Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 360 z 378

Autor:  manil [ 05 kvě 2005 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
manil píše:
nevíte někdo, kolik kursů jezdí ve všední dny na d-3 a kolik z nich zajišťují Pisárky? Dik


Pisárky mají 2 (1,...3 nebo 7? Ten druhý nevím.) Kurzů je nějakých 11?

A víš ještě, jestli medlánky nasazujou všechny soupravy T6 nebo tam dávají ještě něco jinýho? Občas se tam objeví nějaká T3, ale většinou z Pisárek. Pokud jedu do školy na 8, tak mě jede na Táboře 7:29 vždycky Pisárecká T3R

Autor:  Fixi [ 05 kvě 2005 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
nevíte někdo, kolik kursů jezdí ve všední dny na d-3 a kolik z nich zajišťují Pisárky? Dik


Pisárky mají 2 (1,...3 nebo 7? Ten druhý nevím.) Kurzů je nějakých 11?

Autor:  manil [ 05 kvě 2005 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

nevíte někdo, kolik kursů jezdí ve všední dny na d-3 a kolik z nich zajišťují Pisárky? Dik

Autor:  VS [ 05 kvě 2005 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
VS píše:
Ale nejlíp naopak, na Českou po Masarykové a k nádraží Husovou.Tím by získala Mas.čt příme spojení s nádražím v obou směrech a totež i Obřany.Co ten 5 min. interval? Kdyby to šlo tak rozdělit na d-4(K2P) a 14 d-4 přes nám.Svobody po 10 min. a d-14 Husovou/Roosveltovou.

Já jsem proti rozdělování na víc linek, přes náměstí Svobody je lepší 5 minut, aspoň si lidi zvyknou že tam furt něco jede a nebudou překvapení.

A jinak bych zvážil, jestli je důležitější spojení obřany - nádraží nebo masarykova čtvrť - česká. A jistě víš, co bych si vybral....


To vím. Přece jen je ale lepší spojení Malinovského nám.-nádraží pomocí d-4, navíc to odlehčí d-12/13( lidi co na České přesedají na d-4), z Komenského nám. je to na Českou pár metrů přes křižovatku (ostrůvek na České je na dohled).Ja vím, je tam ta křižovatka a ty davy lidí co tam přechazí jsou sice nepříjemný.Snad v budoucnu po rekonstrukci nám.svobody bude d-4 jezdit obousměrně tudy, byl bych i pro 5 min.interval.Ale ta Husová a d-12/13 se stejně jednou musí nějak posílit už z Kr.Pole a to žádná d-4, ale ani d-9(7) z návrhu 12 linek nikdy nevyřeší.
V Lískovci mezi zastávkama Dunajská a Osová se už dokončuje nová měnírna, takže omezení na úseku do Lískovce brzy padne.

Autor:  ds [ 05 kvě 2005 17:11 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Ale nejlíp naopak, na Českou po Masarykové a k nádraží Husovou.Tím by získala Mas.čt příme spojení s nádražím v obou směrech a totež i Obřany.Co ten 5 min. interval? Kdyby to šlo tak rozdělit na d-4(K2P) a 14 d-4 přes nám.Svobody po 10 min. a d-14 Husovou/Roosveltovou.

Já jsem proti rozdělování na víc linek, přes náměstí Svobody je lepší 5 minut, aspoň si lidi zvyknou že tam furt něco jede a nebudou překvapení.

A jinak bych zvážil, jestli je důležitější spojení obřany - nádraží nebo masarykova čtvrť - česká. A jistě víš, co bych si vybral....

Autor:  Fixi [ 05 kvě 2005 16:49 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Nevíte někdo, co to je "bleskojistka na pozici"? Dik


Sorry, je to kravina, musím to v evidenci vymazat...

Autor:  VS [ 05 kvě 2005 16:23 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
já bych neřekl natvrdlí, spíš bych v tom viděl setrvačnost. Nelze čekat, že se všichni za 2 dny přeorientují a začnou jezdit přes centrum čtverkou. Ale to jednosměrné vedení přes Masarykovu mi nepřijde špatné, pořád zbývá druhá polovina vozovky, možná by to tak mohlo fungovat :lol:

Ale nejlíp naopak, na Českou po Masarykové a k nádraží Husovou.Tím by získala Mas.čt příme spojení s nádražím v obou směrech a totež i Obřany.Co ten 5 min. interval? Kdyby to šlo tak rozdělit na d-4(K2P) a 14 d-4 přes nám.Svobody po 10 min. a d-14 Husovou/Roosveltovou.

