Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Všeobecná tramvajová diskuze http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81 |
Stránka 370 z 411 |
Autor: | Izzy [ 28 srp 2005 00:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja ti dam salat Mel sem na sobe slusny hadry pac sem byl predtim v restauraci...a jak sem rikal po 100-150 metrech sem to vzdal...ale musim rict ze pred asi pul rokem sem si celou trat prosel a musim priznat ze stav je otresny...nic jineho nez uplne nove polozeni koleji nepomuze...a jak si Verusho psal ani mouchy na ty ZBYTKY koleji neserou bo je to zbytecny... |
Autor: | Verusha [ 27 srp 2005 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Izzy, seš salát, já tam šel v kraťasích a v botech bez ponožek a mauricio tam nedobrovolně musel jít v sandálech a prošli jsme to celý. Ten vagón nebo co to je za zgarb na tom snímku, už tam není, vcelku lze říct, že ta trať je tak v háji, že ani mouchy neserou na zbytky kolejí, poněvadž jim to přijde jako zbytečný. |
Autor: | manil [ 27 srp 2005 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Izzy píše: manil píše: renda píše: Dneska na služebce 1042 v novém nátěru - unifik. jj, je to VP, vypadá fajn, akorát už teďka na první pohled nerozeznám 1080 nebo 1097 Rozeznas je jednoduse: co klima a jina tlacitka POD u 1080 a 1097 Jiank moc pekny...novy unifik je fakt slusivy... Tak klima je jasná, ale dřív, když jsem uviděl, polopantec, unifik a kloub, tak mě byloi jasný, že to jsou precizní 1080 nebo 1097 |
Autor: | LADA [ 27 srp 2005 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vůz 1536 je v dílnách a do prvozu jse dostane. Vůz 1559 stojí ve vozovně venku a je po opravě. Vůz 1561 bude možná číselně zachován pro Var.Skřín bude rozřezána Vůz 1603 totéž co 1561. Vozy 1659 a 1660 měly být zprovozněny stejně jako 1039 na začtku roku.Termín je posunut,ale v těchto dnech jse na nich finišuje a pokud nenastane nějáký problém tak by jse měli oběvit na Zkušebních Jízdách. Toje k tramvajím vše.Zdraví LADA |
Autor: | Izzy [ 27 srp 2005 00:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
PvvS píše: No dneska sme prosli s nekolika ucastniky starou lisenskou trat. A stupn jejiho rozkradeni je az hrozny . Co neslo odmontovat to bylo uriznuto. Zarostla 3metrovym plevelem, stromy o slusnym vzrustu, propad je cim dal vetsi.
Trat sem si chtel projit predevcirem ale po 150metrech sem to vzdal...ten plevel je otres... |
Autor: | Izzy [ 27 srp 2005 00:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
manil píše: renda píše: Dneska na služebce 1042 v novém nátěru - unifik. jj, je to VP, vypadá fajn, akorát už teďka na první pohled nerozeznám 1080 nebo 1097 Rozeznas je jednoduse: co klima a jina tlacitka POD u 1080 a 1097 Jiank moc pekny...novy unifik je fakt slusivy... |
Autor: | pd [ 27 srp 2005 00:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle tam ještě je, nebo už tím taky bylo přispěno hutnímu průmyslu? Vypadá to skoro jako bývalé kolejové vozidlo, nevíte o tom někdo něco bližšího? Foceno vloni na jaře. |
Autor: | Igor Mauricio [ 26 srp 2005 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Verusha píše: Je třeba ovšem pozitivně zhodnotit pěknou úrodu jablek okolo trati. Možná by ale mohly být zralejší.
ty velký z toho prvního stromu byly zralý, ty další už ne :) celkově mě ta trať překvapipla, čekal sem něco horšího. Ale rekonstruovat je to blbost. Nejlepší jsou přejezdy pře silnici,k de jsou koleje ve třech rozchodech :) |
Autor: | Verusha [ 26 srp 2005 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je třeba ovšem pozitivně zhodnotit pěknou úrodu jablek okolo trati. Možná by ale mohly být zralejší. |
Autor: | PvvS [ 26 srp 2005 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
No dneska sme prosli s nekolika ucastniky starou lisenskou trat. A stupn jejiho rozkradeni je az hrozny . Co neslo odmontovat to bylo uriznuto. Zarostla 3metrovym plevelem, stromy o slusnym vzrustu, propad je cim dal vetsi. |
Autor: | Návštěvník [ 26 srp 2005 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecná tramvajová diskuze |
manil píše: Anonymní píše: http://www.mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?cat=187&image_id=5845 Celkem pěkná nízkopodlažní úprava. Vario už se tady řešilo před několika měsíci a to né jednou, proč to sem dáváš? Nějak mi to uniklo, tož omlouvám se. |
Autor: | manil [ 26 srp 2005 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
renda píše: Dneska na služebce 1042 v novém nátěru - unifik.
