Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1146 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 23:22 

Příspěvky: 34
Od: 31 bře 2019 10:53
Ono těch Pražských je ještě dost možností koupit (však jich mají plnou kolej), otázkou zůstává, jestli DP o nákupu uvažuje... Podle mě by to jistou vizi na pár let mohlo mít a pokud se počítá s nákupem vozů místo KT, tak by i udržitelnost provozuschopnosti díky dílům z KT byla reálná...Akorát by to chtělo minimálně dodat kamerový systém dveří. Ještě jsem s tím nejel, tak nemůžu soudit, ale co se týče vizuální stánky, tak vozy po úpravě u nás vypadají docela k světu. Teda daleko líp než loupající se géčka a podobné vyžité stroje


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 17:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
bozidar.bozidar píše:
Pražské T6A5 mají digitální regulátory. Tj je to v podstatě ten stejný rozdíl jako Analogové a Digitální Rpčko :)

Rp zvuk analog: https://youtu.be/Q1eZHZK4G6g?t=10

Rp zvuk Digitál : https://youtu.be/NFyIWIgclc4?t=3

To, co mají pražské vozy, bych nenazval digitálními regulátory, ale spíš odlišným frekvenčním nastavením. Údajně je to na požadavek DP Bratislava, kde při zahájení provozu T6 docházelo k výpadkům měníren díky kmitočtům původního nastavení. Toto následně převzala Praha, a to i na KT8.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 17:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
mechoš píše:

Ano brněnské vozy budou "trojčata" a tramvajé z prahé jako "dvojčata"

Jinak myslím že 1213+1214 nejsou zatím upravené do trojčete ...

Nejsou. Další trojče by mělo být 1205+1206 s 1204 následované 1201+1202+1203.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 17:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
tailslide píše:
Zdravim. Otázka asi na manila. Co je v těch pražských za pískovače? Měli by tam být tři na každý vůz a elektromagnety čkd?

Jo, jsou tam původní elektromagnety. Praha má ljux výbavu - 3 pískovače (2 pískovače sypou 1. nápravu a třetí pískovač sype 3. nápravu zleva). Při doplňování se ale řidič naběhá. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 16:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Od: 27 pro 2011 22:32
Bydliště: Blansko
To teplíčko v ní ráno, to byla parádička. Na topení nešla udržet ani ruka, po delší době jsem si užil cestu šalinou a netřepal se v bundě. A narazil jsem na ní ráno úplně náhodou při přestupu z busu na Ústředním hřbitově :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 16:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1569
Od: 03 zář 2009 13:18
Dnes vyjela souprava 1221+1227 na 00223.

Dobrý nápad na focení.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2019 18:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2791
Od: 29 srp 2009 19:30
Vzhledem k dvouleté výluce v souvislosti s výstavbou VMO Žabovřeská to je čekatelné. Současný provoz byl mimo jiné prezentován v počátcích jako ověřovací pro účel zajištění ND při této výluce (bude snaha navýšit kapacitu spojů na úkor omezení intervalů linek jedoucích přes Veveří - aby se vše procpalo). Při současných počtech tedy lze počítat s 5 dvojčaty (jedna brněnská + 4 ex pražské) a 6 trojčaty z původních brněnských T6A5.
PS: Právě ověřeno, na 32/1 je "pouze" souprava 1213+1214.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2019 18:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2683
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
dimik píše:
1213+1214 dostala "C"čko nebo jen výměna na 00132? Na Akademii DP v Ústředních dílnách byla informace, že nakonec bude 18 vozů spojeno do 6 trojic, tak že by :?: :!:


Ano brněnské vozy budou "trojčata" a tramvajé z prahé jako "dvojčata"

Jinak myslím že 1213+1214 nejsou zatím upravené do trojčete ...