Autor:  ds [ 05 kvě 2005 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

já bych neřekl natvrdlí, spíš bych v tom viděl setrvačnost. Nelze čekat, že se všichni za 2 dny přeorientují a začnou jezdit přes centrum čtverkou. Ale to jednosměrné vedení přes Masarykovu mi nepřijde špatné, pořád zbývá druhá polovina vozovky, možná by to tak mohlo fungovat :lol:

Autor:  VS [ 05 kvě 2005 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tady se asi opravdu neshodneme :idea: Změnil bych téma. Co si myslíte o dočasném vedení d-4 centrem města a jestli by tam mohli 5 min.intervaly, když by tam v budoucnu zůstala natrvalo.Teda jestli se podaří přemluvit magistrát a opraví se náměstí.Přineslo to posílení d-12/13? Nebo jsou lidí natvrdlí a stále jezdí d-12/13? Co vy nato :?:

Autor:  ds [ 05 kvě 2005 11:58 ]
Předmět příspěvku: 

VS : Doporučuji si každé odpoledne ve špičce stoupnout před stavební fakultu. d-3 je možná pomalejší kvůli dveřím, ale d-11 zase kvůli tomu, že je to K2. Než se v K2 lidi prosekají ke dveřím a vozidlo se odbaví v zastávce, trvá často déle než u T6. Já prostě pořád nechápu, proč sahat na něco co funguje a zatím jsem nečetl rozumný argument. Nasadit na d-3 kloubáky by znamenalo snížení hodinové kapacity o 20% (z 2346 na 1884 osob) a to je skutečně hodně. Pokud by se vážně prokázalo (ale o tom o dost pochybuju), že T6 na lince 3 způsobují dopravní problémy, bylo by jednodušší, nasazovat na d-11 všechny vozy K2R. Ale asi se v tom neshodneme, takže dál už to nebudu komentovat.

Autor:  VS [ 05 kvě 2005 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

ds píše:
VS píše:
Tak dnes konečně vyjela T3P 1632+33 v červeném nátěru s logem BRNO na d-1 (25/1).Říkal jsem si, že před pár dny zmizela z odstavné koleje v Pisárkách.Jinak d-4 vesele jezdí přes Nám.Svobody k nádraží a je poloprázdná, kdežto d-12/13 stále narvaný.Na nám.Svobody ale už pár odvážlivců okusilo po 6 letech na čas navrácenou d-4 do centra.Zůstaly na ni 1xT stále s K2P po 5 min.Kdyby tam ale měla jezdit stále, tak by 5 min.interval byl moc, spíš tak 7,5 min. a Anitry(K2P).

Ještě k té d-3 co se řešila v T6 diskuzi:Ano, d-3 jezdí opravdu narvaný ale proč? Protože mají zpoždění kvůli pomalým dveřím.Vzdycky jede narvaná d-3 a za ní v závěsu poloprázdná d-11.ten návrh s vedením d-3/11 na Rakoveckou bych nezavrhoval a klidně by obě kromě večera mohli jezdit až na Rakoveckou, když by tam byly jen K2.Rozhodně lepší dvě stejně vytížený linky, než přecpaná d-3 a prázdná d-11. Nádraží-Ečerova po 5 min. a Česká-Rakovecká po 5 min. s přestupem do 2 min. u Přístaviště. Co je na tom špatnýho :?:

Podle mě je na tom špatných několik věcí - vždycky usuzuješ podle svých nahodilých dojmů, že sem tam potkáš nějakou d-3 nebo d-11. Já těmito linkami jezdím denně a nikdy jsem si něčeho takového nevšiml. Naopak d-3 obvykle jízdní řád dodržuje a poloprázdnou d-11 beru jako dobrý vtip. Špatná na tom je hlavně ta představa odebrání přímého spojení Bystrc - Česká. Myslím, že by se ti taky nelíbilo, kdybych tady navrhl celodenní zkrácení d-5 na Švermovu. To, jak jsou linky d-3 a d-11 obsazeny a nastaveny je výsledkem dlouhodobých průzkumu a podle mě to funguje. Není důvod to měnit - zkrácení na Rakoveckou považuji za totální paskvil nepodložený ničím.


To nejsou nahodilý dojmy :-x Ta d-3 jezdí vyždycky se zpožděním plná a za ní v závěsu prázdná d-11.Je to tím, že jezdí na d-3 2xT6 a T3R nebo jsou snad ty d-11 tak rychlý?

Autor:  ds [ 05 kvě 2005 07:39 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Tak dnes konečně vyjela T3P 1632+33 v červeném nátěru s logem BRNO na d-1 (25/1).Říkal jsem si, že před pár dny zmizela z odstavné koleje v Pisárkách.Jinak d-4 vesele jezdí přes Nám.Svobody k nádraží a je poloprázdná, kdežto d-12/13 stále narvaný.Na nám.Svobody ale už pár odvážlivců okusilo po 6 letech na čas navrácenou d-4 do centra.Zůstaly na ni 1xT stále s K2P po 5 min.Kdyby tam ale měla jezdit stále, tak by 5 min.interval byl moc, spíš tak 7,5 min. a Anitry(K2P).