jj, je to VP, vypadá fajn, akorát už teďka na první pohled nerozeznám 1080 nebo 1097 |
Autor: | renda [ 26 srp 2005 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska na služebce 1042 v novém nátěru - unifik. |
Autor: | manil [ 26 srp 2005 17:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecná tramvajová diskuze |
Anonymní píše: http://www.mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?cat=187&image_id=5845
Celkem pěkná nízkopodlažní úprava. Vario už se tady řešilo před několika měsíci a to né jednou, proč to sem dáváš? |
Autor: | Návštěvník [ 26 srp 2005 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecná tramvajová diskuze |
http://www.mestskadoprava.sk/galeria/pi ... ge_id=5845 Celkem pěkná nízkopodlažní úprava. |
Autor: | jeyek [ 23 srp 2005 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
V srpnovém Bez starostí píšou o přesunu "Caroline" z TM v Líšni do Medlánek na opravu. "Náhradou" za to byla 1095, která šla do Líšně do muzea. |
Autor: | freddie [ 22 srp 2005 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeyek píše: No, myslím, že tam není moc místa na to, přecejenom Lidická je dost široká, ale Husova je zrovna docela dost úzká, takže tam pochybuju...
Hm, asi máš pravdu. Řešením tak zůstává dodělání VMO. |
Autor: | jeyek [ 22 srp 2005 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, myslím, že tam není moc místa na to, přecejenom Lidická je dost široká, ale Husova je zrovna docela dost úzká, takže tam pochybuju... |
Autor: | freddie [ 22 srp 2005 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teda dnes byla opět "radost" jet Husouvou - kol. 14:00 totální zácpa, jak už jsme to asi zažili všichni - větší auta šalina nepředjede. Nevíte, jestli se tam nepočítá s (alespoň částečným) oddělením tramvajového tělesa od silnice (podobně jako mezi Moravákem a Pionýrskou...)? |
Autor: | VS [ 21 srp 2005 00:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslel jsem, že je těch vozů s BUSe už i víc, ale asi to docela sedí. Stejně se stále dělají VO bez BUSe typu 1597, 1123, 1607+11, 1608+06 apod., takže aspoň 5 let vydrží. Busy prakticky skončily, když nepočítám těch 6 sólo karos(7359-7363 a 7365) či 2 kloubáky(2309,2310). U trajfů jsou hlavně vozy 323x, 3242 a pak řada321x, která se má ale rušit stejně jako 3193x. Kloubáky 15Tr s cedulema skončily. |
Autor: | manil [ 20 srp 2005 23:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chvilku jsem se nudil, tak jsem si vzal evidenci a zpočítal, že v Brně je v současné době 288 provozních tramvajových vozů. Z toho 84 (29,17%) má cedule, zatímco 204 je vybaveno informačním systémem BUSE (70,83%). Z 204 tramvají vybavených BUSE má 22 vozů (10,78%) i tabla BS170. |
Autor: | Igor Mauricio [ 20 srp 2005 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
OK dík |
Autor: | Izzy [ 20 srp 2005 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
mauricio-asi takto: vektra je co se týče interiéru téměř totožná s anitrami provedení brno...takze sedacky, potahy, madla, oblozeni, apod. je stejne jako v brne... |
Autor: | Igor Mauricio [ 20 srp 2005 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Izzy - aha, takto :) to sem nevěděl, hned sem chytřejší. Stejně je to ale nanejvýš zajímavé. Jaký sedadla má prototyp Vektry? |
Autor: | Izzy [ 20 srp 2005 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
mauricio-kostra sedadel je zcasti z plastu, na nem je drevena deska, na ni molitan a cely je to zabaleny do potahu... |
Stránka 370 z 411 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |