Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 368 z 411

Autor:  rovy [ 09 zář 2005 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
Ach jo, člověk řekne názor a hned ho málem ukamenujou...
1707 je šrot, to je pravda. Navíc nemá POD a takový věci, takže do dílen by teoreticky mohla jít jako další (a taky nemá už dlouho žádnou reklamu). Tu 1723 sem napsal proto, že mě připadá jaho hrozný šrot (alespoň posledně když sem s ní jel). Jinak osobně odhaduju tu 1702 nebo 1722. Škoda, původní unifik se mi na kachnách docela líbí.


Nikdo na Tebe kameny nehází, jen reaguji na příspěvek, tak si to tak neber... :wink:

Jinak ta 1723 vypadá šíleně, ale její "vrakoidní charakter" je umocněn ošuntělým bílým nátěrem.

Autor:  Izzy [ 09 zář 2005 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

kachny by mely byt pristavovany na reko prubezne podle najetych km a stavu...a 1702 toho ma za sebou docela hodne(temer 20 let)...takze je horky adept na znizkopdlazneni...

Autor:  Igor Mauricio [ 09 zář 2005 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ach jo, člověk řekne názor a hned ho málem ukamenujou...
1707 je šrot, to je pravda. Navíc nemá POD a takový věci, takže do dílen by teoreticky mohla jít jako další (a taky nemá už dlouho žádnou reklamu). Tu 1723 sem napsal proto, že mě připadá jaho hrozný šrot (alespoň posledně když sem s ní jel). Jinak osobně odhaduju tu 1702 nebo 1722. Škoda, původní unifik se mi na kachnách docela líbí.

Autor:  rovy [ 09 zář 2005 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
Potvrzuji to co říká Izzy o 1729, mám podobné info.
1726 by měla býti na VP, další adept na reko odhaduju 1702 a 1722 (oba šroty, ale 1702 by byl nádhernej muzejňák...alesoň ty střešní nástavby by mohli nechat) nebo 1723.


Výše uvedené vozy mě nepřipadají až takové šroty, jako 1707!!! Do dílen půjdou dle najetých km, což asi nejvíce bude splňovat právě ta 1707. Rozhodně to nebude 1723, která byla na poslední GO v 02/2003! Dalšími adepty spíše tedy 1708 a potom 1702 (dle datu poslední VP/GO), které bude celkem škoda (poslední pův. KT z ověř. série).

Autor:  Izzy [ 09 zář 2005 15:03 ]
Předmět příspěvku: 

1722 je velice nestastny vuz-po velmi vazne nehode v Bohunicich se podarilo pred casem vuz v Medlankach nadherne a doslova roztrhnout...a to ze ted jezdi znamena predevsim to ze na reko na .RN2 se nechysta...jinak jak 1721 tak 1718(ktera pry uz vyjela ale chcipla tak je ted v dilnach)maji unifik...

Autor:  Igor Mauricio [ 09 zář 2005 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

Potvrzuji to co říká Izzy o 1729, mám podobné info.
1726 by měla býti na VP, další adept na reko odhaduju 1702 a 1722 (oba šroty, ale 1702 by byl nádhernej muzejňák...alesoň ty střešní nástavby by mohli nechat) nebo 1723.

Autor:  Radek Havlík [ 09 zář 2005 06:45 ]
Předmět příspěvku: 

