Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 371 z 374

Autor:  Návštěvník [ 13 zář 2004 23:19 ]
Předmět příspěvku: 

No na tom jízdním řádu je hlavně zajímavý, že nízkopodlažní odjezdy jsou jenom 5:07, 6:27, 7:47, pak až 12:13 a pak 19:43 a 22:57m. To zavání přejezdy z jiných linek a moc bych se nedivil, kdyby ten vůz byla zatahující KT8D5N z 8. Protože konkrétně ten poslední spoj nejede ze smyčky Švermova, ale 22:44 až z Běloruské...
Podívej se sem: http://www.idos.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=6&from=429&to=6&to=140&ln=6&ln=5505&date=13.9.2004&dateall=1&link=AF11

Autor:  PvvS [ 13 zář 2004 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jednoduse. U KT8 uz nejni nadeje ze by se nejaky nakupovaly, tak se vyuzila rezerva 50 vozu. Na KT8 pripadne jeste zbyva, maximalni uvazovany stav byl stejne okolo 45 vozu. A K3 urcite nebude vic jak 50 . Takze to je rozumny.

Odprodej RT6 z prahy nejni realny z toho duvodu ze DP Praha by musel vratit dotace na NP vozy , ktery na ne dostal. A to si nestrihne.
Vlek je novy typ, proto dostal novou radu.

Autor:  Martin Š. [ 13 zář 2004 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

Já nechápu 2 věcím týkající se JŘ:

d-6: na lince nejezdijou jenom K (Pisárky), ale taky K (Medlánky). A to od PO až do NE.Taky 1x za měsíc 1 vůz v So a NE 1xT (Medlánky).To je jenom vyjímka.To chybí na JŘ.

d-7: na lice sice jezdí v So a NE K (Pisárky), ale taky 1xT (Medlánky). Zase nechápu v JŘ. Že ve 22:57 ( na zastávce Česká) je že anitra dojíždí a to do vozovny Medlánky.
Můžete se podívat:http://www.idos.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=6&from=51&to=6&to=189&ln=6&ln=4992&date=13.9.2004&dateall=1&link=AF11

Autor:  VS [ 13 zář 2004 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

Pochybuju že by číslo 1851 někdy blokovalo Anitry po poslední dodávce v příštím roce jich bude 17, tedy 1805-1821.Že by se někdy kupovaly další? Na to nebudou další aspoň 3 roky peníze a že by se v letech 2009-2010 ještě vyráběly Anitry? Jedině snad pro novej nízkopodlažní typ o délce kolem 24m odpovídající Anitrám.
Řada 19xx pro obousměrný vozy(32m),ale co jednosměrný (32m),náhrada za T3(stejně jednou musí přijít).

Autor:  pd [ 13 zář 2004 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)

Autor:  P. Haluza [ 13 zář 2004 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: K3

titlis píše:
Nedávno jsme se bavili o číslovacím plánu DpmB a neshodli jsme se, proč má K3 ev.č. 1751, když 17 začínají obousměrné vozy a anitry jako nízkopodlažní 18. Kdo to ví, odpoví.


No a není to třeba proto, že 17xx nejsou obousměrné, ale tříčlánkové vozy? No a Anitry jakožto nový výplod potřebují samostatnou řadu.

Autor:  titlis [ 13 zář 2004 20:15 ]
Předmět příspěvku:  K3

Nedávno jsme se bavili o číslovacím plánu DpmB a neshodli jsme se, proč má K3 ev.č. 1751, když 17 začínají obousměrné vozy a anitry jako nízkopodlažní 18. Kdo to ví, odpoví.

Autor:  ds [ 13 zář 2004 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

pd píše:
No já bych na P1 čekal skoro kompletní přehlídku zdejšího vozového parku. Tj. od sóla T3 přes K2 až po KT8 všech modifikací. Ostatně tak jako v minulých letech...


Pokud by došlo k nějakým nečekaným závadám na tramvajích, přidal bych do toho výčtu ještě B732....

Autor:  pd [ 13 zář 2004 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

No já bych na P1 čekal skoro kompletní přehlídku zdejšího vozového parku. Tj. od sóla T3 přes K2 až po KT8 všech modifikací. Ostatně tak jako v minulých letech...

