Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 380 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jsem rád, že se potvrdila PvvSho hypotéza o přesunu T6 z d-3 na d-13. Na d-3 už konečně zase jezdí kvalitní medlánecké T3 :-)


Offline
609
24 čer 2005 20:56
b1 píše:
VS píše:
Takže sem se šel podívat, jak to vypadá s takovou velkou výlukou, když začne pracovní den. U nádraží je to teď dost hrozný, stojí tam kolony šalin jak v praze po povodních :-D . Po 1. a 2.koleji kezdí linky d-1,2,4,5,7 v intervalu skoro 1 min., v úseku mezi nádražím a Novýma Sadama se ještě přidávají d-12/13 a aspoň zmizne na 3 a 4.kolej d-7. Říkám si, stačila by nějaká pokažená tramvaj, havárka, stržená trolej apod. a v Brně nastane totální kolaps :!: Jinak d-4 je ve směru na kraví Horu docela plná a ty K2P tam sedí, samozřejmě že tam jsou i 1xT. D-7 taky rozumně využita, ale d-5 jezdí úplně prázdná a to tam jsou 2xT :!: :-D Dvojka v Pisárkách a devítka v Štefanikově čtvrti jsou zbytečný. Myslel sem, že na té d-5 žádný soupravy nebudou, když jsou skoro všechny kurzy z pisárek. No je tam 22(ve špičce 23) kurzů 11 2xT ( z toho jen 4 z Medlánek a 7 z Pisáek) a 11 K2(Anitra). Na d-12 jsou 2xT6 a d-13 2xT3 z medlánek.

K te pokazene tramvaji: mozna uz se stalo, dnes kolem 13hod odjizdely z nadrazi smer Malinak autobusy d-1 a d-2 a za nima prazdna K2 na d-2, dal uz sem to ale nemohl sledovat.
K te d-5: myslim ze ty soupravy sou tam kvuli d-3, co sem videl, tak K2 a Anitry se meni na d-11 a 2xT3 na d-3 (vsechno sou ovsem kurzy 005XX), jinak ale v useku nadrazi-Mendlak by klidne stacily solo T3, d-1 jezdila poloprazdna, u nekterych d-5 byl dokonce cely druhy vuz prazdny


Nehoda: kolem 13:15 se na výhybkách na Mendlově náměstí střetla tramvaj linky č. 1 (1706; směr Pisárky) se služební jízdou (1535*; směr Křížová ul.).
*) nevím přesně, možná 1635; prostě měla unifikovaný brněnský nátěr, než jsem se dostal ke komplu tak trošku zapracovala paměť, podle evidence a směru jízdy (nic moc údaj) bych to ale viděl spíš na 1535

Chtěl jsem se kouknout na přehazování 5<->3/11, ale... Kdybych nestudoval obracení 501 na Celní a jízdu kolem hřbitova a do Ořechova a zpět, tak jsem ještě pár obratů stihnul.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
VS píše:
Takže sem se šel podívat, jak to vypadá s takovou velkou výlukou, když začne pracovní den. U nádraží je to teď dost hrozný, stojí tam kolony šalin jak v praze po povodních :-D . Po 1. a 2.koleji kezdí linky d-1,2,4,5,7 v intervalu skoro 1 min., v úseku mezi nádražím a Novýma Sadama se ještě přidávají d-12/13 a aspoň zmizne na 3 a 4.kolej d-7. Říkám si, stačila by nějaká pokažená tramvaj, havárka, stržená trolej apod. a v Brně nastane totální kolaps :!: Jinak d-4 je ve směru na kraví Horu docela plná a ty K2P tam sedí, samozřejmě že tam jsou i 1xT. D-7 taky rozumně využita, ale d-5 jezdí úplně prázdná a to tam jsou 2xT :!: :-D Dvojka v Pisárkách a devítka v Štefanikově čtvrti jsou zbytečný. Myslel sem, že na té d-5 žádný soupravy nebudou, když jsou skoro všechny kurzy z pisárek. No je tam 22(ve špičce 23) kurzů 11 2xT ( z toho jen 4 z Medlánek a 7 z Pisáek) a 11 K2(Anitra). Na d-12 jsou 2xT6 a d-13 2xT3 z medlánek.

K te pokazene tramvaji: mozna uz se stalo, dnes kolem 13hod odjizdely z nadrazi smer Malinak autobusy d-1 a d-2 a za nima prazdna K2 na d-2, dal uz sem to ale nemohl sledovat.
K te d-5: myslim ze ty soupravy sou tam kvuli d-3, co sem videl, tak K2 a Anitry se meni na d-11 a 2xT3 na d-3 (vsechno sou ovsem kurzy 005XX), jinak ale v useku nadrazi-Mendlak by klidne stacily solo T3, d-1 jezdila poloprazdna, u nekterych d-5 byl dokonce cely druhy vuz prazdny


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Izzy píše:
Neboj nějaká havárka přijde :-P A dopadne to jako když se propadly koleje na svoboďáku...


Teď to bude horší :twisted: :idea: Aspoň bude o čem diskutovat.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Neboj nějaká havárka přijde :-P A dopadne to jako když se propadly koleje na svoboďáku...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Takže sem se šel podívat, jak to vypadá s takovou velkou výlukou, když začne pracovní den. U nádraží je to teď dost hrozný, stojí tam kolony šalin jak v praze po povodních :-D . Po 1. a 2.koleji kezdí linky d-1,2,4,5,7 v intervalu skoro 1 min., v úseku mezi nádražím a Novýma Sadama se ještě přidávají d-12/13 a aspoň zmizne na 3 a 4.kolej d-7. Říkám si, stačila by nějaká pokažená tramvaj, havárka, stržená trolej apod. a v Brně nastane totální kolaps :!: Jinak d-4 je ve směru na kraví Horu docela plná a ty K2P tam sedí, samozřejmě že tam jsou i 1xT. D-7 taky rozumně využita, ale d-5 jezdí úplně prázdná a to tam jsou 2xT :!: :-D Dvojka v Pisárkách a devítka v Štefanikově čtvrti jsou zbytečný. Myslel sem, že na té d-5 žádný soupravy nebudou, když jsou skoro všechny kurzy z pisárek. No je tam 22(ve špičce 23) kurzů 11 2xT ( z toho jen 4 z Medlánek a 7 z Pisáek) a 11 K2(Anitra). Na d-12 jsou 2xT6 a d-13 2xT3 z medlánek.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
U nádru mi slo predevsim o zastavky a koleje...jinak semilasso je hnus to jo...jinak jestli sem to dobre pochopil tak kazda linka jak d-5 tak d-3,11 maji svoje kurzy? dnes jsem nevidel zadnou 003/XX ci 011/XX...nejvyssi sem dnes zahlidl 005/26...jinak reko by si taky zaslouzil mendlak...a to komplet...jo dnes sem vyslechl spoustu nadavek od starsich lidi jakto ze petka nejede na ceskou apod. :-) Jinak hlaseni sem zaslechl: vuz pokracuje jako linka 3,11 po trase...atd.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
titlis píše:
Převlíkání linek už bylo během výluky, kdy se dělala křižovatka Halasovo nám. Na Jugoslávskou přijela 11 a odjela jako 9. Je nějaké hlášení, že vůz pokračuje jako linka...? S rekonstrukcí uzlu Česká souhlas, především přeházet zastávky, aby byly až za křižovatkou, snad by to Ústavní soud skousnul. Na nádraží snad ani není co rekonstruovat, spíš bych na důkladnou renovaci viděl trojúhelník u Semilassa.


Původně se to taky mělo dělat letos, ale asi příští rok.


Převlíkání linek už bylo během výluky, kdy se dělala křižovatka Halasovo nám. Na Jugoslávskou přijela 11 a odjela jako 9. Je nějaké hlášení, že vůz pokračuje jako linka...? S rekonstrukcí uzlu Česká souhlas, především přeházet zastávky, aby byly až za křižovatkou, snad by to Ústavní soud skousnul. Na nádraží snad ani není co rekonstruovat, spíš bych na důkladnou renovaci viděl trojúhelník u Semilassa.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Izzy píše:
Tak dnes sem si byl projet vsechny vyluky a tady mam par poznatku...lidi nedokazou pochopit ze d-5 na mendlu konci a prevlika se na d-3,11...v opacnem smeru to same i presto ze je tam obri cedule s mapkou...jinak vic nez d-8 mi prisla nacpana d-7...mozna je to tim ze nekolikrat jela d-7 a hned za ni d-8-ve smeru do Bohunic...jinak jestli sem si dobre vsiml vsechny kurzy jsou oznaceny 005/XX a to pro vsechny linky 3,5,11...muze mi to nekdo potvrdit x vyvratit? Jo pokud jde o to prevlikani linek je moznost ze se dockame na d-5 souprav z d-3? A posledni vec: stav podlozi na ceske je docela spatny a je dobre ze se zrekonstruuje alespon usek u rasinovy...mozna by bylo dobre zapremyslet o celkove rekonstrukci uzlu jako ceska, hl. nadrazi a mendlovo nam....tot asi vse...jo jeste dotaz jestli se ted pouziva v brne pri rekonstrukcich kolejiste neco jineho nez tzv. pevna jizdni draha? Na porici v pohode, v julianove zatim taky fajn takze to snad vydrzi :-)


