Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Anitra http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=94 |
Stránka 54 z 56 |
Autor: | manil [ 12 kvě 2005 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevíte někdo, jakou výzbroj má Anitra? Podle zvuku bych to tipl na Europulse |
Autor: | Izzy [ 12 kvě 2005 00:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě jedna věc...jednu dobu (zhruba měsíc až dva-když tu byly vozy1805-9) jezdily Anitry (všech pět) bez klimatizace...výstup byl zahryt a přišroubován plechovou deskou...tak sem se chtěl zeptat proč tomu tak bylo... Tady mám odkazy na fotky z fotogalerie: 1806: http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1806jost_mh 1807: http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1807genpik_ps 1808: http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1808janac |
Autor: | Izzy [ 08 kvě 2005 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
VS píše: Tak možná ty dvě Anitry z rozebrané Vektry mýt nebudem? V Plzní prý dle k-repu stojí 2 Anitry pro Brno a nejsou na ně peníze. Zájem projevili už i v Olomouci, takže aby nám je ještě nevyfoukli. To by mě zajímalo co za ně nabízely. 1 Anitra ne preparát z Vektry stála 32 mil.
Pokud byla opce na další vozy tak mi přijdou směšný takovýhle argumenty! Jo VS ty anitry jsou teda z Vektry? |
Autor: | Izzy [ 08 kvě 2005 11:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fixi píše: Izzy píše: Rozdíly jsou v jednotlivých dodávkách: -1805 má jinou barvu pískovačů(světle šedou)než ostaní vozy(tmavě šedá) -1805 ma jinak podvařeny profilem tvaru [ podpěry u dvojsedaček-jen do půlky, ostatní vozy až k sedačce -1806,7,8,9 mají jinak umístěno ev. č. na čele -1806,7,8,9 mají jinak umístěný reproduktory(na levé straně nad okny v krajních článcích)-jsou dále od středu zatímco u ostatních vozů jsou blíže ke středu -1805 má tlačítka POD jak zvenku tak zevnitř podsvícený světle žlutou, ostaní vozy tmavě zelenou Co se týče ostatních věcí(ale ty už nejsou z výroby)1805 má zkušebně osazeny jiné dveře a hlavně jak u kterého vozu najdete mlhovky(někde obě,někde jednu,někde žádnou) Rozdíly z výroby jsou minimální a celkem nepostřehnutelné tak sem to zkusil narychlo nakreslit v malování tak se předem omlouvám za kvalitu obrázků. http://tram.webpark.cz/ Jinak série jdou po sobě takto(podle výrobních čísel): 1805-upravená Astra 1806-1809 1811-1819 Tyhle detaily si uschovej, budou se mi hodit pro popisy typů! Jseš super, že to všechno vidíš. Díky moc neboj budu si to pamatovat-sem docela vysazenej na takový detaily... |
Autor: | VS [ 08 kvě 2005 11:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak možná ty dvě Anitry z rozebrané Vektry mýt nebudem? V Plzní prý dle k-repu stojí 2 Anitry pro Brno a nejsou na ně peníze. Zájem projevili už i v Olomouci, takže aby nám je ještě nevyfoukli. To by mě zajímalo co za ně nabízely. 1 Anitra ne preparát z Vektry stála 32 mil. |
Autor: | Fixi [ 08 kvě 2005 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Izzy píše: Rozdíly jsou v jednotlivých dodávkách:
-1805 má jinou barvu pískovačů(světle šedou)než ostaní vozy(tmavě šedá) -1805 ma jinak podvařeny profilem tvaru [ podpěry u dvojsedaček-jen do půlky, ostatní vozy až k sedačce -1806,7,8,9 mají jinak umístěno ev. č. na čele -1806,7,8,9 mají jinak umístěný reproduktory(na levé straně nad okny v krajních článcích)-jsou dále od středu zatímco u ostatních vozů jsou blíže ke středu -1805 má tlačítka POD jak zvenku tak zevnitř podsvícený světle žlutou, ostaní vozy tmavě zelenou Co se týče ostatních věcí(ale ty už nejsou z výroby)1805 má zkušebně osazeny jiné dveře a hlavně jak u kterého vozu najdete mlhovky(někde obě,někde jednu,někde žádnou) Rozdíly z výroby jsou minimální a celkem nepostřehnutelné tak sem to zkusil narychlo nakreslit v malování tak se předem omlouvám za kvalitu obrázků. http://tram.webpark.cz/ Jinak série jdou po sobě takto(podle výrobních čísel): 1805-upravená Astra 1806-1809 1811-1819 Tyhle detaily si uschovej, budou se mi hodit pro popisy typů! Jseš super, že to všechno vidíš. |