Včera kolem 15:30¨jsem viděl na České 1712 jako Zkušební jízda

Foto zde: http://kluby.quick.cz/vypis_klub.aspx?k ... 0909070133

Autor:  manil [ 08 zář 2005 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
Takze dnes sem vyzvedel proc vozy typu KT8D5N ev.c. 1729 a 1735 povetsinou jezdi na d-1 a ne na d-8...1729 ma problem pri zavirani/otevirani prostrednich dveri...pri jizde kabinou A jsou to tusim ty nalevo ve smeru jizdy-tzn. pri jizde kabinou B vpred jsou to ty aktivni...zatim se s tim nic nedela takze 1729 bude jezdit na d-1 A kabinou vpred jako doposud...jedinym resenim je restart rizeni coz se ale nekdy nepovede takze na d-1 jeste nejakou chvili zustane...co se tyce 1735 ma problem s nastartovanim B kabiny nebo nekdy i obou coz v praxi znamena ze pri cekani ve smycce neni vuz vypnut ale je porad pod proudem...uz jsou hotove .RN2 1718 a 1721 ale jsou tam nejake problemy takze se jeste nevi kdy vyjedou...v dilnach je asi temer urcite 1726...dalsim velkym adeptem na reko je predevsim overovacka 1702...jo a poslednim vozem ktery zrejme dostane NP clanek je 1736 vzhledem k velikosti rekonstrukce ktera na ni byla provedena tzn. je to v horizontu let...

Podle jednoho medláneckého řidiče 1729 nikdy nezavře prostřední dveře při jízdě z kabiny B na zastávce Krásného. Vždycky musí popojet na blok dveří a zavřit to až pak.

Autor:  Izzy [ 08 zář 2005 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

Takze dnes sem vyzvedel proc vozy typu KT8D5N ev.c. 1729 a 1735 povetsinou jezdi na d-1 a ne na d-8...1729 ma problem pri zavirani/otevirani prostrednich dveri...pri jizde kabinou A jsou to tusim ty nalevo ve smeru jizdy-tzn. pri jizde kabinou B vpred jsou to ty aktivni...zatim se s tim nic nedela takze 1729 bude jezdit na d-1 A kabinou vpred jako doposud...jedinym resenim je restart rizeni coz se ale nekdy nepovede takze na d-1 jeste nejakou chvili zustane...co se tyce 1735 ma problem s nastartovanim B kabiny nebo nekdy i obou coz v praxi znamena ze pri cekani ve smycce neni vuz vypnut ale je porad pod proudem...uz jsou hotove .RN2 1718 a 1721 ale jsou tam nejake problemy takze se jeste nevi kdy vyjedou...v dilnach je asi temer urcite 1726...dalsim velkym adeptem na reko je predevsim overovacka 1702...jo a poslednim vozem ktery zrejme dostane NP clanek je 1736 vzhledem k velikosti rekonstrukce ktera na ni byla provedena tzn. je to v horizontu let...

Autor:  Fixi [ 08 zář 2005 15:55 ]
Předmět příspěvku: 

1752 na garantu d-3.

Autor:  Radek Havlík [ 08 zář 2005 07:00 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Omlouvám se za off topic:
Doporučuji shlédnout tuto reportáž NOVY o diametru:
Ten reportér je kecá o něčem, o čem nemá ani páru :lol: A na závěr, že prý hodina z Řečkovic do Bystrce #-o To musí přestoupit z d-1 na t-30 :-P Reportáž o něčem co není a má pravdu, že dlouho nebude.
http://www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=34149


Jo to jsem viděl ve zprávách

Autor:  Fixi [ 06 zář 2005 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

Já dnes jel 1099, která mě oslnila svou skvělostí, a vzápětí mi náladu zcela zkazil absolutní šrot 1063.

Autor:  manil [ 05 zář 2005 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem se svezl 1102, taky podle mě jeden z vřelejších adeptů na odstavení, případzně zK3RNování.

Autor:  Honza [ 05 zář 2005 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

Omlouvám se za off topic:
Doporučuji shlédnout tuto reportáž NOVY o diametru:
Ten reportér je kecá o něčem, o čem nemá ani páru :lol: A na závěr, že prý hodina z Řečkovic do Bystrce #-o To musí přestoupit z d-1 na t-30 :-P Reportáž o něčem co není a má pravdu, že dlouho nebude.
http://www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=34149

Autor:  Honza [ 05 zář 2005 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

DPMB je takový Národní výzkumný ústav, podívejte se na počet výzbrojí a typu tramvají... Jinak už vídávám řidiče, kteří řídili pouze klasickou K2 jezdit s K2P. :-)

Autor:  titlis [ 05 zář 2005 11:28 ]
Předmět příspěvku:  vlek

Ta sarkastická poznámka mě napadla taky, ale nebuďme maximalisté, kolik vozů je potřeba na d-2, tam je jenom rovinka, takže 7 vlečňáků se krásně uživí a hned máme jednu téměř stoprocentní nízkopodlažní linku.