Autor:  VS [ 13 zář 2004 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže ta d-7 by asi nebyla moc využitá ani do Pisárek,stejně jako na Švermovu,no ale aspoň je to kratší trasa,takže se ušetří nějaký vozy.I když kdo ví? Třeba by až tak prázdná nebyla,vycházím z loňského vedení d-6 o prázdninách do Pisárek,kvůli Křížové.Ta d-6 vloni jezdila do Pisárek skoro prázdná,ale zase jezdila na Českou i d-1 a d-6 jezdila v polovičním intervalu.Mimochodem kolik je teď valstně na d-7 vozů,když jezdila do Lískovce,tak jich tam bylo 11?

Ad veletrh: Odpoledne to asi bude problém,navíc jezdí d-1 lidi i do Bystrce(je vlastně špička).Co vlastně má být za vozy na P1? Doufám,že 2xT.

Opravdu je v odpolední špičce takovej nedostatek kloubáků,že musely být na d-2 minulý pondělí 2xT?

Autor:  ds [ 13 zář 2004 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

Snad se odkloněná d-7 osvědčí a po čase se do Pisárek přesune. Nezdá se mi, že by důvodem odklonu d-2 byl nedostatek kloubáků, protože ta bude jezdit do Pisárek jen mezi 8-13 hod., kdy ve vozovně odpočívají vozy z d-10. Důvod bude spíš v tom, že spoje na Ústřední hřbitov jezdí z nádraží nevyužité, takže proč ne. Myslím, že vzhledem k omezenému počtu vozů bude chybět kapacita na na lince p1 v odpolední špičce, kdy se tam d-2 odklonit nedá (protože d-6 končí na hřbitově, ale to už je jiná otázka).

Autor:  VS [ 13 zář 2004 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

Takže letos bude poprve organizována doprava k výstavišti jinak (při strojírenském veletrhu).Tyto informace převzaty ze stránek DPMB(Uvádím zdroj,abych nebyl jako takada):

V době od 8 do 19 hod. posilovou tramvajovou linkou P1 po trase: Zvonařka - Hlavní nádraží - Pisárky. K výstavišti jsou navíc odkloněny linky 2 a 7. Linka 7 jede v době od 8 do 18 hod. po trase: Královo Pole, nádraží - Česká - Pisárky a v době od 8 do 13 hod. jedou vybrané spoje linky 2 po trase: Stará osada - hlavní nádraží - Pisárky (jedná se o spoje, které v této době končí ve smyčce Ústřední hřbitov).

Je to určitě kvůli d-10,protože už asi fakt nejsou další kloubáky k dispozici.Co má jezdit na té P1? Ta asi bude z Medlánek.

Já stejně nemůžu tomu nedostatku K2 ve špičce uvěřit,vždyť jich v Brně skoro 100(asi95) a kromě ležáků typu 1037,co dlají živý plot v Pisárkách a odstavených 1088,1131 jich je ještě aspoň 90.Možná přitom veletrhu ale jinak se to přece zvládnout dá.Co pak vysvětluje ty dvojčata na d-2 či na 4/9(kde mají být K2)?

Autor:  PvvS [ 13 zář 2004 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

na 4121 bylo vic uprav , ale presnej rozsah zjistuju . Jelikoz 4122 nejni nejak videt, tak asi prochazi obdobnou recyklaci.

Autor:  Fixi [ 13 zář 2004 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Má se něco takového dělat i s 4122? Co vlastně dělali s 4121?

Autor:  PvvS [ 13 zář 2004 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

Vime :)) http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=4121so2_ps

Autor:  Fixi [ 13 zář 2004 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

Služební T2 ev.č. 4121 je opravená a nově natřená! :-D

Autor:  VS [ 12 zář 2004 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

iantomas píše:
Mám jednu otázku kterou lze rozdělit na několik:
Jdou někde na netu shlédnout studie tramvajových projektů do budoucna?
Mám namysli:
1 prodloužení tramvaje v Líšni
2 Bystrci
3 na Lesnou
4 (znovu)napřímení tramvaje do Líšně na Olomoucké



Projekt přeložení tramvaje do ulice Plotní včetně inženýrských sítí je na http://www.jcbrno.cz

Ostatní projekty asi ne.Mě by velmi zajímal projekt té tramvaje na Lesnou.

