Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 09 zář 2005 06:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3641
Od: 26 čer 2005 08:44
Bydliště: Brno-Líšeň (55, 58, N97, N99,x8)
Včera jsem viděl
180- d-11 není vidět s fotky ale asi je to 1807
1808 d-5
1816 d-5
Ještě na d-10 ale ev.číslo jsem neviděl.

_________________________________
RH.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 19:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Víte někdo, proč Anitry přes noc ve vozovně musí stahovat pantograf?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 21:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Leda Europulsní Tria :-P


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 14:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Taky si myslím...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 srp 2005 10:21 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
Trio, Anitramvaj, Astra...není to jedno? všechno je to úplně stejný a přitom ani jedno není nejlepší. Prostě nemám rád ty podvozky, no. I když osobně bych volil Trio :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 srp 2005 10:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
jel sem ostravskou astrou, a az na par drobnosti je to skoro stejnej pasqil jak anitra. Bodet by ne , kdyz se od sebe lisej jenom menem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 srp 2005 08:27 

Příspěvky: 37
Od: 19 srp 2005 08:20
Bydliště: Štatl
ANITRY jsou ještě celkem v poho. Ale zkusil si někdo jet Plzeňskou ASTROU???

pokud nééé tak můžete zůstat v klidu - NEDOPORUČUJI TO

zdar


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 19:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
:pray: já jsem tu nebyl měsíc a to asi nepřečtu celé !!! :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 19:44 
Anitry, jež jsou předmětem diskuse, prominou za opět dlouhý offtopygz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 19:41 
No, po zkušenostech, kdy na prakticky všech čtyřech 21Tr s plošinou 3040 - 3043 plošina dosti zlobí a na jednom dokonce už stihla uhnít, si myslím, že bude lepší se na nějaký plošiny radši vytentovat.

Abyste pochopili, co se i na prachobyčejné ruční plošině může "pokazit" - pokud si všimnete, plošina v 21Tr/22Tr má ve svém předním rožku uvnitř vozu malý výřez - zde je dírka, do té se strčí háček (je v kabině řidiče) a plošina se překlopí ven (není to ale nijak blokováno na dveře, paradoxně jdou dokonce i dveře zavřít, je-li plošina vyklopena). Fígl poruchovosti plošiny je v tom, že cca. v místě pod oním výřezem je zároveň bezkontaktní mag. snímač a v rohu plošiny je skryt magnet. Pokud je plošina zaklopena, je spínač magnetem sepnut a vše je v normálu. Pokud se plošina vyklopí, spínač se rozepne, což aktivuje jednak dvě červená světýlka na bočnici vozu a červené světýlko uvnitř nad dveřmi, ale hlavně se sepne staniční brzda - tj. zabrzdí se zadní kola (u kloubáku u obou hnacích náprav). To má za úkol zabránit rozjezdu vozu s vyklopenou plošinou. Jenže - snímač reaguje i při byť jen centimetrovém odklopení plošiny. U kloubáků byl problém, že na nerovnostech, kdy plošina jen mírně nadskočila, šli všichni cestující k zemi, případně se nalepili na přední okno. U 3040 - 3043 stihlo většinou už vyhnít lože plošiny, odlepila se její laminátová vložka, plošina si zcela nedosedla k snímači a pak stačilo jen si na plošinu nešikovně stoupnout, a opět skočila staniční brzda a lidi se váleli po podlaze, po sobě a porůznu.
Momentálně je situace taková, že na 21Tr je snímač plošiny po úpravě ze strany Škody, ovšem i tak je stejně odpojen a příslušná elektronika deaktivována, rovněž tak cca. 2 nebo tři kloubáky jsou na tom stejně.

Tak to bylo trochu techniky.

Co se týče nákupu trolejbusů, budete si muset hóóóóódně dlouho počkat, například nejstarší 3193 - 3200 se myslím ještě dožijí rekonstrovaných Pisárek a nic dalšího snad kromě 3208 a pleček s blízkým inv. číslem se vyřazovat nebude. Jediné, čeho se možná dočkáme/te, je 22TrAC, o níž se stále spekuluje, jestli jo, nebo jo nebo určitě jo.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 19:01 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
M píše:
a to je tak tezke ci drahe tam tu plosinu dat????

spíše je asi otázka, zda je to technicky možné (příp.jak náročené)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 18:10 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Stejně se budou muset po dokončení křižovatky nakoupit nový vozy, snad Solárisy a těch bude potřeba aspoň 15. Co teprve jestli DP přece jen zachová x25 třeba pod číslem 28. Takže rozšíření vozparku o nový opravdu bezbariérový vozy se dá čekat v r.2007. ještě jedna možnost existuje, když neni dost trajfů s plošinou :idea: Nasadit tam CityBusy :twisted: nešušká se už něco o tom nákupu nových vozů v Komíně :?:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 12:59 
a to je tak tezke ci drahe tam tu plosinu dat????


