Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 362 z 374

Autor:  Návštěvník [ 03 bře 2005 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tento problém by se dal snad řešit tím vybudování vhodných přístřešků pro řidiče na odpočinek, nejlépe někde v centru, kde projíždí všechny linky. Ušetřily by se vozy, protože by už nestály zbytečně na konečných a v sedle by řidiči prostě měli delší pauzy, nebo měli párhodinovou mezeru, jak by chtěli. Interval 6 minut by podle mě na hodně linkách stačil (na linkách 1,8,12+13 bych byl opatrnější...)

Autor:  Bob [ 02 bře 2005 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
No to by asi nastaly dost problemy s ridicama . Dost by se rozhodily sluzby a malokdo by to asi chtel jezdit.

Jo, to si myslím taky. Vlastně by každý šestý řidič po ranní špičce končil. (Mimo těch, co mají trhačky už teď). Jinak by to museli pořádně překopat, ale pochybuju, že by se to někomu líbilo. Těch trhaček by muselo rapidně přibýt. Jen jsem se ti snažil vysvětlit Honzův nápad

Autor:  PvvS [ 02 bře 2005 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

No to by asi nastaly dost problemy s ridicama . Dost by se rozhodily sluzby a malokdo by to asi chtel jezdit.

Autor:  Bob [ 02 bře 2005 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Počkej, Honza asi myslí klasické sedlo dopoledne a kvečeru, ne trhačky ráno do osmi. Třeba aby kolem desáté dopoledne jezdily tak, jak navrhuje

Autor:  PvvS [ 02 bře 2005 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Vsak ano. V sedle jsou delsi. Existuji i tzv trhacky . Tudiz vozy ktery najizdej pouze na spicku a pak zatahuji.

Autor:  Honza [ 02 bře 2005 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

Odpověď jsem nepochopil. Myslím v SEDLE.

Autor:  PvvS [ 02 bře 2005 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

Intervaly se v prubehu dne menej. Nejsou stejny.

Autor:  Honza [ 02 bře 2005 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
PvvS píše:
Europulse vyzbroj ej zbytecna pokud se zvyseny vykon nevyuzije . JInak to zmanena drazsi vyzbroj, nutnost novych motoru. Zbytecne vyhozeny nejaky 4-5 milionu navic. Za to uz je skoro dalsi rekonstrukce s progressem.,


No, tak ať udělají T3R.EV s Progressem. Europulse nepotřebuju, ale interiér a sedadla jo.
To jsem chtěl říct...

NEBYLO BY DOBRÉ zavést sedlové intervaly u tramvají ? Alespoň z 5 na 6 min., z 10 na 12 ??? Ušetřilo by se více než na d-3... Poloprázdné vozy se mi z energetického hlediska nelíbí.

Autor:  Martin Š. [ 28 úno 2005 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

Martin Doubrava píše:
Ahoj lidičky! Jestli chcete vidět fotky z Pisárek,koukněte se na http://www.volny.cz/bendovi . Nějaký David Benda, řidič tramvaje, tam má fotky z práce.
Martin Doubrava


Docela pěkný fotky.

Autor:  Thaavi [ 28 úno 2005 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

Zdar lidi, nevíte, jak daleko pokročila reko Táborské? Kdy se počítá se zprovozněním tramvaje do Juliánova? Dík, čau

Autor:  Martin Doubrava [ 27 úno 2005 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj lidičky! Jestli chcete vidět fotky z Pisárek,koukněte se na http://www.volny.cz/bendovi . Nějaký David Benda, řidič tramvaje, tam má fotky z práce.
Martin Doubrava

Autor:  Martin Doubrava [ 27 úno 2005 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

BS170 píše:
Ad Martin Doubrava: Která vykolejela a na jaké lince :-D ?

Tak to opravdu nevím. Vím jen, že odklony byly kvůli vykolejení na Mendláku. Sorry, ale nejsem dispečer.