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2019 18:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1858
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Ani po doplnění kamer?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2019 18:22 

Příspěvky: 238
Od: 03 zář 2012 18:05
PS: Vidím tady ještě dotaz na spojování pražských T6 do trojic. Na to jsem se "spešl" vedoucího ÚD ptal, a s těma se do trojic nepočítá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2019 18:13 

Příspěvky: 238
Od: 03 zář 2012 18:05
1213+1214 dostala "C"čko nebo jen výměna na 00132? Na Akademii DP v Ústředních dílnách byla informace, že nakonec bude 18 vozů spojeno do 6 trojic, tak že by :?: :!:


Naposledy upravil dimik dne 10 pro 2019 18:22, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2019 18:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 183
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
Dle informací na Fejsu, něco kolem 17:00 byla u Tech. parku pražanda pokřtěná autem. Šalina jen škrábance, auto na odpis.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2019 12:35 

Příspěvky: 3
Od: 22 srp 2019 10:07
Pražské T6A5 mají digitální regulátory. Tj je to v podstatě ten stejný rozdíl jako Analogové a Digitální Rpčko :)

Rp zvuk analog: https://youtu.be/Q1eZHZK4G6g?t=10

Rp zvuk Digitál : https://youtu.be/NFyIWIgclc4?t=3


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 lis 2019 07:49 

Příspěvky: 249
Od: 07 kvě 2011 12:50
Zdravim. Otázka asi na manila. Co je v těch pražských za pískovače? Měli by tam být tři na každý vůz a elektromagnety čkd?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 lis 2019 13:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 183
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
Ohledně toho zvuku mě napadají dvě varianty, o kterých můžeme jen spekulovat. Že všechny T6A5 mají TV3 je jasné. Všechny prošly různými stupni pravidelných oprav a je otázkou, zda jejich TV3 mají 100% shodné el. součástky, zda pracují se stejnými kmitočty, zda nejsou použity různé verze TV3. To vše ovlivňuje zdroj zvuku. Pokud se nemýlím, jako reproduktor fungují odporníky na střeše, s kterými rezonuje ochranná klec. Jsou prvky tohoto "reproduktoru" u obou různě znějících šalin stejné? Není na té dvouhhlásce něco na střeše povolené, co způsobuje dvojí rezonanci?
Na to vše může odpovědět pouze servisák z dílen.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 lis 2019 11:23 

Příspěvky: 34
Od: 31 bře 2019 10:53
Dojhlásek no.. Všimni si i u některých kačen, Košičanky měly dřív taky dvojhlas, teď už nemá ani jedna a 38 nijak upravovaná není.. Možná záleží na stupni rozjezdu, nebo na napětí sítě? Ale myslím, že úprava žádná neproběhla. Přecejen 212 jezdí v trojici, tak nějaká změna by musela proběhnout i na 211 a 208 a ty mají zvuk tak jak je na nahrávce 213. Napadlo mě odlišný odběr na motorové skupiny, ale to už je asi blbost, to by zřejmě zasáhl skluz...To ti fakt neřeknu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 22:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 233
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
No T6 po generálce (mám projeté soupravy 01+02 a 13+14) znějí jakoby dvojitě. V zipu rozjezd 1213 a 1219.
Příloha:
Desktop.zip


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 20:37 

Příspěvky: 34
Od: 31 bře 2019 10:53
1212?? Je úplně stejný jako zbytek jeho 19ti sourozenců :) Možná trochu duní převodovka ale výzbroj je na 100% stejná :) Na pražandách je jiný nastavení měniče, ale naše Brňačky jsou pořád stejné


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 17:45 

Příspěvky: 905
Od: 28 čer 2014 21:40
Manil neveděl přesně, takže se zeptáme přimo povolaných. Co je jiného na voze 1212, když ma jiný zvuk výzbroje? Přirovnal bych to ke zvuku KT8.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 08:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 183
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
Ondra K. píše:
Je třeba znovu připomenout, že T6 byly pořízeny jako nouzová náhrada za dožívající T3G. Bez nákupu T6 by se muselo přistoupit k dalším GO T3G, a to je podle mě mnohem horší varianta. Ve srovnání s T3 je T6 pořád o něco lepší stroj navíc použitelný do trojic, což může být vítaný způsob navýšení počtu nedostatkových velkokapacitních souprav. Ideální by samozřejmě byl nákup nových vozidel, bohužel ta budou až časem a současný stav je třeba nějak řešit.

