Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 367 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
rovy píše:
mauricio píše:
Potvrzuji to co říká Izzy o 1729, mám podobné info.
1726 by měla býti na VP, další adept na reko odhaduju 1702 a 1722 (oba šroty, ale 1702 by byl nádhernej muzejňák...alesoň ty střešní nástavby by mohli nechat) nebo 1723.


Výše uvedené vozy mě nepřipadají až takové šroty, jako 1707!!! Do dílen půjdou dle najetých km, což asi nejvíce bude splňovat právě ta 1707. Rozhodně to nebude 1723, která byla na poslední GO v 02/2003! Dalšími adepty spíše tedy 1708 a potom 1702 (dle datu poslední VP/GO), které bude celkem škoda (poslední pův. KT z ověř. série).


Ze 1708 bych az tak nepospichal . Nemela ona nahodou MP (mimoradnou prohlidku) po nehode ? Tusim vyjela tesne pred zauzlenim 1706 .


mauricio píše:
Ach jo, člověk řekne názor a hned ho málem ukamenujou...
1707 je šrot, to je pravda. Navíc nemá POD a takový věci, takže do dílen by teoreticky mohla jít jako další (a taky nemá už dlouho žádnou reklamu). Tu 1723 sem napsal proto, že mě připadá jaho hrozný šrot (alespoň posledně když sem s ní jel). Jinak osobně odhaduju tu 1702 nebo 1722. Škoda, původní unifik se mi na kachnách docela líbí.

Mně se taky líbí původní unifik. Zrovna dneska jsem jel 1722 ze St. Liskovce na nádr a je fakt dobrá až na to, že dělá hrozej kravál v zatáčkách.


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
mauricio píše:
Ach jo, člověk řekne názor a hned ho málem ukamenujou...
1707 je šrot, to je pravda. Navíc nemá POD a takový věci, takže do dílen by teoreticky mohla jít jako další (a taky nemá už dlouho žádnou reklamu). Tu 1723 sem napsal proto, že mě připadá jaho hrozný šrot (alespoň posledně když sem s ní jel). Jinak osobně odhaduju tu 1702 nebo 1722. Škoda, původní unifik se mi na kachnách docela líbí.


Nikdo na Tebe kameny nehází, jen reaguji na příspěvek, tak si to tak neber... :wink:

Jinak ta 1723 vypadá šíleně, ale její "vrakoidní charakter" je umocněn ošuntělým bílým nátěrem.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
kachny by mely byt pristavovany na reko prubezne podle najetych km a stavu...a 1702 toho ma za sebou docela hodne(temer 20 let)...takze je horky adept na znizkopdlazneni...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ach jo, člověk řekne názor a hned ho málem ukamenujou...
1707 je šrot, to je pravda. Navíc nemá POD a takový věci, takže do dílen by teoreticky mohla jít jako další (a taky nemá už dlouho žádnou reklamu). Tu 1723 sem napsal proto, že mě připadá jaho hrozný šrot (alespoň posledně když sem s ní jel). Jinak osobně odhaduju tu 1702 nebo 1722. Škoda, původní unifik se mi na kachnách docela líbí.


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
mauricio píše:
Potvrzuji to co říká Izzy o 1729, mám podobné info.
1726 by měla býti na VP, další adept na reko odhaduju 1702 a 1722 (oba šroty, ale 1702 by byl nádhernej muzejňák...alesoň ty střešní nástavby by mohli nechat) nebo 1723.


Výše uvedené vozy mě nepřipadají až takové šroty, jako 1707!!! Do dílen půjdou dle najetých km, což asi nejvíce bude splňovat právě ta 1707. Rozhodně to nebude 1723, která byla na poslední GO v 02/2003! Dalšími adepty spíše tedy 1708 a potom 1702 (dle datu poslední VP/GO), které bude celkem škoda (poslední pův. KT z ověř. série).


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1722 je velice nestastny vuz-po velmi vazne nehode v Bohunicich se podarilo pred casem vuz v Medlankach nadherne a doslova roztrhnout...a to ze ted jezdi znamena predevsim to ze na reko na .RN2 se nechysta...jinak jak 1721 tak 1718(ktera pry uz vyjela ale chcipla tak je ted v dilnach)maji unifik...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Potvrzuji to co říká Izzy o 1729, mám podobné info.
1726 by měla býti na VP, další adept na reko odhaduju 1702 a 1722 (oba šroty, ale 1702 by byl nádhernej muzejňák...alesoň ty střešní nástavby by mohli nechat) nebo 1723.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Včera kolem 15:30¨jsem viděl na České 1712 jako Zkušební jízda

