Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Anitra
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=94
Stránka 1 z 56

Autor:  mh [ 29 zář 2023 09:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Nebo dokončena šrotace kastle sarcastic

Autor:  pepola [ 28 zář 2023 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Když jsou tedy dokončeny všichni letošní Draci, a do Medlánek byla nedávno přetažena jedna plzeňská kastle, bude asi po 3 letech dokončena VP na voze 1806?

Autor:  2389 [ 03 lis 2022 16:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Ano, přesně o tuhle. Takže záhada vysvětlena. Až doteďka jsem vůbec neměl šajnu, že by k nám do Brna byly někdy přivezeny plzeňské Anitry na díly. sarcastic

Autor:  jara255 [ 03 lis 2022 13:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Jedná se o tuhle v tomto videu?
https://youtu.be/kADN9cegEf8?t=85

Autor:  Robert [ 03 lis 2022 10:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

A není to nějaká explzeňská Astra?
https://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vozp. ... ravce=DPMB

Autor:  2389 [ 03 lis 2022 10:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Drazí přátelé, chci se optat. V Pisárkách vzádu u plotu už pěknou dobu vykukuje žlutá Anitra. Vždy, když v tomto místě čučím v koloně, tak přemýšlím, co to je za stroj. To bývá v době, kdy všechny Anitry s polepy jsou venku. Tak mě napadlo, že by to mohla být 1806 nebo 1808. Ale ať bádám, jak bádám, nevybavuju si, že by jedna z těchto kdy měla žlutý lak/polep. Kdo mi pomůže tuto záhadu rozluštit?

Autor:  pepola [ 05 čer 2022 07:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Ondra K. píše:
Řekl bych, že problém není ani tak ve vozidlech jako spíš v nedostatečné kapacitě těžké údržby.

U Aniter je to hlavně o poddimenzovaných staťácích...

Autor:  pepola [ 05 čer 2022 07:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

1807 na SO v ústředních dílnách.

Autor:  Ondra K. [ 01 úno 2022 17:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Řekl bych, že problém není ani tak ve vozidlech jako spíš v nedostatečné kapacitě těžké údržby.

Autor:  miropiro [ 01 úno 2022 10:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

2389 píše:
To je u nás v DP normálka. Zprovoznit slušný vůz trvá někdy i 4 roky. Ale hlavně, že na celodenních kurzech kolují vysokopodlažní K2 v plném počtu.
To samé u trolejbusů. Několik jednatřicítek už okolo půl roku stojí. A protože logicky chybí, tak se vypravuje 3504 a občas i 21Tr na 25/26.
Tak doufám, že do léta se kvůli banálním závadám dočasně odstaví i několik Ev a o prázdninách bude na linkách místo nich celá řada pojízdných saun z roku 1974 sarcastic sarcastic

To bych řekl, že ty vozy jsou spíše "neposlušné". Které vozy tedy jsou zprovozněny rychleji?

Autor:  pepola [ 31 led 2022 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Ondra K. píše:
1817 nejezdí od června, ale kdo ví jak dlouho na dílny čekala. Taková 1806 čeká na dílny už víc jak rok.


No, ale není tam na VP, ale na nějaké "garančce" po VP.

Autor:  Ondra K. [ 30 led 2022 21:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

pepola píše:
Není ta 1817 v ÚD už nějak dlouho?

1817 nejezdí od června, ale kdo ví jak dlouho na dílny čekala. Taková 1806 čeká na dílny už víc jak rok.

Autor:  2389 [ 30 led 2022 20:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

To je u nás v DP normálka. Zprovoznit slušný vůz trvá někdy i 4 roky. Ale hlavně, že na celodenních kurzech kolují vysokopodlažní K2 v plném počtu.
To samé u trolejbusů. Několik jednatřicítek už okolo půl roku stojí. A protože logicky chybí, tak se vypravuje 3504 a občas i 21Tr na 25/26.
Tak doufám, že do léta se kvůli banálním závadám dočasně odstaví i několik Ev a o prázdninách bude na linkách místo nich celá řada pojízdných saun z roku 1974 sarcastic sarcastic

Autor:  pepola [ 30 led 2022 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Není ta 1817 v ÚD už nějak dlouho?

