Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 369 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
no pokud vím, tak se v medlánkách opravovala jakási kolej, tramvaje tudíž nemohli vyjet z vozovny a proto museli na některý medlánecký kurzy vypravovat vozy pisárky.

Pokud vím, má se to opakovat ještě příští víkend, ale možná že ne.

info JPP


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Zajímavost

Normální je že na d-4 o víkendu jezdí sólá. Ale to tak v sobotu 3.září 2005 nebylo. Vyděl jsem tam sice taky sóla, jezdilo tam taky pár K2R (vozovna Pisárky). Co se dělo ve vozovně Medlánky, že nenasadili všechny sóla na d-4 jak to doposavaď platí. Nebyli vozy?


Proč potom bývají žlábky i na vnější koleji oblouku?

Díky za ty stránky. Tak mě napadá, proč musí tramvaje jezdit přes výhybku tak pomalu (při odbočení), když je to vlastně běžná jízda do oblouku?


To, co drží tramvaj v oblouku je okolek a ten je součástí obruče. Viz např. http://www.bonatrans.cz/CZ/products/city/gumikola.html - obrázky vpravo.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Anonymní píše:
pd píše:
Rozměry zrovna nevím (zkusím je někde najít), ale tříkotoučová tramvajová kola myslím nejsou. Většinou 2 - na hřídeli kotouč a na něm obruč (případně mezi nima ještě gumový tlumící kroužek), nebo možná se i u tramvají používají monobloková kola, tj. celé z jednoho kusu. Jinak je taky rozdíl v průměru nového a ojetého kola, a taky se v různých městech liší i šířka.


To znamená že při jízdě do oblouku drží tramvaj na kolejích jen ona 1 obruč (myslím na každé hřídeli)?

Pokud je ten oblouk ostřejší a jsou žlábkové koleje, tak by měly obě "obruče".


pd píše:
Rozměry zrovna nevím (zkusím je někde najít), ale tříkotoučová tramvajová kola myslím nejsou. Většinou 2 - na hřídeli kotouč a na něm obruč (případně mezi nima ještě gumový tlumící kroužek), nebo možná se i u tramvají používají monobloková kola, tj. celé z jednoho kusu. Jinak je taky rozdíl v průměru nového a ojetého kola, a taky se v různých městech liší i šířka.


To znamená že při jízdě do oblouku drží tramvaj na kolejích jen ona 1 obruč (myslím na každé hřídeli)?


Novy píše:
Ví někdo rozměry kola tramvaje (např. T3ky)? Uvažuju-li, že jsou to 3 (2) kotouče, jakou tloušťku a poloměr má vnější, prostřední, vnitřní kotouč?

Rozměry zrovna nevím (zkusím je někde najít), ale tříkotoučová tramvajová kola myslím nejsou. Většinou 2 - na hřídeli kotouč a na něm obruč (případně mezi nima ještě gumový tlumící kroužek), nebo možná se i u tramvají používají monobloková kola, tj. celé z jednoho kusu. Jinak je taky rozdíl v průměru nového a ojetého kola, a taky se v různých městech liší i šířka.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
To je asi tak stejny jako tenkrat u 1735 , Je potreba aby vuz najel nejaky Km, kor u novych vozu , proto se vzdycky nejakej jinej pri banalnejsi poruse odstavi, dily prehodej a ten dlouhodobeji odstavenej zas chvili jezdi. Pak je nadeje ze dojdou dily a ze se da dohromady i ten druhej. Ovsem u TV14 je nadeje na dodavku ND asi stejna jako to ze zitra vyjede RT6 (s TV14)


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
mauricio píše:
LADA : kde vzali náhradní díly na výzbroj anebo nebyla odstavená kvůli výzbroji jak se cellou dobu říkalo? Mě je to teda jedno, čím víc KT8N, tím pro mě líp :)

Je to stejné jak u 1039 9 měsíců čekací doba na ND a pak jse to dá stejně na jinou.LADA


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
mauricio píše:
LADA : kde vzali náhradní díly na výzbroj anebo nebyla odstavená kvůli výzbroji jak se cellou dobu říkalo? Mě je to teda jedno, čím víc KT8N, tím pro mě líp :)

Je to stejné jak u 1039 9 měsíců čekací doba na ND a pak jse to dá stejně na jinou.LADA


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze jak se tak na to divam je videt ze Pras vcelku zaostal a svou jedinou KT8D5.NR2 se snazi konkurovat daleko pocetnejsi skvadre Krnovskych KT8D5.RN2...nehlede na to ze nejdulezitejsi cast vozu-tedy NP clanek-je jak jinak nez z Krnova...a proto se nabizi otazka kteremu spolecnosti tedy verite vice:
CKD Pragoimex+KOS Krnov
nebo Pras :?:


Ví někdo rozměry kola tramvaje (např. T3ky)? Uvažuju-li, že jsou to 3 (2) kotouče, jakou tloušťku a poloměr má vnější, prostřední, vnitřní kotouč?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ale zase pry stoji 1733 takze to vyjde nastejno...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
LADA : kde vzali náhradní díly na výzbroj anebo nebyla odstavená kvůli výzbroji jak se cellou dobu říkalo? Mě je to teda jedno, čím víc KT8N, tím pro mě líp :)


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Izzy píše:
Takze mam tu nekolik novinek od kamose-ridice z Medlanek:
-zdechla 1733, na 1734 se pry delalo takze mozna vyjede
-vlek 1302 zatim stoji(v ne. se zeptam jestli uz vyjel)


jo to jsem vám zapoměl říct s tou 1734 také jsem o ní slyšel že se chystá do provozu.Zdraví LADA


