Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1355 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 55  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 21:10 
adam_r: barevné provedení by měla být zatím jenom fotomontáž, třeba to nakonec bude vypadat trochu jinak..


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 18:30 

Příspěvky: 9235
Od: 15 led 2005 23:41
Fixi píše:
Akorát, že to má na dlouhých článcích o okno míň...kde to má jezdit?

praha


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 18:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Akorát, že to má na dlouhých článcích o okno míň...kde to má jezdit?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 18:25 

Příspěvky: 9235
Od: 15 led 2005 23:41
já poříd tvrdím, že to vypadá jak německý metro...teda lépe řečeno že by se tam hodila...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 17:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
No je to 100% koncept Vektry, ale s jinýma čelama. Vypadá to dost příšerně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 16:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Na tom obrazku se mi nelibi to barevne provedeni. V jinem barevnem schematu by to vypadalo asi vyrazne lepe. I tak se ale tesim, az to uvidim v realu v provozu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 16:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
Nádhera, to by určitě dostalo první cenu za design. :roll:
Tak bych si nějak představoval sjednocený vozový park v Brně... :mrgreen: ](*,)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 15:06 
fujtajksl, to bych tady nechtěl


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 14:41 
připadá mi to jako kosmická loď


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 14:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 915
Od: 15 čer 2004 19:24
To je hnus...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 11:24 

Příspěvky: 71
Od: 04 dub 2005 23:21
No, ..... ( http://img.blesk.cz/blesk/imgdb/original/phpPWRyKh.jpg ) :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 11:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 899
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
mauricio píše:
ono by anitrám prospělo odstavení a vyřazení. Btw, sice to sem moc nepatří, ale slyšel sem co si o tom, že Inekon má (chtěl) dělat Trio ve verzi Vektra (v podstatě Vektra po vzoru Tria) co je na tom pravdy?

Ne. Inekon ma v planu 30m tramvaj se 4 otocnymi podvozky a 50% nizke podlahy. S tou se taky snazi dostat v novem vyberovem rizeni do Prahy.

Stavba prototypu byla planovana na letosni rok, ale protoze inekon ziskal zakazky do USA, tak byla odlozena na neurcito. Preci jen je lepsi vyrabet tramvaje, ktere jsou uz objednane, nez prototyp, ktery si pak treba nikdo nekoupi.
Navic existence wany mozna zpusobi, ze tato tramvaj nebude postavena vubec, Zakaznici si vezmou 'levnou wanu' s 15% nizke podlahy radeji nez moderni vuz s 50% nizke podlahy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 23:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Honza píše:
Neprospělo by Anitře odmontovat jednu řadu sedadel ??? Ta kapacita je hrozná. Když ji vidím na d-11, tak raději čekám na další spoj.

Anitra je kapacitou odpovídající K2, obě mají obsaditelnost zhruba 155 osob. Anitra má ale menší počet míst k sezení, odstranění řady sedadel je blbost. Spíš v prvním a posledním článku na pravé straně bych o jedno sedadlo ubral a ostatní sedadla bych roztáhl dál od sebe, protože při současném stavu se tam průměrný člověk do té minimezerky nevejde.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 20:00 

Příspěvky: 9235
Od: 15 led 2005 23:41
ono by anitrám prospělo odstavení a vyřazení. Btw, sice to sem moc nepatří, ale slyšel sem co si o tom, že Inekon má (chtěl) dělat Trio ve verzi Vektra (v podstatě Vektra po vzoru Tria) co je na tom pravdy?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 19:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 915
Od: 15 čer 2004 19:24
Neprospělo by Anitře odmontovat jednu řadu sedadel ??? Ta kapacita je hrozná. Když ji vidím na d-11, tak raději čekám na další spoj.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 zář 2005 06:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3643
Od: 26 čer 2005 08:44
Bydliště: Brno-Líšeň (55, 58, N97, N99,x8)
Včera jsem viděl
180- d-11 není vidět s fotky ale asi je to 1807
1808 d-5
1816 d-5
Ještě na d-10 ale ev.číslo jsem neviděl.

