Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 370 z 412

Autor:  PvvS [ 02 zář 2005 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

K tem novostavbam :

Dam sem par odkazu pro zajimavost


Novostavby tramvaji
http://www.parsnova.cz/index.php?im=48&lang=cz

K3R-N
KT8.N2

nove skrine
http://www.parsnova.cz/index.php?im=49&lang=cz
# K2
# KT4
# KT8
# T6A5
# T6B5
# T6A2
# T5C5

Modernizace
http://www.parsnova.cz/index.php?im=47&lang=cz

* T3
* K2S
* K2R
* KT8.N2
* KT3-UA
* K3R-N
* SATRA II
* SATRA III
* RT6N1


Jinak par zajimavosti , stale jako typ inzeruji K2R s TV8 , u reko RT6 pro prahu je 1803 s odkrytym strednim podvozkem , u vyroby skrini je profocena Satra 3. Ale nejak tam nemuzu najit vyrez na zrychlovac. Jestli pak to nejni novostavba ?

Autor:  manil [ 02 zář 2005 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Stránka s webkamerama v Ostravě, refresh rychý, dalo by se to označit jako stream. Je tam hodně pohledů na koleje, hezky se dají sledovat tramvaje. Fakt zajímavý, doporučuju.
http://www.ovanet.cz/kamery/cam_start.php

Autor:  Izzy [ 02 zář 2005 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

V nedeli se pokusim vyzjistit jak to presne bude...i s vlekama i s .EV...bylo mi receno ze se jeste nevi jestli budou klasiky ci uz jen wany...ale wany by dve mely byt-nejspis...co se tyce K3 je mezi ridici velice oblibena a tak se zkusim pozeptat jestli stoji v medlankach nejaka K2 cekajici na reko nebo se uz na ni v tichosti dela v Prasu...nedelejte si z par zprav nejaky nadeje-v Brne se vse meni ze dne na den :-P Je to jen to co by tu MOHLO byt a ne co bude...

Autor:  Igor Mauricio [ 02 zář 2005 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

já sem tím, že to není moc kde provozovatr, myslel, jak uvedl Tr, to, že do kopců má motorák co dělat. Jel sem vlekem směr Lesná a do všech kopců to nemohlo. Kapacitně to neřeším.

Autor:  Tr [ 02 zář 2005 14:33 ]
Předmět příspěvku: 

adam_r píše:
mauricio píše:
Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)

Motorak+vlek se hodi na vsechny linky, kde dnes jezdi vozy K2. Kapacit ne to nekde mezi K2 a 2xT, takze vsude to znamena zlepseni.
Jedinnou vyjimkou je trat na Kravi horu, kde bude provoz kvuli velkemu sklonu nejspis zakazan. Ale to je informace z doby, kdy se jeste pokouseli to rozchodit jen s polovinou brzd. Po doplneni brzd to mozna bude moct i na Kravi horu.

Zapomínate, že zde není ani tak problém brzd, ale výkonu, resp. adheze, hnacího vozu. Provoz nemotorového vlečňáku na Masarykou čtvrť je nesmysl. Sice by to T3R.EV za sucha vyjela, ale docela rychle by takto dala odepsat...


mauricio píše:
Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.

Vozy do Ameriky dodavala vzdy firma Inekon. Ze si je nechavala vyrabet od Skody Plzen je jina vec. Jednim z duvodu rozchodu Inekonu a Skody bylo nedodrzovani terminu dodavek ze strany Skodovky, za coz musel Inekon zaplatil americkym odberatelmu penale. To, ze dalsi vozy pro Ameriku dodava Inekon neni zadne prekvapeni, ale jde jen o pokracovani rozjednanych kontraktu z minulosti. Akorat si je uz nenechava vyrabet u Skodovky, ale u DPO.

Nevím kde čerpáte (jednostranné) informace, ale je to docela zavádějící. Věškeré dodávky do USA zajišťovala přímo Škoda. V odborné literatuře je toto téma docela dobře zpracováno. Něco k tomu lze najít i na webu Škody.

Autor:  adam_r [ 02 zář 2005 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)

Motorak+vlek se hodi na vsechny linky, kde dnes jezdi vozy K2. Kapacit ne to nekde mezi K2 a 2xT, takze vsude to znamena zlepseni.
Jedinnou vyjimkou je trat na Kravi horu, kde bude provoz kvuli velkemu sklonu nejspis zakazan. Ale to je informace z doby, kdy se jeste pokouseli to rozchodit jen s polovinou brzd. Po doplneni brzd to mozna bude moct i na Kravi horu.

mauricio píše:
Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.

