Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 361 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
NJ , ale je to stale lepsi jak zhruba pred rokem o kousek dal. A oba vozy vyjely. Jenom 1708 uspesne soutezi o titul OTLOUKANEK DPMB. Ma snad nejvic nehod ze vsech KT8 . Nasledovan je 1706 .


koukám že fórum umí tečkovat sprostá slova, no, takže jsem tam napsal p-r-d-e-l, čímž jsem myslel zadek vozu, nikoliv něco hanlivého.


1708 a 1078, dle hlášení dispečinku online na intranetu DP. Příčinou nehody je patrně nepozornost řidiče vozu 1708. Fotka je na idnesu v rubrice krimi, je tam ael defakto vidět pouze vůz 1078, který má totálně zrušenou ##MLUVÍM SPROSTĚ##, podobně na tom (dle intranetu "zdemolovaná přední část vozu") bude i 1708. To je zase dílo.


linka d5 byla sconto nabytek 1078 esi sem si dobre vsiml ( muzu se milit) kdyz ji tahly do vozovny pisarky bez zadku, kt8 nevim


Dnes ráno podle mfd najela ve Starém Liskanci d8 do d5, soudě podle 2 lehkých zranění budou i vozy pochorumané. Co to bylo za stroje, snad ne nějaká nízkopodlaza, nebo je šance na 1 neplánované reko?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
:-D To je dobře, že je to napadlo, už jsem se bál, že budou jezdit spolu...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Izzy píše:
ps: v liberci nebudou T3RN.PV ve dvojici ale soupravy budou ve slozeni T3RN.PV+T3R.PV...


Tak ziskaji 2x vic nizkopodlah a nebude to tak dlouhe.

_________________________________
[url]www.bmhd.cz - vše o MHD v Brně[/url]


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
Pražská KT8D5RN2 stojí již dva týdny pro poruchu a nevyjíždí...
RT6N2 stále stojí ve vozovně bez hnutí...

K3N 1751 zprovoznovali dele jak pul roku. Takze bych to nevidel tak tragicky. Neco jineho by bylo, kdyby ty vozy stali jeste za pul roku.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Dik moc vsem...ted akorat premyslim co by vypadalo dobre...ps: v liberci nebudou T3RN.PV ve dvojici ale soupravy budou ve slozeni T3RN.PV+T3R.PV...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
To Izzy: Velmi dobré nákresy, ta T6A5 je naprosto dokonalá...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pražská KT8D5RN2 stojí již dva týdny pro poruchu a nevyjíždí...
RT6N2 stále stojí ve vozovně bez hnutí...

Izzy: super nákresy :-)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
jeyek píše:
mauricio píše:
Anonym - trochu sem ti poupravil ten nepovedený příspěvek, mrkni na to jestli je to OK.

U těch vexlí to bude asi kvůli bezpečnosti, když najedeš na vexlu a čekáš na ni - nevím, ale možné je to, že tě může podhodit. Ale je to jen moje teorie.

no, já si myslím, že to je aby se nestalo to, co třeba 1706 na Novolíšeňské... protože i když ta šalina jede stejným směrem, tak musí dát výhybce signál, ne?


1706 vykolejila na Novolíšeňské, protože byla výhybka hozena do smyčky, kam také první podvozek jel. Poté se výhybka přestavěla pod vozem a druhý podvozek jel už rovně. Protože se výhybka přestavovala hóóóódně pomalu. Kdyby "mlaskla" jako staré výhybky, tak by asi k vykolejení nedošlo - rychlost, kterou tramvaj jela by ta výhybka vydržela. A mimochodem ta výhybka byla funkční a blokovala normálně, jak má.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Vzhledem k tomu ze nevim kam to dat davam to sem...abyste videli ze na mhd pamatuju prinasim tyhle dva crty...ps: kdybyste nekdo touzili neco nakreslit dejte vedet...ps2: verusho trajfy jeste musim vypilovat :lol:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Vzhledem k tomu ze nevim kam to dat davam to sem...abyste videli ze na mhd pamatuju prinasim tyhle dva crty...ps: kdybyste nekdo touzili neco nakreslit dejte vedet...ps2: verusho trajfy jeste musim vypilovat :lol:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ad vyhýbky - zajímavý článek je zde http://spvd.cz/hertl/ostatni/vyhybky.htm


Offline
9986
15 led 2005 23:41
jeyek píše:
ted sem si tak projížděl evidenci a všimnul sem si - to se od té doby, co se dodávají Anitry, nedělají K2P? to je docela na nic... a letos jenom dvě T3P (+ teda 2/3 T3R.PV)... docela smutný skore...

příští rok má být jedna školní K2P, neví někdo, jestli to bude přestavba z nějaké již existující K2P nebo reko z nějakýho šrotu? a bude to něco jak v Bratislavě jejich školní K2S, že bude jezdit s kaštanama (pokudnebude cvičit)?


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
ted sem si tak projížděl evidenci a všimnul sem si - to se od té doby, co se dodávají Anitry, nedělají K2P? to je docela na nic... a letos jenom dvě T3P (+ teda 2/3 T3R.PV)... docela smutný skore...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Anonymní píše:
Když jsme u těch vyhýbek: Proč když jedou dvě tramvaje za sebou stejným směrem(!), tak musí ta druhá čekat, než ta první odjede z vyhýbky (třeba na křižovatce). Když je ta vyhýbka zablokovaná ve stejným směru, jakým chce jet i ta druhá tramvaj.

