Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 374 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 411  Další
Autor Zpráva
Pokud je každý vůz originál, tak to problém určitě je, doplácíme tak na svou specialitu, ale snad se už po letech provozu dá odhadnout, co se za jak dlouho pokazí. A jestli jsou na něco nevýhodné smlouvy, nedělám si iluze, že se je podaří všechny rozklíčovat a vypovědět, ale na druhé straně dostává DP balík peněz na provoz a pokud utratí víc za opravy, nezbude na modernizace, pokud nebudou modernizace, odradí to zákazníky atd. V tomto objektivní příčiny neuznávám, za peníze jde dneska všechno a jestliže nevyjede nějaký nízkopodlažní vůz, ne to trestuhodné a nedá se nad tím mávat rukou.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Co řikáte na to, že budou na d-9 ve školním roce vypravovat i Medlánky? Jaký vozy budou vlastně na d-9 jezdit od 1.9? Moc mě to zajímá.


Pokud je každý vůz originál, tak to problém určitě je, doplácíme tak na svou specialitu, ale snad se už po letech provozu dá odhadnout, co se za jak dlouho pokazí. A jestli jsou na něco nevýhodné smlouvy, nedělám si iluze, že se je podaří všechny rozklíčovat a vypovědět, ale na druhé straně dostává DP balík peněz na provoz a pokud utratí víc za opravy, nezbude na modernizace, pokud nebudou modernizace, odradí to zákazníky atd. V tomto objektivní příčiny neuznávám, za peníze jde dneska všechno a jestliže nevyjede nějaký nízkopodlažní vůz, ne to trestuhodné a nedá se nad tím mávat rukou.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Kvůli čemu ta 1734 vlastně stojí?
Nebylo by jednodušší z ní udělat progres?
Pokud vím tak dokumentaci na náhradní díly k věcem od ČKD má Pars ne? ten to nemůže vyrobit?.
A vůbec ,to maj z toho že nakoupí kde co, tolik různých typů sand nikde jinde na světě nejezdí, a přitom svět spěje k unifikaci.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
titlis píše:
Nejsu elektrikář, tak nevím, jak moc jsou ND na KT8 shodné s KT8N, ale selský rozum mi říká, že by pokud možno mělo jezdit všech 7 nízkopodlah a pokud to jde nějak udělat, tak by se mohly potřebné ND vzít z těch vysokopodlažních. U trolejbusů to asi bude složitější vzhledem ke krachu Škody Ostroff. Druhá věc je, jestli se DP nechá vydírat od svých dodavatelů popsaným způsobem. Jesltiže jde díl sehnat jinak a levněji, tak by snad neměl být problém se zaúčtováním, pokud ano, dělá někdo něco špatně. Ale tento případě mě dost nadzvednul.

KT8N a KT8 maji stejne podvozky a nejake dalsi mechanicke dily. Po elektricke strance jde o uplne odlisne vozy.

Taky bude nejspis problem, ze ke spoustum dilu bude problem sehnat dokumentaci, co v te cerne skrince je vlastne uvnitr ...


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
titlis píše:
Nejsu elektrikář, tak nevím, jak moc jsou ND na KT8 shodné s KT8N, ale selský rozum mi říká, že by pokud možno mělo jezdit všech 7 nízkopodlah a pokud to jde nějak udělat, tak by se mohly potřebné ND vzít z těch vysokopodlažních. U trolejbusů to asi bude složitější vzhledem ke krachu Škody Ostroff. Druhá věc je, jestli se DP nechá vydírat od svých dodavatelů popsaným způsobem. Jesltiže jde díl sehnat jinak a levněji, tak by snad neměl být problém se zaúčtováním, pokud ano, dělá někdo něco špatně. Ale tento případě mě dost nadzvednul.


Prosím vás proberte se. Myslíte, že u podniku v čele s městem, jako majoritním vlastníkem přemýšlí někdo, kde co koupit levněji? Omyl, jsou udělaný smlouvy, byť nejsou výhodný, ale to už nikoho nezajímá - peníze zatím jdou a jak to vypadá půjdou stále, takže je vše "v pohodě..."


Naposledy upravil M3 dne 04 srp 2005 14:57, celkově upraveno 1

Nejsu elektrikář, tak nevím, jak moc jsou ND na KT8 shodné s KT8N, ale selský rozum mi říká, že by pokud možno mělo jezdit všech 7 nízkopodlah a pokud to jde nějak udělat, tak by se mohly potřebné ND vzít z těch vysokopodlažních. U trolejbusů to asi bude složitější vzhledem ke krachu Škody Ostroff. Druhá věc je, jestli se DP nechá vydírat od svých dodavatelů popsaným způsobem. Jesltiže jde díl sehnat jinak a levněji, tak by snad neměl být problém se zaúčtováním, pokud ano, dělá někdo něco špatně. Ale tento případě mě dost nadzvednul.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ad 1734:
Ale ona určitě vyjede, jako to bylo se 1730 - stála odstavená rok, potom se vedení zdálo, že dlouho nejezdí, tak vybrali náhradní díly tuším ze 1735 a hle 1730 jezdí... Takže když si počkáte, tak se 1734 dostane v tomto kanibalizačním procesu určitě na řadu a vyjede ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Dneska už podruhé během týdne chcípla 1724, kolem 9,00 ji táhla od Líšně do Mendlánek 1705.


