Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Zavzpomínejme dnes na desetileté výročí provozu tramvají T6A5, které DPMB oslavuje, jak jinak, odstavením tramvají ve vozovně po celý den... :oops:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dobrej přehled, ty jo!!! :lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M3 píše:
manil píše:
Dneska jsem si všiml, že 1220 stejně jako 1206 nemá řadič "kouli", ale "téčko", taktéž od firmy Schaltbau, ale jinou, než je v K2R, T3R, KTN... řekl bych, že je jediný takový v Brně...


Stejný řadič má teď i 1603 - ale nejsem si 100% jistej.

Nene, 1603 má řadič Lekov KRD 42 s polstrovanou otočnou hlavou hlavou, který je v současnosti ve vozech 1603, 1622, 1632, 1633, 1655, 1656, 1752. Ostatní T3P, T3R.PV, T3R.EV a většina K2P mají stejný typ řadiče, akorát hlava je plastová. Ostatní K2P (1119, 1052, 1040...), a K2T kromě 1038 mají Lekov KRD 39, který je shodný s KRD 42, akorát má pevnou neotočnou hlavu, což značně znepříjemňuje řízení. Vozy 1042, 1036, 1038 mají také řadiče Lekov, ale původní hlava je nahrazena velkou bílou koulí. Dále T3R, K2R(03) a KT8D5N mají řadiče Schaltbau ve tvaru "T", stejně jako včechny Lekovy a T6A5, 1615 a 1039 mají taky Schaltbau, ale kouli. Všechny brněnské řadiče mají funkci mrtvého muže, narozdíl například od těch pražských.

Lekov KRD 42 s plastovou hlavou
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1030r:20051218
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1030r_3:20051218

Schaltbau koule
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615r:20051218

Schaltbau "T"
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1029rucka:20050906

V příloze je fotka polstrovaného KRD 42


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
manil píše:
Dneska jsem si všiml, že 1220 stejně jako 1206 nemá řadič "kouli", ale "téčko", taktéž od firmy Schaltbau, ale jinou, než je v K2R, T3R, KTN... řekl bych, že je jediný takový v Brně...


Stejný řadič má teď i 1603 - ale nejsem si 100% jistej.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1211 a 1212 mají dveřní pohony IGE. Jsou ale seřízené jinak, než na skládací dveře. Signál zní tak dlouho, co řidič drží tlačítko zavírání a jak ho pustí, tak signalizace vypne a dveře se začnou zavírat. (podobně jako u dveří s poptávkou v T3 bez IGE). Na 1205+6 budou IGE pravděpodobně taky...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jsem si všiml, že 1220 stejně jako 1206 nemá řadič "kouli", ale "téčko", taktéž od firmy Schaltbau, ale jinou, než je v K2R, T3R, KTN... řekl bych, že je jediný takový v Brně...


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
manil píše:
Dneska jsem si v kabině u 1206 všiml, že místo klasické koule (řadič), co v T6 bývá je řadič Schaltbau ve tvaru "T". Nevíte někdo, proč v jedné T6 je oproti ostatním jiný řadič? Proč není aji v "A"?


Třeba se koule rozbila a je tam jen nový to téčko, nebo odešel celej řadič, a stejnej typ (součástky) nebyl(y) skladem, tak se tam dalo, to co šlo..


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
U ostatních je koule, tak proč by měli být v některých "téčka"? Jde přece o co možná nejdokonalejší sjednocení ovládacích prvků... :roll: ](*,)

To stejné je se sedadly - proč např. v KT8 jsou malé, staré a roztrhané sedačky, když ve dvojčatech v "B" kabině po reko jsou v hodně případech nová velká a pohodlná sedadla? To stejné je i na mnoha dvojčatech v "A" kabinách (malá a nepohodlná sedadla). Některé myšlenkové pochody zainteresovaných lidí skutečně nechápu... :roll: :evil:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jsem si v kabině u 1206 všiml, že místo klasické koule (řadič), co v T6 bývá je řadič Schaltbau ve tvaru "T". Nevíte někdo, proč v jedné T6 je oproti ostatním jiný řadič? Proč není aji v "A"?


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
manil píše:
adam_r píše:
mauricio píše:
zajímalo by mě (pokud se to tu už řešilo sorry), jaké by byly nutné úpravy béček T6 pr sólo provoz? kromě BUSE, palubáku, pár prvků v kabině...


B-vozy T6A5 maji jiny (slabsi) staticky menic, ktery by nejspis bylo potreba vymenit, aby utahl vsechnu palubni elektroniku. Staticky menic je ta krabice na strese - je to videt na prvni pohled, ze predni a zadni vuz ma jiny typ.

Daleko uzitecnejsi rekonstrukce by byla vymena dveri u techto vozu.

No, na dveře by stačila pouze výměna pohodů za IGE, nebo alespoň modernizace, jako je na 1205+6 nebo 1211+2...


