Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 370 z 411

Autor:  manil [ 01 zář 2005 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ty vleky jsou nejspíš nesmysl. Těžko by kupovali další vleky než dva, protože pořád nenašli pro první vlek pořádný uplatnění.
Ostatní věci se mě taky zdají trošku ujetý, nevím, jestli kámoš z medlánek mluvil pravdu, protože řidiči k těmto informacím přístup nemají.

Autor:  Igor Mauricio [ 01 zář 2005 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)

Vektry ne, ty ne... to už radši Anitry. Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.

1804 - má to ještě smysl opravovat? Kdesi sem četl (a slyšel), že Praha si řekla o nesmyslnou reko (v podstatě zbyde jen kastla a zbytek je novej) za nehoráznou sumu, kterou Brno jaxi není schopno (ochotno?) dat a Pars to není schopne udělat. Z tohoto důvodu to vázne. Co je na tom pravdy?

PvvS - novostavby KT8? co o tom víš víc?

Autor:  PvvS [ 01 zář 2005 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

No co se tyce K3, tak tusim este ani neodjela K2 , ale je moznost o rekonstrukci v dilnach, svyho casu se mluvilo o rekonstrukcich K2R na K3.

Na nakup vekter nebyly vyhrazeny podminky a pokud my info jsou spravny, tak skodovka nechtela dodat ani dalsi Anitry. Maji plny kapacity ohledne tram pro prahu a polaky. Navic obousmerna varianta neni homologovana. Dp by musel zaplatit homologaci.
Spis se uvazuje o moznosti novostaveb KT8.

S rekonstrukci RT6 se zacne nejdriv po uspesne homologaci prazske reko. A na ty ani poradne nezacali delat. Navic prednot maji 1802 a zbytky 1804. Tyto vozy neprosly predchozi reko a v pripade vymeny brzd a vyzbroji jdou prvni na radu.

Wany tusim 2 ,uvazuje se ktery cisla.

Autor:  Izzy [ 01 zář 2005 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Takze mam tu nekolik novinek od kamose-ridice z Medlanek:
-zdechla 1733, na 1734 se pry delalo takze mozna vyjede
-vlek 1302 zatim stoji(v ne. se zeptam jestli uz vyjel)
-tento rok budou jeste vleky dva a pristi rok 5 kousku
-vzhledem k vlekum budou upraveny stavajici T3R.EV a k nim pribude zrejme 5 dalsich-pokud to uz nebudou wany
-1531 se mozna docka i predni zasuvky
-jeste snad letos se planuje rekonstrukce RT6N a to u 1801 a 1803
-a letos pribude jeste jedna K3 adminstrativne uz oznacena 1753(jestli je v Brne nevim v ne. se zeptam)
-Brno planuje na nakup Vekter vcetne prototypu s tim rozdilem ze by to mely byt obousmerne vozy-urceni je jasne: d-8
Toz to je asi vse...v nedeli napisu co sem se dozvedel noveho...upozornuju ze to jsou informace od ridice a ne od nekoho kdo je kompetentni rozhodovat o tom co v Brne jezdit bude a co ne...

Autor:  jeyek [ 31 srp 2005 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

Včera měla 1730 na d-8 hodně velký problémy. Měla zpoždění jeden kurz, takže jely dvě KT8 za sebou (už z Jírové) a řidička, co byla zrovna střídána, celou cestu nadávala, jak to blbne a že se vůbec nemůže nikam dovolat, protože je to rozbitý.. BTW nevíte někdo, jak je na tom ta 1732, jestli už má ten pantograf?

Autor:  jeyek [ 30 srp 2005 09:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Na jakých linkách jsou dnes Anitry

Radek Havlík píše:
Neví někdo s vás na jakých linkách jsou Anitry

Jako dneska, nebo kdy? No, Anitry bývají na linkách, kde jezdí K2 a sou tam garanty NP -> d-2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, někdy d-10 a o víkendech aji d-3, 12 a 13..

Autor:  Radek Havlík [ 30 srp 2005 09:01 ]
Předmět příspěvku:  Na jakých linkách jsou dnes Anitry

Neví někdo s vás na jakých linkách jsou Anitry

Autor:  VS [ 29 srp 2005 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jak to teda bude opravdu od září s tou d-9, budou tam jen K2 nebo jen 2xT či jako teď? jsou tam ty 2 medlánecký kurzy místo Pisáreckých 2xT nebo navíc? Popozítří už to začne jezdit určitš už se ví co se tam bude posílat.

Autor:  manil [ 29 srp 2005 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Tak to je pro me novinka. Budu to muset nafotit
Diky za info

Jo, vypadá to zajímavě. Od zastávky do smyčky před vozovnou je slušný klesání a navíc esíčko, někdy se budu muset jít mrknout na zátahy. Těím se taky, až otevřou novou přeložku v Pisárkách, je ta, taky jedno slušně ostrý esíčko, až tam budou projíždět kačeny, to bude sranda :-D

Autor:  PvvS [ 29 srp 2005 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je pro me novinka. Budu to muset nafotit
Diky za info

Autor:  M3 [ 29 srp 2005 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím, do jaké míry je aktuální nové napojení kolejí do pisárecké vozovny - původní výhybka je vypnutá a zaklínovaná a už se jezdí "přes vrch" a od zastávky Pisárky doleva. Ta druhá výhybka je zapnutá.

