Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 360 z 411

Autor:  manil [ 02 lis 2005 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Hmm , jak poznas , jestli neni ohly cep, vymackany sedlo, nebo cely kloub ohnuty ?

Opticky to poznat nelze, ale když má 1132 i 1089 svůj původní kloub, tak usuzuji, že kloub při nehodě nebyl poškozen...

Autor:  PvvS [ 02 lis 2005 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm , jak poznas , jestli neni ohly cep, vymackany sedlo, nebo cely kloub ohnuty ?

Autor:  Fixi [ 02 lis 2005 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Dle informace zaměstnance dpmb na tom 1078 není nijak zvlášť vážně, jen pomačkaný plast. A 1708 je dost v pohodě. Ale bude to zase chtít nové dveře...štve mě, že do 1097 nedali plastové.

Autor:  manil [ 02 lis 2005 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
manil - nevím, je to možný, já měl za to, že byl v háji

Kdyby byl poškozen kloub, nebo spíše kloubní konstrukce, tak by musel jít vůz do šrotu celý, nebo by musela 1132 dostat oba články z 1089. Hlavní část kloubu včetně podvozku je umístěna na předním článku, zadní článek je na přední pouze přichycen jakýmsi hákem, viz foto (na fotce je první článek z 1089 na který je napojen zadní článek z 1132, viditelně bez poškození)

Autor:  Igor Mauricio [ 02 lis 2005 17:31 ]
Předmět příspěvku: 

manil - nevím, je to možný, já měl za to, že byl v háji

Autor:  manil [ 02 lis 2005 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
1097 má vlatní článek, akorát opravený, ne? 1132 měla pryč celej zadek včetně dveří a hlavně kloub, což 1078 (asi) ani 1097 nemají. Nedostatek kloubů v pisárkách není, pouze když se jich víc vy---e víc. 1076 se asi vyřadí hned po dodávce Aniter, s tou 1078 to vidím že se opraví ale nebude se spěchat...

U 1132 byl kloub úplně v pořádku :wink:
1097 je pouze opravená, tam nehoda naštěsí nezasáhla rám, u 1132 byl rám na zadním článku poškozen, proto dostala jiný. u 1078 tak nepředpokládám komplikace, protože ta nehoda nevypadala nijak těžce...

Autor:  Igor Mauricio [ 02 lis 2005 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

1097 má vlatní článek, akorát opravený, ne? 1132 měla pryč celej zadek včetně dveří a hlavně kloub, což 1078 (asi) ani 1097 nemají. Nedostatek kloubů v pisárkách není, pouze když se jich víc vy---e víc. 1076 se asi vyřadí hned po dodávce Aniter, s tou 1078 to vidím že se opraví ale nebude se spěchat...

Autor:  VS [ 01 lis 2005 23:12 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Fixi píše:
Zdá se že KT8 jsou docela dost odolné...té 1078 se stalo mnohem víc, kt je celkem v pohodě. Obávám se, že 1078 pude do šrotu...není důvod zachovat jako 1097...doufejme že ne.

Pokud se štvali s opravou 1132, tak proč by neopravili 1078? Je taky relativně čerstvě po VP a navíc K2 je docela nedostatek, ta půjde na opravu téměř 100%.


Tak tu máme další nehodu v Bohunicích po 1722 a 1097. Ta 1708 se určitě za pár měsíců vrátí do provozu, ale stou 1078 bych to tak rychle neviděl. 1097 byla přece jen K2P a zadek se použil z nějaké zrušené K2. 1132 nebyla asi tak poškozena, ta už taky jezdí. Poku se teda nepletu. Původně se měla 1078 vyřazovat, pak přece jen šla na VP. Opraví se když se to vyplatí. K2 podle mě nedostatek není navíc jsou tu ještě Anitry, spíš je nedostatek Pisáreckých 2xT. Adepti na zrušení jsou spíš 1061, 1076 a 1102.

Autor:  Igor Mauricio [ 01 lis 2005 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

1132 by už měla být pomalu hotová...

Autor:  Eda [ 01 lis 2005 22:43 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Fixi píše:
Zdá se že KT8 jsou docela dost odolné...té 1078 se stalo mnohem víc, kt je celkem v pohodě. Obávám se, že 1078 pude do šrotu...není důvod zachovat jako 1097...doufejme že ne.

Pokud se štvali s opravou 1132, tak proč by neopravili 1078? Je taky relativně čerstvě po VP a navíc K2 je docela nedostatek, ta půjde na opravu téměř 100%.


1132 se bude opravovat? Zatim je odstavena ne? Ona je v oprave?

