Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8985 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360  Další

Ukončení provozu kterého typu tramvaje je vám nejvíce líto?
RT6 59%  59%  [ 103 ]
VV60LF 10%  10%  [ 18 ]
K3R-N 30%  30%  [ 53 ]
Celkem hlasů : 174
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 18:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 875
Od: 15 čer 2004 19:24
fixi píše:
Minulou sobotu byly na d-1 T3R! 1663+1664.
Ona tam jezdí už od prázdnin..... Šetří se T3 a protože nic jinýho nemaj, tak ji tam pošlou. Už jsem ji tam viděl... A o víkendech kvůli těm dveřím, jinak jen T3RF.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2004 19:03 
Našly by se vozovny, kde se část vozů odstavuje pod širým nebem, ale že by to bylo u nás běžné, bych neřekl. Běžné je to směrem na východ..


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2004 11:40 
Je to možná hloupá otázka, ale zajímalo by mě, jestli je u nás v jiných městech s MHD nebo ve světě běžný, aby tramvaje přes noc stály venku. :?: Hlavně v zimě na mrazech, v dešti, když taje apod. musí dostat holky pořádně zabrat. Když jedu 1 kolem vozovny Pisárky je mi jich docela líto... :cry: Třeba 1623 je tak prožraná rzí už teď, že několik dní jezdí s celkem hrůzostrašnou dírou na druhym nastupnim schodku u zadních dveří, celkem hrůza :shock: , brzo se tam nějakej tlusťoch (nebo matka s kočárem) proboří až na trať...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 říj 2004 08:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Minulou sobotu byly na d-1 T3R! 1663+1664.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 zář 2004 19:08 
Kousek satry, asi zadní díl, jsem dnes viděl zatáčet od Medlánek ke Kr. Poli nádr. S tím bočním nouzovým východem u K3RN to prý byla docela komedie, nejdřív jej DU požadoval a když ho udělali, tak zase zakázal. Takovej amt patří rozprášit.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 zář 2004 10:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
M píše:
A satra taky nema ten silenej nouzovy vychod na strane bez dveri.


Na dalsich K3N taky nebude, a na 1751 jsou z nej odstraneny kliky, takze jeho otevreni neni mozne (bez nejakych podstatnejsich domlouvatek). Duvodem je, ze DU dal jako podminku schvaleni ten vychod zaslepit (nesoulad s draznim zakonem).

Jinak prave v tuto chvili je predni a zadni clanek SATRY na nadrazi v Kr. Poli a probiha nakladani na vagony.
Stredni clanek jsem nevidel. Pravdepodobne byla rozpojena uz v Medlankach, nebot clanky byly otoceny k sobe nekompatibilne


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2004 11:25 
A satra taky nema ten silenej nouzovy vychod na strane bez dveri.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2004 00:25 
A ještě Satra má asynchronní výzbroj Siemens, K3RN stejnosměrnou Progress.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2004 23:41 
Hlavně má Satra III. hnací jenom dva podvozky, K3RN všechny čtyři. Pak už jenom detaily jako dveře (Satra výklopné, K3 skládací), rozdíly dané místem určení...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2004 22:58 
Jak se liší SATRA od K3RN??


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2004 16:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Asi do Krpole na rozcepovani a nalozeni na vagony do sarajeva/Parsu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2004 16:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Od: 24 zář 2004 16:39
SATRA 3 Tu o které je tu řeč a byla na strojírenským veletrhu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2004 14:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Kterou ? nejak nevidim souvislost s predchazejici debatou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2004 14:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Od: 24 zář 2004 16:39
Viděl jsem v pátek 24.9. táhnout tuhle šalinu po Lidické.... byla tažená čumákem dozadu, tzn naopak než běžně jezdí, za ní jela Fabie dopravního podniku a ještě jedna šalina....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 21:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
T6A5 uz jaxi nejni kde koupit a Anitra 25-32 milionu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 21:33 
Chtěl jsem se zeptat, kolik asi tak stojí jedna tramvaj? Třeba taková Anitra nebo jeden vůz T6A5.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 17:00 
PvvS píše:
http://mestskadoprava.sk/galeria/category.php?cat=474&expand=45,169&id=9YI5
Taky mám pár fotek,jenže v rozlišení 640x480 na mobilu... :lol: Na mobilu vypadají dobře,ale na počítači asi těžko... :lol:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 16:58 
Na P1 jsem viděl T3,K2,Anitru apod.... ale že tam nasazují i T6A5,tak to jsem vážně nevěděl :-s - viz dnešek souprava 1215+1216 :wink: Bohužel fotku nemám :oops: .


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 zář 2004 13:26 
V Sarajevu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2004 22:30 
To bude zase složité schvalování u drážního úřadu? Kde ta šalina má jezdit, vypadá dobře, podle nátěru Ostrava?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2004 20:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
http://mestskadoprava.sk/galeria/catego ... 69&id=9YI5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2004 20:51 
Byla tady řeč o P1, takže po prvních dvou dnech je přehlídka zatím nekompletní, jen K2, 2xT3 a KT8D5. Sóla jsem tam neviděl (naštěstí).
Pokud by někoho zajímalo, co je k vidění na veletrhu, tak jenom SATRA 3.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 zář 2004 20:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Honza píše:
pd píše:
Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)
A co takhle VEKTRA ???? :-?


No s tema se pocitalo, ale po "dobrych" skusenostech z plzne asi ne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2004 14:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 875
Od: 15 čer 2004 19:24
pd píše:
Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)
A co takhle VEKTRA ???? :-?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2004 10:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Uvazovalo, v souvislosti s dodavkou 1560 a dalsich tusim 10 plne vybavenych karoserii. Ale asi to neklaplo. Ona 1560 vubec mela skoncit v ruznych provozech ..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8985 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 pro 2018 10:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]