Problém je v tom, že výměna dveří stojí cca 200 000,-Kč (jedny - za stejné co jsou na 1205 a 1211), což DP do toho nevrazí, zvlášť teď, kdy se zaměřil na rekonstrukce starých vozů.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Dost opožděně :-D


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
To jsem zvědavej, jak by to na 1 vupadalo... Asi dost nezvykle... :-)


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
jo, a d-9, díky.. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
jeyek píše:
ne... ty jezdí jen na d-3, 12 a 13..


a d-9...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
ne... ty jezdí jen na d-3, 12 a 13..


Prosím vás jezdí T6A5 na d-1?


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Ten první snímek je dobrý

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tady jsou obrázky k tomu rannímu setkání, o kterém jsem psal ve vypravenosti. Je to sice hrůza kvalita, ale T6 na Míráku se nevidí každej den...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
adam_r píše:
mauricio píše:
zajímalo by mě (pokud se to tu už řešilo sorry), jaké by byly nutné úpravy béček T6 pr sólo provoz? kromě BUSE, palubáku, pár prvků v kabině...


B-vozy T6A5 maji jiny (slabsi) staticky menic, ktery by nejspis bylo potreba vymenit, aby utahl vsechnu palubni elektroniku. Staticky menic je ta krabice na strese - je to videt na prvni pohled, ze predni a zadni vuz ma jiny typ.

Daleko uzitecnejsi rekonstrukce by byla vymena dveri u techto vozu.

No, na dveře by stačila pouze výměna pohodů za IGE, nebo alespoň modernizace, jako je na 1205+6 nebo 1211+2...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
zajímalo by mě (pokud se to tu už řešilo sorry), jaké by byly nutné úpravy béček T6 pr sólo provoz? kromě BUSE, palubáku, pár prvků v kabině...


B-vozy T6A5 maji jiny (slabsi) staticky menic, ktery by nejspis bylo potreba vymenit, aby utahl vsechnu palubni elektroniku. Staticky menic je ta krabice na strese - je to videt na prvni pohled, ze predni a zadni vuz ma jiny typ.

Daleko uzitecnejsi rekonstrukce by byla vymena dveri u techto vozu.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
ds píše:
1625 byl jedním z vozů, které se upravovaly na provoz sólo v roce 2000. Takže v současné době by mu snad až tak moc chybět nemuselo. Na přesuny do pisárek jsem zapomněl :oops:, to je fakt, ale to co se spřahuje (např. 1595+64) lze rozpojit vždycky, ostatně 1610+12 se rozpojují a spojují denně.


1625 byla upravena na sólo, ale při GO zase odsólována...aspoň by 1610+1612 mohly jezdit pořád spolu, a 1535+1540 taky. A 1597 ze čtyřky taky zmizí, bude 1597+1549.


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Ani ne tak hezčí jako praktičtější. Nechápu proč DPMB musí vždycky spřahovat "samostatné" B vozy s čelním transparentem.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
1625 byl jedním z vozů, které se upravovaly na provoz sólo v roce 2000. Takže v současné době by mu snad až tak moc chybět nemuselo. Na přesuny do pisárek jsem zapomněl :oops:, to je fakt, ale to co se spřahuje (např. 1595+64) lze rozpojit vždycky, ostatně 1610+12 se rozpojují a spojují denně.

no, pokud vím, tak 1625 nemá počítač a přední tablo. 1610 a 1612 už jsem poměrně dlouho neviděl v soupravě, ikdyž by to bylo hezčí.... 1595 a 1564 se často spojují a rozpojují. Ty jsou zase hezčí jako sóla :-)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
1625 byl jedním z vozů, které se upravovaly na provoz sólo v roce 2000. Takže v současné době by mu snad až tak moc chybět nemuselo. Na přesuny do pisárek jsem zapomněl :oops:, to je fakt, ale to co se spřahuje (např. 1595+64) lze rozpojit vždycky, ostatně 1610+12 se rozpojují a spojují denně.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Fixi : k čemu další sólo na d-4??? Počítej se mnou : jezdí tam 16 kurzů, z toho nejméně 6 jsou kloubáky. Zbývá 10. 1 z toho (13/4) by měla být K2P kvůli večeru na d-3. Na 9 kurzů jsou tyto vozy :
1517,1535,1540,1541,1542,1545,1555,1558,1562,1564,1569,1575,1586,1589,
1593,1597,1610,1612,1615,1616,1620,1624,1625,1634.
Mně to teda připadá jako dostatečná rezerva, myslím že čtvrt milionu se dá použít výrazně efektivněji. Navíc při přestavně B vozu na A je třeba vyřešit automatické spřáhlo. Jak by se to odtahovalo? A při výměně za pražský typ novou zásuvku, kabeláž... To už by bylo asi za víc.

1542 již jezdí v soupravě, 1535+40, 1541+45, 1595+64 jezdí jako sóůla i v soupravě, 1616, 1624, 1625 a 1634 jsou z Pisárek, které sóla nevypravují, 1625 nelze jako sólo vypravit (nemá palubní informatiku)
Ale i tak je rezerva více než dostatečná :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]