Vozy do Ameriky dodavala vzdy firma Inekon. Ze si je nechavala vyrabet od Skody Plzen je jina vec. Jednim z duvodu rozchodu Inekonu a Skody bylo nedodrzovani terminu dodavek ze strany Skodovky, za coz musel Inekon zaplatil americkym odberatelmu penale. To, ze dalsi vozy pro Ameriku dodava Inekon neni zadne prekvapeni, ale jde jen o pokracovani rozjednanych kontraktu z minulosti. Akorat si je uz nenechava vyrabet u Skodovky, ale u DPO.

mauricio píše:
1804 - má to ještě smysl opravovat? Kdesi sem četl (a slyšel), že Praha si řekla o nesmyslnou reko (v podstatě zbyde jen kastla a zbytek je novej) za nehoráznou sumu, kterou Brno jaxi není schopno (ochotno?) dat a Pars to není schopne udělat. Z tohoto důvodu to vázne. Co je na tom pravdy?

V pripade, ze takovato reko bude schvalena k provozu, tak se vyplati ji u vozu 1802 a 1804 udelat. Cena se pohybuje okolo 15 milionu, coz je proti 35 milionum za anitru porad jeste hodne dobre.

Autor:  tramvaják [ 02 zář 2005 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

Proč tak dlouho nejezdila 1555? Dneska jsem ji viděl.

Autor:  manil [ 01 zář 2005 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ty vleky jsou nejspíš nesmysl. Těžko by kupovali další vleky než dva, protože pořád nenašli pro první vlek pořádný uplatnění.
Ostatní věci se mě taky zdají trošku ujetý, nevím, jestli kámoš z medlánek mluvil pravdu, protože řidiči k těmto informacím přístup nemají.

Autor:  Igor Mauricio [ 01 zář 2005 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)

Vektry ne, ty ne... to už radši Anitry. Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.

1804 - má to ještě smysl opravovat? Kdesi sem četl (a slyšel), že Praha si řekla o nesmyslnou reko (v podstatě zbyde jen kastla a zbytek je novej) za nehoráznou sumu, kterou Brno jaxi není schopno (ochotno?) dat a Pars to není schopne udělat. Z tohoto důvodu to vázne. Co je na tom pravdy?

PvvS - novostavby KT8? co o tom víš víc?

Autor:  PvvS [ 01 zář 2005 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

No co se tyce K3, tak tusim este ani neodjela K2 , ale je moznost o rekonstrukci v dilnach, svyho casu se mluvilo o rekonstrukcich K2R na K3.

Na nakup vekter nebyly vyhrazeny podminky a pokud my info jsou spravny, tak skodovka nechtela dodat ani dalsi Anitry. Maji plny kapacity ohledne tram pro prahu a polaky. Navic obousmerna varianta neni homologovana. Dp by musel zaplatit homologaci.
Spis se uvazuje o moznosti novostaveb KT8.

S rekonstrukci RT6 se zacne nejdriv po uspesne homologaci prazske reko. A na ty ani poradne nezacali delat. Navic prednot maji 1802 a zbytky 1804. Tyto vozy neprosly predchozi reko a v pripade vymeny brzd a vyzbroji jdou prvni na radu.

Wany tusim 2 ,uvazuje se ktery cisla.

Autor:  Izzy [ 01 zář 2005 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Takze mam tu nekolik novinek od kamose-ridice z Medlanek:
-zdechla 1733, na 1734 se pry delalo takze mozna vyjede
-vlek 1302 zatim stoji(v ne. se zeptam jestli uz vyjel)
-tento rok budou jeste vleky dva a pristi rok 5 kousku
-vzhledem k vlekum budou upraveny stavajici T3R.EV a k nim pribude zrejme 5 dalsich-pokud to uz nebudou wany
-1531 se mozna docka i predni zasuvky
-jeste snad letos se planuje rekonstrukce RT6N a to u 1801 a 1803
-a letos pribude jeste jedna K3 adminstrativne uz oznacena 1753(jestli je v Brne nevim v ne. se zeptam)
-Brno planuje na nakup Vekter vcetne prototypu s tim rozdilem ze by to mely byt obousmerne vozy-urceni je jasne: d-8
Toz to je asi vse...v nedeli napisu co sem se dozvedel noveho...upozornuju ze to jsou informace od ridice a ne od nekoho kdo je kompetentni rozhodovat o tom co v Brne jezdit bude a co ne...