PS: sorry, asi nejsem v obraze... :cry:

Autor:  Igor Mauricio [ 01 lis 2005 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Dneska to vedle haly nestalo a na denni udrzbe taky ne., Asi to strcili do haly na prohlidky.

je to možný, nevím. ďík.

Autor:  PvvS [ 01 lis 2005 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
manil - ale jako nepřekvapilo by mě to...on má DP ty Anitry asi nějak rád...mnohem radši bych byl kdyby ta 1078 byla nějaká 1805-1819...

PvvS - nevydáš se zitra do pisárek zlusit to nafotit? bude to stát nejspíše vedle haly...

Dneska to vedle haly nestalo a na denni udrzbe taky ne., Asi to strcili do haly na prohlidky.

Autor:  manil [ 01 lis 2005 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
manil - ale jako nepřekvapilo by mě to...on má DP ty Anitry asi nějak rád...mnohem radši bych byl kdyby ta 1078 byla nějaká 1805-1819...

Ideální by byla 1057 nebo 1061...

Autor:  Igor Mauricio [ 01 lis 2005 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

manil - ale jako nepřekvapilo by mě to...on má DP ty Anitry asi nějak rád...mnohem radši bych byl kdyby ta 1078 byla nějaká 1805-1819...

PvvS - nevydáš se zitra do pisárek zlusit to nafotit? bude to stát nejspíše vedle haly...

Autor:  manil [ 01 lis 2005 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
jen bay namísto 1078 nekoupili pět aniter :lol:

Fuj, jen to ne... :-P

Autor:  Igor Mauricio [ 01 lis 2005 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

jen bay namísto 1078 nekoupili pět aniter :lol:

Autor:  manil [ 01 lis 2005 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Zdá se že KT8 jsou docela dost odolné...té 1078 se stalo mnohem víc, kt je celkem v pohodě. Obávám se, že 1078 pude do šrotu...není důvod zachovat jako 1097...doufejme že ne.

Pokud se štvali s opravou 1132, tak proč by neopravili 1078? Je taky relativně čerstvě po VP a navíc K2 je docela nedostatek, ta půjde na opravu téměř 100%.

Autor:  PvvS [ 01 lis 2005 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Najeti nejni tak vazny, spis nasledky. Ridic ma pochroumany nohy, pult ridice dost neprijemne zmenila polohu . Zpozdeni dopravy 91 minut.

Autor:  jeyek [ 01 lis 2005 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak KT8 jsou přecejenom o nějakých těch pár let až desítek let mladší.. a myslím, že nemají laminátový kabinky.. Holt sou to tramvaje a né kus plechu... kor když je prorezlej a drží jenom nátěrem...

Autor:  Igor Mauricio [ 01 lis 2005 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

1078 do šrotu ne, hádám že se vymění část rámu, pár plechů, nahodí guma (nebo část zničeného altra se jí nahradí), tyče natřené na šedo (a ty na vínovo v důsledku unifikace zůstanou) a dveře se vezmou z nějakýho odstavenýho šrotu

Autor:  Fixi [ 01 lis 2005 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

Zdá se že KT8 jsou docela dost odolné...té 1078 se stalo mnohem víc, kt je celkem v pohodě. Obávám se, že 1078 pude do šrotu...není důvod zachovat jako 1097...doufejme že ne.

Autor:  PvvS [ 01 lis 2005 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

Koukam ze vozy vybaveny reklamou na jisty keramicky vyrobky, sou tercama nehod :) . Na co se prelozi ted ? Co vyjelo z dilen (KT8) ?

Autor:  Kada [ 01 lis 2005 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

Verusha píše:
1708 a 1078, dle hlášení dispečinku online na intranetu DP. Příčinou nehody je patrně nepozornost řidiče vozu 1708. Fotka je na idnesu v rubrice krimi, je tam ael defakto vidět pouze vůz 1078, který má totálně zrušenou ******, podobně na tom (dle intranetu "zdemolovaná přední část vozu") bude i 1708. To je zase dílo.


1708 je jiz odtavena v Medlankach, ma pohlu stresni konstrukce (jen jemne) a samozrejme zdemolovanou kabinu ridice. Do provozu bude uvedena do cca 2 mesicu.

Autor:  PvvS [ 01 lis 2005 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

1706 mela tusim to stejny co na Novosilensky kdysi u krasnyho, akorat na druhou stranu ne ? Taky tam od jisty doby chybi trakcak v kolejisti ... Tu nehodu sem mel v primym prenosu ze skoly :))

Autor:  M3 [ 01 lis 2005 16:10 ]
Předmět příspěvku: 

Má nejvíc těžkých nehod. 1706 měla jen jednu (ale stála za to...) :mrgreen:

Stránka 360 z 411 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/