Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1377 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 30 lis 2020 04:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1350
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Co blbnete s anitrou na šestce? O víkendu bez problémů, v pracovní den byla na šestce Anitra letos jednou v červenci, dvakrát v září a jednou v říjnu, tedy čtyři vyprávění v pracovní den za rok, to je tedy problém...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 23:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6328
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Fysk: Anitra na d-4 na hraně není. Tou linkou jezdím. A nemyslím jen teď, Covidobu. Ale souhlas, že na d-6 zpravidla nestačí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 22:47 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5770
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
MKzB píše:
...P.S. Ještě se nabízí fantasreko: Vyměnit výzbroj za TV Europulse, přidat mnohočlen, dodělat dveře na druhou stranu. Spojit dvě PX a poslat na d-8.


Tohle mě nedávno taky napadlo. Myšlenka je to poměrně odvážná, ale celkem smysluplná. GO s výměnou výzbroje celkem pravděpodobně dřív, či později přijde. Vozová skříň a vnitřní uspořádání je na obousměrnou/oboustrannou variantu předpřipravená. Navýšení přepravní kapacity na d-8 by bylo dost potřeba a zároveň by se tím eliminovala nevýhoda Aniter v podobě nízké kapacity.

Pro případnou GO by mohly posloužit i ty 4 Astry z Plzně koupené na náhradní díly. Časem by navíc mohly být k dispozici i "Europulsní" Tria z Ostravy, pokud se pro ně DPO nepovede zajistit údržbu ve Škodovce.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 16:38 

Příspěvky: 1430
Od: 04 bře 2012 23:26
To taky vždycky nechápu. Na linku 6 vypraví Anitru a 13T (ideálně upravenou). Jak? Proboha, jak je tohle možný? Vždyť to je úplně jiná kapacitní kategorie. Na 6 Anitry prostě nepatří. Taky mě fascinuje, když na 5 nebo 4 vidím upravené 13T, a pak na 6 přijede neupravená.
Ta vypravenost mi přijde hodně záhadná. Nikdo tam nerozlišuje vozy podle kapacity. Nikomu nedochází, že 1901 až 1919 mají nižší kapacitu než 1920 a výš. Přitom je to očividný, zásadní rozdíl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 13:17 

Příspěvky: 227
Od: 25 říj 2019 10:12
MKzB píše:
P.S. Ještě se nabízí fantasreko: Vyměnit výzbroj za TV Europulse, přidat mnohočlen, dodělat dveře na druhou stranu. Spojit dvě PX a poslat na d-8.

A na Mifkovu se to nevejde... sarcastic Jasně ta úvaha je úplná blbost a předělání Mifkovy je na tom nejmenší problém. Ale trocha šoto-nesmyslů neuškodí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 12:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1800
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Honza P píše:
Je vlastně nějaký rozdíl mezi Astrou a Anitrou? (Kromě názvu a místa působení)

Prakticky žádný, jedná se o typ Škoda 03T. Astra a Anitra jsou obchodní názvy. Říká se, že tehdy měl něco proti Opel, proto se brněnské jmenují jinak.

P.S. Ještě se nabízí fantasreko: Vyměnit výzbroj za TV Europulse, přidat mnohočlen, dodělat dveře na druhou stranu. Spojit dvě PX a poslat na d-8.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 12:41 

Příspěvky: 185
Od: 27 zář 2007 22:44
Přesně, když přijede na d-6, tak by mě trefil šlak. Lidi jak sardinky v oleji. Aj na té d-4 je to na hraně. Hodí se tak max na d-10.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 10:58 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1773
Od: 07 dub 2006 09:03
Kdyby ty krámy odjely do Remetu včera, tak bylo pozdě. Malá šalina s pevnými podvozky. Kromě NP žádná přidaná hodnota.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 08:06 

Příspěvky: 52
Od: 18 srp 2019 17:01
morgul píše:
takhle mám spíš strach, že tu do GO zachvíli půjdou ty T6, a Anitry mezitím skončí ve šrotu. Z pohledu cestujícího děsivá myšlenka...

Právě toho se bojím... I když nevíme, k čemu konkrétně poslouží Astry. V provozu je podle mě určitě neuvidíme. Je vlastně nějaký rozdíl mezi Astrou a Anitrou? (Kromě názvu a místa působení)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 01:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 177
Od: 19 zář 2007 19:46
v uplynulých letech se reinkarnovaly podstatně starší a uživatelsky nepřívětivější vozy, než Anitry... a i kdyby ty plzeňské prošly něčím větším, co by např.umožnilo spřahovatelnost do dvojic (Europulse) a sjednocení výzbroje s podstatnou částí vozového parku (+ pro dílny a sklady) a ty brněnské se k nim přidaly o pár let později, až dojedou km do tohoto typu akce, pořád by to byly NP tramvaje z tohoto tisíciletí... takhle mám spíš strach, že tu do GO zachvíli půjdou ty T6, a Anitry mezitím skončí ve šrotu. Z pohledu cestujícího děsivá myšlenka...

