Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 384 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 412  Další
Autor Zpráva
To by sice bylo hezké, zachovat každý typ šaliny, ale kde na to vzít a) místo b) čas c) peníze d) chuť e) peníze f) peníze a g) ještě další peníze

Osobně si myslím, že od každého základního typu stačí jeden vůz. Přece není možno zachovávat každou trosku, co se kde srazila na trati s druhou troskou. Já vím že je to mrzuté, že některé vozy se vyřazují neprávem a třeba po nehodě, ale tak to prostě bylo, je a bude. Všechno je to stejně hromada železa a ať chcete nebo ne, nemůže se okolo toho chodit a muckat se s tím jak s ženskou. prostě to už odsloužilo, je to starej krám, třikrát se to už opravilo prakticky ze šrotu a počtvrtý už to nemá cenu.
Jediné z poslední doby, co stálo za zachování, ale bylo sešrotováno, je kropící T2ojka. Bohužel muzeum musí každý vůz pečlivě zvažovat, a prioritou TMB je zachovat ZÁKLADNÍ typy, nikoliv podomácku podílensku poukrajinsku upravené vozy, byť krásné.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
mauricio píše:
PvvS píše:
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty

jasně, má 1095, o vím. Jenže je tu i možnost, že y se to nekoupilo, ale jenom vypůjčilo na dobu neurčitou. Já spíš vidím problém v tom, že se toho nebude chtít zbavit DP


To bych radsi jednal o nejaky T2 nebo 4123 . Krasnej tyristor , stary dvere , uzky okna, proste ukazkovej vuz ze stary serie.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
ds: dřív se taky nerozlišovaly A a B vozy...Brno je teď tím dělením na sóla, vozy A-B-AB myslím svým způsobem vyjímečné ne?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fixi : to se dost měnilo : např. 1500+1495, 1529+52, 1538+74... ale vážně, kombinací bylo mnoho :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Nevíte někdo, s čím jezdila Áčka 1500, 1529 a 1538???


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty

jasně, má 1095, o vím. Jenže je tu i možnost, že y se to nekoupilo, ale jenom vypůjčilo na dobu neurčitou. Já spíš vidím problém v tom, že se toho nebude chtít zbavit DP


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
TM ma 1095


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Anonymní píše:
Učástnici záchrany a další lidi okolo-bude to obnášet co? Nehorší je asi najít si v dnešní době čas...a nějaké znalosti......


bude to obnášet zprovoznění tramvaje vlastními silami, shánení zponzorství a takové. Copak znalosti, kvůli tomu taky mě napadlo to technické muzeum (i když otázka je, jestli oni ví co je to Europulse, Progress a kotasovina :-) ), čas by se našel (u mě třeba víkendy), ale největší problém jsou peníze...


Učástnici záchrany a další lidi okolo-bude to obnášet co? Nehorší je asi najít si v dnešní době čas...a nějaké znalosti......


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Napadla mě poněkud divná věc a to záchrana 1132 (+ něco na opravu) a 1039 přes Technické muzeum Brno. Pokud by vše dopadlo, jednu z těchto tramvají by TM mohlo koupit (o čemž silně pochybuju, druhá možnost je vypůjčení od DP) a někdo se podílet na její záchraně, opravě a provozuschopnosti. Zda-li by pak zůstala muzeu nebo byla dána zpět do vlastnictví DP to je už jedno. No a následují dva problémy - za prvé finance - nejlepší by byly nějaké dotace z EU nebo tak (řekněme vývoj nového typu - 1039 jako K2R-E z Europulsem nebo něco na ten způsob) a za druhé účastnící záchrany. Zatím jsou jistí já, Fixi a snad i manil + někdo z řad TM Brno nebo DP. Takže kdo by měl zájem, hlaste se. Momentálně se to snažím vyřídit u TM s tím, že TM by to pak vyřídilo u DP. No, snad to dopadne.

A nechte si narážky, na hlavu sem opravdu nespadl a mám ji zcela zdravou i po stránce psychickoé :-)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak tím se to vysvětluje...díky moc...jo když už sme u toho co mají brněnsky T6A5 místo přední klapky..myslím tu krabici před ptg?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Tusim ze 2 pro kazdej pantec jeden


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Naše kačeny mají taky dva odpojovače? Myslel sem že jen jeden v A kabině... :?:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Ne , opet 2 pantografy a 2 odpojovace.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ale to u .NR2 odpadá ne?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
No T6 v praze maj silovy spojeni mezi vozy , tudiz i stazeny pantec v pripade neotoceni odpojovace muze byt pod napetim. Kdezto K2 se stazenym pantecem je jenom hromada srotu.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ale v Brně jsou klapky omezeny na otevření jen na první zarážku a jde to...nebo bysme museli u všech K2 s ptg ho otáčet kloubem vzad...snad nejsme takoví tupci jako v Praze...


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Nejde o listy, ale o to ze pokud by byl pantograf stazeny, tak ta klapka se ho bude dotykat a to by mohl byt pruser. Pantograf je spojen primo na 600V.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS nevím kam se s dotazem obrátit činím to proto tady...na pražským fóru se probíralo že jejich T6A5, a díky tomu i jejich .NR2 musí mít ptg kloubem vzad kvůli přední klapce...co je zo za blbost? Přeci nezáleží jestli je kloubem vpřed nebo vzad-lišty jsou vždy ve stejné poloze a to v ose procházející otočným čepem vozu...alespoň to tak je u KT,T,K...nevím jak u Aster...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
jeyek píše:
Fixi píše:
jeyek píše:
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Až na to, že jich jezdí jen 6. :!: Na d-1 1729 a 1732, na d-8 jsem viděl jen 1730.

Myslel sem obecně NP KT8.. na d-8 sem dneska viděl 1733, 1730, 1706, 1701 a ještě nějaká KT8N (1735?).. a na d-1 1712 a 1729... možná ještě nějaká..


N d-8 dnes 100% 1730,31,33,35...všemi sem jel...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
A ještě tam někde jezdila 1731, možná jenom dopoledne... a na d-8 ještě byla 1738..


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
1721 dnes na zkušebce. K3 jsou potřeba, jenže je zde problém - můj názor je ten, že reko je moc drahá a město chce ušetřit. Jenže na K3 není moc co uštřit a proto je nechce město dělat. :-( ale je to jen můj názor. na d-8 i 1732.


1732 byla na d-1. Jel jsem s ní. :!:


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Fixi píše:
jeyek píše:
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Až na to, že jich jezdí jen 6. :!: Na d-1 1729 a 1732, na d-8 jsem viděl jen 1730.

Myslel sem obecně NP KT8.. na d-8 sem dneska viděl 1733, 1730, 1706, 1701 a ještě nějaká KT8N (1735?).. a na d-1 1712 a 1729... možná ještě nějaká..


Offline
9986
15 led 2005 23:41
1721 dnes na zkušebce. K3 jsou potřeba, jenže je zde problém - můj názor je ten, že reko je moc drahá a město chce ušetřit. Jenže na K3 není moc co uštřit a proto je nechce město dělat. :-( ale je to jen můj názor. na d-8 i 1733.


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 11 čer 2005 07:36, celkově upraveno 1

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10278 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 02:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]