Ještě k té d-3 co se řešila v T6 diskuzi:Ano, d-3 jezdí opravdu narvaný ale proč? Protože mají zpoždění kvůli pomalým dveřím.Vzdycky jede narvaná d-3 a za ní v závěsu poloprázdná d-11.ten návrh s vedením d-3/11 na Rakoveckou bych nezavrhoval a klidně by obě kromě večera mohli jezdit až na Rakoveckou, když by tam byly jen K2.Rozhodně lepší dvě stejně vytížený linky, než přecpaná d-3 a prázdná d-11. Nádraží-Ečerova po 5 min. a Česká-Rakovecká po 5 min. s přestupem do 2 min. u Přístaviště. Co je na tom špatnýho :?:

Podle mě je na tom špatných několik věcí - vždycky usuzuješ podle svých nahodilých dojmů, že sem tam potkáš nějakou d-3 nebo d-11. Já těmito linkami jezdím denně a nikdy jsem si něčeho takového nevšiml. Naopak d-3 obvykle jízdní řád dodržuje a poloprázdnou d-11 beru jako dobrý vtip. Špatná na tom je hlavně ta představa odebrání přímého spojení Bystrc - Česká. Myslím, že by se ti taky nelíbilo, kdybych tady navrhl celodenní zkrácení d-5 na Švermovu. To, jak jsou linky d-3 a d-11 obsazeny a nastaveny je výsledkem dlouhodobých průzkumu a podle mě to funguje. Není důvod to měnit - zkrácení na Rakoveckou považuji za totální paskvil nepodložený ničím.

Autor:  manil [ 04 kvě 2005 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Nevíte někdo, co to je "bleskojistka na pozici"? Dik

Autor:  VS [ 04 kvě 2005 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dnes konečně vyjela T3P 1632+33 v červeném nátěru s logem BRNO na d-1 (25/1).Říkal jsem si, že před pár dny zmizela z odstavné koleje v Pisárkách.Jinak d-4 vesele jezdí přes Nám.Svobody k nádraží a je poloprázdná, kdežto d-12/13 stále narvaný.Na nám.Svobody ale už pár odvážlivců okusilo po 6 letech na čas navrácenou d-4 do centra.Zůstaly na ni 1xT stále s K2P po 5 min.Kdyby tam ale měla jezdit stále, tak by 5 min.interval byl moc, spíš tak 7,5 min. a Anitry(K2P).

Ještě k té d-3 co se řešila v T6 diskuzi:Ano, d-3 jezdí opravdu narvaný ale proč? Protože mají zpoždění kvůli pomalým dveřím.Vzdycky jede narvaná d-3 a za ní v závěsu poloprázdná d-11.ten návrh s vedením d-3/11 na Rakoveckou bych nezavrhoval a klidně by obě kromě večera mohli jezdit až na Rakoveckou, když by tam byly jen K2.Rozhodně lepší dvě stejně vytížený linky, než přecpaná d-3 a prázdná d-11. Nádraží-Ečerova po 5 min. a Česká-Rakovecká po 5 min. s přestupem do 2 min. u Přístaviště. Co je na tom špatnýho :?:

Autor:  pd [ 04 kvě 2005 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

2ptg KT8: když je někdy v zimě pořádná námraza, tak taky jezdí na dva pantografy. A na zadní je možno vidět např. při výlukách, kdy 8 jezdí jen v úseku Líšeň - Masná (směrem z Líšně většinou na zadní). No anebo v Košicích, tam se jezdí výhradně na zadní.

Autor:  Izzy [ 03 kvě 2005 23:39 ]
Předmět příspěvku: 

1507 má Sechéron zkušebně podobně jako naše 1707...ale ta shoda je docela dobrá 8-)

Autor:  Jamala lichá [ 03 kvě 2005 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

joj, ta Ostravská 1507 má taky Sécheron. Jsem netušil :-) , náhoda či co?

Autor:  Fixi [ 03 kvě 2005 16:48 ]
Předmět příspěvku: 

Neměl jsem to čím vyfoti, viděl jsem to podruhé v životě, 1707 je super.