Autor:  PvvS [ 05 zář 2005 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

Sandy píše:
Tr píše:
Zapomínate, že zde není ani tak problém brzd, ale výkonu, resp. adheze, hnacího vozu. Provoz nemotorového vlečňáku na Masarykou čtvrť je nesmysl.

Napadá mě sarkastická poznámka o technickém pokroku: staré škodovky z let 1926... jezdily s vlečňáky celá desetiletí po všech brněnských kopcích včetně Kraví hory a někdy byly pořádně přeplněné! Do Minské jezdily i s dvěma vlečňáky narvanými v létě z přehrady k prasknutí!


Ano ale taky jaka byla prepravni rychlost do stoupani, bezpecnost ? A jakou mely obsaditelnost ? Navic ty vozy byly podstatne lehci na vykon motoru. Skoda ze uz nejezdej vozy z TMB, tam bylo kolikrat citit ze dvouosak s vlekem ma co delat aby po pekarske vyjel .


Anonymní píše:
PvvS píše:

Aby bylo vedeno dvojkoli z obou stran, navic sirokopatni (bez zlabku) nejde osadit bez vetsich problemu do dlazby.

U vyhybek je to kvuli moznosti proriznuti jazyku a tim padem jizde do nechteneho smeru.


Nešlo by ty jazyky dělat nějaké pevnější? Jaktože u vlakových výhybek takové problémy s odbočováním nejsou?


Vlakovy jsou konstruovany zcela jinak, staci se podivat za zastavku Hornikova, kde jsou osazeny. Navic vedeni dvojkoli je u vlaku zcela jinak jak u tramvaje. U vlaku se vzdy jede po kole i v krizeni , u tramvaje i chvili po okolku. Pro rychlodrahy je tento zpusob pouzitelny, pro zadlazbu nikoliv. Navic uhel odboceni je u tramvaji podstatne vyssi jak u vlaku. Staci se podivat jaky jsou bocni razy ted a jaky by asi byly kdyby se jezdilo rychleji .

Autor:  Sandy [ 05 zář 2005 09:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tr píše:
Zapomínate, že zde není ani tak problém brzd, ale výkonu, resp. adheze, hnacího vozu. Provoz nemotorového vlečňáku na Masarykou čtvrť je nesmysl.

Napadá mě sarkastická poznámka o technickém pokroku: staré škodovky z let 1926... jezdily s vlečňáky celá desetiletí po všech brněnských kopcích včetně Kraví hory a někdy byly pořádně přeplněné! Do Minské jezdily i s dvěma vlečňáky narvanými v létě z přehrady k prasknutí!

Autor:  Návštěvník [ 05 zář 2005 02:47 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:

Aby bylo vedeno dvojkoli z obou stran, navic sirokopatni (bez zlabku) nejde osadit bez vetsich problemu do dlazby.

U vyhybek je to kvuli moznosti proriznuti jazyku a tim padem jizde do nechteneho smeru.


Nešlo by ty jazyky dělat nějaké pevnější? Jaktože u vlakových výhybek takové problémy s odbočováním nejsou?

