Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 396  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 07:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3108
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
1712 určitě není v dílnách - včera na d-8. Ostatně co by tam dělala - vždyť je jen cca rok po rekonstrukci...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 00:44 
M3 píše:
Dnes na zkušební jízdě KT8D5R-N2 1717 s nízkopodlažním článkem. Takže co nevidět půjde do provozu.
V dílnách by ještě měla být 1712.

Pardon, vlastně už včera. Nějak nesleduji hodiny... :lol:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 00:43 
Dnes na zkušební jízdě KT8D5R-N2 1717 s nízkopodlažním článkem. Takže co nevidět půjde do provozu.
V dílnách by ještě měla být 1712.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 23:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Dneska jsem měl velice zajímavý tramvajový den!!! Začalo to ráno netradičně na d-3 T3P 1622, 1623, hned potom 1722 na d-1, na ktrou taky nějakou dobu nikdo nesáhl. Klidně bych to prohlásil za nejhorší KT8 v Brně. Odpoledne jsem jel jen T3G 1624, 1625 po GO, taky celkem slušný. A ted vecer jsem jel do města K2P 1062 na d-4 s těma divnejma dveřma (myslím SKD) a vracel jsem se 01102 K2T 1054. Zaujala mě nejvíc asi ta K2T. V interíeru je stejná jako K2P, ale zvuk TV13 se mě v K2 zamlouvá víc než TV Progress, ale třeba v T3 nedám na Progress dopustit, ikdyž na TV Europulse to nemá. Taky jsou hezčí BS110 ve střeše než za oknem. Jediný, co mě na K2T chybí je polopantograf.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 21:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
mauricio píše:
manil píše:
Chápu v poho, hele, kdyžs jel 1736, nevis jestli měla ALTRO? Zajímá mě to už delší dobu, ale bohužel jsem ji dlouho neviděl na d-1 :-(

jo má

Tak to je super.
Ještě jedna otázka pro všechny: Nevíte, jak dlouho trvají běžné rekonstrukce tramvají, třeba z T3 na T3R.PV, EV, P nebo KT8D5 na KT8D5R-N2 a podobně?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 21:00 

Příspěvky: 9449
Od: 15 led 2005 23:41
manil píše:
Chápu v poho, hele, kdyžs jel 1736, nevis jestli měla ALTRO? Zajímá mě to už delší dobu, ale bohužel jsem ji dlouho neviděl na d-1 :-(

jo má


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 20:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Chápu v poho, hele, kdyžs jel 1736, nevis jestli měla ALTRO? Zajímá mě to už delší dobu, ale bohužel jsem ji dlouho neviděl na d-1 :-(


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 20:23 

Příspěvky: 9449
Od: 15 led 2005 23:41
Ráno na d-8 šílený zmatek... nějaká 10xx táhla směrem z Lískovce mtrvou 1725...a za nimi jela 11xx, 17xx, 1113, 1706,1101 a 1736...vzhledem k tomu že sem jel tou 1736 tak vím vše co vím :o) na sadech 1706 záhy vyhodila cestující a stáhla pantograf (stejně tak 1736, která je ovšem vyhodila na soukenické a na sadech opět nabrala :o) )...pár minut poté 1706 ve smyčce Novolíšeňská a pár maníků kolem ní. No avrchol všeho byla Mifkova - kolem osmé ráno - setkali se tam 1714, 1705, 1701, 1707 a 1736. Takže po dvojicích odjížděli (mmjinimálně první dvojice). Škoda že sem neměl foťák...

Jinak doufám že sem v tom nenadělal taky zmatek a že to chápete :o)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 19:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Dnes zmatek na Mendláku: 1093 nahrazuje 1126, 1120 nahrazuje náhradu 2303 (d-5), ten autobus pak d-6, mezitím 7477 d-7. 1126 se za chvíli vrací, otočí na Mendláku a jede zpět do vozovny. Do toho chumel dvojek, jedenáctek, jedniček a devítek vracejících se do vozovny. (18:00-18:30)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 19:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
1638 dnes na služební jízdě


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 17:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
Fixi píše:
manil píše:
nevíte někdo, kolik kursů jezdí ve všední dny na d-3 a kolik z nich zajišťují Pisárky? Dik


Pisárky mají 2 (1,...3 nebo 7? Ten druhý nevím.) Kurzů je nějakých 11?