Autor:  Izzy [ 03 kvě 2005 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

No 1707 rozhodně rarita je...možná taky díky tomu jednomu polopantografu a taky kvůli tomu druhýmu který je stále jen na špagát...no každopádně vypadá líp když je na 1707 stáženej panťák až úplně na střechu-ne jak zbytek s elektrikou...hodněkrát sem zažil sběrač staženej tak do půlky a u hlavasu pod viaduktem si na dráty šáhl i zadní...jo podobnou raritku mají i v Ostravě-shodou okolností 1507 :-P(jen s tím rozdílem že polopanťák je u kabiny A-1707 ho má u kabiny B)
Tady je odkaz na fotku...
http://mhdveslezsku.net/tram.ostrava/fo ... 7.2004.jpg

Autor:  manil [ 02 kvě 2005 22:36 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
manil píše:
Fixi píše:
Dnes jsem byl odpoledne v Lískovci, a přijela tam a pak i odjela 1713 na oba pantografy!!!!!!!! Co to má znamenat????????

Škoda, žes to nevyfotil. Naposledy jsem viděl dva pantografy na KT8 když mi bylo asi 7 let. Bylo to na Rašínově ulici, tenkrát na d-4, když čtyřky jezdily Masarykova Čtvrť-Náměstí svobody. Tenkrát tam seděli dva řidiči, v každé kabině jeden, tak i ten zadní měl projistotu pantograf nahoře 8-)


Při rekonstrukci Křížové ulice to nebylo na výlukovce x-2 žádnej problém-někteří řidiči jezdili z Celní na přední, některým to bylo jedno takže každou druhou jízdu jeli na zadní, no a někteří měli navrchu oba dva...dvakrát navečer sem něco podobného zahlídl i na výlukovce d-2(Václavská<->Židenice)ale s tím rozdílem ze byly navrchu oba panťáky,řozsvícený poziční, koncová i dálková světla! Ten řidič nevypnul na Václavské vůbec nic! Ta kačena vypadala jako kolotoč-fakt krása :-P
Jinak sem se chtěl zeptat jestli někdo nemá foto KT8D5N při jízdě na zadní polopantograf-to se mi poštěstilo jen jednou a to samé u 1707...

jj, 1707 je svým způsobem raritka, proto je z klasických KT8D5 moje nejoblíbenější

Autor:  Izzy [ 02 kvě 2005 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Fixi píše:
Dnes jsem byl odpoledne v Lískovci, a přijela tam a pak i odjela 1713 na oba pantografy!!!!!!!! Co to má znamenat????????

Škoda, žes to nevyfotil. Naposledy jsem viděl dva pantografy na KT8 když mi bylo asi 7 let. Bylo to na Rašínově ulici, tenkrát na d-4, když čtyřky jezdily Masarykova Čtvrť-Náměstí svobody. Tenkrát tam seděli dva řidiči, v každé kabině jeden, tak i ten zadní měl projistotu pantograf nahoře 8-)


Při rekonstrukci Křížové ulice to nebylo na výlukovce x-2 žádnej problém-někteří řidiči jezdili z Celní na přední, některým to bylo jedno takže každou druhou jízdu jeli na zadní, no a někteří měli navrchu oba dva...dvakrát navečer sem něco podobného zahlídl i na výlukovce d-2(Václavská<->Židenice)ale s tím rozdílem ze byly navrchu oba panťáky,řozsvícený poziční, koncová i dálková světla! Ten řidič nevypnul na Václavské vůbec nic! Ta kačena vypadala jako kolotoč-fakt krása :-P
Jinak sem se chtěl zeptat jestli někdo nemá foto KT8D5N při jízdě na zadní polopantograf-to se mi poštěstilo jen jednou a to samé u 1707...

Autor:  manil [ 02 kvě 2005 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Dnes jsem byl odpoledne v Lískovci, a přijela tam a pak i odjela 1713 na oba pantografy!!!!!!!! Co to má znamenat????????

Škoda, žes to nevyfotil. Naposledy jsem viděl dva pantografy na KT8 když mi bylo asi 7 let. Bylo to na Rašínově ulici, tenkrát na d-4, když čtyřky jezdily Masarykova Čtvrť-Náměstí svobody. Tenkrát tam seděli dva řidiči, v každé kabině jeden, tak i ten zadní měl projistotu pantograf nahoře 8-)

Autor:  PvvS [ 02 kvě 2005 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

holt ridic zapomnel stahnout na konecny sberac, nic zvlastniho

Autor:  Fixi [ 02 kvě 2005 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jsem byl odpoledne v Lískovci, a přijela tam a pak i odjela 1713 na oba pantografy!!!!!!!! Co to má znamenat????????

Autor:  Izzy [ 01 kvě 2005 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Ale vždyť není o tolik větší-tuším že o necelé dva metry...i když prototyp vektry asi stejně skončí(po vyrobení jednoho prvního a zadního članku)jako dvě anitry v Brně....akorát by mě zajímalo jak dopadne to aktivní natáčení skříní co je na vektře instalováno... :?:

Stránka 360 z 378 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/