Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 56    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
2
26 lis 2020 09:54
Co se app DPMBinfo týče, tak 3 x T6/LF2 + LF/2 x


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To ani netvrdím, že je problém s vozy, spíš někdo doprasil při programování DPMBinfo pro IOS.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Trojčata určitě nejezdí, všechny vozy jsou zpětně upraveny pro provoz ve dvojicích. Takto se to zobrazuje už dlouho, na vozech problém není..


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
DPMBinfo tak poslední měsíc plácá blbosti, jak v odjezdech, tak v řazení. Když si dám seznam vozidel, tak se ukazujou čistě náhodně a ne podle evidenčních čísel a u T6 se ukazujou trojčata třeba na pětce, což je holý nesmysl už z hlediska linky, natož vozidel.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
DPMBinfo nemám, ale minimálně dneska jezdí 1205 i 1215 jinde (linka 5, resp. 10), takže na 12 nejsou. Co se týče trojčat na 12, tak tam byl problém s měnírnou prý.


Offline
72
17 lis 2012 23:31
To jako vážně už zase jezdí trojčata, tentokrát na d-12, nebo je to nějaký relikt na DPMBinfo? 1201+1202+1203, 1209+1210+1216, 1213+1214+1215? Přibudou se začátkem semestru i další, nebo tam zůstanou i dvojičky ex-Pražand?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak to je i u T3, jejichž řady na štěstí taky řídnou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Otázkou ovšem je jak moc jsou ty vozy zrezlý.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
790
25 led 2006 09:46
Já bych je klidně poslal na VP. Sice ano, má je nahradit dalších pět 45T, ale co pak se zbylými T3?


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A odstavení se podle evidence týká tedy i 1221+1227 a 1228+1223. Jaký tedy mají tyto 3 soupravy výhled?


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Spíš dojezdily km do dalšího stupně prohlídky (SP, VP, GO), bez níž je dál nelze provozovat. Prohlídka se sice dá kilometricky prodloužit, ale záleží na technickém stavu vozidel. A teď je otázkou, co s nimi. Investovat do nich další love, nebo se jich zbavit?


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Tyhle Pražandy s původním lakem už končí? Nechci rýpat, ale to mohou jen tak skončit bez náhrady?


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Zajímavý přetah dvojičky 1229+1222 do Medlánek...

Příloha:
DSC_9919.JPG
Příloha:
DSC_9920.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Cracatit: ta tyčka u té KT8D5N v tom prostoru je dle mě pozůstatek toho, že když ty vozy přišly tak měly klasický interiér 2+2 a ta tyčka byla u dvojky, ale protože mezi sedadly byly ty mezery co jsou a nejsou sedadla až u stěny, tak byla moc úzká ulička, takže se dvojsedadla změnily ještě před spuštěním provozu s cestujícími na jednosedadla a tyčka bohužel zůstala tam jak je, pamatuju si dokonce zkušební jízdy, kdy ty dvojsedačky byly odmontovaný a nebyly na té straně žádný krom té jedničky na bedně s pískem. Do provozu s cestujícími už šly všechny s interiérem 2+1.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, u obyč Kachny je i pro mě jako nevidomého výhoda, že tyče jsou furt na svých místech a ne jako u enkových, kde jsou sice na podobných pozicích, ale u té jednosedadlové řady musím hledat tyč někde v prostoru, zatímco u klasiky vymezují tyče něco jako uličku. Bavím se o prostoru mezi prvníma dveřma a druhýma dveřma. Plus navíc u klasiky je u druhých dveří trojka nebo čtyřka, která má záda svařený s předešlou dvojičkou a kam můžu zašoupnout psa, takže o něm pak skoro nikdo neví. Jinak samozřejmě by to šlo i po stylu Praha, tj. většina židli Fainsa po směru a 2+2/2+1, ale připadá mi, že u nás je líp řešenej prostřední článek se sklápěcíma sedačkama a půdorysně sešikmenou uličkou.
Co se týká závětrných clon, tak je to jedna z mála věcí, co mě štvou na Dracích a Okurkách (45T). V těchdle dvou typech a na pár místech i v Sarančeti totiž vychází nohy cestujícího do prostoru pro nástup, nebo trčí pod tím sklem, jak jsou v 13T židle hned za sklem v nízkopodlažním článku. U Draka trčí špičky bot člověku, co na dvojičce u druhých dveří sedí do uličky, což je úplně nejblbější místo v celý šalině, kam si tak sednout.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No jelikož ta NP část je věčně plně natřískaná, tak evidentně plní svůj účel.