Autor:  jeyek [ 31 srp 2005 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

Včera měla 1730 na d-8 hodně velký problémy. Měla zpoždění jeden kurz, takže jely dvě KT8 za sebou (už z Jírové) a řidička, co byla zrovna střídána, celou cestu nadávala, jak to blbne a že se vůbec nemůže nikam dovolat, protože je to rozbitý.. BTW nevíte někdo, jak je na tom ta 1732, jestli už má ten pantograf?

Autor:  jeyek [ 30 srp 2005 09:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Na jakých linkách jsou dnes Anitry

Radek Havlík píše:
Neví někdo s vás na jakých linkách jsou Anitry

Jako dneska, nebo kdy? No, Anitry bývají na linkách, kde jezdí K2 a sou tam garanty NP -> d-2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, někdy d-10 a o víkendech aji d-3, 12 a 13..

Autor:  Radek Havlík [ 30 srp 2005 09:01 ]
Předmět příspěvku:  Na jakých linkách jsou dnes Anitry

Neví někdo s vás na jakých linkách jsou Anitry

Autor:  VS [ 29 srp 2005 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jak to teda bude opravdu od září s tou d-9, budou tam jen K2 nebo jen 2xT či jako teď? jsou tam ty 2 medlánecký kurzy místo Pisáreckých 2xT nebo navíc? Popozítří už to začne jezdit určitš už se ví co se tam bude posílat.

Autor:  manil [ 29 srp 2005 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Tak to je pro me novinka. Budu to muset nafotit
Diky za info

Jo, vypadá to zajímavě. Od zastávky do smyčky před vozovnou je slušný klesání a navíc esíčko, někdy se budu muset jít mrknout na zátahy. Těím se taky, až otevřou novou přeložku v Pisárkách, je ta, taky jedno slušně ostrý esíčko, až tam budou projíždět kačeny, to bude sranda :-D

Autor:  PvvS [ 29 srp 2005 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je pro me novinka. Budu to muset nafotit
Diky za info

Autor:  M3 [ 29 srp 2005 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím, do jaké míry je aktuální nové napojení kolejí do pisárecké vozovny - původní výhybka je vypnutá a zaklínovaná a už se jezdí "přes vrch" a od zastávky Pisárky doleva. Ta druhá výhybka je zapnutá.

Autor:  manil [ 28 srp 2005 23:52 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
No je to jednojazykova vyhybka...v Brne se moc nepouziva...rozhodne ne jako rozjezdova-takovi volove sou jen v Plzni a par Aster na to doplatilo...jedna jako rozjezdova ale nepouzivana je na stare osade pri vjezdu do smycky u prvniho zdvojeni koleji...

Takových výhybek je víc. Jedna je v Bystrci ne Ečerově na konečné, je to až ta za výstupištěm a pak jedna v Komárově ve smyčce.

Autor:  Izzy [ 28 srp 2005 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

No je to jednojazykova vyhybka...v Brne se moc nepouziva...rozhodne ne jako rozjezdova-takovi volove sou jen v Plzni a par Aster na to doplatilo...jedna jako rozjezdova ale nepouzivana je na stare osade pri vjezdu do smycky u prvniho zdvojeni koleji...

Autor:  Návštěvník [ 28 srp 2005 13:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná tramvajová diskuze

Můžu se zeptat, co to je za "zvláštní" vyhýbku při výjezdu ze smyčky u Zvnonařky, že má jen jeden "jazyk"?

Autor:  Izzy [ 28 srp 2005 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

a co takhle rovnou traktor se sekaci hlavou...? koleje tam skoro nejsou a traktorem to projedem a nachystame pro koleje nove ne? :-D

Autor:  manil [ 28 srp 2005 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
vsak proc ne ale patricne vybaven nebo des nedobrovolne :-P

:lol: No moje oblíbený sandálky radši vynechám, chtělo by to mačetu nebo křovinořez, ne? :wink:

Autor:  Izzy [ 28 srp 2005 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

vsak proc ne ale patricne vybaven nebo des nedobrovolne :-P

Autor:  manil [ 28 srp 2005 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
jasny svezem se vlekem a vydat se tam muzem ale patricne vybaveni :-P rad bych si to zase prosel...

Já cu takýýýý :-D

Stránka 370 z 412 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/