Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Anitra
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=94
Stránka 53 z 56

Autor:  ROMAM. [ 18 črc 2005 21:18 ]
Předmět příspěvku:  anitra

nejlepši travaje maš anitri ,ja misli žeto vihraje zase škodovka.

Autor:  Igor Mauricio [ 18 črc 2005 21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: anitra

ROMAM. píše:
jo přišti rok 2 anitri,a ptom 10 aš bude 100 aniter.

že těch 10 let bude 100 aniter nikdo neřekl, pokud vím... podle mých posledních info se říkalo, že bude 100 nových nízkopodlažních tramvají... o anitře nikdo nemluvil

Autor:  ROMAM. [ 18 črc 2005 21:04 ]
Předmět příspěvku:  anitra

jo přišti rok 2 anitri,a ptom 10 aš bude 100 aniter.

Autor:  jeyek [ 18 črc 2005 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
manil píše:
VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Já si myslím, že K2 na d-3 nepůjdou. Ten garant podle mně bude T3R.EV s vlekem nebo K3 (nebo RT6 :-D). Na d-7 je to jasná Anitra.


A když se vlek pokazí, RT6 nepohne a K3 bude na d-1, tak tam pudou NP kachny :twisted: .

no, nevím, jestli se dokáže stát tolik věcí najednou, ale v Brně je možný všechno... no, ale myslím, že kachny tam nepůjdou - dyt je nemůžou dat ani na d-12 a 13... a K3 mají letos přece přibýt ještě ale dvě, ne? :twisted:

Autor:  VS [ 18 črc 2005 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Já si myslím, že K2 na d-3 nepůjdou. Ten garant podle mně bude T3R.EV s vlekem nebo K3 (nebo RT6 :-D). Na d-7 je to jasná Anitra.


A když se vlek pokazí, RT6 nepohne a K3 bude na d-1, tak tam pudou NP kachny :twisted: .

Autor:  manil [ 18 črc 2005 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Já si myslím, že K2 na d-3 nepůjdou. Ten garant podle mně bude T3R.EV s vlekem nebo K3 (nebo RT6 :-D). Na d-7 je to jasná Anitra.

Autor:  Aladin [ 18 črc 2005 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

27 negarantujou... :wink:
Verusha píše:
To o tom garantování nízkopodlažnosti v magazínu Bez starostí jsem četl také. Tramvaje, autobusy - budiž. Trolejbusy - zní to pěkně, že Brno má 51 nízkopodlažních trolejbusů, ale v celém tom článku nějak zapomněli na jednu dosti podstatnou věc (!!!!) - totiž že je spoj garantovaný, znamená informaci pro vozíčkáře, že tam má plošinu a že bez cizí pomoci (kromě řidiče, který ji musí sklopit) se dostane do vozu. Zde bohužel kdosi v kanclu při promýšlení této garance pozapomněl, že trolejbusů je sice skutečně 51 nízkopodlažních, ale nízkopodlažní trolejbus bohužel nemusí nutně znamenat, že má plošinu. Jinými slovy - modelová situace - pokud na garantovaný spoj přijede třeba vůz 3001, znamená to pro vozíčkáře to samé co u klasické 14Tr (tedy středně podlažního vozidla) - musí říct někomu cizímu. Z toho plyne, že garantovaný spoj musí být spoj, kdy přijede vůz s plošinou - a těch v Brně není 51, ale všehovšudy prachsprostých 12 (3040 - 3043, 3601 - 3608). Kloubáky z toho hned můžeme vyjmout - 22Tr jezdí na X25 a 26 a nyní přes prázdniny výhradně na 26. Takže nám zbyly 4 vozy, které můžeme využít pro garantované spoje na linky 27, 30, 31, 32, 33, 34, 36, 38, 39. To je devět linek, na které máme čtyři vozy (z nichž mimochodem nyní jeden stojí delší dobu pro poruchu měniče a druhý má ten den třeba kontrolní prohlídku v dílnách. Takže, ne že bych se chtěl považovat ze nějakého matematika, ale čtyři jablíčka vyrostly na celkem devíti stromech, paní učitelko?

Autor:  titlis [ 18 črc 2005 16:08 ]
Předmět příspěvku:  lplošiny

S těmi nájezdovými plošinami to není ideální ani u šalin-viděl jsem, jak se ji u 1752 snažila vyjet vozíčkářka a bez cizí pomoci - zatlačení to nebyla schopna sama zvládnout. Rampa byla prostě moc strmá (zastávka Pionýrská). Jsou 2 možnosti - buď je rampa moc krátká, nebo je refýž příliš nízký. Je to samozřejmě o penězích, ale aspoň při rekonstrukcích by se na to mělo pamatovat.