Autor:  manil [ 28 srp 2005 23:52 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
No je to jednojazykova vyhybka...v Brne se moc nepouziva...rozhodne ne jako rozjezdova-takovi volove sou jen v Plzni a par Aster na to doplatilo...jedna jako rozjezdova ale nepouzivana je na stare osade pri vjezdu do smycky u prvniho zdvojeni koleji...

Takových výhybek je víc. Jedna je v Bystrci ne Ečerově na konečné, je to až ta za výstupištěm a pak jedna v Komárově ve smyčce.

Autor:  Izzy [ 28 srp 2005 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

No je to jednojazykova vyhybka...v Brne se moc nepouziva...rozhodne ne jako rozjezdova-takovi volove sou jen v Plzni a par Aster na to doplatilo...jedna jako rozjezdova ale nepouzivana je na stare osade pri vjezdu do smycky u prvniho zdvojeni koleji...

Autor:  Návštěvník [ 28 srp 2005 13:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná tramvajová diskuze

Můžu se zeptat, co to je za "zvláštní" vyhýbku při výjezdu ze smyčky u Zvnonařky, že má jen jeden "jazyk"?

Autor:  Izzy [ 28 srp 2005 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

a co takhle rovnou traktor se sekaci hlavou...? koleje tam skoro nejsou a traktorem to projedem a nachystame pro koleje nove ne? :-D

Autor:  manil [ 28 srp 2005 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
vsak proc ne ale patricne vybaven nebo des nedobrovolne :-P

:lol: No moje oblíbený sandálky radši vynechám, chtělo by to mačetu nebo křovinořez, ne? :wink:

Autor:  Izzy [ 28 srp 2005 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

vsak proc ne ale patricne vybaven nebo des nedobrovolne :-P

Autor:  manil [ 28 srp 2005 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
jasny svezem se vlekem a vydat se tam muzem ale patricne vybaveni :-P rad bych si to zase prosel...

Já cu takýýýý :-D

Autor:  Izzy [ 28 srp 2005 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

jasny svezem se vlekem a vydat se tam muzem ale patricne vybaveni :-P rad bych si to zase prosel...

Autor:  Igor Mauricio [ 28 srp 2005 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

Verusha píše:
já tam šel v kraťasích a v botech bez ponožek a mauricio tam nedobrovolně musel jít v sandálech a prošli jsme to celý.

ale ty si tam šel taky nedobrovolně :) a taky sem neměl ponožky...

Izzy - hele tak se tam někdy vydáme, ne? Já bych tam šel eště jednou...

Autor:  Izzy [ 28 srp 2005 00:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ti dam salat :-P Mel sem na sobe slusny hadry pac sem byl predtim v restauraci...a jak sem rikal po 100-150 metrech sem to vzdal...ale musim rict ze pred asi pul rokem sem si celou trat prosel a musim priznat ze stav je otresny...nic jineho nez uplne nove polozeni koleji nepomuze...a jak si Verusho psal ani mouchy na ty ZBYTKY koleji neserou bo je to zbytecny... :-D

Autor:  Verusha [ 27 srp 2005 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy, seš salát, :-D já tam šel v kraťasích a v botech bez ponožek a mauricio tam nedobrovolně musel jít v sandálech a prošli jsme to celý. Ten vagón nebo co to je za zgarb na tom snímku, už tam není, vcelku lze říct, že ta trať je tak v háji, že ani mouchy neserou na zbytky kolejí, poněvadž jim to přijde jako zbytečný.

Autor:  manil [ 27 srp 2005 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
manil píše:
renda píše:
Dneska na služebce 1042 v novém nátěru - unifik.

jj, je to VP, vypadá fajn, akorát už teďka na první pohled nerozeznám 1080 nebo 1097 :-(


Rozeznas je jednoduse: co klima a jina tlacitka POD u 1080 a 1097 :wink: Jiank moc pekny...novy unifik je fakt slusivy... :-P

Tak klima je jasná, ale dřív, když jsem uviděl, polopantec, unifik a kloub, tak mě byloi jasný, že to jsou precizní 1080 nebo 1097

Autor:  LADA [ 27 srp 2005 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Vůz 1536 je v dílnách a do prvozu jse dostane.
Vůz 1559 stojí ve vozovně venku a je po opravě.
Vůz 1561 bude možná číselně zachován pro Var.Skřín bude rozřezána
Vůz 1603 totéž co 1561.
Vozy 1659 a 1660 měly být zprovozněny stejně jako 1039 na začtku roku.Termín je posunut,ale v těchto dnech jse na nich finišuje a pokud nenastane nějáký problém tak by jse měli oběvit na Zkušebních Jízdách.
Toje k tramvajím vše.Zdraví LADA

Autor:  Izzy [ 27 srp 2005 00:38 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
No dneska sme prosli s nekolika ucastniky starou lisenskou trat. A stupn jejiho rozkradeni je az hrozny . Co neslo odmontovat to bylo uriznuto. Zarostla 3metrovym plevelem, stromy o slusnym vzrustu, propad je cim dal vetsi.


Trat sem si chtel projit predevcirem ale po 150metrech sem to vzdal...ten plevel je otres... :cry:

Stránka 370 z 411 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/