_________________________________
RH.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 19:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Víte někdo, proč Anitry přes noc ve vozovně musí stahovat pantograf?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 21:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Leda Europulsní Tria :-P


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 14:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 915
Od: 15 čer 2004 19:24
Taky si myslím...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 srp 2005 10:21 

Příspěvky: 9235
Od: 15 led 2005 23:41
Trio, Anitramvaj, Astra...není to jedno? všechno je to úplně stejný a přitom ani jedno není nejlepší. Prostě nemám rád ty podvozky, no. I když osobně bych volil Trio :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 srp 2005 10:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8672
Od: 10 čer 2004 11:19
jel sem ostravskou astrou, a az na par drobnosti je to skoro stejnej pasqil jak anitra. Bodet by ne , kdyz se od sebe lisej jenom menem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 srp 2005 08:27 

Příspěvky: 37
Od: 19 srp 2005 08:20
Bydliště: Štatl
ANITRY jsou ještě celkem v poho. Ale zkusil si někdo jet Plzeňskou ASTROU???

pokud nééé tak můžete zůstat v klidu - NEDOPORUČUJI TO

zdar


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 19:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 915
Od: 15 čer 2004 19:24
:pray: já jsem tu nebyl měsíc a to asi nepřečtu celé !!! :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 19:44 
Anitry, jež jsou předmětem diskuse, prominou za opět dlouhý ##Nemlufím Šésky##


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 19:41 
No, po zkušenostech, kdy na prakticky všech čtyřech 21Tr s plošinou 3040 - 3043 plošina dosti zlobí a na jednom dokonce už stihla uhnít, si myslím, že bude lepší se na nějaký plošiny radši vytentovat.

Abyste pochopili, co se i na prachobyčejné ruční plošině může "pokazit" - pokud si všimnete, plošina v 21Tr/22Tr má ve svém předním rožku uvnitř vozu malý výřez - zde je dírka, do té se strčí háček (je v kabině řidiče) a plošina se překlopí ven (není to ale nijak blokováno na dveře, paradoxně jdou dokonce i dveře zavřít, je-li plošina vyklopena). Fígl poruchovosti plošiny je v tom, že cca. v místě pod oním výřezem je zároveň bezkontaktní mag. snímač a v rohu plošiny je skryt magnet. Pokud je plošina zaklopena, je spínač magnetem sepnut a vše je v normálu. Pokud se plošina vyklopí, spínač se rozepne, což aktivuje jednak dvě červená světýlka na bočnici vozu a červené světýlko uvnitř nad dveřmi, ale hlavně se sepne staniční brzda - tj. zabrzdí se zadní kola (u kloubáku u obou hnacích náprav). To má za úkol zabránit rozjezdu vozu s vyklopenou plošinou. Jenže - snímač reaguje i při byť jen centimetrovém odklopení plošiny. U kloubáků byl problém, že na nerovnostech, kdy plošina jen mírně nadskočila, šli všichni cestující k zemi, případně se nalepili na přední okno. U 3040 - 3043 stihlo většinou už vyhnít lože plošiny, odlepila se její laminátová vložka, plošina si zcela nedosedla k snímači a pak stačilo jen si na plošinu nešikovně stoupnout, a opět skočila staniční brzda a lidi se váleli po podlaze, po sobě a porůznu.
Momentálně je situace taková, že na 21Tr je snímač plošiny po úpravě ze strany Škody, ovšem i tak je stejně odpojen a příslušná elektronika deaktivována, rovněž tak cca. 2 nebo tři kloubáky jsou na tom stejně.

Tak to bylo trochu techniky.

Co se týče nákupu trolejbusů, budete si muset hóóóóódně dlouho počkat, například nejstarší 3193 - 3200 se myslím ještě dožijí rekonstrovaných Pisárek a nic dalšího snad kromě 3208 a pleček s blízkým inv. číslem se vyřazovat nebude. Jediné, čeho se možná dočkáme/te, je 22TrAC, o níž se stále spekuluje, jestli jo, nebo jo nebo určitě jo.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1355 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 55  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2020 17:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]