Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Všeobecná tramvajová diskuze http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81 |
Stránka 380 z 411 |
Autor: | renda [ 20 črc 2005 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já byl na nádru až v poledne a žádná odstavená šalina nikde nebyla vidět. A šaliny se štosovaly kvůli přehazování výhybky a taky kvůli semaforům na Nových sadech. Stála tam 1(čekala na zelenou), 4, 1 nebo 5, 7 , 12, 2, 5. |
Autor: | urbonaut [ 20 črc 2005 16:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
renda píše: Na Nových sadech ručně přehazují výhybku směrem na Lískovec, to je normální nebo jen vypadla elektrika? Štosují se tam šaliny někdy i 8 za sebou.
Ona totiz jeste pred tou porouchanou anitrou stala na treti koleji mezi nadrazim a N. Sady odstavena d-12, takze d-8 to objizdela pres 1. kolej, a pak byly do Bohunic odkloneny nektery d-12 a d-13, takze byl na teto vyhybce vetsi provoz nez by mel byt, prakticky vsechny linky od nadrazi smer Novy Sady jely pres 1. kolej |
Autor: | titlis [ 20 črc 2005 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | radiové ovládání vexle |
Odpolední špička je ideální čas pro to, aby se dráteníci vrtali ovládání vexlu, snad až tak na hlavu padlí nejsou. |
Autor: | LB [ 20 črc 2005 14:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
renda píše: Na Nových sadech ručně přehazují výhybku směrem na Lískovec, to je normální nebo jen vypadla elektrika? Štosují se tam šaliny někdy i 8 za sebou.
Nesouvisí to třeba s instalací radiového ovládání výhybky? |
Autor: | renda [ 20 črc 2005 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na Nových sadech ručně přehazují výhybku směrem na Lískovec, to je normální nebo jen vypadla elektrika? Štosují se tam šaliny někdy i 8 za sebou. |
Autor: | Igor Mauricio [ 20 črc 2005 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
manil píše: Dneska těsně před jedenáctou hodinou na nádraží odešla Anitra 1815, způsobila totální dopravní kolabsk, který se setřepával přes hodinu. Odtlačovala ji 1540. doplním foto ve zmenšeném rozlišení (kvůli kvalitě :( )
|
Autor: | manil [ 20 črc 2005 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska těsně před jedenáctou hodinou na nádraží odešla Anitra 1815, způsobila totální dopravní kolabsk, který se setřepával přes hodinu. Odtlačovala ji 1540. |
Autor: | Igor Mauricio [ 19 črc 2005 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
dispečink hlásil, že na Mifkové se pokazila 1729, cca v 10 hodin |
Autor: | Hal [ 19 črc 2005 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
V Liskovci stoji na konecne T2 a za sebou ma Anitru, ale cisla bohuzel nevidim. |
Autor: | VS [ 19 črc 2005 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
b1 píše: dnes kolem 16 hodin na d-8 od nadrazi do Liskovce jezdily nahradni solo busy, samozrejme narvany, tim padem i d-7 narvana, naopak z Liskovce jelo za sebou asi 8 tramvaji stridave d-7 a d-8, nektery d-8 mely na transparentu Geislerova, ale nektery normalne Lisen, Mifkova, nevi nekdo co se zase stalo?
Jinak sem si vsim, ze na d-x2 jezdi nektery KT8 na zadni pantograf Taky sem to u nádraží viděl, dokonce směr Lískovec jezdily kloubáky B741 i od maliňáku na d-7. Asi se něco stalo v Lískovci. |
Autor: | urbonaut [ 19 črc 2005 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
dnes kolem 16 hodin na d-8 od nadrazi do Liskovce jezdily nahradni solo busy, samozrejme narvany, tim padem i d-7 narvana, naopak z Liskovce jelo za sebou asi 8 tramvaji stridave d-7 a d-8, nektery d-8 mely na transparentu Geislerova, ale nektery normalne Lisen, Mifkova, nevi nekdo co se zase stalo? Jinak sem si vsim, ze na d-x2 jezdi nektery KT8 na zadni pantograf |
