Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Anitra
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=94
Stránka 50 z 56

Autor:  manil [ 09 led 2006 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

tr píše:
manil píše:
Dnes měla Anitra 1809 vykolejení kolem 13:30 na křižovatce Vranovská x Cejl. 1809 na d-2 jedoucí ze Staré Osady nejspíš najížděla na výhybku příliš rychle. Výhybka se nestačila přestavit. Vůz jel asi 5 metrů mimo koleje. Provoz byl obnoven rychle, Anitra odjela vlastní silou do vozovny.


Podle ryh v asfaltu bud vypadly podvozky dva, nebo co povazuji za pravdepodobnejsi, jsou na fotce patrne i stopy nejakeho starsiho vykolejeni uz na hrotnici jazyku.

Mám pocit, že tu Anitru nakolejovali tím způsobem, že ju popotáhli zpět nějakou K2 tak, že na koleje naskočila sama, možná je to poškození hrotnice od toho. Přišel jsem bohužel, až Anitra odjížděla do vozovny.

Autor:  tr [ 09 led 2006 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Dnes měla Anitra 1809 vykolejení kolem 13:30 na křižovatce Vranovská x Cejl. 1809 na d-2 jedoucí ze Staré Osady nejspíš najížděla na výhybku příliš rychle. Výhybka se nestačila přestavit. Vůz jel asi 5 metrů mimo koleje. Provoz byl obnoven rychle, Anitra odjela vlastní silou do vozovny.


Podle ryh v asfaltu bud vypadly podvozky dva, nebo co povazuji za pravdepodobnejsi, jsou na fotce patrne i stopy nejakeho starsiho vykolejeni uz na hrotnici jazyku.

Autor:  manil [ 08 led 2006 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Myslim ze chybi to podstatny , kterej podvozek takhle jel

1. podvozek

Autor:  PvvS [ 08 led 2006 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze chybi to podstatny , kterej podvozek takhle jel

Autor:  Izzy [ 08 led 2006 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Vyssi rychlosti to byt nemuselo...zvlast z Plzne jsou znamy pripady kdy si Astra nevybrala ani primy smer ani odboceni a jela proste nekam mezi...tady to taky vypada ze vuz trosicku uhnul na stranu a vzal to pres srdcovku primo...

Autor:  manil [ 08 led 2006 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes měla Anitra 1809 vykolejení kolem 13:30 na křižovatce Vranovská x Cejl. 1809 na d-2 jedoucí ze Staré Osady nejspíš najížděla na výhybku příliš rychle. Výhybka se nestačila přestavit. Vůz jel asi 5 metrů mimo koleje. Provoz byl obnoven rychle, Anitra odjela vlastní silou do vozovny.

Autor:  M3 [ 08 pro 2005 10:26 ]
Předmět příspěvku: 

anitrák píše:
Proč při zavírání dveří Anitry tolik piští? Vždyť to rve uši - nějak mi uniká kultura cestování. Nevíte, proč tomu tak je?


Piští a stejně to nestačí - lidi jsou jak berani - vždy, když přijede nějaká tramvaj, tak to vypadá, že to je ta poslední, která ten den jede, takže se do ní snaží všichni dostat... :roll:

Ale nejspíš to je tak hlasité pro nedoslýchavé a seniory... :-P

Autor:  anitrák [ 08 pro 2005 00:18 ]
Předmět příspěvku: 

Proč při zavírání dveří Anitry tolik piští? Vždyť to rve uši - nějak mi uniká kultura cestování. Nevíte, proč tomu tak je?

Autor:  Eda [ 07 pro 2005 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

b1 píše:
1819 (kurz 00511) dnes kolem pul sedme chcipla za zastavkou Polni smerem do mesta a po nekolika minutach odjela do vozovny


ja jsem ji videl jak stala ve smycce Mendl a pred ni byla 1079 ktera pak odjela jako d-5.

