Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 370 z 411

Autor:  Izzy [ 28 srp 2005 00:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ti dam salat :-P Mel sem na sobe slusny hadry pac sem byl predtim v restauraci...a jak sem rikal po 100-150 metrech sem to vzdal...ale musim rict ze pred asi pul rokem sem si celou trat prosel a musim priznat ze stav je otresny...nic jineho nez uplne nove polozeni koleji nepomuze...a jak si Verusho psal ani mouchy na ty ZBYTKY koleji neserou bo je to zbytecny... :-D

Autor:  Verusha [ 27 srp 2005 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy, seš salát, :-D já tam šel v kraťasích a v botech bez ponožek a mauricio tam nedobrovolně musel jít v sandálech a prošli jsme to celý. Ten vagón nebo co to je za zgarb na tom snímku, už tam není, vcelku lze říct, že ta trať je tak v háji, že ani mouchy neserou na zbytky kolejí, poněvadž jim to přijde jako zbytečný.

Autor:  manil [ 27 srp 2005 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
manil píše:
renda píše:
Dneska na služebce 1042 v novém nátěru - unifik.

jj, je to VP, vypadá fajn, akorát už teďka na první pohled nerozeznám 1080 nebo 1097 :-(


Rozeznas je jednoduse: co klima a jina tlacitka POD u 1080 a 1097 :wink: Jiank moc pekny...novy unifik je fakt slusivy... :-P

Tak klima je jasná, ale dřív, když jsem uviděl, polopantec, unifik a kloub, tak mě byloi jasný, že to jsou precizní 1080 nebo 1097

Autor:  LADA [ 27 srp 2005 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Vůz 1536 je v dílnách a do prvozu jse dostane.
Vůz 1559 stojí ve vozovně venku a je po opravě.
Vůz 1561 bude možná číselně zachován pro Var.Skřín bude rozřezána
Vůz 1603 totéž co 1561.
Vozy 1659 a 1660 měly být zprovozněny stejně jako 1039 na začtku roku.Termín je posunut,ale v těchto dnech jse na nich finišuje a pokud nenastane nějáký problém tak by jse měli oběvit na Zkušebních Jízdách.
Toje k tramvajím vše.Zdraví LADA

Autor:  Izzy [ 27 srp 2005 00:38 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
No dneska sme prosli s nekolika ucastniky starou lisenskou trat. A stupn jejiho rozkradeni je az hrozny . Co neslo odmontovat to bylo uriznuto. Zarostla 3metrovym plevelem, stromy o slusnym vzrustu, propad je cim dal vetsi.


Trat sem si chtel projit predevcirem ale po 150metrech sem to vzdal...ten plevel je otres... :cry:

Autor:  Izzy [ 27 srp 2005 00:36 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
renda píše:
Dneska na služebce 1042 v novém nátěru - unifik.

jj, je to VP, vypadá fajn, akorát už teďka na první pohled nerozeznám 1080 nebo 1097 :-(


Rozeznas je jednoduse: co klima a jina tlacitka POD u 1080 a 1097 :wink: Jiank moc pekny...novy unifik je fakt slusivy... :-P

Autor:  pd [ 27 srp 2005 00:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle tam ještě je, nebo už tím taky bylo přispěno hutnímu průmyslu? Vypadá to skoro jako bývalé kolejové vozidlo, nevíte o tom někdo něco bližšího? Foceno vloni na jaře.

Autor:  Igor Mauricio [ 26 srp 2005 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Verusha píše:
Je třeba ovšem pozitivně zhodnotit pěknou úrodu jablek okolo trati. Možná by ale mohly být zralejší.

ty velký z toho prvního stromu byly zralý, ty další už ne :)

celkově mě ta trať překvapipla, čekal sem něco horšího. Ale rekonstruovat je to blbost. Nejlepší jsou přejezdy pře silnici,k de jsou koleje ve třech rozchodech :)

Autor:  Verusha [ 26 srp 2005 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

Je třeba ovšem pozitivně zhodnotit pěknou úrodu jablek okolo trati. Možná by ale mohly být zralejší.

Autor:  PvvS [ 26 srp 2005 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

No dneska sme prosli s nekolika ucastniky starou lisenskou trat. A stupn jejiho rozkradeni je az hrozny . Co neslo odmontovat to bylo uriznuto. Zarostla 3metrovym plevelem, stromy o slusnym vzrustu, propad je cim dal vetsi.