Foto zde: http://kluby.quick.cz/vypis_klub.aspx?k ... 0909070133

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
Takze dnes sem vyzvedel proc vozy typu KT8D5N ev.c. 1729 a 1735 povetsinou jezdi na d-1 a ne na d-8...1729 ma problem pri zavirani/otevirani prostrednich dveri...pri jizde kabinou A jsou to tusim ty nalevo ve smeru jizdy-tzn. pri jizde kabinou B vpred jsou to ty aktivni...zatim se s tim nic nedela takze 1729 bude jezdit na d-1 A kabinou vpred jako doposud...jedinym resenim je restart rizeni coz se ale nekdy nepovede takze na d-1 jeste nejakou chvili zustane...co se tyce 1735 ma problem s nastartovanim B kabiny nebo nekdy i obou coz v praxi znamena ze pri cekani ve smycce neni vuz vypnut ale je porad pod proudem...uz jsou hotove .RN2 1718 a 1721 ale jsou tam nejake problemy takze se jeste nevi kdy vyjedou...v dilnach je asi temer urcite 1726...dalsim velkym adeptem na reko je predevsim overovacka 1702...jo a poslednim vozem ktery zrejme dostane NP clanek je 1736 vzhledem k velikosti rekonstrukce ktera na ni byla provedena tzn. je to v horizontu let...

Podle jednoho medláneckého řidiče 1729 nikdy nezavře prostřední dveře při jízdě z kabiny B na zastávce Krásného. Vždycky musí popojet na blok dveří a zavřit to až pak.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze dnes sem vyzvedel proc vozy typu KT8D5N ev.c. 1729 a 1735 povetsinou jezdi na d-1 a ne na d-8...1729 ma problem pri zavirani/otevirani prostrednich dveri...pri jizde kabinou A jsou to tusim ty nalevo ve smeru jizdy-tzn. pri jizde kabinou B vpred jsou to ty aktivni...zatim se s tim nic nedela takze 1729 bude jezdit na d-1 A kabinou vpred jako doposud...jedinym resenim je restart rizeni coz se ale nekdy nepovede takze na d-1 jeste nejakou chvili zustane...co se tyce 1735 ma problem s nastartovanim B kabiny nebo nekdy i obou coz v praxi znamena ze pri cekani ve smycce neni vuz vypnut ale je porad pod proudem...uz jsou hotove .RN2 1718 a 1721 ale jsou tam nejake problemy takze se jeste nevi kdy vyjedou...v dilnach je asi temer urcite 1726...dalsim velkym adeptem na reko je predevsim overovacka 1702...jo a poslednim vozem ktery zrejme dostane NP clanek je 1736 vzhledem k velikosti rekonstrukce ktera na ni byla provedena tzn. je to v horizontu let...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1752 na garantu d-3.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Honza píše:
Omlouvám se za off topic:
Doporučuji shlédnout tuto reportáž NOVY o diametru:
Ten reportér je kecá o něčem, o čem nemá ani páru :lol: A na závěr, že prý hodina z Řečkovic do Bystrce #-o To musí přestoupit z d-1 na t-30 :-P Reportáž o něčem co není a má pravdu, že dlouho nebude.
http://www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=34149


Jo to jsem viděl ve zprávách

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Já dnes jel 1099, která mě oslnila svou skvělostí, a vzápětí mi náladu zcela zkazil absolutní šrot 1063.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jsem se svezl 1102, taky podle mě jeden z vřelejších adeptů na odstavení, případzně zK3RNování.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Omlouvám se za off topic:
Doporučuji shlédnout tuto reportáž NOVY o diametru:
Ten reportér je kecá o něčem, o čem nemá ani páru :lol: A na závěr, že prý hodina z Řečkovic do Bystrce #-o To musí přestoupit z d-1 na t-30 :-P Reportáž o něčem co není a má pravdu, že dlouho nebude.
http://www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=34149


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
DPMB je takový Národní výzkumný ústav, podívejte se na počet výzbrojí a typu tramvají... Jinak už vídávám řidiče, kteří řídili pouze klasickou K2 jezdit s K2P. :-)


Ta sarkastická poznámka mě napadla taky, ale nebuďme maximalisté, kolik vozů je potřeba na d-2, tam je jenom rovinka, takže 7 vlečňáků se krásně uživí a hned máme jednu téměř stoprocentní nízkopodlažní linku.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Sandy píše:
Tr píše:
Zapomínate, že zde není ani tak problém brzd, ale výkonu, resp. adheze, hnacího vozu. Provoz nemotorového vlečňáku na Masarykou čtvrť je nesmysl.

Napadá mě sarkastická poznámka o technickém pokroku: staré škodovky z let 1926... jezdily s vlečňáky celá desetiletí po všech brněnských kopcích včetně Kraví hory a někdy byly pořádně přeplněné! Do Minské jezdily i s dvěma vlečňáky narvanými v létě z přehrady k prasknutí!


Ano ale taky jaka byla prepravni rychlost do stoupani, bezpecnost ? A jakou mely obsaditelnost ? Navic ty vozy byly podstatne lehci na vykon motoru. Skoda ze uz nejezdej vozy z TMB, tam bylo kolikrat citit ze dvouosak s vlekem ma co delat aby po pekarske vyjel .


Anonymní píše:
PvvS píše:

Aby bylo vedeno dvojkoli z obou stran, navic sirokopatni (bez zlabku) nejde osadit bez vetsich problemu do dlazby.

U vyhybek je to kvuli moznosti proriznuti jazyku a tim padem jizde do nechteneho smeru.


Nešlo by ty jazyky dělat nějaké pevnější? Jaktože u vlakových výhybek takové problémy s odbočováním nejsou?


