Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 372 z 411

Autor:  jeyek [ 20 srp 2005 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

k těm kolejím - sice nevím, jak vypadají, ale otřesná jízda je na d-2 v úseku Ořechovská - Modříce, Tyršova; hlavně ten poslední úsek... jel sem tam nějakou starou K2 a myslel sem si, že se rozpadne...

ad. nehoda KT8 + T3 -> z čeho byly vyráběny čela T3? protože na té jedné fotce to vypadá, že se té KT8 skoro nic nestalo a ta T3 má kabinu úplně sramovanou... :roll:

Autor:  Izzy [ 20 srp 2005 01:11 ]
Předmět příspěvku: 

omlouvam se ze to pisu tak pozde ale dnes se u T6 na d-3 ev.cislo 1218 zlomil sberac-nebo spis vypadal totalne rozpadle :-P 1217 tahla svoje Becko po kamenomlynske kolem ctvrt na sedm smerem k pisarkam jako sluzebni jizda...jako nahrada najizdela o chvili pozdeji T6 1209+1210...

Autor:  Tonda Ježek [ 19 srp 2005 22:08 ]
Předmět příspěvku: 

MAGOR píše:
My po takovýchto tratích nejezdíme, ale znám město kde jsou tratě v podobném stavu(PLZEŇ)
zdarec

No, Most je taky docela zajímavej... http://mhdcr.biz/tram/most/tt/06.htm
(více zde

Autor:  Logitech [ 19 srp 2005 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:


nebylo to mým úmyslem, .. věř mi, .. :sick:

Autor:  MAGOR [ 19 srp 2005 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

Tu poslední mám za ostatní dík

zdar

Autor:  PvvS [ 19 srp 2005 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
když už sme u toho, co je toto? http://www.hasicibm.cz/zasah29/tram_19.jpg hádum že 1635, ale nejsem si ist, není to poznat. Ty dráty co tam jsou, to je z palubky?


Jojo palubka T3

Autor:  Igor Mauricio [ 19 srp 2005 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

když už sme u toho, co je toto? http://www.hasicibm.cz/zasah29/tram_19.jpg hádum že 1635, ale nejsem si ist, není to poznat. Ty dráty co tam jsou, to je z palubky?

Autor:  PvvS [ 19 srp 2005 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za uvadeni zdroje fotografii
http://www.hasicibm.cz/zasah29/zasah29.html
http://www.hasicibm.cz/zasah17/zasah17.html
http://www.hasicibm.cz/zasah16/zasah16.html

Nevim , nevim , ale chlubit se cizim perim ..

Autor:  Logitech [ 19 srp 2005 12:21 ]
Předmět příspěvku: 

kdo má zájem, .. nějaká ta ukázka, .. pak možná ještě na výstavní 2 šaliny a nějaký ty malý s autobusama, .. ;o)

Autor:  MAGOR [ 19 srp 2005 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Slušný!!!!!!!

My po takovýchto tratích nejezdíme, ale znám město kde jsou tratě v podobném stavu(PLZEŇ)

zdarec

Autor:  PvvS [ 19 srp 2005 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

Nejni to az tak strasny , ale nektery useky se tomu blizej .

Autor:  Návštěvník [ 19 srp 2005 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná tramvajová diskuze

http://www.mestskadoprava.sk/galeria/ca ... at:404|AND

Viděli jste to? Co na to říkáte? Doufám, že v Brně po něčem takovým nejezdíme!

Autor:  MAGOR [ 19 srp 2005 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Kterou z kníničských máš? Pokud mi paměť dobře složí byli tam 2 těsně za sebou v odstupu asi 1 měsíce!

zdarec

Autor:  Logitech [ 19 srp 2005 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

ne, .. šalin, .. cca 3 nehůdky, .. jedna je na knínničské, druhá u BVV s někým pod nápravou a třetí s busem, .. :-)

Autor:  PvvS [ 18 srp 2005 23:26 ]
Předmět příspěvku: 

Dispecersky ?

Autor:  Logitech [ 18 srp 2005 17:58 ]
Předmět příspěvku:  DN

kdo by měl zájem, .. mohu dodat nějaké fotky z nehod DMPB, ... :wink: [/quote]

Autor:  pd [ 15 srp 2005 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Do Líšně už skoro půl dne nejezdí tramvaje, osmička končí na Novolíšeňské, dál je NAD. Důvodem je porucha napájení.

Autor:  manil [ 13 srp 2005 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

1050 už je pravděpodobně (naštěstí) odstavená, stojí v pisárkách se steženým pantecem a těsně před ní stojí 1033 taky se staženým pantecem. Na levé straně má mírně promáčklou střechu.

Autor:  Honza [ 12 srp 2005 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

To raději tu K3R-N.

Autor:  PvvS [ 12 srp 2005 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

no nevim o vyzbroji na 3 podvozky , nebo 6 motoru. Dal. ale za cenu uprav podobnych jako u K3 . A to uz sou dost podstatny zasahy do nosnych casti.

Autor:  Honza [ 12 srp 2005 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

#-o Já zapoměl na ten jeden nepoháněný podvozek. Dal by se "zmotorizovat"??

