Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9054 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 21:06 
Pochybuju že by číslo 1851 někdy blokovalo Anitry po poslední dodávce v příštím roce jich bude 17, tedy 1805-1821.Že by se někdy kupovaly další? Na to nebudou další aspoň 3 roky peníze a že by se v letech 2009-2010 ještě vyráběly Anitry? Jedině snad pro novej nízkopodlažní typ o délce kolem 24m odpovídající Anitrám.
Řada 19xx pro obousměrný vozy(32m),ale co jednosměrný (32m),náhrada za T3(stejně jednou musí přijít).


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 20:42 
Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 20:19 
titlis píše:
Nedávno jsme se bavili o číslovacím plánu DpmB a neshodli jsme se, proč má K3 ev.č. 1751, když 17 začínají obousměrné vozy a anitry jako nízkopodlažní 18. Kdo to ví, odpoví.


No a není to třeba proto, že 17xx nejsou obousměrné, ale tříčlánkové vozy? No a Anitry jakožto nový výplod potřebují samostatnou řadu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 20:15 
Nedávno jsme se bavili o číslovacím plánu DpmB a neshodli jsme se, proč má K3 ev.č. 1751, když 17 začínají obousměrné vozy a anitry jako nízkopodlažní 18. Kdo to ví, odpoví.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 18:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3005
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
pd píše:
No já bych na P1 čekal skoro kompletní přehlídku zdejšího vozového parku. Tj. od sóla T3 přes K2 až po KT8 všech modifikací. Ostatně tak jako v minulých letech...


Pokud by došlo k nějakým nečekaným závadám na tramvajích, přidal bych do toho výčtu ještě B732....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 18:10 
No já bych na P1 čekal skoro kompletní přehlídku zdejšího vozového parku. Tj. od sóla T3 přes K2 až po KT8 všech modifikací. Ostatně tak jako v minulých letech...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 17:36 
Jenže ta d-7 by asi nebyla moc využitá ani do Pisárek,stejně jako na Švermovu,no ale aspoň je to kratší trasa,takže se ušetří nějaký vozy.I když kdo ví? Třeba by až tak prázdná nebyla,vycházím z loňského vedení d-6 o prázdninách do Pisárek,kvůli Křížové.Ta d-6 vloni jezdila do Pisárek skoro prázdná,ale zase jezdila na Českou i d-1 a d-6 jezdila v polovičním intervalu.Mimochodem kolik je teď valstně na d-7 vozů,když jezdila do Lískovce,tak jich tam bylo 11?

Ad veletrh: Odpoledne to asi bude problém,navíc jezdí d-1 lidi i do Bystrce(je vlastně špička).Co vlastně má být za vozy na P1? Doufám,že 2xT.

Opravdu je v odpolední špičce takovej nedostatek kloubáků,že musely být na d-2 minulý pondělí 2xT?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 15:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3005
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Snad se odkloněná d-7 osvědčí a po čase se do Pisárek přesune. Nezdá se mi, že by důvodem odklonu d-2 byl nedostatek kloubáků, protože ta bude jezdit do Pisárek jen mezi 8-13 hod., kdy ve vozovně odpočívají vozy z d-10. Důvod bude spíš v tom, že spoje na Ústřední hřbitov jezdí z nádraží nevyužité, takže proč ne. Myslím, že vzhledem k omezenému počtu vozů bude chybět kapacita na na lince p1 v odpolední špičce, kdy se tam d-2 odklonit nedá (protože d-6 končí na hřbitově, ale to už je jiná otázka).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 13:44 
Takže letos bude poprve organizována doprava k výstavišti jinak (při strojírenském veletrhu).Tyto informace převzaty ze stránek DPMB(Uvádím zdroj,abych nebyl jako takada):

V době od 8 do 19 hod. posilovou tramvajovou linkou P1 po trase: Zvonařka - Hlavní nádraží - Pisárky. K výstavišti jsou navíc odkloněny linky 2 a 7. Linka 7 jede v době od 8 do 18 hod. po trase: Královo Pole, nádraží - Česká - Pisárky a v době od 8 do 13 hod. jedou vybrané spoje linky 2 po trase: Stará osada - hlavní nádraží - Pisárky (jedná se o spoje, které v této době končí ve smyčce Ústřední hřbitov).

Je to určitě kvůli d-10,protože už asi fakt nejsou další kloubáky k dispozici.Co má jezdit na té P1? Ta asi bude z Medlánek.

Já stejně nemůžu tomu nedostatku K2 ve špičce uvěřit,vždyť jich v Brně skoro 100(asi95) a kromě ležáků typu 1037,co dlají živý plot v Pisárkách a odstavených 1088,1131 jich je ještě aspoň 90.Možná přitom veletrhu ale jinak se to přece zvládnout dá.Co pak vysvětluje ty dvojčata na d-2 či na 4/9(kde mají být K2)?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 12:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8605
Od: 10 čer 2004 11:19
na 4121 bylo vic uprav , ale presnej rozsah zjistuju . Jelikoz 4122 nejni nejak videt, tak asi prochazi obdobnou recyklaci.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 12:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Má se něco takového dělat i s 4122? Co vlastně dělali s 4121?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 12:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8605
Od: 10 čer 2004 11:19
Vime :)) http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=4121so2_ps


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 12:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Služební T2 ev.č. 4121 je opravená a nově natřená! :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2004 20:54 
iantomas píše:
Mám jednu otázku kterou lze rozdělit na několik:
Jdou někde na netu shlédnout studie tramvajových projektů do budoucna?
Mám namysli:
1 prodloužení tramvaje v Líšni
2 Bystrci
3 na Lesnou
4 (znovu)napřímení tramvaje do Líšně na Olomoucké