Autor: | Izzy [ 08 kvě 2005 02:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozdíly jsou v jednotlivých dodávkách: -1805 má jinou barvu pískovačů(tmavě šedou)než ostaní vozy(světle šedá) -1805 ma jinak podvařeny profilem tvaru [ podpěry u dvojsedaček-jen do půlky, ostatní vozy až k sedačce -1806,7,8,9 mají jinak umístěno ev. č. na čele -1806,7,8,9 mají jinak umístěný reproduktory(na levé straně nad okny v krajních článcích)-jsou dále od středu zatímco u ostatních vozů jsou blíže ke středu -1805 má tlačítka POD jak zvenku tak zevnitř podsvícený světle žlutou, ostaní vozy tmavě zelenou Co se týče ostatních věcí(ale ty už nejsou z výroby)1805 má zkušebně osazeny jiné dveře a hlavně jak u kterého vozu najdete mlhovky(někde obě,někde jednu,někde žádnou) Rozdíly z výroby jsou minimální a celkem nepostřehnutelné tak sem to zkusil narychlo nakreslit v malování tak se předem omlouvám za kvalitu obrázků. http://tram.webpark.cz/ Jinak série jdou po sobě takto(podle výrobních čísel): 1805-upravená Astra 1806-1809 1811-1819 |
Autor: | VS [ 07 kvě 2005 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fixi píše: Izzy píše: VS píše: Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka... Liší??? A čím??? Pokud vím, tak se liší jen ta 1805.Dnes byla v provozu na 6/11.Jel sem s ní a fakt má zadní dvoje dveře bílý. Jediná odlišnost co sem zpozoroval je jiné umístění ev.čísla vepředu na voze. 1805,1814-1818 ho mají uprostřed, kdežto 1806-1809 na boku . |
Autor: | Fixi [ 06 kvě 2005 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Izzy píše: VS píše: Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka... Liší??? A čím??? |
Autor: | Izzy [ 06 kvě 2005 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
VS píše: Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl
Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka... |
Autor: | VS [ 06 kvě 2005 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl |
Autor: | ds [ 06 kvě 2005 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čela jsou detail, ale tak jako tak to bude bastl. Doufám že cena tomu bude odpovídat... |
Autor: | Izzy [ 06 kvě 2005 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo jenže Vektra má jiný design(co se čel týče)takže jestli bude opravdu rozebrána na naše Anitry jedna ať už 1820 nebo 1821 bude mít jiný čela(nebo spíš jiný přední a zadní světlomety-v ničem jiným mi design Vektry nepřišel novej).A co aktivní naklápění skříně v zatáčkách co Vektra měla? Nezůstane na jednom voze? |
Autor: | Fixi [ 06 kvě 2005 18:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
VS píše: LADA píše: V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje No, nějaký bastlšrotoprototypy se mi tady mít moc nechce... |
Autor: | VS [ 06 kvě 2005 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
LADA píše: V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA
Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje |
Autor: | Fixi [ 06 kvě 2005 17:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Anonymní píše: VS píše: Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje. dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06 Taky už jsem to viděl... |
Autor: | Návštěvník [ 06 kvě 2005 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
VS píše: Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.
dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06 |
Autor: | LADA [ 06 kvě 2005 10:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA |
Autor: | VS [ 21 dub 2005 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje. |
Autor: | Honza [ 20 dub 2005 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm.. zajímavé. [/i] |
Autor: | Jamala lichá [ 17 dub 2005 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Honza : pozor, to jsem si gdysi myslel taky, ale skutečnost je jiná. 3 a 2 článek se vůči sobě lámou jen v jedné ose (pouze zatáčí), ale 2 a 1 článek se láme už ve dvou osách. Jednak ohyb do zatáček a ještě zkut. Ten je omezen (+- 3 stupně), ale i tak je rozdíl na střeše vozu max 10 cm doleva a 10 cm doprava. Ovšem podlaha v přechodu mezi články nejni nijak přispůsobena tomuto zkrutu. Alespoň jsem si nevšiml. |
Autor: | Honza [ 17 dub 2005 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Anitra má jinou konstrukci v tom, že prostřední článek nemá kola a pouze spojuje 1. a 3. okolený článek. Nerovnosti tedy vyrovnávají tlumiče. Vůz se tedy chová jako klasické sólo, ale více ničí koleje v zatáčkách. |
Autor: | Jamala lichá [ 16 dub 2005 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
dotaz : nevíte někdo náhodou, jak je řešen interiér Anitry v přechodu mezi prvním a druhým článkem při zkrutu vozu? U KT8(K2) je to řešeno rozpůlením točny v kloubu, ale u Anitry? Dík |
Autor: | manil [ 16 dub 2005 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
ds píše: Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní. Ajo, to je T3R.EVN, nevedl jsem, ze se znaci T3LF |
Autor: | ds [ 16 dub 2005 17:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní. |
Stránka 54 z 56 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |