Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Bohužel tam chybí klopené zatáčky, které jsem tak nějak marně očekával. A ta 50 na rovných úsecích - má být na furt, nebo dočasně v souvislosti se zkušebním provozem?


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jenom?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ve zbytku je 50.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
45 v obloucích od Pisárek, pak je tam asi 60.

S neobutým variem jsem snad ještě nejel.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Zdá se mi to, nebo ta šalina je dost obutá? Taky mi přijde, že tím tunelem jede docela pomalu, ale v tom může video klamat. Jaká je tam povolená rychlost? 60?


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Konec zabezpečeného úseku


Offline
173
23 led 2011 03:17
https://www.youtube.com/watch?v=aB76h_NRstk co znamneá znčka K v čase 1:57? Viz video


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Strakapoud: díky já na tramvajklub uplně zapoměl, děkuju.M.


Offline
31
01 bře 2006 20:49
Časopis Tramvajklubu, ta stará čísla jsou na http://tramvajklub.info/stare-informace .


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
strakapoud: děkuji moc

ty informace MHD to je co? dá se to někde najít? Asi mě něco uniklo...Díky. M.


Offline
31
01 bře 2006 20:49
Z Informací MHD č. 148 (z 23. 5. 1991):

"Prvním vozem K2 s celoplošnou reklamou /zákl. barva bílá/ je vůz ev. č. 1036 /číslo je nyní umístěno nad předním a zadním čelním sklem/."

Takže opravdu to Centrum.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
TMB : jaké informace MHD máš na mysli? Ta VP či SP by možná šla dohledat.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Ano, tak květen - červen 1991. Tehdy to bylo zaznamenáváno v Informacích MHD. Většinou se tehdy dělala CVR při VP (nebo SP u KT8), takže stačí zjistit datum prohlídky.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
já byl dítě,ale zdá se mi že jedna jezdila už v roce 1991 ale mohu se plést, myslel jsem si že by to snad mohly být ty Lužánky,ale teď zjišťuju že na to Centrum jsem uplně zapoměl,ale léta si fakt nevybavuju, ani bohužel v té evidenci nejsou roky, asi si to málokdo pamatuje, ani nevím jestli si DPMB nebo replamní společnost vede nějakou databázi, každopádně díky za ochotu a za snahu. M.


Offline
790
25 led 2006 09:46
A já bych řekl, že 1036 Centrum, byť v nenápadité kombinaci bílá - krémová.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
M: řekl bych 1035 (městské divadlo) nebo 1093 (Lužánky) na začátku roku 1992

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Mám takový malý dotaz, nevíte náhodou někdo ze starších která celovozová reklama byla jako první na voze K2? Díky M.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Není náhodou taky trochu problém v tom že v Polsku nemají tak přísné normy na to jak má být vůz "vychlazený" tak tam stačí méně výkonná tedy i lehčí jednotka klimazace?

Když už je řeč o klimatizacích je nějaký posun v experimentu s Variem?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
jara255 píše:
Pokud se podíváte na web Škodovky, tak typ 13T a jemu podobné například obousměrná, co jezdí ve Wroclawi má klimu. Myslíte, že v americkém Prtlandu budou kupovat něco bez klimy? Takže dodělat klimu do 13T musí jít!

Co se týče modernizací ve formě projektu Vário, kladu si otázku, proč Praha se stále drží T3 včetně těch předělávek na nízkopodlažní, zbavila se T6 a naopak skupuje, kde se dá KT8???

19T stejně jako 16T, nebo 06T nemá motory na středním podvozku. Je to poznat i podle toho, že střední článek je nízkopodlažní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A třeba ta Wroclaw nemá hnanej střední podvozek. A má poněkud jinak rozházenou výzbroj po střeše. Aby ta instalace neznamenala ve skutečnosti GO a novostavbu střech. Na 15T je použita Bahoza KLMT 15002, váha jednoho bloku je nějakých 400kg. Potřeba budou minimálně 2. Navíc k tomu silnější nebo nový statický měniče pro napájení..

Drží se T3, protože:
1) má jich většinu
2) mají modernější výzbroj
3) s vyřazením T6 a reko KT8 zmizí TV3
4) je to poměrně levnej způsob pro obousměrky. A elektricky je to souprava T3RP v PX .


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Pokud se podíváte na web Škodovky, tak typ 13T a jemu podobné například obousměrná, co jezdí ve Wroclawi má klimu. Myslíte, že v americkém Prtlandu budou kupovat něco bez klimy? Takže dodělat klimu do 13T musí jít!

Co se týče modernizací ve formě projektu Vário, kladu si otázku, proč Praha se stále drží T3 včetně těch předělávek na nízkopodlažní, zbavila se T6 a naopak skupuje, kde se dá KT8???


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
DP Bratislava má NB18 s dodatečně montovanou klimou, takže to nějak jde, byť je to asi složitější jak třeba u Iveca. U 13T při pěti článcích a všech podvozcích motorových není na klimu místo. Ostatně všechny klimatizovaný Škodovky z té doby mají prostřední podvozek bez motorů, čímž zcela určitě budou mít i míň výzbroje na střeše.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Jenže pokud vím, do 13T jdou dodělat, stejně jako do (minimálně sólo) Varií. Bohužel, u SORů to díky jejich podivné konstrukci je trošku něco jiného.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ta sporná opce na dalších 20 13T stejně jako pořízení 31 Tr navíc na dlouhá léta zakonzervovaly teplotní diskomfort v páteřní elektrické trakci. První klima v trajfech byla až u parciálů a v šalině u draků.


Offline
790
25 led 2006 09:46
V čem konkrétně není Drak nový vůz?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]