Pokud by se interiér řešil stylem jedna strana jedním směrem, tak by asi i ubylo dost míst . Poslední řada sedaček, která je aktuálně zády ke dveřím by prostě zmizela. A zbyl by tam nevyužitej prostor. Výhoda klasických kachen je v tom že ať přijede jakkoliv, tak interiér je furt stejnej.


P.S. Slepice umí létat a to vcelku hodně dobře. o tom by mohl vykládat kdkoliv, kdo jim včas nezastřihl perka.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
eNkový KT8 jsou na tom o něco líp, ale stále.
Prostě…já nevím. Na jedné straně šaliny všechny sedačky jedním směrem, na druhé opačným. Vyřešeno. Eliminovat 4ky a 3ky, nechat 2ky a 1ky.
Ani jeden z těchto typů za NP nepovažuji. Do NP části není pro mě možné se normálně dostat, věčně plně natřískaná. KT8 je NP stejně jako slepice je pták. Jasně, technicky vzato to je pravda, ale…

Čím se liší interiéry? eNkový KT8 mají lepší dveře, okna, pohodlnější sezení, a sezení v uspořádání 2+1. Sice méně sedadel, ale zato prostor na projití a stání. Přijde mi to jako vhodnější volba, i když preferuji maximum sezení. To by ty šaliny musely být daleko širší. A koleje dál od sebe. A… No, asi chápete.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ehm, můžu se zeptat, v čem se ty interiéry liší? :oops: Ani fotky ve fotogalerii mi nepomohly.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
No KT8 bych nazval všelijak, ale povedenými rozhodně ne.
Interiér naprostá tragédie…

Záleží na konkrétním typu. Interiér KT8D5N je v pohodě, u KT8D5R.N2 je to horší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No bohužel vznikala v době, kdy v Německu vyvíjeli 100% nízkopodlažní tramvaj. Holt jsme byli tady na Východě vývojově hodně pozadu. Ale design KT8 mě dodnes nepřestává fascinovat, zatímco jiné lidi provokuje.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No KT8 bych nazval všelijak, ale povedenými rozhodně ne.
Interiér naprostá tragédie…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Vario1523 píše:
Chystá se GO dalších souprav

Doufám, že ne.

Rekonstruovaný interiér se snaží naprosto popřít původní design odpovídající době, ve které byl navržen. Ponuré tmavé prostředí, honosné hranaté tvary, jednoduchost, estetičnost a elegance. To jsou typické designové prvky brutalismu a jemu podobným stylům používaných v 70. a 80. letech. Bohužel jsou tací, kteří tento styl nechápou, doteď mu nepřišli na chuť a snaží se ho znevažovat. Viz rekonstrukce vozů 1231 a 1232.

Jinak samozřejmě vím, že ne všechno z té doby je povedené. Postavilo se i spoustu hnusných barabizen (např. některé nevhodně umístěné paneláky). Ale zrovna tramvaje T5, T6, KT4 nebo KT8 řadím k těm povedeným výtvorům.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
O víkendu jsem měl konečně štěstí na generálkované pražandy "nerezky" 1231+32. Interiér neskutečně prokoukl, je to moc pěkně udělané. Zaujalo mě, že z kachen (do kterých táhne) se odstraňují ty zástěny u dveří, ale tady (u dobře těsnících dveří) zůstaly. Měl bych dvě otázky: Chystá se GO dalších souprav? Minimálně ty první čtyři by ji potřebovaly. Druhá otázka se týká hlučnosti: Proč jsou brněnské T6 o tolik hlučnější, než ty pražské? Způsobuje to jiná podlaha?


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Robert píše:
Já tedy doufám, že Anitry přes své nesporné zápory ještě nějakou dobu vydrží.

To by asi každý kaštan i šotouš, ale ruku na srdce - jak moc je reálné, že se na nich udělá GO? Proto bych se radši držel při zemi a budoucnost draků v soupravách bych viděl spíš jen do konce provozu Aniter. Pak by kapacitu K2 převzali sólo draci a zbytek kapacitoru soupravy.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Evo1 nikdy! Stačí styl, jakým nakupuje Olomouc, pěkně kus ke kusu, skoro jak u Vyčítala, když strejda vynášel díly na Cadilac. "Vylez ven z tý ozdoby, koukej říct rok výroby." :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]