Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 360 z 374

Autor:  Mike [ 21 bře 2005 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
PvvS píše:
Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.


Já bych chtěl v Brně to co jezdí ve Vídni... ULF. Nevíte kolik stojí?


Pred zavedením Eura sa hovorilo že 1 meter ULFu stojí 1milión šilingov. Tak si to vynásobte a preočítajte podľa kurzu na Euro a potom KČ:)

Autor:  Honza [ 20 bře 2005 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

db píše:
Ta zdechnutá ANITRA byla zřejmě 11/11,protože když jsem vyjížděl z Pis přes Čes do VoKom,tak hlásili že tam je vadná tram u Přistaviště. Po odjezdu 7:49 jsem předjel 1/11,takže ta zdechlina byla 11/11 která následně zdržela i 1/11 z Byr.
Jen tak mimochodem viděl dnes někdo 01102?
Jakou jsem dnes vozil reklamu?
db
Kvůli té Anitře jsem tě nestihl.... :-? Viděl jsem tě už s tou červeno-žlutou Annoncí a s rádiem HEY, jednou si jel i s K2R.

Autor:  titlis [ 20 bře 2005 19:30 ]
Předmět příspěvku:  Štrasburk

Já bych nejraději to, co jezdí ve Štrasburku.Kompletně nízkopodlažní, stoprocentní preference na světelných křižovatkách, dokonalý informační systém pro substrát, ale nevím jestli by se to vyškrábalo Pekařskou.

Autor:  Fixi [ 20 bře 2005 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.


Já bych chtěl v Brně to co jezdí ve Vídni... ULF. Nevíte kolik stojí?

Autor:  PvvS [ 18 bře 2005 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ale stale neodstranili zakladni problem a to pevny podvozky.

Autor:  adam_r [ 17 bře 2005 14:31 ]
Předmět příspěvku: 

Bob píše:
Já bych ji do Brna nechtěl, a to z podobných důvodů. Vzhled metra mi nevadí, ale počet článků a absence možnosti nastupovat předkem mi přijdou nedomyšlené. Jak se asi kupují jízdenky u řidiče? Nastoupím druhými dveřmi, a než se protlačím k řidiči, ujedeme dvě zastávky a chytí mě revizor... Kdyby to bylo řešeno jako u zmíněných 14/15Tr, bylo by to vyřešeno. Prostor pro řidiče by byl oddělen, čímž by odpadlo i zaclánení ve výhledu. Celkově bych to hodnotil jako nadějnou myšlenku, která je ale realizována dřív, než byla dotažena do konce


Samostatne i dvere pro ridice jsou na pranil DPP => jinak to vyresit neslo. A myslim si, ze to paradoxne muze nakonec odbaveni na zastavce zrychlit, nebot prvni dvere budou NP a bude od nich moznost jit do vozu na obe strany. (A v pripade busu duchodci nejsou lini popojit k prednim dverim, kdyz ridic zastavi schvalne tak, aby se pred nimi otevreli prostredni)
V DPP je veliky odpor k prodeji jizdenek ridicem a spis to skonci nejakymi jizdenkovymi automaty ve voze.

K ridicakum: Opravneni k rizeni tramvaje obsahuje typy, se kterymi muze dany ridic jezdit. Napr. ridicak na T3 neumoznuje jezdit s KT8 apod. Pokud uz nekdo ma ridicak na 1 typ vozu, tak ziskat opravneni na jiny typ je casove kratsi, nez delat cerstve papiry.

K designu: nechme se prekvapit, jak to bude vypadat v realu. Treba budeme velmi prijemne prekvapeni.

