Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 396  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 18:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8848
Od: 10 čer 2004 11:19
To by byly RT6 ty nejtišší tramvaje v Brně :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 18:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3381
Od: 08 čer 2005 23:12
Jestlipak za ten tichý provoz E1 nemůžou ty plechy kolem podvozků?
Viz foto


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 18:07 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 07 dub 2006 09:03
Furt lepší, než cajzlovský T6 a souprava i kapacitnější.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 17:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8848
Od: 10 čer 2004 11:19
No co zPRAS to zNOVA do toho udela np clanek :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 17:20 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2023
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
PvvS píše:
No s E2 by asi nebyl problém. Je to odporák, přepólování by šlo, rozchod stejnej :)A věkově by to tu zapadlo :)


Neříkal bych to moc nahlas, nebo se ještě někdo z vedení inspiruje. :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 17:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8848
Od: 10 čer 2004 11:19
No s E2 by asi nebyl problém. Je to odporák, přepólování by šlo, rozchod stejnej :)A věkově by to tu zapadlo :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 17:08 

Příspěvky: 2487
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Asi by byl zajimavý test, který je neproveditelný: přivézt E2 z Vídně na naše koleje a odvézt T3 či K2 nebo nedej bože 13T do Vídně, to by se asi divily....a my zde taky...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 17:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8848
Od: 10 čer 2004 11:19
Hmm, zajímavý. Třebas ve Vídni ty křížení nejsou skoro slyšet. Otázkou je spíš to, kolik hluku je z křížení a kolik ze starejch, vyklepanejch podvozků. Kde mlátěj brzdiče, kolejovky .. Navíc, když se tratě pravidelně nepodbíjejí, nebrousí.. Obyčejný zbroušení vlnek udělá s hlučností hodně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 16:39 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 07 dub 2006 09:03
Odhaduju, že jedna šalina vydá za mnoho aut. Gumy na asfaltu jsou tišší než kov na kov. A nedejbože když se jede přes kolejové křížení. Na takové křižovatce bych bydlet nechtěl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 15:58 

Příspěvky: 307
Od: 24 lis 2017 11:40
Tak hluk z obutých šalin se šíří vibracema, zemí. Částečně tojde omezit těma rohožema antiovibračnímna a podobně. I když v Brně sou šaliny řádně obutý.
Já to omezování rychlosti moc nemám rád, trochu je to tišší možná, ale zase to pod těma oknama jede dýl:) než kdyby to rychle projelo. Neobutá moderní šalina a rovnéch glajzách nemůže nikoho tak rušit i v 50km/h. Ale fakt je že časová ztráta by nebyla asi drastická, jen by to působilo blbě..
Mrzí mě, že do staré hlukové zátěže se asi se stávající metodikou nepodařilo relevantně započítat ten hroznej hluk z aut, kterej tam byl dřív, šalina projede jednou za 5minut, ale ty auta (vč. busů a nákladních) tam přece jezdily imrwére..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 12:18 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Tím pádem by tam ta zeď byla i přes výměnu oken. Možná jen mírně decentnější. No prvotní dotaz, zda by to bývalo nešlo řešit sníženou rychlostí jak to plánují v cajzlově se zakecal. Tak se spokojím s tím, že když se chce, všechno jde. sarcastic

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 12:05 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 07 dub 2006 09:03
Netvrdím, že za kvalitními okny bude ticho, jak v kirchu, ale jsme ve štatlu a ne na lontu (kde pro změnu cinkají kravské zvonce).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 12:03 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
No výměna oken nevím. Bydlím na konci ulice kolmé k TT. Za okny na čtyřproudovce auta neslyším, ale správně obutý varle nebo K3 je slyšet i přes zavřený okna a parčík. Takže duc duc duc jim to tam bude stejně dělat jen ten zvuk pujde jinam.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Naposledy upravil Rem dne 22 pro 2020 12:06, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2020 11:17 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 07 dub 2006 09:03
Zeď je totální broskvovina. Souhlasím s architektem, tuším Hrůšou, že se mělo jít cestou výměny oken v přilehlých domech. Technologie jsou. Před 2 roky jsem spal v hotelu hned u vídeňského HBf. a nic slyšet nebylo. Z vlastní zkušenosti vím, jaký je rozdíl mezi starým dvojsklem a moderním izolačním trojsklem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2020 22:57 

Příspěvky: 66
Od: 18 srp 2019 17:01
A bylo by to i o fous levnější


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2020 18:52 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Určitý zrychlení by tam bylo. Za dob jízdy po Dornychu, hlavně v době dopravní špičky se tam poskakovalo v kolonách a Vánoce byly ultraextrém. Tady by se přece jen furt jelo, i když sníženou rychlostí avšak přímočaře rovně nikoliv oklikama jako dřív. Byl to jen nápad zda by to tak šlo řešit aby tam nebyly ty zdi, který třeba mne jsou celkem fuk, že tam budou.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2020 17:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6352
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Na první přečtení mě napadlo, že by to nebylo v souladu s cílem projektu, tedy zrychlit tramvajovou dopravu do Komecu.
Samozřejmě primární nesmysl je vůbec ta norma nařizující protihlukové stěny v zástavbě. :pray:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2020 17:10 

Příspěvky: 2420
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Dlouho se tu nedebatovalo o zdech. Napadlo mne, kdyby byla v inkriminovaném úseku na Plotní povolena max. rychlost dejme tomu 30 km/h aby to nedělalo kravál, musely by tam být ty zdi? Něco podobnýho je v plánu prodloužení trati za Barrandovem, někdo to zmiňoval, část úseku bude do 30 km/h aby to nedělalo kravál a nemusely tam být protihlukové zdi.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 pro 2020 20:49 

Příspěvky: 145
Od: 23 led 2011 03:17
https://zdopravy.cz/v-ostrave-skoli-rid ... eru-69331/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 pro 2020 17:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3003
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Je to zkouška, jestli ty vlaječky vydrží normální každodenní provoz.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 pro 2020 09:47 

Příspěvky: 12
Od: 27 čer 2020 17:36
Včera jsem zahlédl 1737 s červenými vlaječkami. Ví někdo, čeho se týkají, nebo je to "součást nátěru"? Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 18:10 

Příspěvky: 307
Od: 24 lis 2017 11:40
Ono původně tam myslím byla myšlenka dát nějaké nízké protihlukové stěny. Když jsem byl na Czech raildays před pár lety, tak v jednom stánku měli tuhle nádheru a pán zmiňoval něco o Plotní, že to tam možná použijou. Bylo to zřejmě tehdy v jednání, ale jak je vidět, nějak z toho bohužel sešlo.
Nevím, asi se dopočítali, že ani antivibrační rohože a bokovnice (ty tam jsou) s nějakou formou nízké protihlukovky nestačí, ale fakt je, že tohle je prostě nepřijatelná hrůza!


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 01:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 177
Od: 19 zář 2007 19:46
Brno, město pro lidi... pro rohlíky do pekárny přes ulici přes 2 betonové zdi...

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 01:28 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2023
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Předpokládám, že tam kde bude zastávka a v křižovatkách.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2020 01:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 177
Od: 19 zář 2007 19:46
A jak se ta ulice bude přecházet? :D

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9888 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 396  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Janatak a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 bře 2021 13:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]