Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Všeobecná tramvajová diskuze
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=81
Stránka 356 z 411

Autor:  Fixi [ 21 lis 2005 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

mh píše:
Postřehy z Medlánek:
530 se přesunula do haly a jen tak nevyjede (najeté km), 622+23 snad již oprava? dnes přesunuty, díky tomu se zase provětrala 801..., 733 kanibalizace, 596.. stále rozebraná před halou, 567,557 odstavené..., 751 SO, 752 - poruchy na centrál. PC... a samozřejmě i nějaké drobné poruchy na vozech...


Že by 530 čekalo GO??

Autor:  jeyek [ 21 lis 2005 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

jo a ještě dneska jezdila 1591 bez funkčního předního BUSE, místo toho tam měla cedulu

Autor:  jeyek [ 21 lis 2005 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

1701 má, stejně snad jako všecky KT8.RN2 plošky na krajním podvozku... :roll:

Autor:  mh [ 21 lis 2005 18:22 ]
Předmět příspěvku: 

zkusím..

Autor:  PvvS [ 21 lis 2005 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

Mh : mohl by jsi zjisti jak je na tom 4115 ?

Autor:  mh [ 21 lis 2005 18:16 ]
Předmět příspěvku: 

Postřehy z Medlánek:
530 se přesunula do haly a jen tak nevyjede (najeté km), 622+23 snad již oprava? dnes přesunuty, díky tomu se zase provětrala 801..., 733 kanibalizace, 596.. stále rozebraná před halou, 567,557 odstavené..., 751 SO, 752 - poruchy na centrál. PC... a samozřejmě i nějaké drobné poruchy na vozech...

Autor:  ds [ 21 lis 2005 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

tomu se říká námraza na trolejovém vedení, to se jaksi v zimě stává :lol:

Autor:  Radek Havlík [ 21 lis 2005 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

1737 křape a jiskří pantograf když se tramvaj rozjede lítají s toho hodně velké jiskry.

Autor:  Návštěvník [ 21 lis 2005 11:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná tramvajová diskuze

chlapi,. přiznejte se se, kdo dneska fotil anitru na údolní schovanej za aviou v oranžové vestě?? hm?? O=o)

Autor:  manil [ 20 lis 2005 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

1628+9 má dveře Pars Komponenty

Autor:  Tonda Ježek [ 19 lis 2005 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

Verusha píše:
Zajímavé je rozdělení názorů, komu se ta tramvaj Porsche líbí po designové stránce - narazil jsem jen na pár lidí, kteří říkali "ujde to", že by se to někomu líbilo s nadšením, to jsem nezaregistroval. Odpůrců tohoto designu jsem zato našel už něurekom. Myslím, že praotec Porsche by se obracel v hrobě....


Já už jsem slyšel od pár lidí, že jsou tímto designem zcela unešeni. Ale třeba až to někdo uvidí ve skutečnosti a ne jenom na fotkách, tak se to zalíbí i jemu.

Autor:  Verusha [ 19 lis 2005 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Zajímavé je rozdělení názorů, komu se ta tramvaj Porsche líbí po designové stránce - narazil jsem jen na pár lidí, kteří říkali "ujde to", že by se to někomu líbilo s nadšením, to jsem nezaregistroval. Odpůrců tohoto designu jsem zato našel už něurekom. Myslím, že praotec Porsche by se obracel v hrobě....

Autor:  Ives [ 19 lis 2005 02:41 ]
Předmět příspěvku: 

Myslíš ty jejich šaliny nízkopodlažní?

Autor:  Tonda Ježek [ 19 lis 2005 01:35 ]
Předmět příspěvku: 

Kamarád byl v sobotu ve Škodovce a viděl tam na vlastní oči na zkušební trati prohánět se ten pražských zázrak. Dokone to jezdilo vlastní silou. A podle neověřených informací by měla přijít koncem listopadu do Prahy. Tak jsem na to zvědavej.

