Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 369 z 411

Autor:  PvvS [ 04 zář 2005 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
-reko RT6 se planuje u 1801,3 kvuli tomu ze ty sou castecne provozni...zrejme se bude cekat na vysledek prazske reko a podle toho se rozhodne jak dal kazdopadne asi bude snaha to stihnout jeste letos ale moc tomu neverim...
-K3 ev.c. 1753 je uz administrativne pry napsana mezi NP vozidla ale v Brne neni...asi by mela brzo vyjet ale nevim nevim-ze by DP na ni delal v tichosti???
-pro PvvS: novstavby kachen nejsou pry v planu...zato nove NP tramvaje v obousmernem provedeni ano...podminkou ale asi budou otocne podvozky...uvidime co se z toho vyklube???
-jo jeste budou urcite dve anitry ktere tak splni opci na dva kousky navic a bude plny pocet tzn. 17 vozu...takze to je asi vse...nezapomente ze je to jen prehled do budoucna-DP toho nakeca a nemusi splnit nic...dekuji za pozornost :-P


Mno asi mame ruzny zdroje . Co se tyce Np obousmerek. Na to penize nebudou, protoze i nejlevnejsi NP obousmerka s pevnyma stoji 37 milionu a kapacitu ma jako 1,5 vz (vozove jednotky) . Proto se jedna o KT8, protoze novostavba KT8D5N.P vyjde na 25 milionu kus a ma to kapacitu 2 vz.
V planu dotaco nejni polozka na nakup 2 aniter, navic Vektra se ma rekonstruovat a pouzivat jako zkusebni vozidlo. Nyni by se do ni mel detal NP nehnany stredni clanek.
U RT6N1 1801 a 1803 se stale jedna o jejich schvaleni do provozu ve stavajicim stavu.
Podle info z DP neni 1753 nikde vykazovana .

Autor:  Izzy [ 04 zář 2005 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Takze jak sem slibil pisu co sem dnes vyzvedel...
-1734 asi brzo vyjede, byla zastrcena za RT6 takze i ony se trosku povozily behem presunu 1734 dopredu...
-1733 asi bude stat dlouho
-ony diskutovane vleky zrejme asi budou dva v tomto roce a dalsich pet kousku v roce pristim-DP to ma v planu...
-souprava MV+VV+MV MOZNA bude jezdit na d-12...pry je to jedina linka kam se da tento 40m vlak nacpat...d-13 odpada kvuli konecnym-hlavne v krpoli-cervinkova ma preci jen objizdnou kolej...jinak pri zkouskach tato souprava nekolikrat zdechla, pak statecne jezdila az nakonec pred vjezdem do vozovny zdechla uplne :-P
-1302 jeste asi nevyjela-ceka se naschvaleni 1301...
-v dilnach je temer hotova 1718 takze brzo vyjede, 1721 nejak chcipla a maka se na ni takze uvidime za jak dlouho bude v ulicich...
-ve vozovne neni 1726 takze mozna je v dilnach na .RN2-ale toto je pouze domnenka...
-reko RT6 se planuje u 1801,3 kvuli tomu ze ty sou castecne provozni...zrejme se bude cekat na vysledek prazske reko a podle toho se rozhodne jak dal kazdopadne asi bude snaha to stihnout jeste letos ale moc tomu neverim...
-K3 ev.c. 1753 je uz administrativne pry napsana mezi NP vozidla ale v Brne neni...asi by mela brzo vyjet ale nevim nevim-ze by DP na ni delal v tichosti???
-pro PvvS: novstavby kachen nejsou pry v planu...zato nove NP tramvaje v obousmernem provedeni ano...podminkou ale asi budou otocne podvozky...uvidime co se z toho vyklube???
-jo jeste budou urcite dve anitry ktere tak splni opci na dva kousky navic a bude plny pocet tzn. 17 vozu...takze to je asi vse...nezapomente ze je to jen prehled do budoucna-DP toho nakeca a nemusi splnit nic...dekuji za pozornost :-P

Autor:  PvvS [ 04 zář 2005 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

Novy píše:
Proč potom bývají žlábky i na vnější koleji oblouku?

Díky za ty stránky. Tak mě napadá, proč musí tramvaje jezdit přes výhybku tak pomalu (při odbočení), když je to vlastně běžná jízda do oblouku?


Aby bylo vedeno dvojkoli z obou stran, navic sirokopatni (bez zlabku) nejde osadit bez vetsich problemu do dlazby.

U vyhybek je to kvuli moznosti proriznuti jazyku a tim padem jizde do nechteneho smeru.

