Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Anitra
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=94
Stránka 54 z 56

Autor:  manil [ 12 kvě 2005 15:05 ]
Předmět příspěvku: 

Nevíte někdo, jakou výzbroj má Anitra? Podle zvuku bych to tipl na Europulse

Autor:  Izzy [ 12 kvě 2005 00:20 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě jedna věc...jednu dobu (zhruba měsíc až dva-když tu byly vozy1805-9) jezdily Anitry (všech pět) bez klimatizace...výstup byl zahryt a přišroubován plechovou deskou...tak sem se chtěl zeptat proč tomu tak bylo... :?: Tady mám odkazy na fotky z fotogalerie:
1806: http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1806jost_mh
1807: http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1807genpik_ps
1808: http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1808janac

Autor:  Izzy [ 08 kvě 2005 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Tak možná ty dvě Anitry z rozebrané Vektry mýt nebudem? V Plzní prý dle k-repu stojí 2 Anitry pro Brno a nejsou na ně peníze. Zájem projevili už i v Olomouci, takže aby nám je ještě nevyfoukli. To by mě zajímalo co za ně nabízely. 1 Anitra ne preparát z Vektry stála 32 mil.


Pokud byla opce na další vozy tak mi přijdou směšný takovýhle argumenty! Jo VS ty anitry jsou teda z Vektry?

Autor:  Izzy [ 08 kvě 2005 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Izzy píše:
Rozdíly jsou v jednotlivých dodávkách:
-1805 má jinou barvu pískovačů(světle šedou)než ostaní vozy(tmavě šedá)
-1805 ma jinak podvařeny profilem tvaru [ podpěry u dvojsedaček-jen do půlky, ostatní vozy až k sedačce
-1806,7,8,9 mají jinak umístěno ev. č. na čele
-1806,7,8,9 mají jinak umístěný reproduktory(na levé straně nad okny v krajních článcích)-jsou dále od středu zatímco u ostatních vozů jsou blíže ke středu
-1805 má tlačítka POD jak zvenku tak zevnitř podsvícený světle žlutou, ostaní vozy tmavě zelenou
Co se týče ostatních věcí(ale ty už nejsou z výroby)1805 má zkušebně osazeny jiné dveře a hlavně jak u kterého vozu najdete mlhovky(někde obě,někde jednu,někde žádnou)
Rozdíly z výroby jsou minimální a celkem nepostřehnutelné tak sem to zkusil narychlo nakreslit v malování tak se předem omlouvám za kvalitu obrázků.
http://tram.webpark.cz/
Jinak série jdou po sobě takto(podle výrobních čísel):
1805-upravená Astra
1806-1809
1811-1819


Tyhle detaily si uschovej, budou se mi hodit pro popisy typů! Jseš super, že to všechno vidíš.


Díky moc neboj budu si to pamatovat-sem docela vysazenej na takový detaily... :-P

Autor:  VS [ 08 kvě 2005 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tak možná ty dvě Anitry z rozebrané Vektry mýt nebudem? V Plzní prý dle k-repu stojí 2 Anitry pro Brno a nejsou na ně peníze. Zájem projevili už i v Olomouci, takže aby nám je ještě nevyfoukli. To by mě zajímalo co za ně nabízely. 1 Anitra ne preparát z Vektry stála 32 mil.

Autor:  Fixi [ 08 kvě 2005 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
Rozdíly jsou v jednotlivých dodávkách:
-1805 má jinou barvu pískovačů(světle šedou)než ostaní vozy(tmavě šedá)
-1805 ma jinak podvařeny profilem tvaru [ podpěry u dvojsedaček-jen do půlky, ostatní vozy až k sedačce
-1806,7,8,9 mají jinak umístěno ev. č. na čele
-1806,7,8,9 mají jinak umístěný reproduktory(na levé straně nad okny v krajních článcích)-jsou dále od středu zatímco u ostatních vozů jsou blíže ke středu
-1805 má tlačítka POD jak zvenku tak zevnitř podsvícený světle žlutou, ostaní vozy tmavě zelenou
Co se týče ostatních věcí(ale ty už nejsou z výroby)1805 má zkušebně osazeny jiné dveře a hlavně jak u kterého vozu najdete mlhovky(někde obě,někde jednu,někde žádnou)
Rozdíly z výroby jsou minimální a celkem nepostřehnutelné tak sem to zkusil narychlo nakreslit v malování tak se předem omlouvám za kvalitu obrázků.
http://tram.webpark.cz/
Jinak série jdou po sobě takto(podle výrobních čísel):
1805-upravená Astra
1806-1809
1811-1819


Tyhle detaily si uschovej, budou se mi hodit pro popisy typů! Jseš super, že to všechno vidíš.