Autor:  Izzy [ 04 zář 2005 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

Silingr a zvonec je fer hlavne co se tyce delky...ale jinak souhlasim vlek neni na pocetnejsi jezdeni pre poradnym odzkousenim na vsech moznych linkach..navic bych asi dp vycetl klasiku EV kdyz uz je moznost za o ne moc vyssi cenu poridit rovnou nizkopodlazni EVN kterou muzete ihned nahradit a ne zajizdet s vadnym vlekem do vozovny pro nahradni...a dve wany s vlekem je pres 40-mozna skladaci sprahla ale nevim nevim to spis 2xEVN...preci jen kapacita je diky vetsimu rozvoru vyssi...ale pokud vlek do trivozovky tak jedine s klasikama EV...kazdopadne posilit d-12 by to chtelo jako sul stejne tak d-5...to ze bude k novymu nadrazi asi jezdit d-14 ktera studenty odveze primo na veveri a dal aniz by jela kolem nadru je sice fajn ale situace na d-12 by se mela resit hned a ne cekat az studaci nebudou nacpani v d-12 uz pred nadrem kam se clovek z brna proste nema sanci dostat...

Autor:  VS [ 04 zář 2005 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

A taky si nedokážu představit T3+Velk+T3 o skoro 40m délce na Šilingráku, Zvonařce apod.

Autor:  VS [ 04 zář 2005 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

17 Aniter bude skoro určitě ve Škodovce jsou už ty dvě vyrobený letos a čekají na příští rok až jim za ně DP zaplatí, vyrobili je s předstihem, aby se mohli věnovat zakázce pro Prahu.

1753 by mohla být třeba z 1105, která je odstavená v Pisárkách.

Jinak k těm vlekům: jsem proto, aby se zatim žádný další nekupovali dokud se to neodzkouší. Mluvilo se o tom, že má problém na d-9 vyjet při plném obsazení i kopeček na Jugoslávské, dnes byl zase na d-10 a už má ev.č.1301. Kde bude zítra d-9 nebo d-10?? Nasazení vleků na d-12 a skoro třívozový soupravy by pomohly, chtělo by to ale 9 vleků a 18 T3.EV, aby se pokryla celá d-12. Myslím si, že by nebylo od věci rači nakoupit víc VarCB3 a zkrátit interval na d-12 na 4-6 min.(provázaně s d-9 a 13), zatím by na některých spojích při zkrácení intervalu mohli být i K2. To u spojů který jedpu 2 min. po d-9. Předpokládám interval nádraží-Komárov(d-9) 4-(d-12)2-(d-12)4 min. a od nádraží do kr.Pole 3-4-3 min. Dostat se někdy z města na Zvonařku je docela opruz, ten 10 min. interval je fakt málo, vždyť odtud odjíždí(vč.Úzké) tolik spojů a jet d-13 k nádraží a pak d-9 je nemožné, protože vždycky ujedou než se člověk stačí dokodrcat na zastávku d-9, nehledě na to jak je d-12 narvaná.

Autor:  Izzy [ 04 zář 2005 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jeste pry se spousta dilu z 1802,4 odeslala za nejaky ten peniz do Poznane...a co se tyce schvaleni bylo pry preci nutne najezdit x km jak v Brne tak v Praze...a pro dokonceni stavajicich zkousek to preci praha ze svou progressovou RT6 nemuze splnit... :?: Jinak cena zprogresseni a uprav na podvozku a kastli je okolo 12-15mil kc...a vzhledem k cenam novych vozu je dostatek prostoru pro reko RT6...docela me stve ze se nic moc nedeje :evil: Jinak prekvapila me averze medlaneckych k pisarkam...to co tam delaji s vozy oni je otres-jejich nejlepsi vozy jsou pry 4121 a 4122 :-P

Autor:  PvvS [ 04 zář 2005 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

No wany se pocitaj s europulsem, rozlamovaky , klasicky celo, ale komfor podvozky. Hlavne kvuli vyssi vaze cely skrine.

Autor:  Izzy [ 04 zář 2005 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

Aspon je videt jakej je v Brne bordel...jinak PvvS wany asi budou dve a asi s EV kvuli vleku...jinak me bylo dnes receno ze u vozu K3 jsou evidovany vozy 1751,2,3...jinak vleky sou pomerne neoblibena zalezitost-to jen tak na okraj... :lol:

Stránka 368 z 411 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/