Autor:  Návštěvník [ 26 srp 2005 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná tramvajová diskuze

manil píše:
Anonymní píše:
http://www.mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?cat=187&image_id=5845

Celkem pěkná nízkopodlažní úprava.

Vario už se tady řešilo před několika měsíci a to né jednou, proč to sem dáváš?


Nějak mi to uniklo, tož omlouvám se.

Autor:  manil [ 26 srp 2005 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

renda píše:
Dneska na služebce 1042 v novém nátěru - unifik.

jj, je to VP, vypadá fajn, akorát už teďka na první pohled nerozeznám 1080 nebo 1097 :-(

Autor:  renda [ 26 srp 2005 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska na služebce 1042 v novém nátěru - unifik.

Autor:  manil [ 26 srp 2005 17:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná tramvajová diskuze

Anonymní píše:
http://www.mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?cat=187&image_id=5845

Celkem pěkná nízkopodlažní úprava.

Vario už se tady řešilo před několika měsíci a to né jednou, proč to sem dáváš?

Autor:  Návštěvník [ 26 srp 2005 10:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná tramvajová diskuze

http://www.mestskadoprava.sk/galeria/pi ... ge_id=5845

Celkem pěkná nízkopodlažní úprava.

Autor:  jeyek [ 23 srp 2005 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

V srpnovém Bez starostí píšou o přesunu "Caroline" z TM v Líšni do Medlánek na opravu. "Náhradou" za to byla 1095, která šla do Líšně do muzea.

Autor:  freddie [ 22 srp 2005 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

jeyek píše:
No, myslím, že tam není moc místa na to, přecejenom Lidická je dost široká, ale Husova je zrovna docela dost úzká, takže tam pochybuju...


Hm, asi máš pravdu. Řešením tak zůstává dodělání VMO.

Autor:  jeyek [ 22 srp 2005 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

No, myslím, že tam není moc místa na to, přecejenom Lidická je dost široká, ale Husova je zrovna docela dost úzká, takže tam pochybuju...

Autor:  freddie [ 22 srp 2005 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

Teda dnes byla opět "radost" jet Husouvou - kol. 14:00 totální zácpa, jak už jsme to asi zažili všichni - větší auta šalina nepředjede. Nevíte, jestli se tam nepočítá s (alespoň částečným) oddělením tramvajového tělesa od silnice (podobně jako mezi Moravákem a Pionýrskou...)?

Autor:  VS [ 21 srp 2005 00:36 ]
Předmět příspěvku: 

Myslel jsem, že je těch vozů s BUSe už i víc, ale asi to docela sedí. Stejně se stále dělají VO bez BUSe typu 1597, 1123, 1607+11, 1608+06 apod., takže aspoň 5 let vydrží. Busy prakticky skončily, když nepočítám těch 6 sólo karos(7359-7363 a 7365) či 2 kloubáky(2309,2310). U trajfů jsou hlavně vozy 323x, 3242 a pak řada321x, která se má ale rušit stejně jako 3193x. Kloubáky 15Tr s cedulema skončily.

Autor:  manil [ 20 srp 2005 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

Chvilku jsem se nudil, tak jsem si vzal evidenci a zpočítal, že v Brně je v současné době 288 provozních tramvajových vozů. Z toho 84 (29,17%) má cedule, zatímco 204 je vybaveno informačním systémem BUSE (70,83%). Z 204 tramvají vybavených BUSE má 22 vozů (10,78%) i tabla BS170. 8-)

Autor:  Igor Mauricio [ 20 srp 2005 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

OK dík

Autor:  Izzy [ 20 srp 2005 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio-asi takto: vektra je co se týče interiéru téměř totožná s anitrami provedení brno...takze sedacky, potahy, madla, oblozeni, apod. je stejne jako v brne...

Autor:  Igor Mauricio [ 20 srp 2005 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy - aha, takto :) to sem nevěděl, hned sem chytřejší. Stejně je to ale nanejvýš zajímavé. Jaký sedadla má prototyp Vektry?

Autor:  Izzy [ 20 srp 2005 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio-kostra sedadel je zcasti z plastu, na nem je drevena deska, na ni molitan a cely je to zabaleny do potahu... :wink:

Stránka 370 z 411 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/