No výluky nám začaly a to převlíkání d-3/11 a 5 je fakt zmatečný, včera sem byl na Mendláku a u cedule s plánem vedení linek stál nějakej kluk (asi brigádník) a oznamoval lidem, jak co jede. Byl vyzbrojen i pitím proti horku. Včera na d-5(3/11) cca 19 vozů z toho 3 Anitry (2 liché kurzy, dál d-11) a jeden sudý 00516, dál d-3. na tom byla 1818. Jinak samozřejmě pouze vozy s BUSE. D-4 obousměrně po Husově se mě líbí, mohla by tak zůstat, na Komenského nám. sem nezaznamenal žádný problémy s odbočováním až na to, že řidič musí výhybku přehazovat ručně. Na d-4 včera i dnes 1557. Jinak d-2 do Pisárek je úplně zbytečná, stačila by tam pouze ve špičce, jinak jen Nový Sady. S tou přeplněností d-7, o víkendě je to tak akorát, ale v prac.dny je blbej interval 2-4 min. místo vzájemného 3 min., jezdí tam cedulový K2. K2P z Medlánek jsou na 2,4,8 a 9/7.Kurzy jsou přeházený. Jen doufám, že se na té d-5 2xT z d-3 opravdu objeví :-x , protože v prac.dny je tam aspoň 17 kurzů z Pisárek a tudíž asi K2. Kolik kurzů tam vlastně v prac.dny bude?? já to tipuju na 25-26.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Dnes u semillasa (snad sem to napsal správně) na služebce A+1xx0, přičemž to béčko byla evidentně po havárii - schytaly to kryty podvozků vlevo vepředu. Ví někdo co, kdy, s kým a jak se to stalo?


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 18 črc 2005 10:57, celkově upraveno 1

No já se těm lidem ani moc nedivím, že to nechápou. I mě systém prázdninových výluk DPmB učaroval, byť jsem ho během studia nepochopil. Naštěstí mám v garáži kolo.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak dnes sem si byl projet vsechny vyluky a tady mam par poznatku...lidi nedokazou pochopit ze d-5 na mendlu konci a prevlika se na d-3,11...v opacnem smeru to same i presto ze je tam obri cedule s mapkou...jinak vic nez d-8 mi prisla nacpana d-7...mozna je to tim ze nekolikrat jela d-7 a hned za ni d-8-ve smeru do Bohunic...jinak jestli sem si dobre vsiml vsechny kurzy jsou oznaceny 005/XX a to pro vsechny linky 3,5,11...muze mi to nekdo potvrdit x vyvratit? Jo pokud jde o to prevlikani linek je moznost ze se dockame na d-5 souprav z d-3? A posledni vec: stav podlozi na ceske je docela spatny a je dobre ze se zrekonstruuje alespon usek u rasinovy...mozna by bylo dobre zapremyslet o celkove rekonstrukci uzlu jako ceska, hl. nadrazi a mendlovo nam....tot asi vse...jo jeste dotaz jestli se ted pouziva v brne pri rekonstrukcich kolejiste neco jineho nez tzv. pevna jizdni draha? Na porici v pohode, v julianove zatim taky fajn takze to snad vydrzi :-)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil píše:
Asi před měsícem jsem psal dotaz na dopravní podnik ohledně rekonstrukcí tramvají a dneska mě přišla odpověď. Takže:
:arrow: 1721 bude hotova do konce Července
:arrow: 1718 bude až na konci Listopadu
:arrow: vlek zkončí do 20.7. zkušební jízdy a pak je další osud v rukou DÚ. Ještě prý není rozhodnuto, na které linky půjde
:arrow: metr čtvereční ALTRA stojí prej 650 kč, což je údajně 2x dražší než guma a je to prý nákladnější na pokládku i na údržbu
To je vše.


1) konečně!!!
2) co se dá dělat...
3) snad to DÚ nezatrhne
4) guma je vcelku fajn ne? :-P


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Asi před měsícem jsem psal dotaz na dopravní podnik ohledně rekonstrukcí tramvají a dneska mě přišla odpověď. Takže:
:arrow: 1721 bude hotova do konce Července
:arrow: 1718 bude až na konci Listopadu
:arrow: vlek zkončí do 20.7. zkušební jízdy a pak je další osud v rukou DÚ. Ještě prý není rozhodnuto, na které linky půjde
:arrow: metr čtvereční ALTRA stojí prej 650 kč, což je údajně 2x dražší než guma a je to prý nákladnější na pokládku i na údržbu
To je vše.