Docela si umim predstavit tuto tramvaj v Brne, ale spise sahnul pro verzi s delsimi nesenymi clanky (ala vektra). Cenove tam nebude vpodstate rozdil a brnenska sit snese bez problemu vetsi zatizeni na strednim podvozku. Navic by do Brna stacila s nehnanym prostrednim podvozkem (=mimo jine mensi hmotnost + nizsi cena)

Autor:  Bob [ 17 bře 2005 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
Měl jsem na mysli tu na straně 13, sorry za překlep. Mno, já to řeknu asi tak - někde do německaby se hodila, ale k nám....(myslím jako do ČR). Připadá mi designově jako metro. Nechápu, proč 31metrová tramvaj má pět článků, dyť je to blbost. K tomu nastupování řidiče zvláštními dveřmi - mě se to líbí třeba u trolejbusů 14Tr/15Tr, kdy jedno křídlo předních dveří má k dispozici řidič a druhý cestující. Má to ale asi jedinou výhodu a to tu, že řidiči nic nebrání ve výhledu a nevidí (jak to dělají milí senioři v autobusech)na cestující, který mu vněm brání. Docela mě zaujalo to, že bude potřeba nový řidičák :-o . Mno a cena 50mil. je podle mého názoru docela dobrá (ale velká na to,, jaká je to obluda :-) )

Já bych ji do Brna nechtěl, a to z podobných důvodů. Vzhled metra mi nevadí, ale počet článků a absence možnosti nastupovat předkem mi přijdou nedomyšlené. Jak se asi kupují jízdenky u řidiče? Nastoupím druhými dveřmi, a než se protlačím k řidiči, ujedeme dvě zastávky a chytí mě revizor... Kdyby to bylo řešeno jako u zmíněných 14/15Tr, bylo by to vyřešeno. Prostor pro řidiče by byl oddělen, čímž by odpadlo i zaclánení ve výhledu. Celkově bych to hodnotil jako nadějnou myšlenku, která je ale realizována dřív, než byla dotažena do konce

Autor:  Mauricio [ 17 bře 2005 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem na mysli tu na straně 13, sorry za překlep. Mno, já to řeknu asi tak - někde do německaby se hodila, ale k nám....(myslím jako do ČR). Připadá mi designově jako metro. Nechápu, proč 31metrová tramvaj má pět článků, dyť je to blbost. K tomu nastupování řidiče zvláštními dveřmi - mě se to líbí třeba u trolejbusů 14Tr/15Tr, kdy jedno křídlo předních dveří má k dispozici řidič a druhý cestující. Má to ale asi jedinou výhodu a to tu, že řidiči nic nebrání ve výhledu a nevidí (jak to dělají milí senioři v autobusech)na cestující, který mu vněm brání. Docela mě zaujalo to, že bude potřeba nový řidičák :-o . Mno a cena 50mil. je podle mého názoru docela dobrá (ale velká na to,, jaká je to obluda :-) )

Autor:  Bob [ 17 bře 2005 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
mauricio píše:
Sice to sem úplně nepatří, ale co říáte na tuto tramvaj?? http://www.dp-praha.cz/obrazky/90014/kontakt0305.pdf je na straně 20

Jestli myslíš Poršetru, tak ta je na straně 12, nikoliv 20, ještě se tak naučit číst...

Zameť si před vlastním prahem, co se týče umění či neumění číst. Je to totiž na straně 13 :lol: :lol: :lol:

Autor:  ds [ 17 bře 2005 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
Sice to sem úplně nepatří, ale co říáte na tuto tramvaj?? http://www.dp-praha.cz/obrazky/90014/kontakt0305.pdf je na straně 20

Jestli myslíš Poršetru, tak ta je na straně 12, nikoliv 20, ještě se tak naučit číst... Mé dojmy z tohoto stroje (vycházející jen z technických údajů) jsou poněkud rozpačité. První dveře mají být jen pro řidiče, takže si lze celkem představit jak na ně důchodci buší, dožadují se jejich otevření a zdržují odbavení vozu v zastávce. Navíc ten první článek bude vlastně "slepý", takže z přeplněného vozu bude problém se dostat. Co se designu týče, ta obludná čela se mi ani trochu nelíbí, podle mě to bude v Praze jak pěst na oko. Ale těžko říct, někdo to obdivuje, někdo zatracuje. No a po technické stránce je to v podstatě prodloužená Anitra se všemi výhodami i nevýhodami. Na druhou stranu, Praha už nějaké NP tramvaje potřebuje. 4 RT6 zatím nejezdí, teď se mají vyskytnout nějaké KT8 s nízkopodlažním článkem. Ale Praha má kolem 900 tramvají, takže obnova Poršetrami (cena přes 50 mil. za kus) by trvala pěkně dlouho... Myslím, že jestli bude znízkopodlažnění T3 úspěšné, vidím další odbytiště....

