Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 371 z 391

Autor:  Fixi [ 12 kvě 2005 19:32 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
Takže s 1801 se mi to nezdálo??? Viděl sem jen zadek z hodně velké dálky a říkal sem si že to byla nějaká T3R a ona to vážně byla RT6... :-P No snad se jich někdy dočkáme...za chvíli oslaví desátiny tak uvidíme...


Opravdu RT6? :-D Super!!! Doufám že začne jezdit!!!

Autor:  PvvS [ 12 kvě 2005 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ohledne toho prepojovani . Nehledal bych v tom nic velkyho. Pokud je vuz po dilnach , tak se velka vetsina vozu nekde na trati poroucha. A pokud je to nahodou souprava, tak nejni nic lepsiho jak nekde na smycce ty vozy prohodit a dotycnou mrtvolu odtahnout spatky do dilen na dodelani .

Autor:  manil [ 12 kvě 2005 15:02 ]
Předmět příspěvku: 

Teda kdyby to byla fakt RT6N, tak by to bylo super. Naposledy jsem ji viděl někdy v květnu minulýho roku

Autor:  Izzy [ 12 kvě 2005 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

1637+1638 po GO dnes na d-1...

Autor:  Izzy [ 12 kvě 2005 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

Takže s 1801 se mi to nezdálo??? Viděl sem jen zadek z hodně velké dálky a říkal sem si že to byla nějaká T3R a ona to vážně byla RT6... :-P No snad se jich někdy dočkáme...za chvíli oslaví desátiny tak uvidíme...

Autor:  VS [ 12 kvě 2005 12:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dnes sem na České viděl na d-5 (14/5) nasazenou poslední letošní Anitru 1819, jelikož další vozy budou až přiští rok. Pak jsem jel prázdnou d-4 k nádraží, kde jsem čekal na d-8 a ona si to takhle jede T3M 4123 a vleče Anitru 1818. Díval jsem se na kurz, ale ona tam měla číislo na žlutém podkladě, takže asi nějaká zkušební jízda. Jelkož 2 min. po ní na 10/2 normálně v provozu 1809 a na d-9 sem viděl z dálky taky Anitru, tak se muselo jednat o nějakej pokus, kterej evidentně nevydýchala. To nejlepší nakonec :-D Na Nových sadech byla na zkušebce RT6N 1801. Třeba se zase zprovozní :lol:

Autor:  Izzy [ 11 kvě 2005 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

Možná chtěli z A vozu něco pozorovat na Béčku...naši technici sou fakt jetí :-P

Autor:  manil [ 11 kvě 2005 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Já nemůžu říct, jestli je spojovali, to jsem neviděl, ale každopádně je divný, proč to vůbec rozpojovali a prohazovali ty vozy...

Autor:  Izzy [ 11 kvě 2005 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

protože buse je lepší až u druhýho vozu-je líp vidět :-D Asi šlo onějaký testy ale nechápu proč je zase dávali do soupravy...B vozy běžně jezdí po GO na zkušebkách(a to i T6A5)...ale proč by jel jako první B vůz je hodně divný...navíc když by teoreticky neměl mít na zadku zásuvku a A vůz ji nemá vpředu.... :?:

Autor:  manil [ 11 kvě 2005 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem viděl v Komíně u té ostavné koleje, jak se odděluje d-1 od d-3 a d-11 soupravu 1637 a 1638 čerstvě po GO na služební jízdě. Měla krásný nový nátěr včetně kol, ale měla stará poškrabaná okna. Na tom by nebylo nic až tak divnýho, ale divný bylo to, že přijela směrem od Bystrce a pak za odbočkou trojky zastavila, nějací pracovníci DP, kteří vyskákali z auta, vozy rozpojili a pak první vůz přejel výhybku a zacouval na odsavnou kolej a to stejné udělal i ten druhý vůz, tzn. že druhý vůz, který nemá v předu BS110 byl v soupravě první. Byl jsem tam na kole a musel jsem jet, protože jsem měl s někým sraz. Nevíte možný důvod, proč by si pracovníci DP takhle počínali?

Autor:  Fixi [ 11 kvě 2005 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Fixi : výklad slova šotouš by byl na samostatnou diskusi (jedna taková existuje na K-reportu v sekci železnice), zjednodušeně je to fanatický příznivce MHD :lol:

Díky.

Autor:  ds [ 11 kvě 2005 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi : výklad slova šotouš by byl na samostatnou diskusi (jedna taková existuje na K-reportu v sekci železnice), zjednodušeně je to fanatický příznivce MHD :lol:

Autor:  Fixi [ 11 kvě 2005 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
Fixi píše:
Progress mam rad jedine s digi regulatorem.


Moje řeč :-))) Taká 1589.... potěší ucho každého šotouše! Škoda že digitální regulátor nemá žádná K2P :-(


Co je to šotouš?

Autor:  manil [ 11 kvě 2005 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
manil píše:
Dneska jsem měl velice zajímavý tramvajový den!!! Začalo to ráno netradičně na d-3 T3P 1622, 1623, hned potom 1722 na d-1, na ktrou taky nějakou dobu nikdo nesáhl. Klidně bych to prohlásil za nejhorší KT8 v Brně. Odpoledne jsem jel jen T3G 1624, 1625 po GO, taky celkem slušný. A ted vecer jsem jel do města K2P 1062 na d-4 s těma divnejma dveřma (myslím SKD) a vracel jsem se 01102 K2T 1054. Zaujala mě nejvíc asi ta K2T. V interíeru je stejná jako K2P, ale zvuk TV13 se mě v K2 zamlouvá víc než TV Progress, ale třeba v T3 nedám na Progress dopustit, ikdyž na TV Europulse to nemá. Taky jsou hezčí BS110 ve střeše než za oknem. Jediný, co mě na K2T chybí je polopantograf.