A víš ještě, jestli medlánky nasazujou všechny soupravy T6 nebo tam dávají ještě něco jinýho? Občas se tam objeví nějaká T3, ale většinou z Pisárek. Pokud jedu do školy na 8, tak mě jede na Táboře 7:29 vždycky Pisárecká T3R


Jojo, T6A5 a někdy i T3, např 1568+1566, 1579+1578 či 1653+1654. T3R jsou tam většinou jedny na 003/01 a někdy druhé na tom dalším kurzu. Jinak většinou dvě soupravy T3R na d-13, kurzy 1 a 7.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 20:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Ještě naposledy k té d-3 : Smysl je i v tom, že krátkodobě nahrazuje d-1 v úseku Přístaviště - Ečerova při velkém zpoždění d-1.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 20:37 

Příspěvky: 9449
Od: 15 led 2005 23:41
Fixi píše:
manil píše:
nevíte někdo, kolik kursů jezdí ve všední dny na d-3 a kolik z nich zajišťují Pisárky? Dik


Pisárky mají 2 (1,...3 nebo 7? Ten druhý nevím.) Kurzů je nějakých 11?

dvojku můžu potvrdit :o) myslím že tam je ještě šestka z pisárek ,ale nejsem si jist


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 20:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Medlánky přednostně nasazujou na d-3 T6A5, když ale nejsou (porucha nebo je 1 vůz na d-12/13 tak nasadí T3.

Pisárky vypravují dva kurzy, jeden je nonstop (většinou T3R) a jeden zatahuje v sedle = míň vozokilometrů (T3 a mimořádně i T3R ale ta je raději na d-9)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 20:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Fixi píše:
manil píše:
nevíte někdo, kolik kursů jezdí ve všední dny na d-3 a kolik z nich zajišťují Pisárky? Dik


Pisárky mají 2 (1,...3 nebo 7? Ten druhý nevím.) Kurzů je nějakých 11?

A víš ještě, jestli medlánky nasazujou všechny soupravy T6 nebo tam dávají ještě něco jinýho? Občas se tam objeví nějaká T3, ale většinou z Pisárek. Pokud jedu do školy na 8, tak mě jede na Táboře 7:29 vždycky Pisárecká T3R


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 20:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
nevíte někdo, kolik kursů jezdí ve všední dny na d-3 a kolik z nich zajišťují Pisárky? Dik


Pisárky mají 2 (1,...3 nebo 7? Ten druhý nevím.) Kurzů je nějakých 11?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 19:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
nevíte někdo, kolik kursů jezdí ve všední dny na d-3 a kolik z nich zajišťují Pisárky? Dik


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 17:56 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
ds píše:
VS píše:
Ale nejlíp naopak, na Českou po Masarykové a k nádraží Husovou.Tím by získala Mas.čt příme spojení s nádražím v obou směrech a totež i Obřany.Co ten 5 min. interval? Kdyby to šlo tak rozdělit na d-4(K2P) a 14 d-4 přes nám.Svobody po 10 min. a d-14 Husovou/Roosveltovou.

Já jsem proti rozdělování na víc linek, přes náměstí Svobody je lepší 5 minut, aspoň si lidi zvyknou že tam furt něco jede a nebudou překvapení.

A jinak bych zvážil, jestli je důležitější spojení obřany - nádraží nebo masarykova čtvrť - česká. A jistě víš, co bych si vybral....


To vím. Přece jen je ale lepší spojení Malinovského nám.-nádraží pomocí d-4, navíc to odlehčí d-12/13( lidi co na České přesedají na d-4), z Komenského nám. je to na Českou pár metrů přes křižovatku (ostrůvek na České je na dohled).Ja vím, je tam ta křižovatka a ty davy lidí co tam přechazí jsou sice nepříjemný.Snad v budoucnu po rekonstrukci nám.svobody bude d-4 jezdit obousměrně tudy, byl bych i pro 5 min.interval.Ale ta Husová a d-12/13 se stejně jednou musí nějak posílit už z Kr.Pole a to žádná d-4, ale ani d-9(7) z návrhu 12 linek nikdy nevyřeší.
V Lískovci mezi zastávkama Dunajská a Osová se už dokončuje nová měnírna, takže omezení na úseku do Lískovce brzy padne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 17:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3108
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
VS píše:
Ale nejlíp naopak, na Českou po Masarykové a k nádraží Husovou.Tím by získala Mas.čt příme spojení s nádražím v obou směrech a totež i Obřany.Co ten 5 min. interval? Kdyby to šlo tak rozdělit na d-4(K2P) a 14 d-4 přes nám.Svobody po 10 min. a d-14 Husovou/Roosveltovou.

Já jsem proti rozdělování na víc linek, přes náměstí Svobody je lepší 5 minut, aspoň si lidi zvyknou že tam furt něco jede a nebudou překvapení.