Autor:  Mauricio [ 17 bře 2005 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

Sice to sem úplně nepatří, ale co říáte na tuto tramvaj?? http://www.dp-praha.cz/obrazky/90014/kontakt0305.pdf je na straně 20

Autor:  ds [ 13 bře 2005 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Nevite nekdo, v cem jsou hlavni vyhody polopantografu oproti nuzkovym pantografum?


Šetrnější k trolejím.

Autor:  manil [ 13 bře 2005 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

jo a vcera (v sobotu) jsem videl T3P 1628 solo na d-4. Doposud jezdila v paru s 1629.

Autor:  manil [ 13 bře 2005 23:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nevite nekdo, v cem jsou hlavni vyhody polopantografu oproti nuzkovym pantografum?

Autor:  VS [ 11 bře 2005 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

1816 sice chcípla, ale další Anitry(nastěstí) zatím normálně jezdí.Býva v provozu tak 8 z 11 s 1816 12 vozů.Doufám, že jim to vydrží při proslulé údržbě v Pisárkách.Aniter taky v ulicích výrazně přibylo, jsou vidět všude.Co s těma 1806 a 1807 dělali, že tak dlouho stály? Nebo to byla jen lenost je zprovoznit po opravě brzd? Proč jim vlastně opravovali ty brzdy, vždyť jsou docela nový a už oprava? Na d-2 dnes byla spousta cedulových K2 1076,1123ap., takže pouze BUSE K2 tam byly jen pár dní.

Autor:  db [ 11 bře 2005 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

Ta zdechnutá ANITRA byla zřejmě 11/11,protože když jsem vyjížděl z Pis přes Čes do VoKom,tak hlásili že tam je vadná tram u Přistaviště. Po odjezdu 7:49 jsem předjel 1/11,takže ta zdechlina byla 11/11 která následně zdržela i 1/11 z Byr.
Jen tak mimochodem viděl dnes někdo 01102?
Jakou jsem dnes vozil reklamu?
db

Autor:  manil [ 11 bře 2005 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


Kterej kurz? Byla na 11/11? Jen by mě zajímalo, jestli tam ráno byly Anitry dvě.

Kurs to fakt nevim, to jsem si nevšíml. Jel jsem do protisměru.

Autor:  manil [ 11 bře 2005 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


kdo jí odtahoval ?? :-) :-D

nejaka T3 na jednicce, ktera prijela za ni

Autor:  VS [ 11 bře 2005 10:15 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


Kterej kurz? Byla na 11/11? Jen by mě zajímalo, jestli tam ráno byly Anitry dvě.

Autor:  Mauricio [ 11 bře 2005 09:41 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.


kdo jí odtahoval ?? :-) :-D

Autor:  manil [ 11 bře 2005 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes je v Brne Anitra 1816 a hned chcípla kolem sedme rano na pristavisti na d-11.

Autor:  Honza [ 10 bře 2005 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Bob píše:
Honza píše:
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:

KT8 ano, ale pokud vím, tak jen nízkopodlažní
Měly být později upraveny nástupiště pro vozy typu metro.

Autor:  Bob [ 10 bře 2005 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
V dobe prvnich planu na diametr se o nejakych Np vozech ani neuvazovalo .

Jo, to je fakt. Ale v těch posledních jen o NP

Autor:  PvvS [ 10 bře 2005 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

V dobe prvnich planu na diametr se o nejakych Np vozech ani neuvazovalo .

Autor:  Bob [ 10 bře 2005 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
PvvS píše:
nahrada za T2 byly T3/T6/T3R . KT8 byly na doplneni souprav . Za K2 mela byt KT6 ( nevyrobena )
Vše je relativní, KT8 měly vlastně být vozy pro diametr (názor z r. 1989). Na T6A5 jsem zapoměl :oops:

KT8 ano, ale pokud vím, tak jen nízkopodlažní

Stránka 360 z 374 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/