Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Anitra http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=94 |
Stránka 2 z 56 |
Autor: | Naxashi [ 29 lis 2020 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
To taky vždycky nechápu. Na linku 6 vypraví Anitru a 13T (ideálně upravenou). Jak? Proboha, jak je tohle možný? Vždyť to je úplně jiná kapacitní kategorie. Na 6 Anitry prostě nepatří. Taky mě fascinuje, když na 5 nebo 4 vidím upravené 13T, a pak na 6 přijede neupravená. Ta vypravenost mi přijde hodně záhadná. Nikdo tam nerozlišuje vozy podle kapacity. Nikomu nedochází, že 1901 až 1919 mají nižší kapacitu než 1920 a výš. Přitom je to očividný, zásadní rozdíl. |
Autor: | Ondrah98 [ 29 lis 2020 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
MKzB píše: P.S. Ještě se nabízí fantasreko: Vyměnit výzbroj za TV Europulse, přidat mnohočlen, dodělat dveře na druhou stranu. Spojit dvě PX a poslat na d-8. A na Mifkovu se to nevejde... Jasně ta úvaha je úplná blbost a předělání Mifkovy je na tom nejmenší problém. Ale trocha šoto-nesmyslů neuškodí. |
Autor: | MKzB [ 29 lis 2020 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Honza P píše: Je vlastně nějaký rozdíl mezi Astrou a Anitrou? (Kromě názvu a místa působení) Prakticky žádný, jedná se o typ Škoda 03T. Astra a Anitra jsou obchodní názvy. Říká se, že tehdy měl něco proti Opel, proto se brněnské jmenují jinak. P.S. Ještě se nabízí fantasreko: Vyměnit výzbroj za TV Europulse, přidat mnohočlen, dodělat dveře na druhou stranu. Spojit dvě PX a poslat na d-8. |
Autor: | fysk [ 29 lis 2020 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Přesně, když přijede na d-6, tak by mě trefil šlak. Lidi jak sardinky v oleji. Aj na té d-4 je to na hraně. Hodí se tak max na d-10. |
Autor: | goldfinger [ 29 lis 2020 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Kdyby ty krámy odjely do Remetu včera, tak bylo pozdě. Malá šalina s pevnými podvozky. Kromě NP žádná přidaná hodnota. |
Autor: | Honza P [ 29 lis 2020 08:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
morgul píše: takhle mám spíš strach, že tu do GO zachvíli půjdou ty T6, a Anitry mezitím skončí ve šrotu. Z pohledu cestujícího děsivá myšlenka... Právě toho se bojím... I když nevíme, k čemu konkrétně poslouží Astry. V provozu je podle mě určitě neuvidíme. Je vlastně nějaký rozdíl mezi Astrou a Anitrou? (Kromě názvu a místa působení) |
Autor: | morgul [ 29 lis 2020 01:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
v uplynulých letech se reinkarnovaly podstatně starší a uživatelsky nepřívětivější vozy, než Anitry... a i kdyby ty plzeňské prošly něčím větším, co by např.umožnilo spřahovatelnost do dvojic (Europulse) a sjednocení výzbroje s podstatnou částí vozového parku (+ pro dílny a sklady) a ty brněnské se k nim přidaly o pár let později, až dojedou km do tohoto typu akce, pořád by to byly NP tramvaje z tohoto tisíciletí... takhle mám spíš strach, že tu do GO zachvíli půjdou ty T6, a Anitry mezitím skončí ve šrotu. Z pohledu cestujícího děsivá myšlenka... |
Autor: | adam_r [ 29 lis 2020 00:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Ondra K. píše: Vzhledem k nadcházející ekonomické krizi a množství naplánovaných dalších investic do vozového parku (draci, obousměrné tramvaje, sólo i kloubové trolejbusy) bych řekl, že Anitry tady budou naopak ještě hodně dlouho zvlášť když tu jezdí velké množství mnohem starších a vysokých tramvají. Prave proto se koupili ojete 03T z Plzne. Diky vytezenym nahradnim dilum bude mozne udrzet v provozu mistni 03T bez nutnosti velkych invedstic v podobe GO s vymenou vyzbroje. Na tu ale mozna nakonec take u nekterych vozu dojde a anitry tady s nami budou jeste dalsich 20 let. Z pohledu cestujiciho to neni zase tak spatne salina a problem s pevnymi podvozky je mozna precenovan -- muze byt o hodne levnejsi jednou za cas vymenit pri vykendove vyluce kolej v oblouku nez kupovat nove a technicky narocnejsi (=s drazsi udrzbou) vozy s otocnymi podvozky. |
Autor: | Ondra K. [ 28 lis 2020 13:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Vzhledem k nadcházející ekonomické krizi a množství naplánovaných dalších investic do vozového parku (draci, obousměrné tramvaje, sólo i kloubové trolejbusy) bych řekl, že Anitry tady budou naopak ještě hodně dlouho zvlášť když tu jezdí velké množství mnohem starších a vysokých tramvají. |
Autor: | Honza P [ 27 lis 2020 23:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Taky si myslím, že ty stroje budou mít už většinu působení za sebou. Při stáří 14-17 let se skoro divím, že DPMB neuvažoval při náhradě K2 Draky i náhradu Aniter v tom samém VŘ, zas tak dlouho tu s námi už nebudou. Jako bonus by se ozový park trochu unifikoval, což sice neocení oči šotoušů, ale řidiči a zaměstnanci dílen určitě. Astry o tolik starší nejsou (o 3-5 let). Výzbroj Europulse (z Tria) by byla zajímavá úvaha, já však myslím, že ty stroje už mají svoje odjeté (navíc mají neotočné podvozky, další mínus). |
Autor: | MKzB [ 27 lis 2020 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Problémem Aster i Aniter je výzbroj Elin, na kterou se už nevyrábí ani ND. Proto byly koupeny ty Astry aus Pilsen. A dávat tam jinou výzbroj by znamenalo schvalování nového typu, resp. modifikace. Pokud Vím, tak olomoucká Tria mají TV Europulse, takže vyzkoušené to je, možná i dokumentace by se dala použít - záleží, jak moc jsou Astra a Trio papírově příbuzné. Dále záleží, v jakém stavu jsou ty tramvaje celkově, aby ta GO nebyla spíš novostavba. Mimochodem podle evidence v úterý přivezli Astru 309. |
Autor: | adam_r [ 27 lis 2020 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
morgul píše: Taky si říkám, že z pohledu cestujícího je škoda kupovat místo katastrofických K2 a T3 pražské T6, když by se daly i za cenu větší investice provozovat tyhle NP vozy z Plzně. Jsem spíše laik, proto mi moderních NP vozidel přijde líto... Pořád tady těch vysokopodlažních tramvají jezdí nějak mnoho.. Pro zprovozneni by bylo treba uvazovat o celkove GO s vymenou vyzbroje. Takze cena odhadem nekde mezi 10-15 milionu (mozna i vice). Takze je otazka, jestli do toho pri cene noveho EVO neco pres 30M s delsi zivotnosti dava smysl. Mozna ano. |
Autor: | morgul [ 27 lis 2020 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Taky si říkám, že z pohledu cestujícího je škoda kupovat místo katastrofických K2 a T3 pražské T6, když by se daly i za cenu větší investice provozovat tyhle NP vozy z Plzně. Jsem spíše laik, proto mi moderních NP vozidel přijde líto... Pořád tady těch vysokopodlažních tramvají jezdí nějak mnoho.. |
Autor: | Naxashi [ 05 lis 2020 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Ah. V tom případě ano. |
Autor: | Rem [ 05 lis 2020 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Není potřeba, když budou na díly. |
Autor: | Naxashi [ 05 lis 2020 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Máme pro ně e.č.? Nenavazují eva na konec aniter? |
Autor: | Rem [ 05 lis 2020 15:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Je to tak. Příjde mi jejich osud lepší smysluplnější, než u té co z ní bude kavárna či co. A překvapuje mne, že po nich nešáhl DP MO+LI. |
Autor: | PvvS [ 04 lis 2020 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Tak prej přijedou další 2 Astry :) . |
Autor: | Ondra K. [ 26 srp 2020 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
1818 je zpět v Pisárkách opravená po vykolejení na Veveří. |
Autor: | OndraS [ 18 bře 2020 12:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
V Medlánkách je od rána na trajleru Astra č. 310. |
Autor: | MKzB [ 10 bře 2020 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Kde jsou ty Astry? Termín odvozu byl do 29.2. |
Autor: | PvvS [ 13 úno 2020 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Jsou a proto max na ND.. Jako většina tech plzeňskejch vozů. |
Autor: | Cracatit [ 13 úno 2020 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
PVVS: A ty dva kusy nejsou zhuntovaný a nejezdily na jiný polaritě? |
Autor: | PvvS [ 13 úno 2020 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Cracatit píše: Nedělám si iluze, že tu budou dlouho. Prostě, dokud budou díly, tak to nějak půjde. Jen se divím, že toho z Plzně nekoupil podnik víc. Klidně bych bral celou sérii, na náhradní díly dobrý a pár nejlepších kusů by mohlo třeba po VP do provozu jako ojetý trajfly po nákupech v Jihlavě a HK. A tak trochu jiná polarita u už nevyráběné výzbroje nevadí ? Navíc celková zhuntovanost ? |
Autor: | Cracatit [ 13 úno 2020 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Nedělám si iluze, že tu budou dlouho. Prostě, dokud budou díly, tak to nějak půjde. Jen se divím, že toho z Plzně nekoupil podnik víc. Klidně bych bral celou sérii, na náhradní díly dobrý a pár nejlepších kusů by mohlo třeba po VP do provozu jako ojetý trajfly po nákupech v Jihlavě a HK. |
Stránka 2 z 56 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |