Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
21
27 čer 2020 17:36
Včera jsem zahlédl 1737 s červenými vlaječkami. Ví někdo, čeho se týkají, nebo je to "součást nátěru"? Děkuji


Offline
432
24 lis 2017 11:40
Ono původně tam myslím byla myšlenka dát nějaké nízké protihlukové stěny. Když jsem byl na Czech raildays před pár lety, tak v jednom stánku měli tuhle nádheru a pán zmiňoval něco o Plotní, že to tam možná použijou. Bylo to zřejmě tehdy v jednání, ale jak je vidět, nějak z toho bohužel sešlo.
Nevím, asi se dopočítali, že ani antivibrační rohože a bokovnice (ty tam jsou) s nějakou formou nízké protihlukovky nestačí, ale fakt je, že tohle je prostě nepřijatelná hrůza!


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
Brno, město pro lidi... pro rohlíky do pekárny přes ulici přes 2 betonové zdi...

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
Předpokládám, že tam kde bude zastávka a v křižovatkách.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
A jak se ta ulice bude přecházet? :D

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
V tom HK je ale zhůvěřilost už samotná existence té mimoúrovňové "dálnice", která se zvedá mezi domy a částečně jim blokuje výhled sama o sobě. Ta protihluková nádhera nad tím už je jen taková třešnička. A v té Praze to zase není úplně přímo na ulici těsně mezi domy. Akorát teda nechápu smysl toho, když tam chybí skleněné výplně. No každopádně jsem psal o "civilizovaném světě". sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K: pokud Dpmb dokázal prolobovat a prolomit jinou stupidní normu (max délka soupravy), je to tady zcela bez šance? Třeba by to mohlo aspoň zpětně obstát jako odstrašující příklad.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jádrem problému Plotní jsou nesmyslně přísně nastavené hlukové limity pro novostavby tramvajových tratí, které jsou tak přísné, že v případě Plotní jsou protihlukové stěny jediná možnost. Hlukové limity jsou dané zákonem a nařízením vlády, přičemž na úrovni EU není tahle problematika řešena.

Každopádně Brno není v problémech s hlukovými limity samo. Například na tramvajové trati Barrandov - Holyně má být v jednom úseku kvůli hluku celodenně snížená rychlost na 30 km/h.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
588
25 říj 2019 10:12
mechoš píše:
Stačí si udělat výlet do hradce králové tam maj něco podobného na VMO (dá li se to tak u nich nazvat)


https://goo.gl/maps/zFDGvJABzc4YRGcu6 Předpokládám, že myslíš tuhle "nádheru"...

Něco podobnýho bylo/je i v Praze https://goo.gl/maps/yvUw3Pz1XShkvexdA. Při proklikání historických streetview snímků je to vidět. Nově podle všeho nahrazeno klasickou stěnou.


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Fantomas píše:

Tohle je prostě úplně absurdní. V celém městě jezdí šaliny úplně běžně v zástavbě, v celé Evropě vznikají nové trati ve staré zástavbě, jen tady musí mít Brno zase něco speciálního. Kocourkov. By mě zajímalo, jestli někde jinde v civilizovaném světě mají něco podobně strašlivého.


Stačí si udělat výlet do hradce králové tam maj něco podobného na VMO (dá li se to tak u nich nazvat)


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.s. Taky se mohli vykašlat na celou Plotní a kus Dornychu a místo centrální stoky vybudovat první dva kiláky diametru, užitek by byl xkrát větší. Stoka by byla jen za několikametrovou zdí hned vedle. :mrgreen:
Neřeším teď, že jde o šalinu a ne o vlak, u kterého by byl užitek z SJKD ještě větší.
:oops: Zapomněl jsem, že jsme v Brně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MartinV: Naprostý souhlas. A teď si představ, že bydlíš v některým z těch baráků za zdí ve třetím až pátým patře a krásně se ti to odráží dovnitř, jak jedou busy a auta kolem. Byl bys asi "hepy jak dva grepy."
Hlavně, že existuje wtram, pryžové bokovnice, pružné upevnění a maznice, které navíc už v místní síti jsou, takže netřeba vymýšlet kolo. Ale co si magič objednal, to dostane. Ještě bude srandy kopec.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Ta Plotní je teda pěkně zprasená. Už jenom ty průtahy stavby, značení, které překáží chodcům, teď protihlukové stěny...