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 00:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Ondra K. píše:
Vzhledem k nadcházející ekonomické krizi a množství naplánovaných dalších investic do vozového parku (draci, obousměrné tramvaje, sólo i kloubové trolejbusy) bych řekl, že Anitry tady budou naopak ještě hodně dlouho zvlášť když tu jezdí velké množství mnohem starších a vysokých tramvají.

Prave proto se koupili ojete 03T z Plzne. Diky vytezenym nahradnim dilum bude mozne udrzet v provozu mistni 03T bez nutnosti velkych invedstic v podobe GO s vymenou vyzbroje. Na tu ale mozna nakonec take u nekterych vozu dojde a anitry tady s nami budou jeste dalsich 20 let. Z pohledu cestujiciho to neni zase tak spatne salina a problem s pevnymi podvozky je mozna precenovan -- muze byt o hodne levnejsi jednou za cas vymenit pri vykendove vyluce kolej v oblouku nez kupovat nove a technicky narocnejsi (=s drazsi udrzbou) vozy s otocnymi podvozky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 lis 2020 13:50 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5770
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Vzhledem k nadcházející ekonomické krizi a množství naplánovaných dalších investic do vozového parku (draci, obousměrné tramvaje, sólo i kloubové trolejbusy) bych řekl, že Anitry tady budou naopak ještě hodně dlouho zvlášť když tu jezdí velké množství mnohem starších a vysokých tramvají.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2020 23:57 

Příspěvky: 52
Od: 18 srp 2019 17:01
Taky si myslím, že ty stroje budou mít už většinu působení za sebou. Při stáří 14-17 let se skoro divím, že DPMB neuvažoval při náhradě K2 Draky i náhradu Aniter v tom samém VŘ, zas tak dlouho tu s námi už nebudou. Jako bonus by se ozový park trochu unifikoval, což sice neocení oči šotoušů, ale řidiči a zaměstnanci dílen určitě. Astry o tolik starší nejsou (o 3-5 let). Výzbroj Europulse (z Tria) by byla zajímavá úvaha, já však myslím, že ty stroje už mají svoje odjeté (navíc mají neotočné podvozky, další mínus).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2020 23:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1800
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Problémem Aster i Aniter je výzbroj Elin, na kterou se už nevyrábí ani ND. Proto byly koupeny ty Astry aus Pilsen.
A dávat tam jinou výzbroj by znamenalo schvalování nového typu, resp. modifikace. Pokud Vím, tak olomoucká Tria mají TV Europulse, takže vyzkoušené to je, možná i dokumentace by se dala použít - záleží, jak moc jsou Astra a Trio papírově příbuzné.
Dále záleží, v jakém stavu jsou ty tramvaje celkově, aby ta GO nebyla spíš novostavba.

Mimochodem podle evidence v úterý přivezli Astru 309.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2020 22:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
morgul píše:
Taky si říkám, že z pohledu cestujícího je škoda kupovat místo katastrofických K2 a T3 pražské T6, když by se daly i za cenu větší investice provozovat tyhle NP vozy z Plzně. Jsem spíše laik, proto mi moderních NP vozidel přijde líto... Pořád tady těch vysokopodlažních tramvají jezdí nějak mnoho..

Pro zprovozneni by bylo treba uvazovat o celkove GO s vymenou vyzbroje. Takze cena odhadem nekde mezi 10-15 milionu (mozna i vice). Takze je otazka, jestli do toho pri cene noveho EVO neco pres 30M s delsi zivotnosti dava smysl. Mozna ano.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2020 16:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 177
Od: 19 zář 2007 19:46
Taky si říkám, že z pohledu cestujícího je škoda kupovat místo katastrofických K2 a T3 pražské T6, když by se daly i za cenu větší investice provozovat tyhle NP vozy z Plzně. Jsem spíše laik, proto mi moderních NP vozidel přijde líto... Pořád tady těch vysokopodlažních tramvají jezdí nějak mnoho..

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2020 19:18 

Příspěvky: 1430
Od: 04 bře 2012 23:26
Ah. V tom případě ano.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2020 16:20 

Příspěvky: 2410
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Není potřeba, když budou na díly.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2020 16:13 

Příspěvky: 1430
Od: 04 bře 2012 23:26
Máme pro ně e.č.? Nenavazují eva na konec aniter?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2020 15:38 

Příspěvky: 2410
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Je to tak. Příjde mi jejich osud lepší smysluplnější, než u té co z ní bude kavárna či co. A překvapuje mne, že po nich nešáhl DP MO+LI.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 lis 2020 20:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8823
Od: 10 čer 2004 11:19
Tak prej přijedou další 2 Astry :) .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2020 17:43 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5770
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
1818 je zpět v Pisárkách opravená po vykolejení na Veveří.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2020 12:28 

Příspěvky: 1049
Od: 28 čer 2014 21:40
V Medlánkách je od rána na trajleru Astra č. 310.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2020 08:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1800
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Kde jsou ty Astry? Termín odvozu byl do 29.2. :-P


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 21:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8823
Od: 10 čer 2004 11:19
Jsou a proto max na ND.. Jako většina tech plzeňskejch vozů.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1377 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 led 2021 17:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]