Autor:  Kada [ 12 zář 2004 00:26 ]
Předmět příspěvku:  1706 na TBZ

Chtel bych se jen zminit o tom, ze jsem videl KT8 1706 jezdit po brně na TBZ. Uplynul jiz temer rok od vykolejeni tohoto vozu v Lisni (28/9 2003)

Autor:  PvvS [ 11 zář 2004 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

Spis prejed z linky .

Autor:  VS [ 11 zář 2004 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes v Sobotu odpoledne sem jel d-12 domů a na zatávku přijela 1032.Zvláštní na tom bylo,ale že je to vůz z Medlánek a d-12 o víkendech vypravují pouze Pisárky(i po 1.9.2004).Schválně sem se díval na kurz a bylo tam 00406(takže je to vůz d-4).Co teda ale dělal na d-12? Že by zápujčka,kvůli přestávce jiné K2 na d-12?

Autor:  Návštěvník [ 09 zář 2004 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

Martin Š. píše:
Ta KT8 na d-1 na obrázku se mě zdá úzká
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1713hud2


No má to zajímavý tvar, rozhodně bych neřekl že ten drobeček má 30 metrů :lol: Aspoň vidíš, co dokáže objektiv fotoaparátu

Autor:  Martin Š. [ 09 zář 2004 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ta KT8 na d-1 na obrázku se mě zdá úzká
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1713hud2

Autor:  VS [ 09 zář 2004 15:56 ]
Předmět příspěvku: 

--------------------------------------------------------------------------------
Jo,ty dvojčata na d-2 sem viděl a byly dokonce dvě 2/2(1607+11),6/2(1651+52).Myslíte si že opravdu došly K2? Nebylo to nějaký posílení d-2 pro špičku v oblasti Heršpic,kde jezdí d-2 ve špičkách v 5 min.intervalu dost plná? I když by to asi velkej význam nemělo jenom dva kurzy. Došly K2? Vždyť má DP asi 96 K2,z toho pravda některý dělají živý plot v Pisárkách,ale určitě jezdí aspoň 90 vozů(+Anitry).Jsou
17xd-2
4-6xd-4(4xPis.,2xMed.)
19xd-5
9xd-6
9xd-7
4xd-9
7xd-10
12xd-11
Je jich v provozu tedy cca 82 vozů(z toho 10 Aniter).
Nechápu jednu věc? Když už DP vyšťourá další 2 soupravy,tak proč je nedá na d-9.To by jich tam bylo už 6 z 9.

Ono by stačilo 3 soupravy 1517+58,1562+69,1555+86,dát je na d-1,z té vzít 3 pisárecký T3 a ty dát na d-9.To by bylo 4 2xT(jako teď)+ další 3 soupravy(z d-1)+2 x2xT z d-2 a hned máme 9 vozů pro d-9.Na tu d-4 by se pak mohli dát K2P,holt by jezdily halvně na d-4.Ostatní K2 na ostatní linky.


Tak v dalších dnech dvojčata na d-2 už nebyly.No ale na d-9 je 5 souprav(místo obvyklých 4),krzy 1,2,5,8 a navíc i 4/9.Takže pokud někde vyšťouraly soupravy,tak je dali tam kde je to nejužitečnější,na d-9.

A dnes 9.9 už byly na d-9 zase jen 4 soupravy,takže to bylo včera navíc,ta 4/9 stejně jak ty dvě soupravy na té d-2 v ponědlí.

Autor:  pd [ 09 zář 2004 00:16 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já bych to zase spojil do jedné odpovědi: nejsou, aspoň o žádných nevím... Kdysi jsem viděl stránku s jakousi vizí tramvajové dopravy do budoucna, ale už asi neexistuje (ukládal jsem si to, možná bych to ještě našel... pamatuju si, že tam byly obrázky s RT6 :-P )

Autor:  iantomas [ 08 zář 2004 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Mám jednu otázku kterou lze rozdělit na několik:
Jdou někde na netu shlédnout studie tramvajových projektů do budoucna?
Mám namysli:
1 prodloužení tramvaje v Líšni
2 Bystrci
3 na Lesnou
4 (znovu)napřímení tramvaje do Líšně na Olomoucké

Stránka 371 z 374 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/