Hlavni duvod je, ze pokud by blokovani vyhybky z jakehokoliv duvodu selhalo, tak muze byt vyhybka podhozena pod prvnim vlakem. Zvlast drive, kdy bylo blokovani realizovano pomoci relatek, ktere obcas odpadly a odblokovaly vyhybku pod tramvaji.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
mauricio píše:
Anonym - trochu sem ti poupravil ten nepovedený příspěvek, mrkni na to jestli je to OK.

U těch vexlí to bude asi kvůli bezpečnosti, když najedeš na vexlu a čekáš na ni - nevím, ale možné je to, že tě může podhodit. Ale je to jen moje teorie.

no, já si myslím, že to je aby se nestalo to, co třeba 1706 na Novolíšeňské... protože i když ta šalina jede stejným směrem, tak musí dát výhybce signál, ne?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Anonymní píše:
Trošku blbej dotaz, ale:
Dřív se vyhýbky stavěly pomocí dvou tlačítek Z-O (=dva směry, dvě tlačítka). Jak je to teď, když je tam jen jedno tlačítko?

Tak pred 10 lety se jeste pouzivalo proudove staveni vyhybek - konkretne system se dvema civkami. Vice informaci na: http://www.spvd.cz/hertl/ostatni/vyhybky.htm

Pokud byl odber ze site vyssi nez X A => vyhybka se postavila do jednoho smeru. Pokud odber byl nizsi, nez Y A = > vyhybka se postavila do hlavniho smeru. Hlavnim problemem tohoto systemu je, ze hodnoty X a Y jsou individualni pro kazdou vyhybku.
Navic pokud by byl odber vetsi nez Z A (napr. zadana jizda na radici), tak se v lepsim pripade spali pojistka, v horsim pripade obvody vyhybky.

Tlacitko Z generovalo nejaky (dany) odber za site dostatecny na prestaveni vsech vyhybek v siti, ale takovy, aby to nespalilo vyhybky. Tlacitko 0 odpojovalo spotrebice ve voze, aby odber ze site byl co nejmensi. Pokud se nezmacklo ani jedno, tak to vzasade byla loterie, kam se vyhybka prehodi.

Tento system se pouziva stale v Ostrave (dvoucivkove vyhybky) a v Praze (jednocivkove) a nejspis v nejakych mestech mimo CR.

Dnes se v Brne pouzivaji tzv brnkatka, ktera jsou nezavisla na prave odebiranem proudu z troleje => staci jedno tlacitko. (poloha loterie neni treba)


Naposledy upravil adam_r dne 26 říj 2005 11:00, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Anonymní píše:
Když jsme u těch vyhýbek: Proč když jedou dvě tramvaje za sebou stejným směrem(!), tak musí ta druhá čekat, než ta první odjede z vyhýbky (třeba na křižovatce). Když je ta vyhýbka zablokovaná ve stejným směru, jakým chce jet i ta druhá tramvaj.

Tady jde o blokování výhybek (červená šipka nahoře na návěstidle). Pokud druhá tramvaj najede na "brnkátko" dřív, než první odjede z výhybky, tak potom není elektricky blokovaná a teoreticky (i když by nemělo) může dojít k přestavení pod vozem a vykolejení. To stejné, když přijede třetí tramvaj a bude odbočovat, tak může přechozí tramvaj "podhodit" a ta vykolejí.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
správně, červeno zelená tabulka znamená zákaz míjení, KT8 je v případě omezení jen na jeden typ vozidla, který jaksi vybočuje více než je zdrávo. Šipka se dává před místo, kde se tratě rozvětvují - příklad je ta Česká - a značí, pro který směr toto omezení platí.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ta cedule znamená, že tramvaj KT8 má/nemá přednost před protijedoucí tramvají - na té straně cedule, kde je zelená barva, znamená to, že má ta tramvaj přednost a šipka znamená kterým směrem (a nemusí se jednat o dva vozy KT8). Konkrétně na České je míst, kde to projíždějícím tramvajím profilově nevychází hned několik. Když teď na NP garantu na lince 3 jezdí KT8 a odbočuje doprava na zastávku Česká (od Mor. nám.) - musí čekat, až v protisměru odjedou všechny tramvaje a teprve potom může k zastávce najet - na tomto místě to jde "kastla na kastlu". Další místo je při odbočování doprava z ulice Husovy, kde má přednost KT8 jedoucí od JAMU - tam je to minimálně o levé venkovní zrcátko. A takových míst je po Brně ještě několik.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
není to "zákaz míjení vozidel KT8?" i když mě mate ta "šipka" co tam píšeš


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
nevím, jak dlouho to tam je, ale mám pocit, že od té výluky v létě - na Čáře je na trolejích dycky červeno-zelená (dva pruhy) cedula, na které je naspaný KT8 a šipka... nevíte někdo, co to znamená? je to na straně od Veveří, pak taky z české směrem k trojúhelníku Rašínova a na druhou stranu taky... díky za odpověd..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 22:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]