Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Anitra
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=94
Stránka 53 z 55

Autor:  VS [ 21 dub 2005 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

Autor:  Honza [ 20 dub 2005 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm.. zajímavé. :idea: [/i]

Autor:  Jamala lichá [ 17 dub 2005 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Honza : pozor, to jsem si gdysi myslel taky, ale skutečnost je jiná. 3 a 2 článek se vůči sobě lámou jen v jedné ose (pouze zatáčí), ale 2 a 1 článek se láme už ve dvou osách. Jednak ohyb do zatáček a ještě zkut. Ten je omezen (+- 3 stupně), ale i tak je rozdíl na střeše vozu max 10 cm doleva a 10 cm doprava. Ovšem podlaha v přechodu mezi články nejni nijak přispůsobena tomuto zkrutu. Alespoň jsem si nevšiml.

Autor:  Honza [ 17 dub 2005 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Anitra má jinou konstrukci v tom, že prostřední článek nemá kola a pouze spojuje 1. a 3. okolený článek. Nerovnosti tedy vyrovnávají tlumiče. Vůz se tedy chová jako klasické sólo, ale více ničí koleje v zatáčkách.

Autor:  Jamala lichá [ 16 dub 2005 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

dotaz : nevíte někdo náhodou, jak je řešen interiér Anitry v přechodu mezi prvním a druhým článkem při zkrutu vozu? U KT8(K2) je to řešeno rozpůlením točny v kloubu, ale u Anitry? Dík

Autor:  manil [ 16 dub 2005 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.

Ajo, to je T3R.EVN, nevedl jsem, ze se znaci T3LF

Autor:  ds [ 16 dub 2005 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.

Autor:  manil [ 16 dub 2005 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF

T3LF? Jak to vypadá? To je nějaký reko T3? Máte někdo na to odkaz?

Autor:  Fixi [ 15 dub 2005 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
VV60LF rezne v krnove. Kotasi cela omezuji vyhled ridice. Dvere jsou rychly IGE


No tak jo.

Autor:  PvvS [ 15 dub 2005 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

VV60LF rezne v krnove. Kotasi cela omezuji vyhled ridice. Dvere jsou rychly IGE

Autor:  Fixi [ 15 dub 2005 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
To jo , ale ve verzi Ostrava.


Ostrava...hmm...hnusný nátěr, čelo bych radši Kotas, obyčejné asi ne, vyklápěcí dveře...no...moc se mi nelíbí. Od které firmy jsou? Jak to vypadá s VV60LF?

Autor:  PvvS [ 15 dub 2005 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

To jo , ale ve verzi Ostrava.

Autor:  Fixi [ 15 dub 2005 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF


Hurá, ty chci!

Autor:  PvvS [ 15 dub 2005 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

Ne muj uklep. Myslel sem T3LF

Autor:  ds [ 15 dub 2005 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

T6LF? Co to má znamenat? Wana v hranaté verzi??

Autor:  PvvS [ 15 dub 2005 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

No lepsi by bylo misto 2 aniter nakoupit tusim 6 T6LF.

Autor:  VS [ 15 dub 2005 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Dnes jezdi Anitra 1818 na d-5


Jo dnes jsou na d-5 dokonce 3 Anitry.Takže už nám zbývá jen 1819 a snad ještě ty dvě navíc, podle toho jak to dopadne.

Autor:  manil [ 15 dub 2005 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jezdi Anitra 1818 na d-5

Autor:  adam_r [ 15 dub 2005 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Dnes na d-2 dokonce 4 Anitry(5,7,10 a 12/2).Opravdu debilně rozmístěný kurzy, třeba někoho někdy v budoucnu napadne garantovat aspoň na d-2 3 NP vozy, když už je v Brně tolik Aniter.Byla tam i 1817(12/2), takže už je opravdu definitivně v provozu.Co 1818? Jinak myslím, že už čas na to, aby se DP rozhodl jestli budou další 2 Anitry navíc, vždyť už zbývá dodat jen 1819.Teda pokud se nebudou další dodávat.


S temi 2 anitrami navic. Skodovka si pred cca 1 mesicem stahla vektru z vozovny na Slovanech k sobe ...
Ty 2 anitry navic mely byt prave recyklovany z vektry (pro DPMB za vyhodnou cenu).

Autor:  VS [ 14 dub 2005 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes na d-2 dokonce 4 Anitry(5,7,10 a 12/2).Opravdu debilně rozmístěný kurzy, třeba někoho někdy v budoucnu napadne garantovat aspoň na d-2 3 NP vozy, když už je v Brně tolik Aniter.Byla tam i 1817(12/2), takže už je opravdu definitivně v provozu.Co 1818? Jinak myslím, že už čas na to, aby se DP rozhodl jestli budou další 2 Anitry navíc, vždyť už zbývá dodat jen 1819.Teda pokud se nebudou další dodávat.

Autor:  Honza [ 05 dub 2005 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže vlek tam byl jen na najetí kilometrů.

Autor:  PvvS [ 05 dub 2005 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

Ani bych se nedivil . P.S. NP tam byl VV60LF :) A sem tak nejaka KT8

Autor:  Jamala lichá [ 05 dub 2005 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS : možná to v pisoarkách probíhá následovně:
" ... a za deset minut s ní můžete odjed."
"En ten týky tramvajáky, kola maj a uvnitř páky ..., tuhle si vezmu! Hmm"

Autor:  VS [ 05 dub 2005 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymní píše:
Nevite nekdo, co dnes odpoledne delala Anitra 1812 na lince 10 - tam prece NP vozy normalne nejezdi?


Na d-10 sem viděl i 1808, ale ony Anitry jezdí i jinde, kde nemají co dělat, třeba na d-9.V Brně už by měly být další dva vozy 1817 a 1818, v provozu jsem je ale neviděl.

Autor:  PvvS [ 05 dub 2005 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

Asi pisoarky nemely nic jinyho na vypraveni

Stránka 53 z 55 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/