Autor:  makosinus [ 23 zář 2021 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Letmým pohledem do evidence zjistíme, že 1813 se dočkala reklamy, a náhodou jsem ji dnes potkal na lince 7, tak tedy tak nějak dokumentačně:
Příloha:
2021-09-23 18_22_17-Greenshot.jpg

Autor:  pepola [ 06 srp 2021 20:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

1817 stojí na jalových podvozcích před ÚD.

Autor:  2389 [ 06 srp 2021 08:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

1812 a 1813 nám po velmi dlouhé době svezly cestující na pravidelné lince. V evidenci prosím zazelenat. Dále pak myslím, že 1815 už v dílnách také není. Jak jezdím kolem Pisárek, tak hodně vzadu vykukuje nějaká leštěnka, to bych tipoval právě na 1815, protože obě dvě současné leštěnky 12 a 13 jsou venku .

Autor:  MKzB [ 26 kvě 2021 07:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Pouze běží lhůta, aby měl i Franta z Tetčic dost času podat nějakou námitku k opravě drážního vozidla.

Autor:  MartinV [ 26 kvě 2021 07:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Fascinuje mě, jak dlouho trvá čekání na papíry od DÚ. A to se netýká jen Aniter, myslím to obecně.

Co všechno schválení ze strany DÚ obnáší? Jedná se pouze o formalitu, nebo každé vozidlo DÚ nějak více zkoumá?

Autor:  Antirez [ 25 kvě 2021 22:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Kari:
Ano, byly na VP, takže teď čekají na papíry od DÚ.

Autor:  Kari [ 25 kvě 2021 22:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Ty vozy měly nějakou prohlídku v ÚD? Nevím, nesleduju to a nechce se mi to hledat. Je možný, že jen čekají na papíry od drážního úřadu.

Autor:  2389 [ 25 kvě 2021 09:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Leštěnky 1812 a 1813 stojí už pěknou dobu ve vozovně u plotu aniž by se vypravovaly na linku. Proč?

Autor:  Zdeněk [ 30 lis 2020 04:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Co blbnete s anitrou na šestce? O víkendu bez problémů, v pracovní den byla na šestce Anitra letos jednou v červenci, dvakrát v září a jednou v říjnu, tedy čtyři vyprávění v pracovní den za rok, to je tedy problém...

Autor:  MartinV [ 29 lis 2020 23:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

Fysk: Anitra na d-4 na hraně není. Tou linkou jezdím. A nemyslím jen teď, Covidobu. Ale souhlas, že na d-6 zpravidla nestačí.

Autor:  Ondra K. [ 29 lis 2020 22:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Anitra

MKzB píše:
...P.S. Ještě se nabízí fantasreko: Vyměnit výzbroj za TV Europulse, přidat mnohočlen, dodělat dveře na druhou stranu. Spojit dvě PX a poslat na d-8.


Tohle mě nedávno taky napadlo. Myšlenka je to poměrně odvážná, ale celkem smysluplná. GO s výměnou výzbroje celkem pravděpodobně dřív, či později přijde. Vozová skříň a vnitřní uspořádání je na obousměrnou/oboustrannou variantu předpřipravená. Navýšení přepravní kapacity na d-8 by bylo dost potřeba a zároveň by se tím eliminovala nevýhoda Aniter v podobě nízké kapacity.

Pro případnou GO by mohly posloužit i ty 4 Astry z Plzně koupené na náhradní díly. Časem by navíc mohly být k dispozici i "Europulsní" Tria z Ostravy, pokud se pro ně DPO nepovede zajistit údržbu ve Škodovce.

Stránka 1 z 56 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/