Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Anitra
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=94
Stránka 52 z 54

Autor:  Fixi [ 06 kvě 2005 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...


Liší??? A čím??? :?:

Autor:  Izzy [ 06 kvě 2005 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:


Pozor 1805 není žádný prototyp! Je to upravená verze Astry tuším původně pro Ostravu-ale je pravdou že po své návštěvě v Plzni a výměně dveří se neobjevuje tak často jako dřív...a proč stojí 1815 netuším... :roll:
Každopádně pokud bude mít jedna z těch aniter jiná čela tak budeme mít zase co psát do evidence...vždyť jednotlivé dodávky aniter se vždycky mírně liší a nevím proč-to je těžký vyrobit 15 stejných vozů? 1805 chápu-to je předělávka...

Autor:  VS [ 06 kvě 2005 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Takže ono se s tím opravdu počítá? Ale proč ne, když už se ta Vektra rozebírá :-D Horší to bude s tou poruchovostí, holt prototyp :-x To je jako ta 1805, taky prototyp.První rok pořád jezdila, pamatuju si vlétě 2003 každej den na d-5.Říkal jsem si jak jsou ty Anitry spolehlivý vozidla a už je to tady.1805 pořád stojí a totéž 1815, jenže ta je nová. Ostatní naštěsti jezdí.Jen aby ty bastly nestáli jako 1805 nebo třeba ruský T3RF 1669+70.Ty už jsem v provozu dlóuho neviděl :evil:

Autor:  ds [ 06 kvě 2005 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

Čela jsou detail, ale tak jako tak to bude bastl. Doufám že cena tomu bude odpovídat...

Autor:  Izzy [ 06 kvě 2005 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

No jo jenže Vektra má jiný design(co se čel týče)takže jestli bude opravdu rozebrána na naše Anitry jedna ať už 1820 nebo 1821 bude mít jiný čela(nebo spíš jiný přední a zadní světlomety-v ničem jiným mi design Vektry nepřišel novej).A co aktivní naklápění skříně v zatáčkách co Vektra měla? Nezůstane na jednom voze?

Autor:  Fixi [ 06 kvě 2005 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
LADA píše:
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje :-?


No, nějaký bastlšrotoprototypy se mi tady mít moc nechce... :-?

Autor:  VS [ 06 kvě 2005 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

LADA píše:
V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA


Takže (možná?) poslední Anitra je už tady. Třeba ale přijdou ještě ty dvě vypreparovaný z té Vektry 1820,1821. Jedna část Vektry bez zadního článku bude jedna Anitra a druhá bude ze zadní části Vektry.Zbytek se asi musí vyrobit nově.Vybavení interiéru(sedadla, madla ap.) asi zůstane po Vektře.Takže zbývá vyrobit jeden přední a zadní článek.Doufám, že opravdu přijdou a nebudou poruchový.Brno nový šaliny nutně potřebuje :-?

Autor:  Fixi [ 06 kvě 2005 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymní píše:
VS píše:
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06


Taky už jsem to viděl...

Autor:  Návštěvník [ 06 kvě 2005 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

dnes taky, rikal sem si co by na Novych Sadech delala devitka - z kurzu sem videl akorat xxx06

Autor:  LADA [ 06 kvě 2005 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

V středu jsem asi zahlídl v pisárkách 1819.Nevím jistě.LADA

Autor:  VS [ 21 dub 2005 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Včra a dnes sem viděl Anitru na d-10 s kurzem 00906, tedy 6/9.Je to kurz kterej jede z Pisárek kolem 14h na Stránskou Skálu jako d-10, pak na Nový Sady, odtud už jako d-9 na Lesnou, pak do Komárova, zpět na Lesnou a odtud již kolem 17:30h do voz.Pisárky.Takhle se jedna NP šalina užije na dvou linkách i když si myslím, že na d-9/10 je to k ničemu, navíc na d-9 už jezdí jedna na 3/9, dnes nová 1818.Ony vůbec jsou jistý kurzy, který nejsou garantovaný, ale stejně se tam Anitra z 90 procent vyskytuje.

Autor:  Honza [ 20 dub 2005 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm.. zajímavé. :idea: [/i]

Autor:  Jamala lichá [ 17 dub 2005 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Honza : pozor, to jsem si gdysi myslel taky, ale skutečnost je jiná. 3 a 2 článek se vůči sobě lámou jen v jedné ose (pouze zatáčí), ale 2 a 1 článek se láme už ve dvou osách. Jednak ohyb do zatáček a ještě zkut. Ten je omezen (+- 3 stupně), ale i tak je rozdíl na střeše vozu max 10 cm doleva a 10 cm doprava. Ovšem podlaha v přechodu mezi články nejni nijak přispůsobena tomuto zkrutu. Alespoň jsem si nevšiml.

Autor:  Honza [ 17 dub 2005 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Anitra má jinou konstrukci v tom, že prostřední článek nemá kola a pouze spojuje 1. a 3. okolený článek. Nerovnosti tedy vyrovnávají tlumiče. Vůz se tedy chová jako klasické sólo, ale více ničí koleje v zatáčkách.

Autor:  Jamala lichá [ 16 dub 2005 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

dotaz : nevíte někdo náhodou, jak je řešen interiér Anitry v přechodu mezi prvním a druhým článkem při zkrutu vozu? U KT8(K2) je to řešeno rozpůlením točny v kloubu, ale u Anitry? Dík

Autor:  manil [ 16 dub 2005 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.

Ajo, to je T3R.EVN, nevedl jsem, ze se znaci T3LF

Autor:  ds [ 16 dub 2005 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Už se to tu řešilo - mrkni na diskuzi o tramvajích T3. Odkaz je tady : http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0130.JPG
http://ostravsketramvaje.webz.cz/t3rnev/101_0125.JPG

Verze pro Brno ale bude nepochybně vypadat jak klasická T3, akorát prostor kolem prostředních dveří bude nízkopodlažní.

Autor:  manil [ 16 dub 2005 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF

T3LF? Jak to vypadá? To je nějaký reko T3? Máte někdo na to odkaz?

Autor:  Fixi [ 15 dub 2005 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
VV60LF rezne v krnove. Kotasi cela omezuji vyhled ridice. Dvere jsou rychly IGE


No tak jo.

Autor:  PvvS [ 15 dub 2005 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

VV60LF rezne v krnove. Kotasi cela omezuji vyhled ridice. Dvere jsou rychly IGE

Autor:  Fixi [ 15 dub 2005 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
To jo , ale ve verzi Ostrava.


Ostrava...hmm...hnusný nátěr, čelo bych radši Kotas, obyčejné asi ne, vyklápěcí dveře...no...moc se mi nelíbí. Od které firmy jsou? Jak to vypadá s VV60LF?

Autor:  PvvS [ 15 dub 2005 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

To jo , ale ve verzi Ostrava.

Autor:  Fixi [ 15 dub 2005 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Ne muj uklep. Myslel sem T3LF


Hurá, ty chci!

Autor:  PvvS [ 15 dub 2005 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

Ne muj uklep. Myslel sem T3LF

Autor:  ds [ 15 dub 2005 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

T6LF? Co to má znamenat? Wana v hranaté verzi??

Stránka 52 z 54 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/