Autor:  Igor Mauricio [ 04 zář 2005 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

no pokud vím, tak se v medlánkách opravovala jakási kolej, tramvaje tudíž nemohli vyjet z vozovny a proto museli na některý medlánecký kurzy vypravovat vozy pisárky.

Pokud vím, má se to opakovat ještě příští víkend, ale možná že ne.

info JPP

Autor:  tramvaják [ 04 zář 2005 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Zajímavost

Normální je že na d-4 o víkendu jezdí sólá. Ale to tak v sobotu 3.září 2005 nebylo. Vyděl jsem tam sice taky sóla, jezdilo tam taky pár K2R (vozovna Pisárky). Co se dělo ve vozovně Medlánky, že nenasadili všechny sóla na d-4 jak to doposavaď platí. Nebyli vozy?

Autor:  Novy [ 04 zář 2005 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

Proč potom bývají žlábky i na vnější koleji oblouku?

Díky za ty stránky. Tak mě napadá, proč musí tramvaje jezdit přes výhybku tak pomalu (při odbočení), když je to vlastně běžná jízda do oblouku?

Autor:  pd [ 04 zář 2005 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

To, co drží tramvaj v oblouku je okolek a ten je součástí obruče. Viz např. http://www.bonatrans.cz/CZ/products/city/gumikola.html - obrázky vpravo.

Autor:  manil [ 04 zář 2005 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymní píše:
pd píše:
Rozměry zrovna nevím (zkusím je někde najít), ale tříkotoučová tramvajová kola myslím nejsou. Většinou 2 - na hřídeli kotouč a na něm obruč (případně mezi nima ještě gumový tlumící kroužek), nebo možná se i u tramvají používají monobloková kola, tj. celé z jednoho kusu. Jinak je taky rozdíl v průměru nového a ojetého kola, a taky se v různých městech liší i šířka.


To znamená že při jízdě do oblouku drží tramvaj na kolejích jen ona 1 obruč (myslím na každé hřídeli)?

Pokud je ten oblouk ostřejší a jsou žlábkové koleje, tak by měly obě "obruče".

Autor:  Návštěvník [ 03 zář 2005 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

pd píše:
Rozměry zrovna nevím (zkusím je někde najít), ale tříkotoučová tramvajová kola myslím nejsou. Většinou 2 - na hřídeli kotouč a na něm obruč (případně mezi nima ještě gumový tlumící kroužek), nebo možná se i u tramvají používají monobloková kola, tj. celé z jednoho kusu. Jinak je taky rozdíl v průměru nového a ojetého kola, a taky se v různých městech liší i šířka.


To znamená že při jízdě do oblouku drží tramvaj na kolejích jen ona 1 obruč (myslím na každé hřídeli)?

Autor:  pd [ 03 zář 2005 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Novy píše:
Ví někdo rozměry kola tramvaje (např. T3ky)? Uvažuju-li, že jsou to 3 (2) kotouče, jakou tloušťku a poloměr má vnější, prostřední, vnitřní kotouč?

Rozměry zrovna nevím (zkusím je někde najít), ale tříkotoučová tramvajová kola myslím nejsou. Většinou 2 - na hřídeli kotouč a na něm obruč (případně mezi nima ještě gumový tlumící kroužek), nebo možná se i u tramvají používají monobloková kola, tj. celé z jednoho kusu. Jinak je taky rozdíl v průměru nového a ojetého kola, a taky se v různých městech liší i šířka.

Autor:  PvvS [ 03 zář 2005 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

To je asi tak stejny jako tenkrat u 1735 , Je potreba aby vuz najel nejaky Km, kor u novych vozu , proto se vzdycky nejakej jinej pri banalnejsi poruse odstavi, dily prehodej a ten dlouhodobeji odstavenej zas chvili jezdi. Pak je nadeje ze dojdou dily a ze se da dohromady i ten druhej. Ovsem u TV14 je nadeje na dodavku ND asi stejna jako to ze zitra vyjede RT6 (s TV14)

Autor:  LADA [ 03 zář 2005 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
LADA : kde vzali náhradní díly na výzbroj anebo nebyla odstavená kvůli výzbroji jak se cellou dobu říkalo? Mě je to teda jedno, čím víc KT8N, tím pro mě líp :)

Je to stejné jak u 1039 9 měsíců čekací doba na ND a pak jse to dá stejně na jinou.LADA