I v hlášení dispečinku je to popsáno jako omyl, byla to 1735 a řidič patrně měl den předtím linku 3. Krásný příklad, jak práce leze na mozek. Horší je, když se řidič autobusu, kterému dáte jednou za půl roku trolejbusovou šichtu, zapomene podobně - včera vytržený sběrač na 3284 :-D


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tomáš píše:
včera jsem jel odpoledne z Bystrce 1 na nádraží. K údivu všech jsme však odbočili po trase d-3 a jeli na Sochorovu. Zde jsme stali poněkud déle než to bývá zvykem a pak se ozvalo z repráku. "Došlo k omylu, a tak pojedeme ulicí Veveří, Husovou a Pekařskou na Mendlovo náměstí." A vše zachraňoval tím, že hlásil zastávky sám do mikrofonu po odříkání přednastavených na trasu jedničky. No i mistr tesař se někdy utne :-D

tak to je síla ;o) nemáš to nahrané?


včera jsem jel odpoledne z Bystrce 1 na nádraží. K údivu všech jsme však odbočili po trase d-3 a jeli na Sochorovu. Zde jsme stali poněkud déle než to bývá zvykem a pak se ozvalo z repráku. "Došlo k omylu, a tak pojedeme ulicí Veveří, Husovou a Pekařskou na Mendlovo náměstí." A vše zachraňoval tím, že hlásil zastávky sám do mikrofonu po odříkání přednastavených na trasu jedničky. No i mistr tesař se někdy utne :-D


VS píše:
mauricio píše:
VS : nevíš, kolik kurzů / vozů bude na x-2 Celní-Modřice?


Ohaduju tak 5-6 kachen, ale to nevím jistě. přibližný počty kurzů se dají zjistit podle zátahu do vozovny nebo garantovaných NP spojů. Mimochodem přibilo víc garantovamých Aniter, je jeich 7. Na x2 bude interval 6 min. ve špičce a 12 po zbytek dne. Na te d-5 asi 2xT nebudou, takže jsem se těšil zbytečně.


Na x2 je špikový interval 7.5 min, v ranní špičce dokonce 10 min, počítají, že KT uveze víc lidí... a taky zřejmý úbytek lidí do stanic Modřice, Tyršova a Modřice, smyčka, proč asi...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
mauricio píše:
VS : nevíš, kolik kurzů / vozů bude na x-2 Celní-Modřice?


Ohaduju tak 5-6 kachen, ale to nevím jistě. přibližný počty kurzů se dají zjistit podle zátahu do vozovny nebo garantovaných NP spojů. Mimochodem přibilo víc garantovamých Aniter, je jeich 7. Na x2 bude interval 6 min. ve špičce a 12 po zbytek dne. Na te d-5 asi 2xT nebudou, takže jsem se těšil zbytečně.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
VS : nevíš, kolik kurzů / vozů bude na x-2 Celní-Modřice?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak jsem prostudoval JD podrobněji a vypravenost bude následující:

d-2 11 vozů 10 K2 + 1 Anitra

d-4 12 vozů 6-Pisárky(K2P,Anitra) a 6 1xT(K2P)-Medlánky

d-5 23 vozů z toho 19 včetně 2 Aniter z Pisárek! a pouze 4 z Medlánek

d-7 14 vozů 8 K2 + 1 Anitra- Pisárky a 5 K2P-Medlánky

d-9 5 vozů 4K2 a 1 Anitra

d-x3 4 vozy 3 K2 a 1 Anitra.

Takže nevím jak to bude s těma T6 na d-5(3). že by tam byly jen ty 4 soupravy? To vypadá spíš na K2P z Medlánek. T6 budou asi na d-12/13. Doufám že lžu a budou fakt na d-5 :-? .


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak na stránkách kordisu už jsou JD pro výluku 16.7 až 7.8. Jak jsem čekal, d-7jezdí z/do Lískovce v intervalu 2(d-7,K2)-4 min.(d-8,KT8). To znamená stejný stav jak z d-10 vloni na podzim. Hrůza :twisted: Zase bude narvaná d-8 a prázdná d-7 bude k ničemu. Všichni co budou chtít z Lískovce a nebude se jim chtít čekat pojedou d-8. Já se ji určitě vyhnu :!: Proč nemůže být interval dohromady 3 min., když každá linka jezdí po 6 min. :?: :idea:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
pod silnici v obranech se vytvorila kaverna a musi se opravit cely podlozi .


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Bacil píše:
adam_r píše:
VS píše:
Co se na te Vídeňské vlastně má opravovat?

Havarie kanalizace. V puvodnim planu tato vyluka nebyla.


A nejsou ty výluky nakonec čtyři? Na stránkách DPMB jsem se dočetl oproti původním zprávám ještě něco o ukončení d-4 v Maloměřicích a autobusu a-x4 z Maloměřic do Obřan.

jo, údajně nějaká oprava kanalizace v Obřanech, ale nevím...nějak se mi to nezdá (ani pdmu ne)... nicméně do výluk sem to napsal všechno do jedné s jedním datumem (jak má DP na webu)...

Takže co já vím, jsou čtyři :
Obřany
Vídeňská
Lesnická
Joštova


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]