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Tady jsou další čerstvé fotky. Ve starších fotkách je vidět i provedení, samozřejmě klasika - panely jako všude jinde, pak zalité asfaltem.

Tohle je prostě úplně absurdní. V celém městě jezdí šaliny úplně běžně v zástavbě, v celé Evropě vznikají nové trati ve staré zástavbě, jen tady musí mít Brno zase něco speciálního. Kocourkov. By mě zajímalo, jestli někde jinde v civilizovaném světě mají něco podobně strašlivého.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: teď jsi vystihl jádro problému. Neřeší se příčina (tedy aby hluk nevznikal, nebo co nejmenší, např. odhlučnění kolejí; beztak jsou tam BKW panely), ale důsledek (tedy hluk existuje, musíme jej odclonit). Vlastně je to dost smutné.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je strašlivá věc, jako kdyby neexistovala jiná technologie tlumení hluku vhodná do města.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Tipoval bych že protihlukovky budou z obou stran. To místo na fotkách kde je z jedné strany přístup bude nejspíš u Zvonařky a směrem k nástupišti zřejmě hlukové limity tak přísné nebudou. Pokud by tam byly domy (jakože dál jsou), byly by asi potřeba z obou stran i tam?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A jsou ty protihlukovky z obou stran? Podle fotek mám pocit, že jen z jedné (jak jsou domy), takže by přístup měl být zachován.

Nerozporuji teda to, že je to blbost, mít v ulicích tak vysoké zdi, které by měly být spíš podél železnic (na území města všude).


Offline
Uživatelský avatar

3073
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
No, jsem zvědav, jak se přes ty protihlukový stěny budou řešit nějaký průšvihy typu vykolejení, zaseklé převodovky nebo sražení.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... -lide.html


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Toto mě vylezlo dnes na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=HRG6aEYyDoM
To vyřezávání je docela zajímavé...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Však ještě koncem 90. let se nové tramvaje v Králově poli skládaly a převážely se po vlečce. V dnešní době článkových tramvají a speciálních silničních návěsů pro přepravu kolejových vozidel nedává převoz tramvají po železnici smysl. Převoz po silnici je mnohem jednodušší, rychlejší, bezpečnější pro přepravovaný náklad a levnější.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
173
23 led 2011 03:17
Proč se nepoužívalo na převoz nově dodaných vozů po železnici stanice královo pole.Přece jen to bylo kousek a hned byli na trati.
Viz foto: https://foto.bmhd.cz/foto/240024?search ... Brno#photo


Offline
432
24 lis 2017 11:40
Tak pokuď nějaký trase v Brně nebudou až tak vadit otočný podvozky, tak je to právě 8 nebo se mýlím a dává to takový dardy i větším poloměrům s přechodnicema? Každopádně ale chápu argument nárpavových tlaků, ten bude vždy vyšší..


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
OndraK : já s tím souhlasím, DPMB prostě potřebuje něco co může mít nějakou maximální délku ( dílny, zastávky atd ) pak chce otočné podvozky což všichní chápeme a víme proč, tak stejně chce 4 podvozky právě třeba kvůli nápravovým tlakům a zároveň chce podvozky hnané a to také všichni víme proč, to je vše v pořádku. Takže má představu o tom, jak má vůz vypadat a jaké má mít vlastnosti. Proto se snaží výběrko udělat tak, aby takový vůz získal, proto jak jsem psal je jasné, jaké vozy tu asi budou a jaké ne.
xxx: a proto to nemůže být Siemens, musel by takový vůz mít nebo ho postavit, aby ho mohl nabídnout.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10278 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 10:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]