Autor:  PvvS [ 12 srp 2005 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

pocet sedacek snizit nelze, vuz by byl silne pretizen vzhledem k poctu hnanych podvozku

Autor:  Honza [ 12 srp 2005 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

No, a snížit počet sedaček o 1 řadu...

Autor:  PvvS [ 12 srp 2005 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

No ono by mozna nebylo od veci skusit sprahovat K2P . Kdyz se na cela daji skladaci sprahla, tak to vyjde i delkove.

Autor:  VS [ 12 srp 2005 12:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: MV+VV+MV

adam_r píše:
titlis píše:
Úprava nástupních ostrůvků zdaleka není jedinou podmínkou pro provozování tak dlouhé soupravy. Nezpomeňte na posunutí všech odblokovacích kontaktů na výhybkách, což by na zatíženějších křižovatkách (typicky Mendlák) mohlo znamenat ještě horší průjezdnost. Takový vlak by měl smysl snad jenom při dopravě na ohňostroje, jinak je lepší uspokojovat poptávku častějším intervalem (samozřejmě s limitem propustnosti tratí v centru).


Na vetsine mist Brna (vcetne Mendlova namesti) je blokovani vyhybek reseno pomoci optickeho cidla umisteneho na troleji nad vyhybkou. Vyhybka je odblokovana okamzite po prujezdu vozu (nezavisle na jeho delce). Korektne to funguje i pri odtahu KT jinym vozem KT.
Je jeste par vyhybek, kde jsou klasicke trolejove kontakty, ale ty postupne stejne zmizi. Klasicke kontakty jsou treba na vsech vyhybkach na Ceske. Na trase linky 1 myslim nejsou uz nikde.

Jinak doporucuji linku 1 nebo 12 ve skolni rok v pracovni den odpoledne. Zde by se 40m soupravy opravdu hodili. (pri intervalu 5 minut). A pri pridani spoju soupravami klasicke delky uz muze byt problem s propustnosti nekterych mist.


Na husove by asi opravdu byl problém s propustností, když by třeba jezdila d-12 v polovičním intervalu a ještě navíc d-13. K tomu se přidávají ještě d-5,6,7 z Pekařské. Kdyby se d-4 přesměrovala obousměrně přes Roosveltovou/ či snad Masarykovou), tak by se trochu odlehčilo na Husové směr nádraží, ale jinak by to asi od Šilingráku na Českou bylo trochu zahuštěný, ale potom co bylo, když jezdily všechny tram kolem nádraží od 16.7 do 7.8 a dalo se to zvládnout, tak by to snad nějak šlo.

Pro posílení d-12 by to šlo takhle:

d-4 přes Roosveltovou, interval 5 min., 1xT, K2P či Anitra
d-9 Lesná-Zvonařka(-Komárov), 10 min. 7 2xT(4 z pis.+3 z med), zbytek ve špičce K2. Do Komárova by jezdila jen od 5 do 8.00 a od 14.00 do 18.30h. Po 19h by zatáhla většina 2xT a zůstaly tam jen K2 či přejezdy z jiných linek třeba d-11(místo do voz.Pisárky). Tím by se ušetřily vozokilometry.

d-12 interval 4(2xT) až 6(K2,Anitra) min. v úseku nádraží-Červínkova půlen na 3 min., proto K2. V Úseku Komárov-nádraží ve špičce 4(2xT,d-12)-4(2xT,d-9)-2(K2,d-12). večer po 19.30h by zatáhly 2xT do vozovny a zůstaly tam K2 v 15 min.intervalu.

d-13 provázaně s d-12 ve vzájemném 3-3-4 min. intervalu.

Prostě by se na Husove přidala další posila pro d-12 na úkor přesměrované d-4, snad by se to ještě zvládlo.

Osobně bych byl ještě pro nasazení K2 na d-3 a jejímu zkrácení na Rakoveckou(společně s d-11). Soupravy bych dal na d-5 (8 2xT oproti 11 na d-3)+ 8 K2 a 1xK3.N. počet souprav z 9 na 8 by klesl i na d-12, sice to neni moc, ale umožnilo by to snad nasadit další 3 na d-9. Stejně se tam chystají od 1.9 medlánecký kurzy, takže jich tam bude minimálně 5+T3 s vlekem. Pro posílení d-12 v prac.dny bych v neděli dopoledne zrušil d-7 a 11. Snad to není až tak špatnej nápad a navíc řeši nejpalčivější problém a to d-12 :idea: Asi se mnou nebudete souhlasit u d-3 na Rakovecké, ale to čekám. Vím, že to má své výhody i nevýhody. Ještě d-7 vést do Pisárek v prac.dny s K2 a o víkendě výhradně 1xT. Na spojích d-2 ke Hřbitovu(Nové sady) o víkendě dát 1xT. Toto řešení je jediný schůdný, tolik souprav T3+VV60LF+T3 mít stejně nebudem, aby sme obsadili všechny kurzy d-12 a pak navíc taková délka soupravy..

Stránka 372 z 411 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/