Autor:  Izzy [ 08 kvě 2005 02:18 ]
Předmět příspěvku: 

Rozdíly jsou v jednotlivých dodávkách:
-1805 má jinou barvu pískovačů(tmavě šedou)než ostaní vozy(světle šedá)
-1805 ma jinak podvařeny profilem tvaru [ podpěry u dvojsedaček-jen do půlky, ostatní vozy až k sedačce
-1806,7,8,9 mají jinak umístěno ev. č. na čele
-1806,7,8,9 mají jinak umístěný reproduktory(na levé straně nad okny v krajních článcích)-jsou dále od středu zatímco u ostatních vozů jsou blíže ke středu
-1805 má tlačítka POD jak zvenku tak zevnitř podsvícený světle žlutou, ostaní vozy tmavě zelenou
Co se týče ostatních věcí(ale ty už nejsou z výroby)1805 má zkušebně osazeny jiné dveře a hlavně jak u kterého vozu najdete mlhovky(někde obě,někde jednu,někde žádnou)
Rozdíly z výroby jsou minimální a celkem nepostřehnutelné tak sem to zkusil narychlo nakreslit v malování tak se předem omlouvám za kvalitu obrázků.
http://tram.webpark.cz/
Jinak série jdou po sobě takto(podle výrobních čísel):
1805-upravená Astra
1806-1809
1811-1819

Autor:  VS [ 07 kvě 2005 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Izzy píše:
VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...


Liší??? A čím??? :?:


Pokud vím, tak se liší jen ta 1805.Dnes byla v provozu na 6/11.Jel sem s ní a fakt má zadní dvoje dveře bílý. Jediná odlišnost co sem zpozoroval je jiné umístění ev.čísla vepředu na voze. 1805,1814-1818 ho mají uprostřed, kdežto 1806-1809 na boku :-) .

Autor:  Fixi [ 06 kvě 2005 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...


Liší??? A čím??? :?:

Autor:  Izzy [ 06 kvě 2005 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...

Autor:  VS [ 06 kvě 2005 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:

Autor:  ds [ 06 kvě 2005 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

Čela jsou detail, ale tak jako tak to bude bastl. Doufám že cena tomu bude odpovídat...

Autor:  Izzy [ 06 kvě 2005 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

No jo jenže Vektra má jiný design(co se čel týče)takže jestli bude opravdu rozebrána na naše Anitry jedna ať už 1820 nebo 1821 bude mít jiný čela(nebo spíš jiný přední a zadní světlomety-v ničem jiným mi design Vektry nepřišel novej).A co aktivní naklápění skříně v zatáčkách co Vektra měla? Nezůstane na jednom voze?

Autor:  Fixi [ 06 kvě 2005 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
LADA píše:
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje :-?


No, nějaký bastlšrotoprototypy se mi tady mít moc nechce... :-?

Autor:  VS [ 06 kvě 2005 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

LADA píše:
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje :-?

Autor:  Fixi [ 06 kvě 2005 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymní píše:
VS píše:
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06


Taky už jsem to viděl...

Autor:  Návštěvník [ 06 kvě 2005 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06

Autor:  LADA [ 06 kvě 2005 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA

Autor:  VS [ 21 dub 2005 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

Autor:  Honza [ 20 dub 2005 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm.. zajímavé. :idea: [/i]

Autor:  Jamala lichá [ 17 dub 2005 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Honza : pozor, to jsem si gdysi myslel taky, ale skutečnost je jiná. 3 a 2 článek se vůči sobě lámou jen v jedné ose (pouze zatáčí), ale 2 a 1 článek se láme už ve dvou osách. Jednak ohyb do zatáček a ještě zkut. Ten je omezen (+- 3 stupně), ale i tak je rozdíl na střeše vozu max 10 cm doleva a 10 cm doprava. Ovšem podlaha v přechodu mezi články nejni nijak přispůsobena tomuto zkrutu. Alespoň jsem si nevšiml.

Autor:  Honza [ 17 dub 2005 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Anitra má jinou konstrukci v tom, že prostřední článek nemá kola a pouze spojuje 1. a 3. okolený článek. Nerovnosti tedy vyrovnávají tlumiče. Vůz se tedy chová jako klasické sólo, ale více ničí koleje v zatáčkách.

Autor:  Jamala lichá [ 16 dub 2005 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

dotaz : nevíte někdo náhodou, jak je řešen interiér Anitry v přechodu mezi prvním a druhým článkem při zkrutu vozu? U KT8(K2) je to řešeno rozpůlením točny v kloubu, ale u Anitry? Dík

Autor:  manil [ 16 dub 2005 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.

Ajo, to je T3R.EVN, nevedl jsem, ze se znaci T3LF

Autor:  ds [ 16 dub 2005 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.

Stránka 54 z 56 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/