Autor:  urbonaut [ 07 pro 2005 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

1819 (kurz 00511) dnes kolem pul sedme chcipla za zastavkou Polni smerem do mesta a po nekolika minutach odjela do vozovny

Autor:  Honza [ 05 lis 2005 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Aha, až tak detailně jsem to nezkoumal :-) Myslíš, že je to od Aniter?
Těžko říct, například ten vjezd na Rakoveckou je sjetý, ikdyž to tam jezdí "pouze" co 10 min. Rozhodně jde slyšet syčení kol i u jiných vozů...

Autor:  Igor Mauricio [ 05 lis 2005 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

nemáte někdo fotku rozdělanýho kloubu v anitře?

Autor:  renda [ 04 lis 2005 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska 1814 jezdila na 2.

Autor:  Miky [ 04 lis 2005 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

Já včera na cvičné jízdě 1814

Autor:  Radek Havlík [ 04 lis 2005 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Neviděl něko 1807 nebo 1814 už jsem je dlouho neviděl

Autor:  manil [ 04 lis 2005 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Kolej u podlesí má už z poloviny ojetou hlavu. Ostatní jsou velmi často bočně obroušeny jen asi o 0,2-0,5 mm. Ohoblovaný je i úsek před tunelem u odbočky Rakovecká. Jde jen o malé sjetí, které je ale na mnoho místech. Myslím ojetí ve směru z Bystrce do Komína.

Aha, až tak detailně jsem to nezkoumal :-) Myslíš, že je to od Aniter?

Autor:  Honza [ 04 lis 2005 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Kolej u podlesí má už z poloviny ojetou hlavu. Ostatní jsou velmi často bočně obroušeny jen asi o 0,2-0,5 mm. Ohoblovaný je i úsek před tunelem u odbočky Rakovecká. Jde jen o malé sjetí, které je ale na mnoho místech. Myslím ojetí ve směru z Bystrce do Komína.

Autor:  manil [ 03 lis 2005 22:48 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Dneska jsem jel Anitrou na d-4 a pořád mě utvrzuje v názoru, že je to ostuda mezi tramvajemi. Při zatáčení jde slyšet, jak kola doslova hoblují koleje a rozmístění sedadel není nějak vyhovující. Btw: Někdy si všiměte při cestě do Bystrce jak jsou koleje obroušené...

Po cestě do Bystrce? Tam jezdím denně a zdá se mi, že tamější trať je v dobrém stavu...navíc zatáčky jsou mírné, neřekl bych, že je to způsobeno anitrama...

Autor:  Honza [ 03 lis 2005 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem jel Anitrou na d-4 a pořád mě utvrzuje v názoru, že je to ostuda mezi tramvajemi. Při zatáčení jde slyšet, jak kola doslova hoblují koleje a rozmístění sedadel není nějak vyhovující. Btw: Někdy si všiměte při cestě do Bystrce jak jsou koleje obroušené...

Autor:  Fixi [ 02 lis 2005 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska odpoledne stála Anitra 1809 odstavená na vrchu Rašínovy s pantecem nahoře, a vytaženým zadním spřáhlem. nevíte někdo víc?

Autor:  Verusha [ 02 lis 2005 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, jak nám říkají ve skladě u nás v Komíně - "Cože chcete? Tlumiče pérování do nápravy Rába u 21/22Tr? Není problém. Týden až půl roku od objednání je tu máte jako na koni"

Autor:  jj [ 02 lis 2005 08:17 ]
Předmět příspěvku:  to fixi

jediná anitra která stála delší dobu byla 1810 po nehodě - opravu si provedl dopravní podnik sám.
rychlost dodání náhradních dílů je závislá na objednávce.

Autor:  Honza [ 23 říj 2005 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

Eda píše:
Chtel bych se zeptat nevite nekdo jak se na ANIŠI 1805 objevily poslední dvoje bíle dvere IGE a proc?

To patří do diskuze o Anitrách..

V evidenci je napsáno:
"...2005: po opravě v Plzni namontovány zkušebně nové bílé třetí a čtvrté dveře s pohony IGE..."

Autor:  Eda [ 23 říj 2005 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

Chtel bych se zeptat nevite nekdo jak se na ANIŠI 1805 objevily poslední dvoje bíle dvere IGE a proc?

Autor:  Verusha [ 17 říj 2005 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

Hoši hoši hoši....

Stránka 50 z 56 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/