Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 396  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 07:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3108
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
VS píše:
Tak dnes konečně vyjela T3P 1632+33 v červeném nátěru s logem BRNO na d-1 (25/1).Říkal jsem si, že před pár dny zmizela z odstavné koleje v Pisárkách.Jinak d-4 vesele jezdí přes Nám.Svobody k nádraží a je poloprázdná, kdežto d-12/13 stále narvaný.Na nám.Svobody ale už pár odvážlivců okusilo po 6 letech na čas navrácenou d-4 do centra.Zůstaly na ni 1xT stále s K2P po 5 min.Kdyby tam ale měla jezdit stále, tak by 5 min.interval byl moc, spíš tak 7,5 min. a Anitry(K2P).

Ještě k té d-3 co se řešila v T6 diskuzi:Ano, d-3 jezdí opravdu narvaný ale proč? Protože mají zpoždění kvůli pomalým dveřím.Vzdycky jede narvaná d-3 a za ní v závěsu poloprázdná d-11.ten návrh s vedením d-3/11 na Rakoveckou bych nezavrhoval a klidně by obě kromě večera mohli jezdit až na Rakoveckou, když by tam byly jen K2.Rozhodně lepší dvě stejně vytížený linky, než přecpaná d-3 a prázdná d-11. Nádraží-Ečerova po 5 min. a Česká-Rakovecká po 5 min. s přestupem do 2 min. u Přístaviště. Co je na tom špatnýho :?:

Podle mě je na tom špatných několik věcí - vždycky usuzuješ podle svých nahodilých dojmů, že sem tam potkáš nějakou d-3 nebo d-11. Já těmito linkami jezdím denně a nikdy jsem si něčeho takového nevšiml. Naopak d-3 obvykle jízdní řád dodržuje a poloprázdnou d-11 beru jako dobrý vtip. Špatná na tom je hlavně ta představa odebrání přímého spojení Bystrc - Česká. Myslím, že by se ti taky nelíbilo, kdybych tady navrhl celodenní zkrácení d-5 na Švermovu. To, jak jsou linky d-3 a d-11 obsazeny a nastaveny je výsledkem dlouhodobých průzkumu a podle mě to funguje. Není důvod to měnit - zkrácení na Rakoveckou považuji za totální paskvil nepodložený ničím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2005 16:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Nevíte někdo, co to je "bleskojistka na pozici"? Dik


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2005 15:51 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Tak dnes konečně vyjela T3P 1632+33 v červeném nátěru s logem BRNO na d-1 (25/1).Říkal jsem si, že před pár dny zmizela z odstavné koleje v Pisárkách.Jinak d-4 vesele jezdí přes Nám.Svobody k nádraží a je poloprázdná, kdežto d-12/13 stále narvaný.Na nám.Svobody ale už pár odvážlivců okusilo po 6 letech na čas navrácenou d-4 do centra.Zůstaly na ni 1xT stále s K2P po 5 min.Kdyby tam ale měla jezdit stále, tak by 5 min.interval byl moc, spíš tak 7,5 min. a Anitry(K2P).

Ještě k té d-3 co se řešila v T6 diskuzi:Ano, d-3 jezdí opravdu narvaný ale proč? Protože mají zpoždění kvůli pomalým dveřím.Vzdycky jede narvaná d-3 a za ní v závěsu poloprázdná d-11.ten návrh s vedením d-3/11 na Rakoveckou bych nezavrhoval a klidně by obě kromě večera mohli jezdit až na Rakoveckou, když by tam byly jen K2.Rozhodně lepší dvě stejně vytížený linky, než přecpaná d-3 a prázdná d-11. Nádraží-Ečerova po 5 min. a Česká-Rakovecká po 5 min. s přestupem do 2 min. u Přístaviště. Co je na tom špatnýho :?:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2005 15:33 
2ptg KT8: když je někdy v zimě pořádná námraza, tak taky jezdí na dva pantografy. A na zadní je možno vidět např. při výlukách, kdy 8 jezdí jen v úseku Líšeň - Masná (směrem z Líšně většinou na zadní). No anebo v Košicích, tam se jezdí výhradně na zadní.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 23:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
1507 má Sechéron zkušebně podobně jako naše 1707...ale ta shoda je docela dobrá 8-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 22:45 