Autor: | Izzy [ 19 črc 2005 00:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze dnes sem par hodin lital po meste a sledoval a projizdel sem si vsechny vylukovy linky... takze nejprve k nadru: je totalne ucpanej a nekolikrat se stalo ze musely dve soupravy cekat na vjezd do zastavky a to v obou smerech(u linek d-1,2,4,5,7,10)... k tomu prevlikani: 2xT3 se prevlikaj za d-3, anitry a K2 za d-11...to znamena ze do Stef. ctvrti jede vzdy kloubak a pak dvojce...a mezi kazdym druhym odjezdem se tam vsune d-9...jinak d-9 na vnitrni a d-5 na vnejsi koleji...jo a vsechny kurzy jsou 005/XX...dnes maximum co sem videl 005/28... a-x6 tot duchodcovska linka-cestovani s nimi a ty nadavky k tomu no hruza...kurzu sem zahlidl 7...2 sola a 5 kloubaku...jinak kurzy znaceny jako 006/5X...tedy k poradi prictena 50-jako klasicky... jo k te havarce: byl docela pruser s nahradni dopravou...do stefanky prijely temer vzdy dva narvany kloubaky otocily to a salina nikde...pak se tam nastradalo nekolik dvojcat a to byla docela sranda jinak az se neco stane na nadru to bude neco... jo a co se tyce a-x6 tak 2313 neotviraly zadni dvere a presto odjela celej den i s touto zavadou... jo a na moravaku, mendlaku a celni sem zahlidl nekolik znamych revizorskych tvari z d-2,5,6,7...misto kontroly vsak radily cestujicim kam a cim jet... to je asi vse... |
Autor: | VS [ 18 črc 2005 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeyek píše: VS píše: Jedna 2xT3M 1585+1594 byla na 012/01, ostatní pouze T6 a mohly by tam zůstat. pročpak? nemáš rád T6 a nejezdíš d-12, nebo naopak? Jezdit d-12 musím i když je strašně narvaná, ale je to dobrá trasa. Proti T6 nic nemám právě naopak docela jsou dobrý, právě se rád že přestanou strašit na d-3, kterou jedu jednou za čas a budu mít větší možnost se s nimi svézt. Zaujatej sem jen proti kachnám a Ciťákům jinak je mě jedno co přijede. |
Autor: | jeyek [ 18 črc 2005 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
VS píše: Jedna 2xT3M 1585+1594 byla na 012/01, ostatní pouze T6 a mohly by tam zůstat.
pročpak? nemáš rád T6 a nejezdíš d-12, nebo naopak? |
Autor: | VS [ 18 črc 2005 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jedna 2xT3M 1585+1594 byla na 012/01, ostatní pouze T6 a mohly by tam zůstat. |
Autor: | Návštěvník [ 18 črc 2005 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty sóla na x6, která navazuje na x2 jsou teda síla...dpmb zase šetří, taková linka 2 do Pisárek je toho vzorným příkladem;-) |
Autor: | urbonaut [ 18 črc 2005 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
na d-x3 sem dnes videl Anitru a v jizdnim radu jsou 4 zatahy do Pisarek, vzhledem k tomu, ze jizdni doba je 2x13 minut tak tam sou asi jen ty 4 pisarecky vozy |
Autor: | db [ 18 črc 2005 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martan píše: M píše: 1706 zas nehoda? jak je na tom nevi nekdo? Podle toho co jsem viděl tak snad jenom trošku odřenej lak vepředu vlevo a rozbitej blinkr. Dopoledne byla nehoda dvou zkušebních jízd Obě Medlánky. Jedno sólo a jedna kačena. |
Autor: | Martan [ 18 črc 2005 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
M píše: 1706 zas nehoda? jak je na tom nevi nekdo?
Podle toho co jsem viděl tak snad jenom trošku odřenej lak vepředu vlevo a rozbitej blinkr. |
Autor: | M [ 18 črc 2005 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
1706 zas nehoda? jak je na tom nevi nekdo? |
Autor: | jeyek [ 18 črc 2005 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
VS píše: manil píše: Jsem rád, že se potvrdila PvvSho hypotéza o přesunu T6 z d-3 na d-13. Na d-3 už konečně zase jezdí kvalitní medlánecké T3 Na d-3 po dobu výluky jezdí kurzy společný s d-11, který pokračují jako d-5 a jsou až na 4 všechny z Pisárek. Nevím čim to je? T6 na d-12, na d-13 pořád zůstaly normální T3. Nevím proč Pisárky vypravují teď tolik kurzů Snad to někdo ví no, když si to tak vezmeš, tak zase je zkrácená d-2 - nevím, kolik kurzů je potřeba do Modřic, ale o tyhle kurzy je zkrácená + na úseku do Modřic to mají tedka Medlánky... no a na d-x3 je nasazovaný co? ty sem nějak neviděl, takže nevím... mám pocit, že na té d-12 jsou jenom T6... nevím, viděl sem asi tak 5 kurzů a všechno T6.. a jak se to mění d-5 -> d-3, 11 -> myslím, že sudý kurzy je d-3 a lichý d-11... |
Autor: | VS [ 18 črc 2005 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