Autor:  manil [ 18 lis 2005 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

Lidičky. Dneska jsem zjistil ve voze 1558, že její dveře nejsou SKD, jak jsem si doposud (a myslím i hodně z vás) myslel, ale Pars Komponenty. Z toho usuzuju, že 1517 i 1663+4 jsou na tom stejně. Proto bych vás chtěl poprosit, když pojedete vozy 1026, 1031, 1116, 1118, 1517, 1532+74, 1543+87, 1564, 1595, 1573, 1575, 1581, 1584+92, 1622+3, 1628+9 nebo 1663+4, mrkněte se prosím na cedulku, která je nalepena na vrchní straně dveří na 1. křídle ve směru jízdy. Cedulka je vidět jen když jsou otevřené dveře. Pokud tam opravdu uvidíte Pars Komponenty, napište o prosím semka na forum. Dík

Autor:  manil [ 17 lis 2005 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

Nevadí, že to je reko, sbastlená někde u nás. Třeba T3LF nebo K2LF budou reka jen papírově, ale jinak je to novostavba...

Autor:  Verusha [ 17 lis 2005 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

Proto píšu: "...ukazují na žalostnou politiku ohledně MHD..."

Uznávám, že dokud se budou stavět za miliardy peněz šestiproudý radiály a kilometrový tunely pro IAD a tím nepřímo podporovat individuální způsob dopravy po městech, asi nám tu skutečně moderní a přitažlivá vozidla MHD nikdy jezdit nebudou. Naštestí mám stále v garáži koloběžku.

Autor:  ds [ 17 lis 2005 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

Neschopnost strojírenství bych do toho netahal. Všechno je otázkou peněz. Je jen jeden globální trh pro vozidla MHD a vlastní vývoj je neskutečně drahý. Po pádu východoevropských trhů nemůže být malosériově vyráběné koncepčně moderní vozidlo levnější než zahraniční konkurence. Není problém nakoupit nová vozidla za 60 mega za kus. Pak ale nebude stát jízdenka 13 korun. A kolik lidí bude využívat MHD při jízdném za 30?

Autor:  Verusha [ 17 lis 2005 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

Obávám se, že všechny projekty v tomto směru (VarioLF, VV60LF, K3N znízkopodlažněná K2 nebo bůhví čeho se ještě dočkáme) pouze ukazují na žalostnou politiku ohledně MHD a současnou neschopnost našeho strojírenství vyvinout něco novýho. Neustálá reinkarnace 40 let starých vozů zavání značnou ukrajinizací, počet atypů neustále vzrůstá a my jásáme, jak je to skvělý vůz, postavený na rezavém rámu z roku 1967 zkřiveném po dvaceti najetích a doplněný drahými "bezúdržbovými" zahraničními komponenty zbastlenými v české garáži....

Autor:  Ives [ 17 lis 2005 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
ives píše:
Co říkáte na projekt nízkopodlažní šaliny VarioLF od ČKD Pragoimexu?

Super, je to vynikající způsob rekonstrukce (novostavby). Bezvadně využita koncepce stařičké T3 za dosazení moderních komponent... :-)
Taky si myslím. Ostrava je myslím využívá, dělají moc dobře!!

Autor:  Radek Havlík [ 17 lis 2005 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

Včera večer kolem 21-22hodiny udajně někde hořelo v okolí Krásného tak tramvaje zůstaly stát na Krásného protože vypli proud.Po 20 minutách dojel dispečink a lidem co byli v tramvaji směr Mifkova řekl řidič ať přestoupí do tram za nimi(proud už jel) a dispečink řekl tomu řidiči 1.tramvaje ať na to kašle a jede do vozovny(otáčel se na Stránské skále) ZDROJ:moje babička

Autor:  manil [ 16 lis 2005 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

ives píše:
Co říkáte na projekt nízkopodlažní šaliny VarioLF od ČKD Pragoimexu?

Super, je to vynikající způsob rekonstrukce (novostavby). Bezvadně využita koncepce stařičké T3 za dosazení moderních komponent... :-)

Autor:  Ives [ 16 lis 2005 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

Co říkáte na projekt nízkopodlažní šaliny VarioLF od ČKD Pragoimexu?

Autor:  mh [ 12 lis 2005 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
jeyek píše:
možná už se to tady řešilo, tak kdyžtak sorry, ale.. Proč 1622+23 jsou vyřazený? když mají rok po reko... díky

slyšel sem o tom různé teorie, ale nejpravděpodobnější je buď nehoda anebo porucha výzbroje.


1622+23 - vyhořel linkovej stykač, takže to odneslo víc věcí, myslím že krom jiného měnič(e?).

Autor:  manil [ 12 lis 2005 01:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná tramvajová diskuze

Eda píše:
Anonymní píše:
Nevíte jestli jezdí K2 1105?


Myslim odstavena v Pisecu...

ano, je odstavená, už asi 4 měsíce.

Stránka 356 z 411 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/