Příspěvky: 71
Od: 04 dub 2005 23:21
joj, ta Ostravská 1507 má taky Sécheron. Jsem netušil :-) , náhoda či co?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 16:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Neměl jsem to čím vyfoti, viděl jsem to podruhé v životě, 1707 je super.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 15:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
No 1707 rozhodně rarita je...možná taky díky tomu jednomu polopantografu a taky kvůli tomu druhýmu který je stále jen na špagát...no každopádně vypadá líp když je na 1707 stáženej panťák až úplně na střechu-ne jak zbytek s elektrikou...hodněkrát sem zažil sběrač staženej tak do půlky a u hlavasu pod viaduktem si na dráty šáhl i zadní...jo podobnou raritku mají i v Ostravě-shodou okolností 1507 :-P(jen s tím rozdílem že polopanťák je u kabiny A-1707 ho má u kabiny B)
Tady je odkaz na fotku...
http://mhdveslezsku.net/tram.ostrava/fo ... 7.2004.jpg


Naposledy upravil Izzy dne 03 kvě 2005 17:38, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2005 22:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Izzy píše:
manil píše:
Fixi píše:
Dnes jsem byl odpoledne v Lískovci, a přijela tam a pak i odjela 1713 na oba pantografy!!!!!!!! Co to má znamenat????????

Škoda, žes to nevyfotil. Naposledy jsem viděl dva pantografy na KT8 když mi bylo asi 7 let. Bylo to na Rašínově ulici, tenkrát na d-4, když čtyřky jezdily Masarykova Čtvrť-Náměstí svobody. Tenkrát tam seděli dva řidiči, v každé kabině jeden, tak i ten zadní měl projistotu pantograf nahoře 8-)


Při rekonstrukci Křížové ulice to nebylo na výlukovce x-2 žádnej problém-někteří řidiči jezdili z Celní na přední, některým to bylo jedno takže každou druhou jízdu jeli na zadní, no a někteří měli navrchu oba dva...dvakrát navečer sem něco podobného zahlídl i na výlukovce d-2(Václavská<->Židenice)ale s tím rozdílem ze byly navrchu oba panťáky,řozsvícený poziční, koncová i dálková světla! Ten řidič nevypnul na Václavské vůbec nic! Ta kačena vypadala jako kolotoč-fakt krása :-P
Jinak sem se chtěl zeptat jestli někdo nemá foto KT8D5N při jízdě na zadní polopantograf-to se mi poštěstilo jen jednou a to samé u 1707...

jj, 1707 je svým způsobem raritka, proto je z klasických KT8D5 moje nejoblíbenější


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2005 22:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
manil píše:
Fixi píše:
Dnes jsem byl odpoledne v Lískovci, a přijela tam a pak i odjela 1713 na oba pantografy!!!!!!!! Co to má znamenat????????

Škoda, žes to nevyfotil. Naposledy jsem viděl dva pantografy na KT8 když mi bylo asi 7 let. Bylo to na Rašínově ulici, tenkrát na d-4, když čtyřky jezdily Masarykova Čtvrť-Náměstí svobody. Tenkrát tam seděli dva řidiči, v každé kabině jeden, tak i ten zadní měl projistotu pantograf nahoře 8-)


Při rekonstrukci Křížové ulice to nebylo na výlukovce x-2 žádnej problém-někteří řidiči jezdili z Celní na přední, některým to bylo jedno takže každou druhou jízdu jeli na zadní, no a někteří měli navrchu oba dva...dvakrát navečer sem něco podobného zahlídl i na výlukovce d-2(Václavská<->Židenice)ale s tím rozdílem ze byly navrchu oba panťáky,řozsvícený poziční, koncová i dálková světla! Ten řidič nevypnul na Václavské vůbec nic! Ta kačena vypadala jako kolotoč-fakt krása :-P
Jinak sem se chtěl zeptat jestli někdo nemá foto KT8D5N při jízdě na zadní polopantograf-to se mi poštěstilo jen jednou a to samé u 1707...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2005 22:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Fixi píše:
Dnes jsem byl odpoledne v Lískovci, a přijela tam a pak i odjela 1713 na oba pantografy!!!!!!!! Co to má znamenat????????

Škoda, žes to nevyfotil. Naposledy jsem viděl dva pantografy na KT8 když mi bylo asi 7 let. Bylo to na Rašínově ulici, tenkrát na d-4, když čtyřky jezdily Masarykova Čtvrť-Náměstí svobody. Tenkrát tam seděli dva řidiči, v každé kabině jeden, tak i ten zadní měl projistotu pantograf nahoře 8-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2005 20:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8847
Od: 10 čer 2004 11:19
holt ridic zapomnel stahnout na konecny sberac, nic zvlastniho


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2005 20:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Dnes jsem byl odpoledne v Lískovci, a přijela tam a pak i odjela 1713 na oba pantografy!!!!!!!! Co to má znamenat????????


