIT: tak nějak :)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Teď spekuluju. Jestli to není taky způsobeno tím, že na T6 a T3R ty spřáhla víceméně nemají možnost "ukázat" své výhody, tedy jednodušší spojování/rozpojování vozů a možnost napájení jednoho vozu druhým a tak jsou vidět víc jejich zápory. Možná kdyby byly na Variích, které se rozpojujou a přepojujou prakticky furt, tak by pohled na ně byl třeba taky jiný.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
To jsem netušil, že je taková snaha se jich zbavit. Zajímavé je, že ve světě je to spíše naopak :D


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
k.vojta píše:
Když je tu řeč o vyřazování pražských T6, nedalo by se z nich vytěžit pár nedostatkových dílů? Napadají mě automatická spřáhla, která by se při GO nemusela vyměňovat za klasická nebo nepoškozená okna, které se v Brně kupovaly nové.


Ony jsou nějaké nedostatkové díly? Spřáhla se každopádně mění cíleně, abychom se těch "automatů" zbavili, takže ty opravdu kupovat nechceme :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
b1 píše:
Ani papírově nejde reko T6 na VarioLF?

Předpokládám, že pokud by se VarCB3LF schválila jako náhradní díl na T6, tak by to mělo jít.

k.vojta píše:
Když je tu řeč o vyřazování pražských T6, nedalo by se z nich vytěžit pár nedostatkových dílů? Napadají mě automatická spřáhla, která by se při GO nemusela vyměňovat za klasická nebo nepoškozená okna, které se v Brně kupovaly nové.

Zrovna spřáhla by asi nic neřešila, neb my máme Scharfenberg a pražáci Secheron, navíc je otázkou jestli nejsou nedostatkovým zbožím i pro ně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Když je tu řeč o vyřazování pražských T6, nedalo by se z nich vytěžit pár nedostatkových dílů? Napadají mě automatická spřáhla, která by se při GO nemusela vyměňovat za klasická nebo nepoškozená okna, které se v Brně kupovaly nové.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Pokud se nic nezměnilo tak prej ne. Ale v budoucnu mne napadlo co třeba reko T6 > EVO1. Ale to je asi také utopie.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Ani papírově nejde reko T6 na VarioLF?


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Tak se udělá T6 s nízkopodlažním středem. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jedinej důvod proč dnes kupovat vysokopodlahu,za nejakou zbytkovou ne-li šrotovou cenu je ten, že by v blízké době prošla "reko" na LF což u T6 nejde. I když kacířska myšlenka by se našla...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ani DPRK?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 14:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]