Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Anitra
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=94
Stránka 52 z 56

Autor:  Miky [ 07 říj 2005 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

fujtajksl, to bych tady nechtěl

Autor:  Návštěvník [ 07 říj 2005 14:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

připadá mi to jako kosmická loď

Autor:  Honza [ 07 říj 2005 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

To je hnus...

Autor:  Jamala lichá [ 07 říj 2005 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

No, ..... ( http://img.blesk.cz/blesk/imgdb/original/phpPWRyKh.jpg ) :roll:

Autor:  adam_r [ 27 zář 2005 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
ono by anitrám prospělo odstavení a vyřazení. Btw, sice to sem moc nepatří, ale slyšel sem co si o tom, že Inekon má (chtěl) dělat Trio ve verzi Vektra (v podstatě Vektra po vzoru Tria) co je na tom pravdy?

Ne. Inekon ma v planu 30m tramvaj se 4 otocnymi podvozky a 50% nizke podlahy. S tou se taky snazi dostat v novem vyberovem rizeni do Prahy.

Stavba prototypu byla planovana na letosni rok, ale protoze inekon ziskal zakazky do USA, tak byla odlozena na neurcito. Preci jen je lepsi vyrabet tramvaje, ktere jsou uz objednane, nez prototyp, ktery si pak treba nikdo nekoupi.
Navic existence wany mozna zpusobi, ze tato tramvaj nebude postavena vubec, Zakaznici si vezmou 'levnou wanu' s 15% nizke podlahy radeji nez moderni vuz s 50% nizke podlahy.

Autor:  manil [ 26 zář 2005 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Neprospělo by Anitře odmontovat jednu řadu sedadel ??? Ta kapacita je hrozná. Když ji vidím na d-11, tak raději čekám na další spoj.

Anitra je kapacitou odpovídající K2, obě mají obsaditelnost zhruba 155 osob. Anitra má ale menší počet míst k sezení, odstranění řady sedadel je blbost. Spíš v prvním a posledním článku na pravé straně bych o jedno sedadlo ubral a ostatní sedadla bych roztáhl dál od sebe, protože při současném stavu se tam průměrný člověk do té minimezerky nevejde.

Autor:  Igor Mauricio [ 26 zář 2005 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

ono by anitrám prospělo odstavení a vyřazení. Btw, sice to sem moc nepatří, ale slyšel sem co si o tom, že Inekon má (chtěl) dělat Trio ve verzi Vektra (v podstatě Vektra po vzoru Tria) co je na tom pravdy?

Autor:  Honza [ 26 zář 2005 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Neprospělo by Anitře odmontovat jednu řadu sedadel ??? Ta kapacita je hrozná. Když ji vidím na d-11, tak raději čekám na další spoj.

Autor:  Radek Havlík [ 09 zář 2005 06:49 ]
Předmět příspěvku: 

Včera jsem viděl
180- d-11 není vidět s fotky ale asi je to 1807
1808 d-5
1816 d-5
Ještě na d-10 ale ev.číslo jsem neviděl.

Autor:  manil [ 08 zář 2005 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Víte někdo, proč Anitry přes noc ve vozovně musí stahovat pantograf?

Autor:  manil [ 20 srp 2005 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Leda Europulsní Tria :-P

Autor:  Honza [ 20 srp 2005 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

Taky si myslím...

Autor:  Igor Mauricio [ 19 srp 2005 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

Trio, Anitramvaj, Astra...není to jedno? všechno je to úplně stejný a přitom ani jedno není nejlepší. Prostě nemám rád ty podvozky, no. I když osobně bych volil Trio :)

Autor:  PvvS [ 19 srp 2005 10:16 ]
Předmět příspěvku: 

jel sem ostravskou astrou, a az na par drobnosti je to skoro stejnej pasqil jak anitra. Bodet by ne , kdyz se od sebe lisej jenom menem.

Autor:  MAGOR [ 19 srp 2005 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

ANITRY jsou ještě celkem v poho. Ale zkusil si někdo jet Plzeňskou ASTROU???

pokud nééé tak můžete zůstat v klidu - NEDOPORUČUJI TO

zdar

Autor:  Honza [ 26 črc 2005 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

:pray: já jsem tu nebyl měsíc a to asi nepřečtu celé !!! :wink:

Autor:  Verusha [ 19 črc 2005 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

Anitry, jež jsou předmětem diskuse, prominou za opět dlouhý offtopygz

Autor:  Verusha [ 19 črc 2005 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

No, po zkušenostech, kdy na prakticky všech čtyřech 21Tr s plošinou 3040 - 3043 plošina dosti zlobí a na jednom dokonce už stihla uhnít, si myslím, že bude lepší se na nějaký plošiny radši vytentovat.

Abyste pochopili, co se i na prachobyčejné ruční plošině může "pokazit" - pokud si všimnete, plošina v 21Tr/22Tr má ve svém předním rožku uvnitř vozu malý výřez - zde je dírka, do té se strčí háček (je v kabině řidiče) a plošina se překlopí ven (není to ale nijak blokováno na dveře, paradoxně jdou dokonce i dveře zavřít, je-li plošina vyklopena). Fígl poruchovosti plošiny je v tom, že cca. v místě pod oním výřezem je zároveň bezkontaktní mag. snímač a v rohu plošiny je skryt magnet. Pokud je plošina zaklopena, je spínač magnetem sepnut a vše je v normálu. Pokud se plošina vyklopí, spínač se rozepne, což aktivuje jednak dvě červená světýlka na bočnici vozu a červené světýlko uvnitř nad dveřmi, ale hlavně se sepne staniční brzda - tj. zabrzdí se zadní kola (u kloubáku u obou hnacích náprav). To má za úkol zabránit rozjezdu vozu s vyklopenou plošinou. Jenže - snímač reaguje i při byť jen centimetrovém odklopení plošiny. U kloubáků byl problém, že na nerovnostech, kdy plošina jen mírně nadskočila, šli všichni cestující k zemi, případně se nalepili na přední okno. U 3040 - 3043 stihlo většinou už vyhnít lože plošiny, odlepila se její laminátová vložka, plošina si zcela nedosedla k snímači a pak stačilo jen si na plošinu nešikovně stoupnout, a opět skočila staniční brzda a lidi se váleli po podlaze, po sobě a porůznu.
Momentálně je situace taková, že na 21Tr je snímač plošiny po úpravě ze strany Škody, ovšem i tak je stejně odpojen a příslušná elektronika deaktivována, rovněž tak cca. 2 nebo tři kloubáky jsou na tom stejně.

Tak to bylo trochu techniky.

Co se týče nákupu trolejbusů, budete si muset hóóóóódně dlouho počkat, například nejstarší 3193 - 3200 se myslím ještě dožijí rekonstrovaných Pisárek a nic dalšího snad kromě 3208 a pleček s blízkým inv. číslem se vyřazovat nebude. Jediné, čeho se možná dočkáme/te, je 22TrAC, o níž se stále spekuluje, jestli jo, nebo jo nebo určitě jo.

Autor:  Igor Mauricio [ 19 črc 2005 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

M píše:
a to je tak tezke ci drahe tam tu plosinu dat????

spíše je asi otázka, zda je to technicky možné (příp.jak náročené)

Autor:  VS [ 19 črc 2005 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

Stejně se budou muset po dokončení křižovatky nakoupit nový vozy, snad Solárisy a těch bude potřeba aspoň 15. Co teprve jestli DP přece jen zachová x25 třeba pod číslem 28. Takže rozšíření vozparku o nový opravdu bezbariérový vozy se dá čekat v r.2007. ještě jedna možnost existuje, když neni dost trajfů s plošinou :idea: Nasadit tam CityBusy :twisted: nešušká se už něco o tom nákupu nových vozů v Komíně :?:

Autor:  M [ 19 črc 2005 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

a to je tak tezke ci drahe tam tu plosinu dat????

Autor:  Verusha [ 19 črc 2005 12:14 ]
Předmět příspěvku: 

Pardon za offtopic

Ad Aladin - já si to nepamatuju, co všechno chtějí garantovat za linky, ale i kdyby jen čtyři, tak by to bylo dosti problematické - se čtyřmi vozy. S kloubáky, jak jsem psal, se počítat nedá - jednak potkat v provozu všech osm 22Tr naráz je zázrak, a druhak jsou určeny jen a pouze pro linky 26 a X25 (nepočítám občasné "fotbalové" posily na 32). Stručně řečeno - v kanceláři někdo vymyslel krásnou věc, ale není realizovatelná za předpokladu, že garantovaný spoj = vůz s plošinou. Jiná věc je, kdy se za časů před výlukou Pisárky uvádělo, že na lince 25 je 50-ti procentní podíl NÍZKOPODLAŽNÍCH vozů. To ano, to byla pravda, lze říci, že vozy jezdily přibližně v pořadí 14Tr-21Tr-14Tr-21Tr...

Rovněž tak je krásný počet uváděných NP tramvají, kde jsou samosebou započítány i prakticky nefunkční 4 vozy RT6 :-D :-D

Takže co dodat - čte se to krásně a invalidům to třeba pomůže. Ale stejně si myslím, že než by čekal hodinu na garantovaný spoj, radši si řekně někomu, ať mu pomůže. Nejsme zas až tak národ hovad a zatím jsem neviděl, že by nad invalidou mávl někdo rukou. I do 14Tr ho jde vecpat.

Zajímavost na závěr - přes celé prázdniny můžete vidět na kursu 5/36 první příznaky trolejbusové garance - je nařízeno, aby zde jezdil vůz s plošinou. Dneska například bylo na výběr - kloubák se na 36ku nedává a ze čtyř sólo vozů je 3041 mimo provoz (a dlouho bude), 3040 měla dnes prohlídku KP. Takže si je možno vybrat ze dvou vozů :-D :-D. Nechci vidět, až by si podobnou garanci objednal někdo i na další linku.

A ještě zajímavost, k zamyšlení - vy všichni víte, že ta plošina na ruční obsluhu je tak trochu "blbá", ale přecijenom, je to plošina. Zde vás jistě zaujme, že všechny (ano, všechny) do Brna dodané vozy 21Tr mají kompletní přípravu na montáž plošiny včetně zabudované elektroniky pro elektrickou výsuvnou plošinu. jen ta plošina...tam jaksi fyzicky není :-D

Pardon za obsáhlý příspěveq 8-[

Autor:  rlpcr [ 19 črc 2005 09:52 ]
Předmět příspěvku:  ŠKODA 05T "VEKTRA"

http://www.skoda.cz/produkty.asp?Q853A= ... 1K61ID4889

Myslíte, že se někdy v Brně dočkáme?

Autor:  Igor Mauricio [ 18 črc 2005 21:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: anitra

ROMAM. píše:
nejlepši travaje maš anitri ,ja misli žeto vihraje zase škodovka.

nic proti anitrám, ale už v denšní době mě jejich design (a někdy i technická úrověň) přijde krapet zastaralý, což terve za deset let...

ROMAMe., můžeš mě, prosím, kontaktovat na mejl vojta...@email.cz ??

Autor:  Hal [ 18 črc 2005 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: anitra

ROMAM. píše:
nejlepši travaje maš anitri ,ja misli žeto vihraje zase škodovka.
Nauc se psat a Skodovka jen tak nic nevyhraje, jak trolejbusy tak tramvaje od nich to je hruza hruz, vecne stoji pro nejake poruchy.

Stránka 52 z 56 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/