ad Tomáš :-D - Ono to odstavení 1734 není asi jaksi o tom, zda si to DP může nebo nemůže dovolit. My se taky neptáme vedení, jestli můžeme odstavit čtyři 22Tr zároveň s tím, že nebude s čím jezdit na lince 26 :-D - prostě protože jsou pokažený (rozbitý, polámaný a tak podobně), tak může vedení v danou chvíli dělat co chce, třeba se i zbláznit, ale holt ty vozy nevyjedou. U KT8D5NBr bych celkem ani nepočítal s tím, že budou jezdit všechny (tj. 7), protože náhradní díly nejsou, stejně tak jako za chvíli nebudou ani na ty 22Tr. Prostě se to pokazí, a co s tím? Taková 22Tr s proraženým tyristorem, to může vedení dovolovat co chce, ale ten trajf si prostě nedá říct :-D. Jiná otázka možná je, že rychlost shánění ND v některých vozovnách, přestože ty díly sehnat jdou, je velice malá. Paradoxně se některé díly dají například sehnat tak, že zajdu do GM electronic a za 5 korun mám kýženou součástku, kvůli které mi nejde šalina, kdežto podnik ji musí shánět přes "oficiálního" dealera, trvá to půl roku a stojí to ve finále 5 000, protože ta součástka se nedodává jako jednotlivý kus, ale i s celou deskou elektroniky okolo :-D Možná jsem to trochu nadsadil, ale je to tak podobně.


Nemate nekdo informace jak je to z prelozkou v Pisarkach smerem na Kamenomlynskou? Hlavne by me zajimalo kdy se po ni ma zacit jezdit.


mauricio píše:
Nebyla ta anitramvaj 1819? Co já vím (info z k-reportu a taky sem ěnco viděl, i když později), řidič anity na sadech najel omylem na špatně přehozenou vyhýbku, couvnul a vrazil do 1669+70. Tak vyhodil lidi, zajel zpět do smyčky a urval část pantecu. Nakonec ji do té smyčky cosi odtáhlo. Samary podle mých informací pokračovali v jízdě.

No, 1734 stojí pro nedostatek dílů na výzbdroj a i optimisté jako já si nemyslí, že vyjede. Bo díly už asi nebudou...


Hele nepřinesl bys mi kurzy d-4?


Tak máme nové Jízdní řády platné od 8.8.2005.
d-1 http://www.idsjmk.cz/jrady/001.pdf
d-2 http://www.idsjmk.cz/jrady/002.pdf
d-3 http://www.idsjmk.cz/jrady/003.pdf
d-4 http://www.idsjmk.cz/jrady/004.pdf
d-5 http://www.idsjmk.cz/jrady/005.pdf
d-6 http://www.idsjmk.cz/jrady/006.pdf
d-7 http://www.idsjmk.cz/jrady/007.pdf
d-8 http://www.idsjmk.cz/jrady/008.pdf
d-9 http://www.idsjmk.cz/jrady/009.pdf
d-10 http://www.idsjmk.cz/jrady/010.pdf
d-11 http://www.idsjmk.cz/jrady/011.pdf
d-12 http://www.idsjmk.cz/jrady/012.pdf
d-13 http://www.idsjmk.cz/jrady/013.pdf


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nebyla ta anitramvaj 1819? Co já vím (info z k-reportu a taky sem ěnco viděl, i když později), řidič anity na sadech najel omylem na špatně přehozenou vyhýbku, couvnul a vrazil do 1669+70. Tak vyhodil lidi, zajel zpět do smyčky a urval část pantecu. Nakonec ji do té smyčky cosi odtáhlo. Samary podle mých informací pokračovali v jízdě.

No, 1734 stojí pro nedostatek dílů na výzbdroj a i optimisté jako já si nemyslí, že vyjede. Bo díly už asi nebudou...


Tak včera byl další kolaps na hlavním nádraží. Na Nových Sadech přišla o svůj pantograf Anitra (myslím, že to byla 1817) Docela dobře to zasekalo hlavní nádraží a v opačném směru Hybešovu ulici.V koloně na Hybešce jsem si všimnul, že mezi šalinama a autama stala i a-51, protože to bylo totálně neprůjezdný.
Nevíte někdo jak to vypadá s odstavenou 1734. Myslím si, že je to dost přepych, odstavit jednu z "nejnovějších" tramvají a ještě k tomu nízkopodlažní. Ale asi si to DPMB může dovolit.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Taky sem si říkal, že to na te Vídeňské nestihnou, takovej velkej výkop. Do kdy má trvat výluká Vídeňské? Jinak to spojení d-2 a 5 by byl nejlepší nápad, v Pisárkách jsou úplně zbytečný. Na d-5 už zase jen K2, škoda mě se tam ty dvojčata moc líbily. Co bude ale jezdit na d-3 2xT3 nebo T6? Zůstanou T6 na d-12 nebo se mají zase vrátit na d-3? nechal bych je na d-12.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Viděl bych jako logické, že místo do Pisárek by d-2 pokračovala z mendláku jako d-5. Odpadá současně problém zasekání smyčky na mendláku linkou d-5 a vození vzduchu linkou d-2 v úseku medlák - pisárky a ještě se uspoří i nějaký ten vzkm.


Tak asi od 8.8.2005 budou šaliny jezdit následovně:

d-2:arrow: pojede odklonem do Pisárek
d-3,d-4,d-9,d-11:arrow: se vrátí na původní trasu
d-5:arrow: pojede přes Českou a Pekařksou jen do smičky Mendlovo nám.
d-6:arrow: bude zrušena
d-7:arrow: pojede odlkonem přes H.nádraží kolem Ronda až do smičky Starý Lískovec. Interval 6 minut.
a-x4:arrow: je zrušena
a-x9:arrow: je zrušena
a-x6:arrow: se neruší


Izzy píše:
Dneska sem se byl kouknout spis omylem na ceske a digital stale u kamose takze aspon foto z mobilu...cely rekonstruovany usek ma zvetsenou osovou vzdalenost koleji coz pred rekonstrukci bylo az tesne pred moravakem kdy byla lehce vychylena prava kolej ve smeru od ceske...nyni prava kolej takto posunuta jiz pred vjezdem na rekonstruovany trojuhelnik takze nam asi zmizi z troleji znacky dej prednost v jizde protijedoucimu vozidlu...jinak dnes se pokladala posledni vrstva asfaltu, aspon to tak vypadalo a vsechny koleje jsou napojen vyjma napojeni v rasinove ulici...bude zajimave co se tam jeste bude dit pac nove koleje jsou posunuty oproti starym zhruba o 10-15cm takze ´mozna lze cekat nekdy v blizke boucnosti opravu kratkeho useku v rasinove ulici a teprve potom napojeni na trojuhelnik...no uvidime...jo a na videnske to moc nevypada ze za par dni by tama mely jezdit saliny...zajimalo by me jestli se to tam stihne...


Tak by tama mohly už jezdit vozy do vozovny Medlánky z linek d-12 a d-13.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Dneska sem se byl kouknout spis omylem na ceske a digital stale u kamose takze aspon foto z mobilu...cely rekonstruovany usek ma zvetsenou osovou vzdalenost koleji coz pred rekonstrukci bylo az tesne pred moravakem kdy byla lehce vychylena prava kolej ve smeru od ceske...nyni prava kolej takto posunuta jiz pred vjezdem na rekonstruovany trojuhelnik takze nam asi zmizi z troleji znacky dej prednost v jizde protijedoucimu vozidlu...jinak dnes se pokladala posledni vrstva asfaltu, aspon to tak vypadalo a vsechny koleje jsou napojen vyjma napojeni v rasinove ulici...bude zajimave co se tam jeste bude dit pac nove koleje jsou posunuty oproti starym zhruba o 10-15cm takze ´mozna lze cekat nekdy v blizke boucnosti opravu kratkeho useku v rasinove ulici a teprve potom napojeni na trojuhelnik...no uvidime...jo a na videnske to moc nevypada ze za par dni by tama mely jezdit saliny...zajimalo by me jestli se to tam stihne...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
pd píše:
To se nedá říct, které místo je dobré. Skoro všude se dají pořídit dobré fotky, ale taky i ty špatné.. Spíš je důležitější pohlídat si okolí, co všechno bude a nebude vidět na fotce (typické chyby jako chybějící kousek pantrografu nebo spřáhla). A zdůraznil bych - buď nefotit proti slunci, jinak jsou fotky dost tmavé, anebo můžete korigovat nastavení expozice (ale ani tak to nebývá tak pěkné jako se sluncem v zádech). Taky je dobré ujasnit si, co vlastně fotím - jestli vozidlo nebo provoz, nějakou situaci, ... pak ty fotky taky vypadají jinak.

No a kdyby přece někdo chtěl nějaký tip, tak co třeba modřická trať, tento týden ještě s KT8 :-P A ještě jsem si vzpomněl na jedno místo - za zastávkou Vlhká směrem k nádraží se při pohledu k nádraží objeví na jednom místě mezi domy taky Petrov - teleobjektivem by ta ulice v pozadí s Petrovem mohla vypadat zajímavě..

Bude se snažit aby nechyběl pantograf a spřáhla

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Izzy píše:
Omlouvám se zapoměl sem se přihlásit :evil:


Máš pravdu že fotky nečekané jsou dobré

_________________________________
RH.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tu vzdechlinu odtahovala 1706 z nádru, jak se dostala tam, nevím.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Ono nechcípla na nádru, ale na Vlhké, odtlačila ji vyblitá 1109 z d-10, za ní naštosované 1723, 1645+1646, a 173?.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Omlouvám se zapoměl sem se přihlásit :evil:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 10:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]