Offline
9986
15 led 2005 23:41
jo já jen že si tam psal že je to možná novostavba


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
sak tam sou taky zarazeny


Offline
9986
15 led 2005 23:41
satra II a satra III by měli být reko, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
K tem novostavbam :

Dam sem par odkazu pro zajimavost


Novostavby tramvaji
http://www.parsnova.cz/index.php?im=48&lang=cz

K3R-N
KT8.N2

nove skrine
http://www.parsnova.cz/index.php?im=49&lang=cz
# K2
# KT4
# KT8
# T6A5
# T6B5
# T6A2
# T5C5

Modernizace
http://www.parsnova.cz/index.php?im=47&lang=cz

* T3
* K2S
* K2R
* KT8.N2
* KT3-UA
* K3R-N
* SATRA II
* SATRA III
* RT6N1


Jinak par zajimavosti , stale jako typ inzeruji K2R s TV8 , u reko RT6 pro prahu je 1803 s odkrytym strednim podvozkem , u vyroby skrini je profocena Satra 3. Ale nejak tam nemuzu najit vyrez na zrychlovac. Jestli pak to nejni novostavba ?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Stránka s webkamerama v Ostravě, refresh rychý, dalo by se to označit jako stream. Je tam hodně pohledů na koleje, hezky se dají sledovat tramvaje. Fakt zajímavý, doporučuju.
http://www.ovanet.cz/kamery/cam_start.php


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
V nedeli se pokusim vyzjistit jak to presne bude...i s vlekama i s .EV...bylo mi receno ze se jeste nevi jestli budou klasiky ci uz jen wany...ale wany by dve mely byt-nejspis...co se tyce K3 je mezi ridici velice oblibena a tak se zkusim pozeptat jestli stoji v medlankach nejaka K2 cekajici na reko nebo se uz na ni v tichosti dela v Prasu...nedelejte si z par zprav nejaky nadeje-v Brne se vse meni ze dne na den :-P Je to jen to co by tu MOHLO byt a ne co bude...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
já sem tím, že to není moc kde provozovatr, myslel, jak uvedl Tr, to, že do kopců má motorák co dělat. Jel sem vlekem směr Lesná a do všech kopců to nemohlo. Kapacitně to neřeším.


adam_r píše:
mauricio píše:
Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)

Motorak+vlek se hodi na vsechny linky, kde dnes jezdi vozy K2. Kapacit ne to nekde mezi K2 a 2xT, takze vsude to znamena zlepseni.
Jedinnou vyjimkou je trat na Kravi horu, kde bude provoz kvuli velkemu sklonu nejspis zakazan. Ale to je informace z doby, kdy se jeste pokouseli to rozchodit jen s polovinou brzd. Po doplneni brzd to mozna bude moct i na Kravi horu.

Zapomínate, že zde není ani tak problém brzd, ale výkonu, resp. adheze, hnacího vozu. Provoz nemotorového vlečňáku na Masarykou čtvrť je nesmysl. Sice by to T3R.EV za sucha vyjela, ale docela rychle by takto dala odepsat...


mauricio píše:
Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.

Vozy do Ameriky dodavala vzdy firma Inekon. Ze si je nechavala vyrabet od Skody Plzen je jina vec. Jednim z duvodu rozchodu Inekonu a Skody bylo nedodrzovani terminu dodavek ze strany Skodovky, za coz musel Inekon zaplatil americkym odberatelmu penale. To, ze dalsi vozy pro Ameriku dodava Inekon neni zadne prekvapeni, ale jde jen o pokracovani rozjednanych kontraktu z minulosti. Akorat si je uz nenechava vyrabet u Skodovky, ale u DPO.

Nevím kde čerpáte (jednostranné) informace, ale je to docela zavádějící. Věškeré dodávky do USA zajišťovala přímo Škoda. V odborné literatuře je toto téma docela dobře zpracováno. Něco k tomu lze najít i na webu Škody.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)

Motorak+vlek se hodi na vsechny linky, kde dnes jezdi vozy K2. Kapacit ne to nekde mezi K2 a 2xT, takze vsude to znamena zlepseni.
Jedinnou vyjimkou je trat na Kravi horu, kde bude provoz kvuli velkemu sklonu nejspis zakazan. Ale to je informace z doby, kdy se jeste pokouseli to rozchodit jen s polovinou brzd. Po doplneni brzd to mozna bude moct i na Kravi horu.

mauricio píše:
Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.

Vozy do Ameriky dodavala vzdy firma Inekon. Ze si je nechavala vyrabet od Skody Plzen je jina vec. Jednim z duvodu rozchodu Inekonu a Skody bylo nedodrzovani terminu dodavek ze strany Skodovky, za coz musel Inekon zaplatil americkym odberatelmu penale. To, ze dalsi vozy pro Ameriku dodava Inekon neni zadne prekvapeni, ale jde jen o pokracovani rozjednanych kontraktu z minulosti. Akorat si je uz nenechava vyrabet u Skodovky, ale u DPO.

mauricio píše:
1804 - má to ještě smysl opravovat? Kdesi sem četl (a slyšel), že Praha si řekla o nesmyslnou reko (v podstatě zbyde jen kastla a zbytek je novej) za nehoráznou sumu, kterou Brno jaxi není schopno (ochotno?) dat a Pars to není schopne udělat. Z tohoto důvodu to vázne. Co je na tom pravdy?

V pripade, ze takovato reko bude schvalena k provozu, tak se vyplati ji u vozu 1802 a 1804 udelat. Cena se pohybuje okolo 15 milionu, coz je proti 35 milionum za anitru porad jeste hodne dobre.


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Proč tak dlouho nejezdila 1555? Dneska jsem ji viděl.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 dub 2024 00:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]