manil píše: Jsem rád, že se potvrdila PvvSho hypotéza o přesunu T6 z d-3 na d-13. Na d-3 už konečně zase jezdí kvalitní medlánecké T3
Na d-3 po dobu výluky jezdí kurzy společný s d-11, který pokračují jako d-5 a jsou až na 4 všechny z Pisárek. Nevím čim to je? T6 na d-12, na d-13 pořád zůstaly normální T3. Nevím proč Pisárky vypravují teď tolik kurzů Snad to někdo ví |
Autor: | manil [ 18 črc 2005 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsem rád, že se potvrdila PvvSho hypotéza o přesunu T6 z d-3 na d-13. Na d-3 už konečně zase jezdí kvalitní medlánecké T3 |
Autor: | Martan [ 18 črc 2005 16:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
b1 píše: VS píše: Takže sem se šel podívat, jak to vypadá s takovou velkou výlukou, když začne pracovní den. U nádraží je to teď dost hrozný, stojí tam kolony šalin jak v praze po povodních . Po 1. a 2.koleji kezdí linky d-1,2,4,5,7 v intervalu skoro 1 min., v úseku mezi nádražím a Novýma Sadama se ještě přidávají d-12/13 a aspoň zmizne na 3 a 4.kolej d-7. Říkám si, stačila by nějaká pokažená tramvaj, havárka, stržená trolej apod. a v Brně nastane totální kolaps Jinak d-4 je ve směru na kraví Horu docela plná a ty K2P tam sedí, samozřejmě že tam jsou i 1xT. D-7 taky rozumně využita, ale d-5 jezdí úplně prázdná a to tam jsou 2xT Dvojka v Pisárkách a devítka v Štefanikově čtvrti jsou zbytečný. Myslel sem, že na té d-5 žádný soupravy nebudou, když jsou skoro všechny kurzy z pisárek. No je tam 22(ve špičce 23) kurzů 11 2xT ( z toho jen 4 z Medlánek a 7 z Pisáek) a 11 K2(Anitra). Na d-12 jsou 2xT6 a d-13 2xT3 z medlánek. K te pokazene tramvaji: mozna uz se stalo, dnes kolem 13hod odjizdely z nadrazi smer Malinak autobusy d-1 a d-2 a za nima prazdna K2 na d-2, dal uz sem to ale nemohl sledovat. K te d-5: myslim ze ty soupravy sou tam kvuli d-3, co sem videl, tak K2 a Anitry se meni na d-11 a 2xT3 na d-3 (vsechno sou ovsem kurzy 005XX), jinak ale v useku nadrazi-Mendlak by klidne stacily solo T3, d-1 jezdila poloprazdna, u nekterych d-5 byl dokonce cely druhy vuz prazdny Nehoda: kolem 13:15 se na výhybkách na Mendlově náměstí střetla tramvaj linky č. 1 (1706; směr Pisárky) se služební jízdou (1535*; směr Křížová ul.). *) nevím přesně, možná 1635; prostě měla unifikovaný brněnský nátěr, než jsem se dostal ke komplu tak trošku zapracovala paměť, podle evidence a směru jízdy (nic moc údaj) bych to ale viděl spíš na 1535 Chtěl jsem se kouknout na přehazování 5<->3/11, ale... Kdybych nestudoval obracení 501 na Celní a jízdu kolem hřbitova a do Ořechova a zpět, tak jsem ještě pár obratů stihnul. |
Autor: | urbonaut [ 18 črc 2005 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
VS píše: Takže sem se šel podívat, jak to vypadá s takovou velkou výlukou, když začne pracovní den. U nádraží je to teď dost hrozný, stojí tam kolony šalin jak v praze po povodních . Po 1. a 2.koleji kezdí linky d-1,2,4,5,7 v intervalu skoro 1 min., v úseku mezi nádražím a Novýma Sadama se ještě přidávají d-12/13 a aspoň zmizne na 3 a 4.kolej d-7. Říkám si, stačila by nějaká pokažená tramvaj, havárka, stržená trolej apod. a v Brně nastane totální kolaps Jinak d-4 je ve směru na kraví Horu docela plná a ty K2P tam sedí, samozřejmě že tam jsou i 1xT. D-7 taky rozumně využita, ale d-5 jezdí úplně prázdná a to tam jsou 2xT Dvojka v Pisárkách a devítka v Štefanikově čtvrti jsou zbytečný. Myslel sem, že na té d-5 žádný soupravy nebudou, když jsou skoro všechny kurzy z pisárek. No je tam 22(ve špičce 23) kurzů 11 2xT ( z toho jen 4 z Medlánek a 7 z Pisáek) a 11 K2(Anitra). Na d-12 jsou 2xT6 a d-13 2xT3 z medlánek.
K te pokazene tramvaji: mozna uz se stalo, dnes kolem 13hod odjizdely z nadrazi smer Malinak autobusy d-1 a d-2 a za nima prazdna K2 na d-2, dal uz sem to ale nemohl sledovat. K te d-5: myslim ze ty soupravy sou tam kvuli d-3, co sem videl, tak K2 a Anitry se meni na d-11 a 2xT3 na d-3 (vsechno sou ovsem kurzy 005XX), jinak ale v useku nadrazi-Mendlak by klidne stacily solo T3, d-1 jezdila poloprazdna, u nekterych d-5 byl dokonce cely druhy vuz prazdny |
Stránka 380 z 411 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |