mauricio píše:
Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)
Motorak+vlek se hodi na vsechny linky, kde dnes jezdi vozy K2. Kapacit ne to nekde mezi K2 a 2xT, takze vsude to znamena zlepseni.
Jedinnou vyjimkou je trat na Kravi horu, kde bude provoz kvuli velkemu sklonu nejspis zakazan. Ale to je informace z doby, kdy se jeste pokouseli to rozchodit jen s polovinou brzd. Po doplneni brzd to mozna bude moct i na Kravi horu.
mauricio píše:
Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.
Vozy do Ameriky dodavala vzdy firma Inekon. Ze si je nechavala vyrabet od Skody Plzen je jina vec. Jednim z duvodu rozchodu Inekonu a Skody bylo nedodrzovani terminu dodavek ze strany Skodovky, za coz musel Inekon zaplatil americkym odberatelmu penale. To, ze dalsi vozy pro Ameriku dodava Inekon neni zadne prekvapeni, ale jde jen o pokracovani rozjednanych kontraktu z minulosti. Akorat si je uz nenechava vyrabet u Skodovky, ale u DPO.
mauricio píše:
1804 - má to ještě smysl opravovat? Kdesi sem četl (a slyšel), že Praha si řekla o nesmyslnou reko (v podstatě zbyde jen kastla a zbytek je novej) za nehoráznou sumu, kterou Brno jaxi není schopno (ochotno?) dat a Pars to není schopne udělat. Z tohoto důvodu to vázne. Co je na tom pravdy?
V pripade, ze takovato reko bude schvalena k provozu, tak se vyplati ji u vozu 1802 a 1804 udelat. Cena se pohybuje okolo 15 milionu, coz je proti 35 milionum za anitru porad jeste hodne dobre.