Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 372 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
26
04 črc 2005 02:36
Se radši ani neptejte...
MAGOR píše:
My po takovýchto tratích nejezdíme, ale znám město kde jsou tratě v podobném stavu(PLZEŇ)
zdarec

No, Most je taky docela zajímavej... http://mhdcr.biz/tram/most/tt/06.htm
(více zde


PvvS píše:


nebylo to mým úmyslem, .. věř mi, .. :sick:


Offline
37
19 srp 2005 08:20
Štatl
Tu poslední mám za ostatní dík

zdar


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
mauricio píše:
když už sme u toho, co je toto? http://www.hasicibm.cz/zasah29/tram_19.jpg hádum že 1635, ale nejsem si ist, není to poznat. Ty dráty co tam jsou, to je z palubky?


Jojo palubka T3


Offline
9986
15 led 2005 23:41
když už sme u toho, co je toto? http://www.hasicibm.cz/zasah29/tram_19.jpg hádum že 1635, ale nejsem si ist, není to poznat. Ty dráty co tam jsou, to je z palubky?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Diky za uvadeni zdroje fotografii
http://www.hasicibm.cz/zasah29/zasah29.html
http://www.hasicibm.cz/zasah17/zasah17.html
http://www.hasicibm.cz/zasah16/zasah16.html

Nevim , nevim , ale chlubit se cizim perim ..


kdo má zájem, .. nějaká ta ukázka, .. pak možná ještě na výstavní 2 šaliny a nějaký ty malý s autobusama, .. ;o)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
37
19 srp 2005 08:20
Štatl
Slušný!!!!!!!

My po takovýchto tratích nejezdíme, ale znám město kde jsou tratě v podobném stavu(PLZEŇ)

zdarec


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Nejni to az tak strasny , ale nektery useky se tomu blizej .


http://www.mestskadoprava.sk/galeria/ca ... at:404|AND

Viděli jste to? Co na to říkáte? Doufám, že v Brně po něčem takovým nejezdíme!


Offline
37
19 srp 2005 08:20
Štatl
Kterou z kníničských máš? Pokud mi paměť dobře složí byli tam 2 těsně za sebou v odstupu asi 1 měsíce!

zdarec


ne, .. šalin, .. cca 3 nehůdky, .. jedna je na knínničské, druhá u BVV s někým pod nápravou a třetí s busem, .. :-)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Dispecersky ?


kdo by měl zájem, .. mohu dodat nějaké fotky z nehod DMPB, ... :wink: [/quote]


Do Líšně už skoro půl dne nejezdí tramvaje, osmička končí na Novolíšeňské, dál je NAD. Důvodem je porucha napájení.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1050 už je pravděpodobně (naštěstí) odstavená, stojí v pisárkách se steženým pantecem a těsně před ní stojí 1033 taky se staženým pantecem. Na levé straně má mírně promáčklou střechu.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
To raději tu K3R-N.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
no nevim o vyzbroji na 3 podvozky , nebo 6 motoru. Dal. ale za cenu uprav podobnych jako u K3 . A to uz sou dost podstatny zasahy do nosnych casti.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
#-o Já zapoměl na ten jeden nepoháněný podvozek. Dal by se "zmotorizovat"??


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
pocet sedacek snizit nelze, vuz by byl silne pretizen vzhledem k poctu hnanych podvozku


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
No, a snížit počet sedaček o 1 řadu...


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
No ono by mozna nebylo od veci skusit sprahovat K2P . Kdyz se na cela daji skladaci sprahla, tak to vyjde i delkove.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
adam_r píše:
titlis píše:
Úprava nástupních ostrůvků zdaleka není jedinou podmínkou pro provozování tak dlouhé soupravy. Nezpomeňte na posunutí všech odblokovacích kontaktů na výhybkách, což by na zatíženějších křižovatkách (typicky Mendlák) mohlo znamenat ještě horší průjezdnost. Takový vlak by měl smysl snad jenom při dopravě na ohňostroje, jinak je lepší uspokojovat poptávku častějším intervalem (samozřejmě s limitem propustnosti tratí v centru).


Na vetsine mist Brna (vcetne Mendlova namesti) je blokovani vyhybek reseno pomoci optickeho cidla umisteneho na troleji nad vyhybkou. Vyhybka je odblokovana okamzite po prujezdu vozu (nezavisle na jeho delce). Korektne to funguje i pri odtahu KT jinym vozem KT.
Je jeste par vyhybek, kde jsou klasicke trolejove kontakty, ale ty postupne stejne zmizi. Klasicke kontakty jsou treba na vsech vyhybkach na Ceske. Na trase linky 1 myslim nejsou uz nikde.