Autor:  LADA [ 03 zář 2005 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
LADA : kde vzali náhradní díly na výzbroj anebo nebyla odstavená kvůli výzbroji jak se cellou dobu říkalo? Mě je to teda jedno, čím víc KT8N, tím pro mě líp :)

Je to stejné jak u 1039 9 měsíců čekací doba na ND a pak jse to dá stejně na jinou.LADA

Autor:  Izzy [ 03 zář 2005 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Takze jak se tak na to divam je videt ze Pras vcelku zaostal a svou jedinou KT8D5.NR2 se snazi konkurovat daleko pocetnejsi skvadre Krnovskych KT8D5.RN2...nehlede na to ze nejdulezitejsi cast vozu-tedy NP clanek-je jak jinak nez z Krnova...a proto se nabizi otazka kteremu spolecnosti tedy verite vice:
CKD Pragoimex+KOS Krnov
nebo Pras :?:

Autor:  Novy [ 03 zář 2005 06:53 ]
Předmět příspěvku: 

Ví někdo rozměry kola tramvaje (např. T3ky)? Uvažuju-li, že jsou to 3 (2) kotouče, jakou tloušťku a poloměr má vnější, prostřední, vnitřní kotouč?

Autor:  Izzy [ 03 zář 2005 02:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ale zase pry stoji 1733 takze to vyjde nastejno...

Autor:  Igor Mauricio [ 02 zář 2005 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

LADA : kde vzali náhradní díly na výzbroj anebo nebyla odstavená kvůli výzbroji jak se cellou dobu říkalo? Mě je to teda jedno, čím víc KT8N, tím pro mě líp :)

Autor:  LADA [ 02 zář 2005 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
Takze mam tu nekolik novinek od kamose-ridice z Medlanek:
-zdechla 1733, na 1734 se pry delalo takze mozna vyjede
-vlek 1302 zatim stoji(v ne. se zeptam jestli uz vyjel)


jo to jsem vám zapoměl říct s tou 1734 také jsem o ní slyšel že se chystá do provozu.Zdraví LADA

Autor:  Igor Mauricio [ 02 zář 2005 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

jo já jen že si tam psal že je to možná novostavba

Autor:  PvvS [ 02 zář 2005 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

sak tam sou taky zarazeny

Autor:  Igor Mauricio [ 02 zář 2005 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

satra II a satra III by měli být reko, ne?

Autor:  PvvS [ 02 zář 2005 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

K tem novostavbam :

Dam sem par odkazu pro zajimavost


Novostavby tramvaji
http://www.parsnova.cz/index.php?im=48&lang=cz

K3R-N
KT8.N2

nove skrine
http://www.parsnova.cz/index.php?im=49&lang=cz
# K2
# KT4
# KT8
# T6A5
# T6B5
# T6A2
# T5C5

Modernizace
http://www.parsnova.cz/index.php?im=47&lang=cz

* T3
* K2S
* K2R
* KT8.N2
* KT3-UA
* K3R-N
* SATRA II
* SATRA III
* RT6N1


Jinak par zajimavosti , stale jako typ inzeruji K2R s TV8 , u reko RT6 pro prahu je 1803 s odkrytym strednim podvozkem , u vyroby skrini je profocena Satra 3. Ale nejak tam nemuzu najit vyrez na zrychlovac. Jestli pak to nejni novostavba ?

Autor:  manil [ 02 zář 2005 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Stránka s webkamerama v Ostravě, refresh rychý, dalo by se to označit jako stream. Je tam hodně pohledů na koleje, hezky se dají sledovat tramvaje. Fakt zajímavý, doporučuju.
http://www.ovanet.cz/kamery/cam_start.php

Autor:  Izzy [ 02 zář 2005 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

V nedeli se pokusim vyzjistit jak to presne bude...i s vlekama i s .EV...bylo mi receno ze se jeste nevi jestli budou klasiky ci uz jen wany...ale wany by dve mely byt-nejspis...co se tyce K3 je mezi ridici velice oblibena a tak se zkusim pozeptat jestli stoji v medlankach nejaka K2 cekajici na reko nebo se uz na ni v tichosti dela v Prasu...nedelejte si z par zprav nejaky nadeje-v Brne se vse meni ze dne na den :-P Je to jen to co by tu MOHLO byt a ne co bude...

Autor:  Igor Mauricio [ 02 zář 2005 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

já sem tím, že to není moc kde provozovatr, myslel, jak uvedl Tr, to, že do kopců má motorák co dělat. Jel sem vlekem směr Lesná a do všech kopců to nemohlo. Kapacitně to neřeším.

Stránka 369 z 411 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/