Autor:  PvvS [ 27 úno 2005 11:20 ]
Předmět příspěvku: 

No ja o zadny poruse nevim . A nikde o ni nebyla zminka. Navic dost poruch se odstrani za chvili a zkusebne se jede jeste tyz den . Ale o vydnym voze sem nic necetl.

Autor:  BS170 [ 27 úno 2005 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

1708 se tam prý porouchala a byla neschopná jezdit. Vetsinou bývají tyto vozy jeden den na Zk.jízde:-)

Autor:  pd [ 27 úno 2005 01:12 ]
Předmět příspěvku: 

No a proč by 1708 neměla být v provozu? Ty kabely, co možná trochu žhnuly, nebyly v tramvaji.

Autor:  BS170 [ 26 úno 2005 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Moc se mi líbí 1030 a 1049, ale 1040 je humus dnes jsem s ní jel fakt hnus jinak ihned po vyhorení menírny na Mifkové jsem videl 1708 normálne v provzu. Jakto?

Autor:  BS170 [ 26 úno 2005 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ad Martin Doubrava: Která vykolejela a na jaké lince :-D ?

Autor:  pd [ 26 úno 2005 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Celá červená je 1620.

Autor:  Fixi [ 26 úno 2005 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Mno pak by to byly T3R.PV
No dobře, tak T3R.PV s interiérem a la R.EV. A samozřejmě uvítám T3R.EVN

Autor:  PvvS [ 26 úno 2005 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Mno pak by to byly T3R.PV

Autor:  Fixi [ 26 úno 2005 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Europulse vyzbroj ej zbytecna pokud se zvyseny vykon nevyuzije . JInak to zmanena drazsi vyzbroj, nutnost novych motoru. Zbytecne vyhozeny nejaky 4-5 milionu navic. Za to uz je skoro dalsi rekonstrukce s progressem.,


No, tak ať udělají T3R.EV s Progressem. Europulse nepotřebuju, ale interiér a sedadla jo.

Autor:  PvvS [ 26 úno 2005 00:34 ]
Předmět příspěvku: 

Europulse vyzbroj ej zbytecna pokud se zvyseny vykon nevyuzije . JInak to zmanena drazsi vyzbroj, nutnost novych motoru. Zbytecne vyhozeny nejaky 4-5 milionu navic. Za to uz je skoro dalsi rekonstrukce s progressem.,

Autor:  renda [ 25 úno 2005 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
renda píše:
včera na zkušební jízdě si to frčela celá v červeném bez reklamy opravená 1632
Už asi měsíc jezdí na d-4. Jestli je to teda ona, ale asi jo protože jinou červenou jsem zatím neviděl.


na 4 jezdí T3P 1620, viděl jsem 1632

Autor:  Honza [ 25 úno 2005 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymous píše:
Na Anitru nemám oprávnění, takže nemohu posoudit. Někteří řidiči si ji pochvalují,jiní zatracují. Pro mne je to několik vyhozených miliónů! Za jednu Anitru by se dalo zrekonstruovat 5 kusů K2!!
Málo muziky-za mnoho peněz.

Jenže to je třeba vysvětlit vedení DPmB.... Já bych se třeba věnoval raději reko T3R.EV než T3R.PV. Off topic: Dneska byla T3R.EV na d-3 místo mrtvoly T6A5. Museli jsme přestupovat v Komíně.

Autor:  Martin Doubrava [ 25 úno 2005 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
renda píše:
Dneska v provozu 1815 na 2, 1811 na 5, 4122 táhla chcíplou 1128
nevíte co se dělo? kolem poledne po Hybešce jezdily 5,6 a 7 směr od centra na Bohunice?
Nevím, ale ještě kolem 14:00 jezdily na d-5 autobusy.

Na mendlově náměstí bylo vykolejení. Směr ze Šilingr.nám na Mendlák byl neprůjezdný asi hodinu.
Martin Doubrava

Stránka 362 z 374 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/