Přesně toto jsem měl na mysli svým dotazem, kolik stojí GO a sestavení stavebnice nové šaliny. Někteří tu stále srovnávají kvalitu za 26mega a 350 táců!!!
Za 3,5 mega bude jezdit 8 starých šalin. Za 3,5 mega by nejezdila ani jedna nová.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 21:48 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5614
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Mauricio píše:
Metry vysoko jsem neskákal ani z nákupů Poršat, přesto ale tento stroj aspoň vzdáleně připomíná techniku tohoto století. Nákup T6 v roce 2019 je ale solidní přestřel.

Nedá se jinak, než souhlasit. Jsem rád, že má ještě někdo zdravý pohled na věc...

Je třeba znovu připomenout, že T6 byly pořízeny jako nouzová náhrada za dožívající T3G. Bez nákupu T6 by se muselo přistoupit k dalším GO T3G, a to je podle mě mnohem horší varianta. Ve srovnání s T3 je T6 pořád o něco lepší stroj navíc použitelný do trojic, což může být vítaný způsob navýšení počtu nedostatkových velkokapacitních souprav. Ideální by samozřejmě byl nákup nových vozidel, bohužel ta budou až časem a současný stav je třeba nějak řešit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 20:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1858
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Mauricio píše:
Jakožto občana města, který zde utrácí nemalé peníze a platí daně, mě jakákoliv cena za jízdenku uráží. Když už musím využít stále se zhoršujících služeb komunálních podniků, a když mám to štěstí, že na zastávku přijede i nějaký spoj, tak jedu na černo, při nejhorším za zlevněnou jízdenku...

Myslím si, že služba, která je dotována (tudíž financována z našich daní) z více než 50 % by měla být zdarma. To z toho důvodu, že náklady na výběr jízdného se často blíží vybranému jízdnému. Také přece neplatím za to, že mohu ve městě chodit po chodníku postaveném z našich daní nebo si sednout na lavičku pořízenou z našich daní.

Jen by mohl vzniknout spor o to, co ještě je MHD a co už ne. Asi bych to řešil tak, že dopravce, který v daném městě obsluhuje dvě a více zastávek (třeba ČD), musí cestujícím umožnit přepravu zdarma mezi těmito zastávkami. Od města by pak dostal zaplacený ušlý zisk.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 20:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1749
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
xxx píše:
Takže není moc spolehlivá, jo?

To je prakticky každý vůz po SP/VP/GO. Jde o to, že začátkem provozu se všechny kontakty musí vyhřát a potom šroubované kontakty podotahovat.

P.S. Málokdo ví, že když se ve fabrice skládají kompjútry, tak je potom nechají běžet zapnuté týden v tahu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 18:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2683
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
Mauricio píše:
Metry vysoko jsem neskákal ani z nákupů Poršat, přesto ale tento stroj aspoň vzdáleně připomíná techniku tohoto století. Nákup T6 v roce 2019 je ale solidní přestřel.

Nedá se jinak, než souhlasit. Jsem rád, že má ještě někdo zdravý pohled na věc...


Tak pokud tu chcte poršata dejte 50ká za čtvrhodinovou jízdenku a budou i pozlacená madla.....

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 11:00 

Příspěvky: 9219
Od: 15 led 2005 23:41
Metry vysoko jsem neskákal ani z nákupů Poršat, přesto ale tento stroj aspoň vzdáleně připomíná techniku tohoto století. Nákup T6 v roce 2019 je ale solidní přestřel.

Nedá se jinak, než souhlasit. Jsem rád, že má ještě někdo zdravý pohled na věc...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1146 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jmb a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 úno 2020 18:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]