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 12:14 
Pardon za offtopic

Ad Aladin - já si to nepamatuju, co všechno chtějí garantovat za linky, ale i kdyby jen čtyři, tak by to bylo dosti problematické - se čtyřmi vozy. S kloubáky, jak jsem psal, se počítat nedá - jednak potkat v provozu všech osm 22Tr naráz je zázrak, a druhak jsou určeny jen a pouze pro linky 26 a X25 (nepočítám občasné "fotbalové" posily na 32). Stručně řečeno - v kanceláři někdo vymyslel krásnou věc, ale není realizovatelná za předpokladu, že garantovaný spoj = vůz s plošinou. Jiná věc je, kdy se za časů před výlukou Pisárky uvádělo, že na lince 25 je 50-ti procentní podíl NÍZKOPODLAŽNÍCH vozů. To ano, to byla pravda, lze říci, že vozy jezdily přibližně v pořadí 14Tr-21Tr-14Tr-21Tr...

Rovněž tak je krásný počet uváděných NP tramvají, kde jsou samosebou započítány i prakticky nefunkční 4 vozy RT6 :-D :-D

Takže co dodat - čte se to krásně a invalidům to třeba pomůže. Ale stejně si myslím, že než by čekal hodinu na garantovaný spoj, radši si řekně někomu, ať mu pomůže. Nejsme zas až tak národ hovad a zatím jsem neviděl, že by nad invalidou mávl někdo rukou. I do 14Tr ho jde vecpat.

Zajímavost na závěr - přes celé prázdniny můžete vidět na kursu 5/36 první příznaky trolejbusové garance - je nařízeno, aby zde jezdil vůz s plošinou. Dneska například bylo na výběr - kloubák se na 36ku nedává a ze čtyř sólo vozů je 3041 mimo provoz (a dlouho bude), 3040 měla dnes prohlídku KP. Takže si je možno vybrat ze dvou vozů :-D :-D. Nechci vidět, až by si podobnou garanci objednal někdo i na další linku.

A ještě zajímavost, k zamyšlení - vy všichni víte, že ta plošina na ruční obsluhu je tak trochu "blbá", ale přecijenom, je to plošina. Zde vás jistě zaujme, že všechny (ano, všechny) do Brna dodané vozy 21Tr mají kompletní přípravu na montáž plošiny včetně zabudované elektroniky pro elektrickou výsuvnou plošinu. jen ta plošina...tam jaksi fyzicky není :-D

Pardon za obsáhlý příspěveq 8-[


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 09:52 
http://www.skoda.cz/produkty.asp?Q853A= ... 1K61ID4889

Myslíte, že se někdy v Brně dočkáme?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 21:40 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
ROMAM. píše:
nejlepši travaje maš anitri ,ja misli žeto vihraje zase škodovka.

nic proti anitrám, ale už v denšní době mě jejich design (a někdy i technická úrověň) přijde krapet zastaralý, což terve za deset let...

ROMAMe., můžeš mě, prosím, kontaktovat na mejl vojta...@email.cz ??


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 21:26 

Příspěvky: 453
Od: 13 čer 2004 23:04
ROMAM. píše:
nejlepši travaje maš anitri ,ja misli žeto vihraje zase škodovka.
Nauc se psat a Skodovka jen tak nic nevyhraje, jak trolejbusy tak tramvaje od nich to je hruza hruz, vecne stoji pro nejake poruchy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 21:18 
nejlepši travaje maš anitri ,ja misli žeto vihraje zase škodovka.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 21:07 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
ROMAM. píše:
jo přišti rok 2 anitri,a ptom 10 aš bude 100 aniter.

že těch 10 let bude 100 aniter nikdo neřekl, pokud vím... podle mých posledních info se říkalo, že bude 100 nových nízkopodlažních tramvají... o anitře nikdo nemluvil


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 21:04 
jo přišti rok 2 anitri,a ptom 10 aš bude 100 aniter.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 18:58 

Příspěvky: 425
Od: 09 bře 2005 16:14
Bydliště: Líšeò
VS píše:
manil píše:
VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Já si myslím, že K2 na d-3 nepůjdou. Ten garant podle mně bude T3R.EV s vlekem nebo K3 (nebo RT6 :-D). Na d-7 je to jasná Anitra.


A když se vlek pokazí, RT6 nepohne a K3 bude na d-1, tak tam pudou NP kachny :twisted: .

no, nevím, jestli se dokáže stát tolik věcí najednou, ale v Brně je možný všechno... no, ale myslím, že kachny tam nepůjdou - dyt je nemůžou dat ani na d-12 a 13... a K3 mají letos přece přibýt ještě ale dvě, ne? :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 18:45 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
manil píše:
VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Já si myslím, že K2 na d-3 nepůjdou. Ten garant podle mně bude T3R.EV s vlekem nebo K3 (nebo RT6 :-D). Na d-7 je to jasná Anitra.


A když se vlek pokazí, RT6 nepohne a K3 bude na d-1, tak tam pudou NP kachny :twisted: .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 17:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
VS píše:
Příští rok mají přijít další 2 Anitry. Podle Bez Starostí budou od Září garantovány NP spoje i na linkách d-3 a 7. Jestli bude na d-3 Anitra, tak asi i K2. Že by se ty 2xT přece jen stěhovaly na d-5 :?: Taky 21Tr na t-x25,26,30,34,36 budou garantovaný. NP trajfy budou, ale i na linkách t-31,33, tady asi část převezme Komín nebo snad svěří ty nový krásný nový 21 tr do ruk Slatiny.

Já si myslím, že K2 na d-3 nepůjdou. Ten garant podle mně bude T3R.EV s vlekem nebo K3 (nebo RT6 :-D). Na d-7 je to jasná Anitra.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 16:13 

Příspěvky: 161
Od: 27 pro 2004 12:45
27 negarantujou... :wink:
Verusha píše:
To o tom garantování nízkopodlažnosti v magazínu Bez starostí jsem četl také. Tramvaje, autobusy - budiž. Trolejbusy - zní to pěkně, že Brno má 51 nízkopodlažních trolejbusů, ale v celém tom článku nějak zapomněli na jednu dosti podstatnou věc (!!!!) - totiž že je spoj garantovaný, znamená informaci pro vozíčkáře, že tam má plošinu a že bez cizí pomoci (kromě řidiče, který ji musí sklopit) se dostane do vozu. Zde bohužel kdosi v kanclu při promýšlení této garance pozapomněl, že trolejbusů je sice skutečně 51 nízkopodlažních, ale nízkopodlažní trolejbus bohužel nemusí nutně znamenat, že má plošinu. Jinými slovy - modelová situace - pokud na garantovaný spoj přijede třeba vůz 3001, znamená to pro vozíčkáře to samé co u klasické 14Tr (tedy středně podlažního vozidla) - musí říct někomu cizímu. Z toho plyne, že garantovaný spoj musí být spoj, kdy přijede vůz s plošinou - a těch v Brně není 51, ale všehovšudy prachsprostých 12 (3040 - 3043, 3601 - 3608). Kloubáky z toho hned můžeme vyjmout - 22Tr jezdí na X25 a 26 a nyní přes prázdniny výhradně na 26. Takže nám zbyly 4 vozy, které můžeme využít pro garantované spoje na linky 27, 30, 31, 32, 33, 34, 36, 38, 39. To je devět linek, na které máme čtyři vozy (z nichž mimochodem nyní jeden stojí delší dobu pro poruchu měniče a druhý má ten den třeba kontrolní prohlídku v dílnách. Takže, ne že bych se chtěl považovat ze nějakého matematika, ale čtyři jablíčka vyrostly na celkem devíti stromech, paní učitelko?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 16:08 
S těmi nájezdovými plošinami to není ideální ani u šalin-viděl jsem, jak se ji u 1752 snažila vyjet vozíčkářka a bez cizí pomoci - zatlačení to nebyla schopna sama zvládnout. Rampa byla prostě moc strmá (zastávka Pionýrská). Jsou 2 možnosti - buď je rampa moc krátká, nebo je refýž příliš nízký. Je to samozřejmě o penězích, ale aspoň při rekonstrukcích by se na to mělo pamatovat.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2019 01:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]