Projekt přeložení tramvaje do ulice Plotní včetně inženýrských sítí je na http://www.jcbrno.cz

Ostatní projekty asi ne.Mě by velmi zajímal projekt té tramvaje na Lesnou.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2004 00:26 
Chtel bych se jen zminit o tom, ze jsem videl KT8 1706 jezdit po brně na TBZ. Uplynul jiz temer rok od vykolejeni tohoto vozu v Lisni (28/9 2003)


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 zář 2004 22:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8605
Od: 10 čer 2004 11:19
Spis prejed z linky .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2004 19:01 
Dnes v Sobotu odpoledne sem jel d-12 domů a na zatávku přijela 1032.Zvláštní na tom bylo,ale že je to vůz z Medlánek a d-12 o víkendech vypravují pouze Pisárky(i po 1.9.2004).Schválně sem se díval na kurz a bylo tam 00406(takže je to vůz d-4).Co teda ale dělal na d-12? Že by zápujčka,kvůli přestávce jiné K2 na d-12?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 23:21 
Martin Š. píše:
Ta KT8 na d-1 na obrázku se mě zdá úzká
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1713hud2


No má to zajímavý tvar, rozhodně bych neřekl že ten drobeček má 30 metrů :lol: Aspoň vidíš, co dokáže objektiv fotoaparátu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 23:05 
Ta KT8 na d-1 na obrázku se mě zdá úzká
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1713hud2


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 15:56 
--------------------------------------------------------------------------------
Jo,ty dvojčata na d-2 sem viděl a byly dokonce dvě 2/2(1607+11),6/2(1651+52).Myslíte si že opravdu došly K2? Nebylo to nějaký posílení d-2 pro špičku v oblasti Heršpic,kde jezdí d-2 ve špičkách v 5 min.intervalu dost plná? I když by to asi velkej význam nemělo jenom dva kurzy. Došly K2? Vždyť má DP asi 96 K2,z toho pravda některý dělají živý plot v Pisárkách,ale určitě jezdí aspoň 90 vozů(+Anitry).Jsou
17xd-2
4-6xd-4(4xPis.,2xMed.)
19xd-5
9xd-6
9xd-7
4xd-9
7xd-10
12xd-11
Je jich v provozu tedy cca 82 vozů(z toho 10 Aniter).
Nechápu jednu věc? Když už DP vyšťourá další 2 soupravy,tak proč je nedá na d-9.To by jich tam bylo už 6 z 9.

Ono by stačilo 3 soupravy 1517+58,1562+69,1555+86,dát je na d-1,z té vzít 3 pisárecký T3 a ty dát na d-9.To by bylo 4 2xT(jako teď)+ další 3 soupravy(z d-1)+2 x2xT z d-2 a hned máme 9 vozů pro d-9.Na tu d-4 by se pak mohli dát K2P,holt by jezdily halvně na d-4.Ostatní K2 na ostatní linky.


Tak v dalších dnech dvojčata na d-2 už nebyly.No ale na d-9 je 5 souprav(místo obvyklých 4),krzy 1,2,5,8 a navíc i 4/9.Takže pokud někde vyšťouraly soupravy,tak je dali tam kde je to nejužitečnější,na d-9.

A dnes 9.9 už byly na d-9 zase jen 4 soupravy,takže to bylo včera navíc,ta 4/9 stejně jak ty dvě soupravy na té d-2 v ponědlí.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 00:16 
Tak já bych to zase spojil do jedné odpovědi: nejsou, aspoň o žádných nevím... Kdysi jsem viděl stránku s jakousi vizí tramvajové dopravy do budoucna, ale už asi neexistuje (ukládal jsem si to, možná bych to ještě našel... pamatuju si, že tam byly obrázky s RT6 :-P )


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 zář 2004 21:02 
Mám jednu otázku kterou lze rozdělit na několik:
Jdou někde na netu shlédnout studie tramvajových projektů do budoucna?
Mám namysli:
1 prodloužení tramvaje v Líšni
2 Bystrci
3 na Lesnou
4 (znovu)napřímení tramvaje do Líšně na Olomoucké


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2004 20:20 
Příspěvky z 2.9. ohledně smyčky/úvrati jsem přesunul do nového tématu Smyčka Jírova/Nám. Karla IV.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 srp 2004 22:29 
Když už sme u té d-4.Ty K2P na d-4 o víkendech jsou už trvalý stav nebo jen po dobu prázdnin? Neplánuje se například od Září na d-7 o víkendech jen 1xT nebo jen K2? Ta směs co tam je oodel mě zbytečná.

A DOJDE K NĚJAKÝM ZMĚNÁM VE VYPARAVOVÁNÍ VOZŮ NA LINKY OD ZÁŘÍ,KROMĚ UKONČNÍ VÝLUK? Npř. budou zase 2xt na d-9 apod.?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 srp 2004 19:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3005
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Na d-4 není v sobotu a v neděli stejnej jízdní řád - dopoledne se liší. V neděli je obecně nižší poptávka než v sobotu, proto sóla na d-7. Kačeny na d-9 a d-12 se prohazují proto, aby vůz druhé linky mohl v Komárově stát 30 minut přestávku podle zákoníku práce. Např. autobusové linky si takto "pomáhají" běžně.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9054 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 črc 2019 08:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]