Vlakovy jsou konstruovany zcela jinak, staci se podivat za zastavku Hornikova, kde jsou osazeny. Navic vedeni dvojkoli je u vlaku zcela jinak jak u tramvaje. U vlaku se vzdy jede po kole i v krizeni , u tramvaje i chvili po okolku. Pro rychlodrahy je tento zpusob pouzitelny, pro zadlazbu nikoliv. Navic uhel odboceni je u tramvaji podstatne vyssi jak u vlaku. Staci se podivat jaky jsou bocni razy ted a jaky by asi byly kdyby se jezdilo rychleji .


Tr píše:
Zapomínate, že zde není ani tak problém brzd, ale výkonu, resp. adheze, hnacího vozu. Provoz nemotorového vlečňáku na Masarykou čtvrť je nesmysl.

Napadá mě sarkastická poznámka o technickém pokroku: staré škodovky z let 1926... jezdily s vlečňáky celá desetiletí po všech brněnských kopcích včetně Kraví hory a někdy byly pořádně přeplněné! Do Minské jezdily i s dvěma vlečňáky narvanými v létě z přehrady k prasknutí!


PvvS píše:

Aby bylo vedeno dvojkoli z obou stran, navic sirokopatni (bez zlabku) nejde osadit bez vetsich problemu do dlazby.

U vyhybek je to kvuli moznosti proriznuti jazyku a tim padem jizde do nechteneho smeru.


Nešlo by ty jazyky dělat nějaké pevnější? Jaktože u vlakových výhybek takové problémy s odbočováním nejsou?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Silingr a zvonec je fer hlavne co se tyce delky...ale jinak souhlasim vlek neni na pocetnejsi jezdeni pre poradnym odzkousenim na vsech moznych linkach..navic bych asi dp vycetl klasiku EV kdyz uz je moznost za o ne moc vyssi cenu poridit rovnou nizkopodlazni EVN kterou muzete ihned nahradit a ne zajizdet s vadnym vlekem do vozovny pro nahradni...a dve wany s vlekem je pres 40-mozna skladaci sprahla ale nevim nevim to spis 2xEVN...preci jen kapacita je diky vetsimu rozvoru vyssi...ale pokud vlek do trivozovky tak jedine s klasikama EV...kazdopadne posilit d-12 by to chtelo jako sul stejne tak d-5...to ze bude k novymu nadrazi asi jezdit d-14 ktera studenty odveze primo na veveri a dal aniz by jela kolem nadru je sice fajn ale situace na d-12 by se mela resit hned a ne cekat az studaci nebudou nacpani v d-12 uz pred nadrem kam se clovek z brna proste nema sanci dostat...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
A taky si nedokážu představit T3+Velk+T3 o skoro 40m délce na Šilingráku, Zvonařce apod.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
17 Aniter bude skoro určitě ve Škodovce jsou už ty dvě vyrobený letos a čekají na příští rok až jim za ně DP zaplatí, vyrobili je s předstihem, aby se mohli věnovat zakázce pro Prahu.

1753 by mohla být třeba z 1105, která je odstavená v Pisárkách.

Jinak k těm vlekům: jsem proto, aby se zatim žádný další nekupovali dokud se to neodzkouší. Mluvilo se o tom, že má problém na d-9 vyjet při plném obsazení i kopeček na Jugoslávské, dnes byl zase na d-10 a už má ev.č.1301. Kde bude zítra d-9 nebo d-10?? Nasazení vleků na d-12 a skoro třívozový soupravy by pomohly, chtělo by to ale 9 vleků a 18 T3.EV, aby se pokryla celá d-12. Myslím si, že by nebylo od věci rači nakoupit víc VarCB3 a zkrátit interval na d-12 na 4-6 min.(provázaně s d-9 a 13), zatím by na některých spojích při zkrácení intervalu mohli být i K2. To u spojů který jedpu 2 min. po d-9. Předpokládám interval nádraží-Komárov(d-9) 4-(d-12)2-(d-12)4 min. a od nádraží do kr.Pole 3-4-3 min. Dostat se někdy z města na Zvonařku je docela opruz, ten 10 min. interval je fakt málo, vždyť odtud odjíždí(vč.Úzké) tolik spojů a jet d-13 k nádraží a pak d-9 je nemožné, protože vždycky ujedou než se člověk stačí dokodrcat na zastávku d-9, nehledě na to jak je d-12 narvaná.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jo jeste pry se spousta dilu z 1802,4 odeslala za nejaky ten peniz do Poznane...a co se tyce schvaleni bylo pry preci nutne najezdit x km jak v Brne tak v Praze...a pro dokonceni stavajicich zkousek to preci praha ze svou progressovou RT6 nemuze splnit... :?: Jinak cena zprogresseni a uprav na podvozku a kastli je okolo 12-15mil kc...a vzhledem k cenam novych vozu je dostatek prostoru pro reko RT6...docela me stve ze se nic moc nedeje :evil: Jinak prekvapila me averze medlaneckych k pisarkam...to co tam delaji s vozy oni je otres-jejich nejlepsi vozy jsou pry 4121 a 4122 :-P


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]