Autor:  Verusha [ 18 črc 2005 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

To o tom garantování nízkopodlažnosti v magazínu Bez starostí jsem četl také. Tramvaje, autobusy - budiž. Trolejbusy - zní to pěkně, že Brno má 51 nízkopodlažních trolejbusů, ale v celém tom článku nějak zapomněli na jednu dosti podstatnou věc (!!!!) - totiž že je spoj garantovaný, znamená informaci pro vozíčkáře, že tam má plošinu a že bez cizí pomoci (kromě řidiče, který ji musí sklopit) se dostane do vozu. Zde bohužel kdosi v kanclu při promýšlení této garance pozapomněl, že trolejbusů je sice skutečně 51 nízkopodlažních, ale nízkopodlažní trolejbus bohužel nemusí nutně znamenat, že má plošinu. Jinými slovy - modelová situace - pokud na garantovaný spoj přijede třeba vůz 3001, znamená to pro vozíčkáře to samé co u klasické 14Tr (tedy středně podlažního vozidla) - musí říct někomu cizímu. Z toho plyne, že garantovaný spoj musí být spoj, kdy přijede vůz s plošinou - a těch v Brně není 51, ale všehovšudy prachsprostých 12 (3040 - 3043, 3601 - 3608). Kloubáky z toho hned můžeme vyjmout - 22Tr jezdí na X25 a 26 a nyní přes prázdniny výhradně na 26. Takže nám zbyly 4 vozy, které můžeme využít pro garantované spoje na linky 27, 30, 31, 32, 33, 34, 36, 38, 39. To je devět linek, na které máme čtyři vozy (z nichž mimochodem nyní jeden stojí delší dobu pro poruchu měniče a druhý má ten den třeba kontrolní prohlídku v dílnách. Takže, ne že bych se chtěl považovat ze nějakého matematika, ale čtyři jablíčka vyrostly na celkem devíti stromech, paní učitelko?

Autor:  jeyek [ 18 črc 2005 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Možná dají na d-3 vlek - když se počítá s jeho zprovozněním o prázdninách + má přijít ještě jeden... a ty garanty na t-31 a 33 mě taky zajímají..

Autor:  VS [ 18 črc 2005 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Autor:  PvvS [ 15 črc 2005 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

Proc asi dp ani nepriobjednal dalsi anitry ?

Autor:  Izzy [ 15 črc 2005 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

Vektry by byla škoda...navíc proč by nemohla jít do Brna? S Anitrami je víc než podobná...

Autor:  manil [ 15 črc 2005 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: jf

Anonymní píše:
chci vas jen upozornit že vektra se určitě rozebírat nebude

Nebral bych to vážně, to bude nějakej Vektrofanatik z Plzně. Ale nadruhou stranu by mě to tak bylo líto přijít o Vektru

Autor:  Návštěvník [ 15 črc 2005 14:15 ]
Předmět příspěvku:  jf

chci vas jen upozornit že vektra se určitě rozebírat nebude

Autor:  PvvS [ 13 čer 2005 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

bohuzel nevim

Autor:  manil [ 13 čer 2005 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Asi jako obvykle porucha

Schadewerk Przen by si v pisoarkach mohli udelat pobocku

To mě napadlo, že to bude nějaká porucha. Asi nevíš jaká, co? :wink:

Autor:  PvvS [ 13 čer 2005 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

Asi jako obvykle porucha

Schadewerk Przen by si v pisoarkach mohli udelat pobocku

Autor:  manil [ 13 čer 2005 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Nevíte někdo, proč je odstavená 1810?

Autor:  Izzy [ 02 čer 2005 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

No přišel sem na to že ve výr.č. je totální bordel tak tam teď jsou jen ty co sou na 100%...zbývající se doplní...ať má Fixi práci :-P

Autor:  Igor Mauricio [ 02 čer 2005 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Vyzývám všechny návštěvníky fóra, aby se pokud pojedou Anitrou podívali na evidenční a VÝROBNÍ číslo (u prvních dveří). Děkuji, správce evidence.

na všechny nebo jen na určité? já teda anitrou nejezdím (bó db s ní nejezdí a na d-8 ani na d-1 nejsou), ale kvůli evidenci si na to čas udělám.

Autor:  Fixi [ 02 čer 2005 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

Vyzývám všechny návštěvníky fóra, aby se pokud pojedou Anitrou podívali na evidenční a VÝROBNÍ číslo (u prvních dveří). Děkuji, správce evidence.

Autor:  PvvS [ 12 kvě 2005 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.elinebgtraction.at/page/de/3 ... 1028ab#top

Autor:  Fixi [ 12 kvě 2005 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Elin


Elin? co to je? nemá to nějaký delší název? A kdo to vyrábí?

Autor:  PvvS [ 12 kvě 2005 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Elin

Stránka 53 z 56 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/