Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 zář 2004 13:26 
V Sarajevu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2004 22:30 
To bude zase složité schvalování u drážního úřadu? Kde ta šalina má jezdit, vypadá dobře, podle nátěru Ostrava?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2004 20:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8847
Od: 10 čer 2004 11:19
http://mestskadoprava.sk/galeria/catego ... 69&id=9YI5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2004 20:51 
Byla tady řeč o P1, takže po prvních dvou dnech je přehlídka zatím nekompletní, jen K2, 2xT3 a KT8D5. Sóla jsem tam neviděl (naštěstí).
Pokud by někoho zajímalo, co je k vidění na veletrhu, tak jenom SATRA 3.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 zář 2004 20:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8847
Od: 10 čer 2004 11:19
Honza píše:
pd píše:
Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)
A co takhle VEKTRA ???? :-?


No s tema se pocitalo, ale po "dobrych" skusenostech z plzne asi ne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2004 14:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
pd píše:
Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)
A co takhle VEKTRA ???? :-?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2004 10:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8847
Od: 10 čer 2004 11:19
Uvazovalo, v souvislosti s dodavkou 1560 a dalsich tusim 10 plne vybavenych karoserii. Ale asi to neklaplo. Ona 1560 vubec mela skoncit v ruznych provozech ..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 23:43 
A nešel by ten odprodej nějak obejít? Třeba jako výměna za něco nebo dlouhodobá zapůjčka.

Jo, ta víkendová Anitra na d-7 je opakovaný přejezd z d-6, takhle se dá jedna nízkopodlažní tramvaj nasadit na dvě linky. Večerní zátah do Medlánek bude určitě KT8D5N z d-8. Ale v jízdním řádu osmičky chybí u toho odjezdu zase značka invalidy. Ono těch chyb je v jízdních řádech víc, o tom by třeba Ondřej Pokora mohl vyprávět...

Iristram CityTram, to snad ne... :roll: :evil:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 23:23 
pd píše:
VS: to je pravda, peníze nebudou, a když se nějaké najdou, tak by se mělo koupit něco delšího. Ale myslím, že v roce 2010 se budou Anitry ještě vesele vyrábět, pokud je bude někdo kupovat. Možná trochu upravené (třeba podlaha bude o 10 cm níž - AnitraE :lol:), ale pořád do bude ta stará Astra. Pochybuju, že český průmysl vymyslí za 6 let něco jiného.


Aby ses nedivil. Třeba Iristram Anitra 1234.56 CityTram 5E :lol:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 23:21 
VS: to je pravda, peníze nebudou, a když se nějaké najdou, tak by se mělo koupit něco delšího. Ale myslím, že v roce 2010 se budou Anitry ještě vesele vyrábět, pokud je bude někdo kupovat. Možná trochu upravené (třeba podlaha bude o 10 cm níž - AnitraE :lol:), ale pořád do bude ta stará Astra. Pochybuju, že český průmysl vymyslí za 6 let něco jiného.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 23:19 
No na tom jízdním řádu je hlavně zajímavý, že nízkopodlažní odjezdy jsou jenom 5:07, 6:27, 7:47, pak až 12:13 a pak 19:43 a 22:57m. To zavání přejezdy z jiných linek a moc bych se nedivil, kdyby ten vůz byla zatahující KT8D5N z 8. Protože konkrétně ten poslední spoj nejede ze smyčky Švermova, ale 22:44 až z Běloruské...
Podívej se sem: http://www.idos.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=6&from=429&to=6&to=140&ln=6&ln=5505&date=13.9.2004&dateall=1&link=AF11


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 23:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8847
Od: 10 čer 2004 11:19
Jednoduse. U KT8 uz nejni nadeje ze by se nejaky nakupovaly, tak se vyuzila rezerva 50 vozu. Na KT8 pripadne jeste zbyva, maximalni uvazovany stav byl stejne okolo 45 vozu. A K3 urcite nebude vic jak 50 . Takze to je rozumny.

Odprodej RT6 z prahy nejni realny z toho duvodu ze DP Praha by musel vratit dotace na NP vozy , ktery na ne dostal. A to si nestrihne.
Vlek je novy typ, proto dostal novou radu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 21:35 
Já nechápu 2 věcím týkající se JŘ:

d-6: na lince nejezdijou jenom K (Pisárky), ale taky K (Medlánky). A to od PO až do NE.Taky 1x za měsíc 1 vůz v So a NE 1xT (Medlánky).To je jenom vyjímka.To chybí na JŘ.

d-7: na lice sice jezdí v So a NE K (Pisárky), ale taky 1xT (Medlánky). Zase nechápu v JŘ. Že ve 22:57 ( na zastávce Česká) je že anitra dojíždí a to do vozovny Medlánky.
Můžete se podívat:http://www.idos.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=6&from=51&to=6&to=189&ln=6&ln=4992&date=13.9.2004&dateall=1&link=AF11


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 21:06 
Pochybuju že by číslo 1851 někdy blokovalo Anitry po poslední dodávce v příštím roce jich bude 17, tedy 1805-1821.Že by se někdy kupovaly další? Na to nebudou další aspoň 3 roky peníze a že by se v letech 2009-2010 ještě vyráběly Anitry? Jedině snad pro novej nízkopodlažní typ o délce kolem 24m odpovídající Anitrám.
Řada 19xx pro obousměrný vozy(32m),ale co jednosměrný (32m),náhrada za T3(stejně jednou musí přijít).


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 20:42 
Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 20:19 
titlis píše:
Nedávno jsme se bavili o číslovacím plánu DpmB a neshodli jsme se, proč má K3 ev.č. 1751, když 17 začínají obousměrné vozy a anitry jako nízkopodlažní 18. Kdo to ví, odpoví.


No a není to třeba proto, že 17xx nejsou obousměrné, ale tříčlánkové vozy? No a Anitry jakožto nový výplod potřebují samostatnou řadu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 20:15 
Nedávno jsme se bavili o číslovacím plánu DpmB a neshodli jsme se, proč má K3 ev.č. 1751, když 17 začínají obousměrné vozy a anitry jako nízkopodlažní 18. Kdo to ví, odpoví.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 18:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3108
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
pd píše:
No já bych na P1 čekal skoro kompletní přehlídku zdejšího vozového parku. Tj. od sóla T3 přes K2 až po KT8 všech modifikací. Ostatně tak jako v minulých letech...


Pokud by došlo k nějakým nečekaným závadám na tramvajích, přidal bych do toho výčtu ještě B732....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 18:10 
No já bych na P1 čekal skoro kompletní přehlídku zdejšího vozového parku. Tj. od sóla T3 přes K2 až po KT8 všech modifikací. Ostatně tak jako v minulých letech...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 17:36 
Jenže ta d-7 by asi nebyla moc využitá ani do Pisárek,stejně jako na Švermovu,no ale aspoň je to kratší trasa,takže se ušetří nějaký vozy.I když kdo ví? Třeba by až tak prázdná nebyla,vycházím z loňského vedení d-6 o prázdninách do Pisárek,kvůli Křížové.Ta d-6 vloni jezdila do Pisárek skoro prázdná,ale zase jezdila na Českou i d-1 a d-6 jezdila v polovičním intervalu.Mimochodem kolik je teď valstně na d-7 vozů,když jezdila do Lískovce,tak jich tam bylo 11?

Ad veletrh: Odpoledne to asi bude problém,navíc jezdí d-1 lidi i do Bystrce(je vlastně špička).Co vlastně má být za vozy na P1? Doufám,že 2xT.

Opravdu je v odpolední špičce takovej nedostatek kloubáků,že musely být na d-2 minulý pondělí 2xT?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 15:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3108
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Snad se odkloněná d-7 osvědčí a po čase se do Pisárek přesune. Nezdá se mi, že by důvodem odklonu d-2 byl nedostatek kloubáků, protože ta bude jezdit do Pisárek jen mezi 8-13 hod., kdy ve vozovně odpočívají vozy z d-10. Důvod bude spíš v tom, že spoje na Ústřední hřbitov jezdí z nádraží nevyužité, takže proč ne. Myslím, že vzhledem k omezenému počtu vozů bude chybět kapacita na na lince p1 v odpolední špičce, kdy se tam d-2 odklonit nedá (protože d-6 končí na hřbitově, ale to už je jiná otázka).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 13:44 
Takže letos bude poprve organizována doprava k výstavišti jinak (při strojírenském veletrhu).Tyto informace převzaty ze stránek DPMB(Uvádím zdroj,abych nebyl jako takada):

V době od 8 do 19 hod. posilovou tramvajovou linkou P1 po trase: Zvonařka - Hlavní nádraží - Pisárky. K výstavišti jsou navíc odkloněny linky 2 a 7. Linka 7 jede v době od 8 do 18 hod. po trase: Královo Pole, nádraží - Česká - Pisárky a v době od 8 do 13 hod. jedou vybrané spoje linky 2 po trase: Stará osada - hlavní nádraží - Pisárky (jedná se o spoje, které v této době končí ve smyčce Ústřední hřbitov).

Je to určitě kvůli d-10,protože už asi fakt nejsou další kloubáky k dispozici.Co má jezdit na té P1? Ta asi bude z Medlánek.

Já stejně nemůžu tomu nedostatku K2 ve špičce uvěřit,vždyť jich v Brně skoro 100(asi95) a kromě ležáků typu 1037,co dlají živý plot v Pisárkách a odstavených 1088,1131 jich je ještě aspoň 90.Možná přitom veletrhu ale jinak se to přece zvládnout dá.Co pak vysvětluje ty dvojčata na d-2 či na 4/9(kde mají být K2)?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 12:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8847
Od: 10 čer 2004 11:19
na 4121 bylo vic uprav , ale presnej rozsah zjistuju . Jelikoz 4122 nejni nejak videt, tak asi prochazi obdobnou recyklaci.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 12:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Má se něco takového dělat i s 4122? Co vlastně dělali s 4121?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 12:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8847
Od: 10 čer 2004 11:19
Vime :)) http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=4121so2_ps


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 bře 2021 14:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]