K2T ma TV14! Progress mam rad jedine s digi regulatorem.

Jo, splet jsem se, stane se. Stejně mě připadá K2T lepší než K2P, jen opravdu škoda že némá ten polopantograf

Autor:  Izzy [ 11 kvě 2005 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

M3 píše:
Dnes na zkušební jízdě KT8D5R-N2 1717 s nízkopodlažním článkem. Takže co nevidět půjde do provozu.
V dílnách by ještě měla být 1712.


Chybička: asi 1721...

Autor:  ds [ 11 kvě 2005 11:58 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Progress mam rad jedine s digi regulatorem.


Moje řeč :-))) Taká 1589.... potěší ucho každého šotouše! Škoda že digitální regulátor nemá žádná K2P :-(

Autor:  Fixi [ 11 kvě 2005 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
1712 určitě není v dílnách - včera na d-8. Ostatně co by tam dělala - vždyť je jen cca rok po rekonstrukci...


Je tam ještě 1721.

Autor:  Fixi [ 11 kvě 2005 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Dneska jsem měl velice zajímavý tramvajový den!!! Začalo to ráno netradičně na d-3 T3P 1622, 1623, hned potom 1722 na d-1, na ktrou taky nějakou dobu nikdo nesáhl. Klidně bych to prohlásil za nejhorší KT8 v Brně. Odpoledne jsem jel jen T3G 1624, 1625 po GO, taky celkem slušný. A ted vecer jsem jel do města K2P 1062 na d-4 s těma divnejma dveřma (myslím SKD) a vracel jsem se 01102 K2T 1054. Zaujala mě nejvíc asi ta K2T. V interíeru je stejná jako K2P, ale zvuk TV13 se mě v K2 zamlouvá víc než TV Progress, ale třeba v T3 nedám na Progress dopustit, ikdyž na TV Europulse to nemá. Taky jsou hezčí BS110 ve střeše než za oknem. Jediný, co mě na K2T chybí je polopantograf.


K2T ma TV14! Progress mam rad jedine s digi regulatorem.

Autor:  ds [ 11 kvě 2005 07:39 ]
Předmět příspěvku: 

1712 určitě není v dílnách - včera na d-8. Ostatně co by tam dělala - vždyť je jen cca rok po rekonstrukci...

Autor:  Návštěvník [ 11 kvě 2005 00:44 ]
Předmět příspěvku: 

M3 píše:
Dnes na zkušební jízdě KT8D5R-N2 1717 s nízkopodlažním článkem. Takže co nevidět půjde do provozu.
V dílnách by ještě měla být 1712.

Pardon, vlastně už včera. Nějak nesleduji hodiny... :lol:

Autor:  M3 [ 11 kvě 2005 00:43 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes na zkušební jízdě KT8D5R-N2 1717 s nízkopodlažním článkem. Takže co nevidět půjde do provozu.
V dílnách by ještě měla být 1712.

Autor:  manil [ 10 kvě 2005 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem měl velice zajímavý tramvajový den!!! Začalo to ráno netradičně na d-3 T3P 1622, 1623, hned potom 1722 na d-1, na ktrou taky nějakou dobu nikdo nesáhl. Klidně bych to prohlásil za nejhorší KT8 v Brně. Odpoledne jsem jel jen T3G 1624, 1625 po GO, taky celkem slušný. A ted vecer jsem jel do města K2P 1062 na d-4 s těma divnejma dveřma (myslím SKD) a vracel jsem se 01102 K2T 1054. Zaujala mě nejvíc asi ta K2T. V interíeru je stejná jako K2P, ale zvuk TV13 se mě v K2 zamlouvá víc než TV Progress, ale třeba v T3 nedám na Progress dopustit, ikdyž na TV Europulse to nemá. Taky jsou hezčí BS110 ve střeše než za oknem. Jediný, co mě na K2T chybí je polopantograf.

Autor:  manil [ 09 kvě 2005 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
manil píše:
Chápu v poho, hele, kdyžs jel 1736, nevis jestli měla ALTRO? Zajímá mě to už delší dobu, ale bohužel jsem ji dlouho neviděl na d-1 :-(

jo má

Tak to je super.
Ještě jedna otázka pro všechny: Nevíte, jak dlouho trvají běžné rekonstrukce tramvají, třeba z T3 na T3R.PV, EV, P nebo KT8D5 na KT8D5R-N2 a podobně?

Autor:  Mauricio [ 09 kvě 2005 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Chápu v poho, hele, kdyžs jel 1736, nevis jestli měla ALTRO? Zajímá mě to už delší dobu, ale bohužel jsem ji dlouho neviděl na d-1 :-(

jo má

Autor:  manil [ 09 kvě 2005 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

Chápu v poho, hele, kdyžs jel 1736, nevis jestli měla ALTRO? Zajímá mě to už delší dobu, ale bohužel jsem ji dlouho neviděl na d-1 :-(

Stránka 371 z 391 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/