Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 54  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 12:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
M píše:
vcera jsem kecal s mechanikem z pisarek, tak prej jsou tu dva mechosi ze skodovky co bidli v kominske vozovne a staraji se o anitry,prej je to udajne poruchovy jak prase,taky udajne jsou tam dve anitry odstaveny uz asi 3 mesice +- kvuli rozbytemu bocnimu oknu, ze prej se ceka na sklo :-?????
pak sou tam nejaky t3r uz skoro 3 roky odstavene a ty se prej taky davaj do kupy a vyjedou nekdy na vanoce...

ROMAN ?????


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 12:03 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
1659+1660 dostanou nejsíše unifik, že


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 09:48 
M píše:
vcera jsem kecal s mechanikem z pisarek, tak prej jsou tu dva mechosi ze skodovky co bidli v kominske vozovne a staraji se o anitry,prej je to udajne poruchovy jak prase,taky udajne jsou tam dve anitry odstaveny uz asi 3 mesice +- kvuli rozbytemu bocnimu oknu, ze prej se ceka na sklo :-?????
pak sou tam nejaky t3r uz skoro 3 roky odstavene a ty se prej taky davaj do kupy a vyjedou nekdy na vanoce...

Ta Anitra s rozbitým bočním oknem byla 1810,jezdí však už týden s novým,ta 3 roky odstavena T3R je 1659+1660,prace na ni jdou pomalu,ale jistě.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 09:21 
vcera jsem kecal s mechanikem z pisarek, tak prej jsou tu dva mechosi ze skodovky co bidli v kominske vozovne a staraji se o anitry,prej je to udajne poruchovy jak prase,taky udajne jsou tam dve anitry odstaveny uz asi 3 mesice +- kvuli rozbytemu bocnimu oknu, ze prej se ceka na sklo :-?????
pak sou tam nejaky t3r uz skoro 3 roky odstavene a ty se prej taky davaj do kupy a vyjedou nekdy na vanoce...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 říj 2005 15:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Mn takze 06T je v podstate delsi obousmerna K2 . Stredni podvozek nehnany, hnany pouze krajni 2. Vsechny podvozky pevny. Jenom dalsi variace na nizkopodlazni kolejovy brus s pridavnou prepravou cestujicich.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 říj 2005 15:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Protože Brno... :-(


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 říj 2005 18:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Ta 06T je nádherná, proč tohle nemůže být v brně?? :cry:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 21:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS píše:
no doneslo se ke me ze vektra skonci po vymene stredniho clanku v polsku


vymenou za ktery? za ten co je v 06T tedy NP?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 21:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
no doneslo se ke me ze vektra skonci po vymene stredniho clanku v polsku


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 21:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Vektra se dockala jeste jedne recyklace a to v podobe vozu 06T pro Cagliari...z astry/anitry/vektry zustaly jen krajni clanky, nesene jsou z vozu 14T/16T a stredni je nove nizkopodlazni tedy bez schodu...a hadejte jak je resen pruchod skrz stredni clanek? Ve spojeni se zajimavym umistenim ptg jsme u RT6 :lol: Jinak jde o obousmernou verzi...
http://www.skoda.cz/produkty.asp?Q853A= ... 1K61ID5583


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 21:10 
adam_r: barevné provedení by měla být zatím jenom fotomontáž, třeba to nakonec bude vypadat trochu jinak..


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 18:30 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
Fixi píše:
Akorát, že to má na dlouhých článcích o okno míň...kde to má jezdit?

praha


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 18:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Akorát, že to má na dlouhých článcích o okno míň...kde to má jezdit?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 18:25 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
já poříd tvrdím, že to vypadá jak německý metro...teda lépe řečeno že by se tam hodila...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 17:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
No je to 100% koncept Vektry, ale s jinýma čelama. Vypadá to dost příšerně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 16:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Na tom obrazku se mi nelibi to barevne provedeni. V jinem barevnem schematu by to vypadalo asi vyrazne lepe. I tak se ale tesim, az to uvidim v realu v provozu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 16:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
Nádhera, to by určitě dostalo první cenu za design. :roll:
Tak bych si nějak představoval sjednocený vozový park v Brně... :mrgreen: ](*,)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 15:06 
fujtajksl, to bych tady nechtěl


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 14:41 
připadá mi to jako kosmická loď


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 14:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
To je hnus...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 11:24 

Příspěvky: 71
Od: 04 dub 2005 23:21
No, ..... ( http://img.blesk.cz/blesk/imgdb/original/phpPWRyKh.jpg ) :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 11:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
mauricio píše:
ono by anitrám prospělo odstavení a vyřazení. Btw, sice to sem moc nepatří, ale slyšel sem co si o tom, že Inekon má (chtěl) dělat Trio ve verzi Vektra (v podstatě Vektra po vzoru Tria) co je na tom pravdy?

Ne. Inekon ma v planu 30m tramvaj se 4 otocnymi podvozky a 50% nizke podlahy. S tou se taky snazi dostat v novem vyberovem rizeni do Prahy.

Stavba prototypu byla planovana na letosni rok, ale protoze inekon ziskal zakazky do USA, tak byla odlozena na neurcito. Preci jen je lepsi vyrabet tramvaje, ktere jsou uz objednane, nez prototyp, ktery si pak treba nikdo nekoupi.
Navic existence wany mozna zpusobi, ze tato tramvaj nebude postavena vubec, Zakaznici si vezmou 'levnou wanu' s 15% nizke podlahy radeji nez moderni vuz s 50% nizke podlahy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 23:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Honza píše:
Neprospělo by Anitře odmontovat jednu řadu sedadel ??? Ta kapacita je hrozná. Když ji vidím na d-11, tak raději čekám na další spoj.

Anitra je kapacitou odpovídající K2, obě mají obsaditelnost zhruba 155 osob. Anitra má ale menší počet míst k sezení, odstranění řady sedadel je blbost. Spíš v prvním a posledním článku na pravé straně bych o jedno sedadlo ubral a ostatní sedadla bych roztáhl dál od sebe, protože při současném stavu se tam průměrný člověk do té minimezerky nevejde.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 20:00 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
ono by anitrám prospělo odstavení a vyřazení. Btw, sice to sem moc nepatří, ale slyšel sem co si o tom, že Inekon má (chtěl) dělat Trio ve verzi Vektra (v podstatě Vektra po vzoru Tria) co je na tom pravdy?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 19:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Neprospělo by Anitře odmontovat jednu řadu sedadel ??? Ta kapacita je hrozná. Když ji vidím na d-11, tak raději čekám na další spoj.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 54  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2019 01:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]