Jinak doporucuji linku 1 nebo 12 ve skolni rok v pracovni den odpoledne. Zde by se 40m soupravy opravdu hodili. (pri intervalu 5 minut). A pri pridani spoju soupravami klasicke delky uz muze byt problem s propustnosti nekterych mist.


Na husove by asi opravdu byl problém s propustností, když by třeba jezdila d-12 v polovičním intervalu a ještě navíc d-13. K tomu se přidávají ještě d-5,6,7 z Pekařské. Kdyby se d-4 přesměrovala obousměrně přes Roosveltovou/ či snad Masarykovou), tak by se trochu odlehčilo na Husové směr nádraží, ale jinak by to asi od Šilingráku na Českou bylo trochu zahuštěný, ale potom co bylo, když jezdily všechny tram kolem nádraží od 16.7 do 7.8 a dalo se to zvládnout, tak by to snad nějak šlo.

Pro posílení d-12 by to šlo takhle:

d-4 přes Roosveltovou, interval 5 min., 1xT, K2P či Anitra
d-9 Lesná-Zvonařka(-Komárov), 10 min. 7 2xT(4 z pis.+3 z med), zbytek ve špičce K2. Do Komárova by jezdila jen od 5 do 8.00 a od 14.00 do 18.30h. Po 19h by zatáhla většina 2xT a zůstaly tam jen K2 či přejezdy z jiných linek třeba d-11(místo do voz.Pisárky). Tím by se ušetřily vozokilometry.

d-12 interval 4(2xT) až 6(K2,Anitra) min. v úseku nádraží-Červínkova půlen na 3 min., proto K2. V Úseku Komárov-nádraží ve špičce 4(2xT,d-12)-4(2xT,d-9)-2(K2,d-12). večer po 19.30h by zatáhly 2xT do vozovny a zůstaly tam K2 v 15 min.intervalu.

d-13 provázaně s d-12 ve vzájemném 3-3-4 min. intervalu.

Prostě by se na Husove přidala další posila pro d-12 na úkor přesměrované d-4, snad by se to ještě zvládlo.

Osobně bych byl ještě pro nasazení K2 na d-3 a jejímu zkrácení na Rakoveckou(společně s d-11). Soupravy bych dal na d-5 (8 2xT oproti 11 na d-3)+ 8 K2 a 1xK3.N. počet souprav z 9 na 8 by klesl i na d-12, sice to neni moc, ale umožnilo by to snad nasadit další 3 na d-9. Stejně se tam chystají od 1.9 medlánecký kurzy, takže jich tam bude minimálně 5+T3 s vlekem. Pro posílení d-12 v prac.dny bych v neděli dopoledne zrušil d-7 a 11. Snad to není až tak špatnej nápad a navíc řeši nejpalčivější problém a to d-12 :idea: Asi se mnou nebudete souhlasit u d-3 na Rakovecké, ale to čekám. Vím, že to má své výhody i nevýhody. Ještě d-7 vést do Pisárek v prac.dny s K2 a o víkendě výhradně 1xT. Na spojích d-2 ke Hřbitovu(Nové sady) o víkendě dát 1xT. Toto řešení je jediný schůdný, tolik souprav T3+VV60LF+T3 mít stejně nebudem, aby sme obsadili všechny kurzy d-12 a pak navíc taková délka soupravy..


Naposledy upravil VS dne 12 srp 2005 12:13, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
titlis píše:
Úprava nástupních ostrůvků zdaleka není jedinou podmínkou pro provozování tak dlouhé soupravy. Nezpomeňte na posunutí všech odblokovacích kontaktů na výhybkách, což by na zatíženějších křižovatkách (typicky Mendlák) mohlo znamenat ještě horší průjezdnost. Takový vlak by měl smysl snad jenom při dopravě na ohňostroje, jinak je lepší uspokojovat poptávku častějším intervalem (samozřejmě s limitem propustnosti tratí v centru).


Na vetsine mist Brna (vcetne Mendlova namesti) je blokovani vyhybek reseno pomoci optickeho cidla umisteneho na troleji nad vyhybkou. Vyhybka je odblokovana okamzite po prujezdu vozu (nezavisle na jeho delce). Korektne to funguje i pri odtahu KT jinym vozem KT.
Je jeste par vyhybek, kde jsou klasicke trolejove kontakty, ale ty postupne stejne zmizi. Klasicke kontakty jsou treba na vsech vyhybkach na Ceske. Na trase linky 1 myslim nejsou uz nikde.

Jinak doporucuji linku 1 nebo 12 ve skolni rok v pracovni den odpoledne. Zde by se 40m soupravy opravdu hodili. (pri intervalu 5 minut). A pri pridani spoju soupravami klasicke delky uz muze byt problem s propustnosti nekterych mist.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska kolem půl desáté ráno přes nové sady projela 1541, která za sebou táhla měřák 4123 a odjeli spolu někam směr Líšeň.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 dub 2024 00:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]