A jinak bych zvážil, jestli je důležitější spojení obřany - nádraží nebo masarykova čtvrť - česká. A jistě víš, co bych si vybral....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 16:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
Nevíte někdo, co to je "bleskojistka na pozici"? Dik


Sorry, je to kravina, musím to v evidenci vymazat...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 16:23 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
ds píše:
já bych neřekl natvrdlí, spíš bych v tom viděl setrvačnost. Nelze čekat, že se všichni za 2 dny přeorientují a začnou jezdit přes centrum čtverkou. Ale to jednosměrné vedení přes Masarykovu mi nepřijde špatné, pořád zbývá druhá polovina vozovky, možná by to tak mohlo fungovat :lol:

Ale nejlíp naopak, na Českou po Masarykové a k nádraží Husovou.Tím by získala Mas.čt příme spojení s nádražím v obou směrech a totež i Obřany.Co ten 5 min. interval? Kdyby to šlo tak rozdělit na d-4(K2P) a 14 d-4 přes nám.Svobody po 10 min. a d-14 Husovou/Roosveltovou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 15:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3108
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
já bych neřekl natvrdlí, spíš bych v tom viděl setrvačnost. Nelze čekat, že se všichni za 2 dny přeorientují a začnou jezdit přes centrum čtverkou. Ale to jednosměrné vedení přes Masarykovu mi nepřijde špatné, pořád zbývá druhá polovina vozovky, možná by to tak mohlo fungovat :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 12:22 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Tady se asi opravdu neshodneme :idea: Změnil bych téma. Co si myslíte o dočasném vedení d-4 centrem města a jestli by tam mohli 5 min.intervaly, když by tam v budoucnu zůstala natrvalo.Teda jestli se podaří přemluvit magistrát a opraví se náměstí.Přineslo to posílení d-12/13? Nebo jsou lidí natvrdlí a stále jezdí d-12/13? Co vy nato :?:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 11:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3108
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
VS : Doporučuji si každé odpoledne ve špičce stoupnout před stavební fakultu. d-3 je možná pomalejší kvůli dveřím, ale d-11 zase kvůli tomu, že je to K2. Než se v K2 lidi prosekají ke dveřím a vozidlo se odbaví v zastávce, trvá často déle než u T6. Já prostě pořád nechápu, proč sahat na něco co funguje a zatím jsem nečetl rozumný argument. Nasadit na d-3 kloubáky by znamenalo snížení hodinové kapacity o 20% (z 2346 na 1884 osob) a to je skutečně hodně. Pokud by se vážně prokázalo (ale o tom o dost pochybuju), že T6 na lince 3 způsobují dopravní problémy, bylo by jednodušší, nasazovat na d-11 všechny vozy K2R. Ale asi se v tom neshodneme, takže dál už to nebudu komentovat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 11:35 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
ds píše:
VS píše:
Tak dnes konečně vyjela T3P 1632+33 v červeném nátěru s logem BRNO na d-1 (25/1).Říkal jsem si, že před pár dny zmizela z odstavné koleje v Pisárkách.Jinak d-4 vesele jezdí přes Nám.Svobody k nádraží a je poloprázdná, kdežto d-12/13 stále narvaný.Na nám.Svobody ale už pár odvážlivců okusilo po 6 letech na čas navrácenou d-4 do centra.Zůstaly na ni 1xT stále s K2P po 5 min.Kdyby tam ale měla jezdit stále, tak by 5 min.interval byl moc, spíš tak 7,5 min. a Anitry(K2P).

Ještě k té d-3 co se řešila v T6 diskuzi:Ano, d-3 jezdí opravdu narvaný ale proč? Protože mají zpoždění kvůli pomalým dveřím.Vzdycky jede narvaná d-3 a za ní v závěsu poloprázdná d-11.ten návrh s vedením d-3/11 na Rakoveckou bych nezavrhoval a klidně by obě kromě večera mohli jezdit až na Rakoveckou, když by tam byly jen K2.Rozhodně lepší dvě stejně vytížený linky, než přecpaná d-3 a prázdná d-11. Nádraží-Ečerova po 5 min. a Česká-Rakovecká po 5 min. s přestupem do 2 min. u Přístaviště. Co je na tom špatnýho :?:

Podle mě je na tom špatných několik věcí - vždycky usuzuješ podle svých nahodilých dojmů, že sem tam potkáš nějakou d-3 nebo d-11. Já těmito linkami jezdím denně a nikdy jsem si něčeho takového nevšiml. Naopak d-3 obvykle jízdní řád dodržuje a poloprázdnou d-11 beru jako dobrý vtip. Špatná na tom je hlavně ta představa odebrání přímého spojení Bystrc - Česká. Myslím, že by se ti taky nelíbilo, kdybych tady navrhl celodenní zkrácení d-5 na Švermovu. To, jak jsou linky d-3 a d-11 obsazeny a nastaveny je výsledkem dlouhodobých průzkumu a podle mě to funguje. Není důvod to měnit - zkrácení na Rakoveckou považuji za totální paskvil nepodložený ničím.


To nejsou nahodilý dojmy :-x Ta d-3 jezdí vyždycky se zpožděním plná a za ní v závěsu prázdná d-11.Je to tím, že jezdí na d-3 2xT6 a T3R nebo jsou snad ty d-11 tak rychlý?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 396  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 bře 2021 13:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]