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2005 14:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Ale vždyť není o tolik větší-tuším že o necelé dva metry...i když prototyp vektry asi stejně skončí(po vyrobení jednoho prvního a zadního članku)jako dvě anitry v Brně....akorát by mě zajímalo jak dopadne to aktivní natáčení skříní co je na vektře instalováno... :?:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2005 13:43 
Kapacitně by Vektra na 8 stačila, akorát kvůli své délce by se asi nevešla na Mifkovu :-?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2005 12:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Druhá věc jsou ale peníze :cry:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2005 12:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Možná by byla sranda vektra v obousměrným provedení na d-8...kapacitně by myslím stačila-alespoň podle mých zkušeností z Plzně...jinak jízda je docela zážitek :-P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 dub 2005 22:19 
Vektru, no plánuje... ale takových plánů už bylo a nic z toho. Zatím to spíš byly jen úvahy.. K3RN nevím, taky by mě to zajímalo.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 dub 2005 22:08 

Příspěvky: 425
Od: 09 bře 2005 16:14
Bydliště: Líšeò
Jeden dotaz: Plánuje DPMB koupit někdy VEKTRU, resp. nevíte někdo, jestli je možné, aby se v Brně někdy objevila i VEKTRA? A ještě jedna otázka: Budou se i lsetos dál modernizovat K2 na K3-N? Díky předen za odpověd :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 dub 2005 15:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
OP píše:
Citace:
Jsem z Bystrce, takže Ečerovu znám detailněji než Řečkovice. Podle JŘ od O. Pokory jde přesně stranovit jen odjezdy z Pisárek na Bystrc, ale ne vyjíždějící spoje z Řečkovic, které jsou čerstvě vyjeté.


Taky dam jeden tip:
Zkus pokora-mhd.wz.cz :oops:, leve menu -> "Odjezdy-Vyhledavani",
pak zadej: Z "vozovna medlanky" Do "reckovice",
vyber si den (dny), zadej cas od "0" do "24"
a muzes zrusit autobusy (aby se ti tam nepletla linka 41).
Vyhleda to tramvaje Medlanky -> Reckovice :wink:, ovsem bez cisel kurzu. Vyjizdejici tramvaje nebudou v Reckovicich cekat vecnost a tak cca po 5 min jedou do Bystrce.
Ale 100% spravnost vyjezdu a zatahu nezarucuji.


Díky moc !!! Já jsem myslel že vyjíždějí služebně :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 dub 2005 10:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
jeyek píše:
no, teda věřím tomu, že umím číst... no, ale jestli sem se spletl, tak se omlouvám za šíření mylných informací... ale jako fakt mám pocit, že to byly ony dvě... nebo aspon ta první, tu druhou sem číslo neviděl... byly celý bílý s nějakýma nápisama, ale malýma... nevím, jestli byly červený.. ale ted se tak dívám na fotky té 1565 a ta to jako fakt nebyla... obě byly bílý, myslím že ceduláky.. no, nebudu to rozpitvávat... jestli sem se zmýlil, tak se omlouvám..


Počkáme až je uvidí někdo další. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 dub 2005 22:32 

Příspěvky: 425
Od: 09 bře 2005 16:14
Bydliště: Líšeò
no, teda věřím tomu, že umím číst... no, ale jestli sem se spletl, tak se omlouvám za šíření mylných informací... ale jako fakt mám pocit, že to byly ony dvě... nebo aspon ta první, tu druhou sem číslo neviděl... byly celý bílý s nějakýma nápisama, ale malýma... nevím, jestli byly červený.. ale ted se tak dívám na fotky té 1565 a ta to jako fakt nebyla... obě byly bílý, myslím že ceduláky.. no, nebudu to rozpitvávat... jestli sem se zmýlil, tak se omlouvám..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 dub 2005 18:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
rendyk píše:
bílej s červenýma nápisama?
tak to byla 1565 s Last minute centrum


Přesně tak, 1565+1602 (modrý Videoboss)

:wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 dub 2005 17:59 
bílej s červenýma nápisama?
tak to byla 1565 s Last minute centrum


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2005 21:00 
nátěr byl bílej s nějakýma nápisama, už sem zapomněl, co to bylo... no, myslím, že určitě to nebylo nic jinýho... první vůz byl určitě 1655..


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 396  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 bře 2021 13:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]