Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Anitra http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=94 |
Stránka 7 z 56 |
Autor: | IvanM [ 21 srp 2016 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Aneb jak úspěšně vyhodit 300 tisíc. Na tohle asi mají talent... naprosto zbytečná, nic neříkající, nezajímavá reklama s nulovou informační hodnotou. V jejich případě nemít žádnou reklamu by asi přineslo větší úspěch, bohužel... Na jejich místě by mi bylo až trapně, to bych ty peníze radši dal na charitu a měl lepší pocit... :) |
Autor: | prototyp401 [ 21 srp 2016 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Olympia má nějaký divný vkus to je hrůza ty jejich barevné kombinace na Anitrách... kdyby se radši drželi jejich osvědčené modro-bílé... |
Autor: | Ondra K. [ 21 srp 2016 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
1814 |
Autor: | Ondra K. [ 14 črc 2016 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
1821 -> VP. |
Autor: | Honzík [ 13 črc 2016 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Odchyt z Veletržní: |
Autor: | Ondra K. [ 13 črc 2016 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
1816 dnes dopoledne na TBZ po VP. |
Autor: | MartinV [ 12 črc 2016 16:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Na hřbitov dobrý. |
Autor: | Naxashi [ 12 črc 2016 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Mouka: Cool. Šalina z doby před 2. světovou válkou. Ne, jako…zajímavý řešení, to ne, že ne, ale prosím, hlavně nenásledujme tento příklad. |
Autor: | Mouka [ 12 črc 2016 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Když už se tu diskutuje o vhodné délce obousměrných tramvají, dovolím si uvést příklad z Bytomi (v Polsku u Katowic), i když je mi jasné, že v Brně by to takto nešlo. V Bytomi je krátká linka, která jezdí ke hřbitovu. Není tam smyčka, tudíž je potřeba obousměrná tramvaj. Zároveň tam jezdí málo lidí, takže nějaká dlouhá tříčlánková tramvaj by tam nebyla vhodná. A jak to Poláci vyřešili? |
Autor: | Naxashi [ 12 črc 2016 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Ondra K.: Délka Anitry ne. To je prostě krátký. Délka LF2? Možná. Vnitřní prostor pro cestující musí mít ale délku jako LF2 externě. Takže šalina by byla asi jiné konstrukce. Takovýto vůz by pak měl nějakou tu reálnou kapacitu. Bylo by ho možné použít především při výlukách, kde jezdí kratší linky. Nasazení do provozu? Na linku 4, nejspíš. nebo 11. Uspořádání interiéru? Byla by to článková šalina, takže v každém článku na jedné straně sedačky po směru jízdy (dvojice), přes uličku sedačky proti směru jízdy (jednoduché). V dalším článku by to bylo obráceně. Sakra, asi bych to měl nakreslit. :-D Mám v hlavě, jak by to mohlo vypadat, mohu vytvořit vozidlo pro BAHN. Jestli by měl někdo zájem vidět, jak to myslím. |
Autor: | urbonaut [ 12 črc 2016 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
MKzB: Hotovo. |
Autor: | MKzB [ 12 črc 2016 07:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Bojový úkol pro konstruktéry: Vymyslet otočná sedadla pro obousměrné tramvaje. Nejlépe tak, aby se otočila stisknutím jednoho knoflíku. Nemusí být otočná všechna sedadla. |
Autor: | Ondra K. [ 12 črc 2016 06:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Řekl bych, že obousměrná tramvaj velikosti Anitry/LF2 by byla zbytečná, protože v běžném provozu by vzhledem k nízké kapacitě neměla využití. |
Autor: | Naxashi [ 11 črc 2016 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
ReZ: Ano, já vím. Prevence. To je to, co k tomu řeknu. Měli bychom maximálně myslet dopředu na to, že se někde bude rozšiřovat trať. A měli bychom podle toho plánovat. Obousměrné vozy, délek 27,5 m, 30 m a 22,5 m by měly být používány zejména při výlukách. |
Autor: | ReZ [ 11 črc 2016 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Jenomže jednosměrné jaksi potřebují smyčku a někde se prostě udělat nedá nebo s není počítáno. A nemusíme chodit daleko. Takže obousměrné vozy prostě potřebuješ. |
Autor: | Naxashi [ 03 črc 2016 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
MartinV: No…to ti neberu. Ale tohle je přesně to, proč nemám rád obousměrné vozy. Samé kompromisy a zhoršení. Jednosměrné jsou prostě lepší (z hlediska interiéru, sezení, kapacity atd.). |
Autor: | MartinV [ 03 črc 2016 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Naxashi: u obousměrného vozu můžeš mít buď sedačky pro a proti směru jízdy, nebo retardovaně bokem. Každému samozřejmě vyhovuje něco jiného, já se radši dívám dopředu, byť u toho sedím bokem ke směru jízdy. |
Autor: | M [ 02 črc 2016 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Ona topení moc nepotřebuje, má klimu a jezdí v teplých oblastech Italské Cagliari. |
Autor: | Ondra K. [ 02 črc 2016 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
14T a 13T mají sedadla dál od okna, protože je pod nimi umístěné topení do salonu a další. 06T má pod sedadly volný prostor mimochodem proto, že žádné topení nemá. |
Autor: | Naxashi [ 02 črc 2016 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Přesně tak, tam jsou ty sedačky nalepené u okna. Stále to je takhle podélně, což je prostě špatně a málo být trestné (vtip), ale je to alespoň o něco líp řešené. Vlastně…snad všechny vozy, co mají retardované sezení, mají ty sedačky přímo u okna, ale JEN 13T(0-4) a 14T prostě…ne. :-D To je pak už vyloženě směšné a vypadá to jako snaha znepříjemnit cestování MHD lidem. |
Autor: | M [ 02 črc 2016 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Pozor, tady je to trochu jinak, jsou na stupínku a uplně u okna, kdežto naše jsou dál od okna, narozdíl od našich 13T se v tomto voze dá projít uličkou. https://c7.staticflickr.com/6/5121/5207 ... 0105_b.jpg |
Autor: | urbonaut [ 02 črc 2016 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Hned první fotka z Cagliari ukazuje slabinu tohoto vozu. Sedačky nad podvozky v krajních článcích jsou umístěné stejně jako ve 13T. |
Autor: | Fantomas [ 30 čer 2016 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
Funkční odkaz: https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_06_T Jenže ta má zavěšené články kratší, jako Poršák, tak nevím, jestli nemá blíž k němu než k Anitře. |
Autor: | Tin [ 30 čer 2016 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
k Vektře jen dodám odkaz http://www.plzensketramvaje.cz/?page=vektra.htm ale něco podobného jezdí v Itálii https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_06_T (klikací odkaz se mi nedaří; tipuju, že Š dost vadí) |
Autor: | Naxashi [ 30 čer 2016 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Anitra |
odd: Jé. Někdo, jako já. Ano, bylo to v Plzni, byla to Vektra. Jezdilo to, bylo to super, ale…pak to zrušili. Protože…nevím. Velké tlaky na nápravy asi. Btw, mám na to model pro BAHN. Tam tomu říkám pento. Mám i trio, septo a ennio. Každopádně, spíš 7článkové 13T5 by byly fajn. |
Stránka 7 z 56 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |