Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 369 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
V nedeli se pokusim vyzjistit jak to presne bude...i s vlekama i s .EV...bylo mi receno ze se jeste nevi jestli budou klasiky ci uz jen wany...ale wany by dve mely byt-nejspis...co se tyce K3 je mezi ridici velice oblibena a tak se zkusim pozeptat jestli stoji v medlankach nejaka K2 cekajici na reko nebo se uz na ni v tichosti dela v Prasu...nedelejte si z par zprav nejaky nadeje-v Brne se vse meni ze dne na den :-P Je to jen to co by tu MOHLO byt a ne co bude...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
já sem tím, že to není moc kde provozovatr, myslel, jak uvedl Tr, to, že do kopců má motorák co dělat. Jel sem vlekem směr Lesná a do všech kopců to nemohlo. Kapacitně to neřeším.


adam_r píše:
mauricio píše:
Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)

Motorak+vlek se hodi na vsechny linky, kde dnes jezdi vozy K2. Kapacit ne to nekde mezi K2 a 2xT, takze vsude to znamena zlepseni.
Jedinnou vyjimkou je trat na Kravi horu, kde bude provoz kvuli velkemu sklonu nejspis zakazan. Ale to je informace z doby, kdy se jeste pokouseli to rozchodit jen s polovinou brzd. Po doplneni brzd to mozna bude moct i na Kravi horu.

Zapomínate, že zde není ani tak problém brzd, ale výkonu, resp. adheze, hnacího vozu. Provoz nemotorového vlečňáku na Masarykou čtvrť je nesmysl. Sice by to T3R.EV za sucha vyjela, ale docela rychle by takto dala odepsat...


mauricio píše:
Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.

Vozy do Ameriky dodavala vzdy firma Inekon. Ze si je nechavala vyrabet od Skody Plzen je jina vec. Jednim z duvodu rozchodu Inekonu a Skody bylo nedodrzovani terminu dodavek ze strany Skodovky, za coz musel Inekon zaplatil americkym odberatelmu penale. To, ze dalsi vozy pro Ameriku dodava Inekon neni zadne prekvapeni, ale jde jen o pokracovani rozjednanych kontraktu z minulosti. Akorat si je uz nenechava vyrabet u Skodovky, ale u DPO.

Nevím kde čerpáte (jednostranné) informace, ale je to docela zavádějící. Věškeré dodávky do USA zajišťovala přímo Škoda. V odborné literatuře je toto téma docela dobře zpracováno. Něco k tomu lze najít i na webu Škody.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)

Motorak+vlek se hodi na vsechny linky, kde dnes jezdi vozy K2. Kapacit ne to nekde mezi K2 a 2xT, takze vsude to znamena zlepseni.
Jedinnou vyjimkou je trat na Kravi horu, kde bude provoz kvuli velkemu sklonu nejspis zakazan. Ale to je informace z doby, kdy se jeste pokouseli to rozchodit jen s polovinou brzd. Po doplneni brzd to mozna bude moct i na Kravi horu.

mauricio píše:
Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.

Vozy do Ameriky dodavala vzdy firma Inekon. Ze si je nechavala vyrabet od Skody Plzen je jina vec. Jednim z duvodu rozchodu Inekonu a Skody bylo nedodrzovani terminu dodavek ze strany Skodovky, za coz musel Inekon zaplatil americkym odberatelmu penale. To, ze dalsi vozy pro Ameriku dodava Inekon neni zadne prekvapeni, ale jde jen o pokracovani rozjednanych kontraktu z minulosti. Akorat si je uz nenechava vyrabet u Skodovky, ale u DPO.

mauricio píše:
1804 - má to ještě smysl opravovat? Kdesi sem četl (a slyšel), že Praha si řekla o nesmyslnou reko (v podstatě zbyde jen kastla a zbytek je novej) za nehoráznou sumu, kterou Brno jaxi není schopno (ochotno?) dat a Pars to není schopne udělat. Z tohoto důvodu to vázne. Co je na tom pravdy?

V pripade, ze takovato reko bude schvalena k provozu, tak se vyplati ji u vozu 1802 a 1804 udelat. Cena se pohybuje okolo 15 milionu, coz je proti 35 milionum za anitru porad jeste hodne dobre.


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Proč tak dlouho nejezdila 1555? Dneska jsem ji viděl.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ty vleky jsou nejspíš nesmysl. Těžko by kupovali další vleky než dva, protože pořád nenašli pro první vlek pořádný uplatnění.
Ostatní věci se mě taky zdají trošku ujetý, nevím, jestli kámoš z medlánek mluvil pravdu, protože řidiči k těmto informacím přístup nemají.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Izzy, těma vlekama si si jistý? To bude dobrej úlet. Není to ani moc kde provozovat... ale pokud je to pravda, bude alespoň více europulsních motoráků :)

Vektry ne, ty ne... to už radši Anitry. Btw, jak je to s Amerikou a tram od Škody vs. Inekonu? Kdesi sem četl, že je tam má dodávat Inekon či co.

1804 - má to ještě smysl opravovat? Kdesi sem četl (a slyšel), že Praha si řekla o nesmyslnou reko (v podstatě zbyde jen kastla a zbytek je novej) za nehoráznou sumu, kterou Brno jaxi není schopno (ochotno?) dat a Pars to není schopne udělat. Z tohoto důvodu to vázne. Co je na tom pravdy?

PvvS - novostavby KT8? co o tom víš víc?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No co se tyce K3, tak tusim este ani neodjela K2 , ale je moznost o rekonstrukci v dilnach, svyho casu se mluvilo o rekonstrukcich K2R na K3.

Na nakup vekter nebyly vyhrazeny podminky a pokud my info jsou spravny, tak skodovka nechtela dodat ani dalsi Anitry. Maji plny kapacity ohledne tram pro prahu a polaky. Navic obousmerna varianta neni homologovana. Dp by musel zaplatit homologaci.
Spis se uvazuje o moznosti novostaveb KT8.

S rekonstrukci RT6 se zacne nejdriv po uspesne homologaci prazske reko. A na ty ani poradne nezacali delat. Navic prednot maji 1802 a zbytky 1804. Tyto vozy neprosly predchozi reko a v pripade vymeny brzd a vyzbroji jdou prvni na radu.

Wany tusim 2 ,uvazuje se ktery cisla.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze mam tu nekolik novinek od kamose-ridice z Medlanek:
-zdechla 1733, na 1734 se pry delalo takze mozna vyjede
-vlek 1302 zatim stoji(v ne. se zeptam jestli uz vyjel)
-tento rok budou jeste vleky dva a pristi rok 5 kousku
-vzhledem k vlekum budou upraveny stavajici T3R.EV a k nim pribude zrejme 5 dalsich-pokud to uz nebudou wany
-1531 se mozna docka i predni zasuvky
-jeste snad letos se planuje rekonstrukce RT6N a to u 1801 a 1803
-a letos pribude jeste jedna K3 adminstrativne uz oznacena 1753(jestli je v Brne nevim v ne. se zeptam)
-Brno planuje na nakup Vekter vcetne prototypu s tim rozdilem ze by to mely byt obousmerne vozy-urceni je jasne: d-8
Toz to je asi vse...v nedeli napisu co sem se dozvedel noveho...upozornuju ze to jsou informace od ridice a ne od nekoho kdo je kompetentni rozhodovat o tom co v Brne jezdit bude a co ne...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Včera měla 1730 na d-8 hodně velký problémy. Měla zpoždění jeden kurz, takže jely dvě KT8 za sebou (už z Jírové) a řidička, co byla zrovna střídána, celou cestu nadávala, jak to blbne a že se vůbec nemůže nikam dovolat, protože je to rozbitý.. BTW nevíte někdo, jak je na tom ta 1732, jestli už má ten pantograf?


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Radek Havlík píše:
Neví někdo s vás na jakých linkách jsou Anitry

Jako dneska, nebo kdy? No, Anitry bývají na linkách, kde jezdí K2 a sou tam garanty NP -> d-2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, někdy d-10 a o víkendech aji d-3, 12 a 13..


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Neví někdo s vás na jakých linkách jsou Anitry

_________________________________
RH.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jak to teda bude opravdu od září s tou d-9, budou tam jen K2 nebo jen 2xT či jako teď? jsou tam ty 2 medlánecký kurzy místo Pisáreckých 2xT nebo navíc? Popozítří už to začne jezdit určitš už se ví co se tam bude posílat.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Tak to je pro me novinka. Budu to muset nafotit
Diky za info

Jo, vypadá to zajímavě. Od zastávky do smyčky před vozovnou je slušný klesání a navíc esíčko, někdy se budu muset jít mrknout na zátahy. Těím se taky, až otevřou novou přeložku v Pisárkách, je ta, taky jedno slušně ostrý esíčko, až tam budou projíždět kačeny, to bude sranda :-D


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Tak to je pro me novinka. Budu to muset nafotit
Diky za info


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Nevím, do jaké míry je aktuální nové napojení kolejí do pisárecké vozovny - původní výhybka je vypnutá a zaklínovaná a už se jezdí "přes vrch" a od zastávky Pisárky doleva. Ta druhá výhybka je zapnutá.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
No je to jednojazykova vyhybka...v Brne se moc nepouziva...rozhodne ne jako rozjezdova-takovi volove sou jen v Plzni a par Aster na to doplatilo...jedna jako rozjezdova ale nepouzivana je na stare osade pri vjezdu do smycky u prvniho zdvojeni koleji...

Takových výhybek je víc. Jedna je v Bystrci ne Ečerově na konečné, je to až ta za výstupištěm a pak jedna v Komárově ve smyčce.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No je to jednojazykova vyhybka...v Brne se moc nepouziva...rozhodne ne jako rozjezdova-takovi volove sou jen v Plzni a par Aster na to doplatilo...jedna jako rozjezdova ale nepouzivana je na stare osade pri vjezdu do smycky u prvniho zdvojeni koleji...


Můžu se zeptat, co to je za "zvláštní" vyhýbku při výjezdu ze smyčky u Zvnonařky, že má jen jeden "jazyk"?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
a co takhle rovnou traktor se sekaci hlavou...? koleje tam skoro nejsou a traktorem to projedem a nachystame pro koleje nove ne? :-D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
vsak proc ne ale patricne vybaven nebo des nedobrovolne :-P

:lol: No moje oblíbený sandálky radši vynechám, chtělo by to mačetu nebo křovinořez, ne? :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
vsak proc ne ale patricne vybaven nebo des nedobrovolne :-P


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
jasny svezem se vlekem a vydat se tam muzem ale patricne vybaveni :-P rad bych si to zase prosel...

Já cu takýýýý :-D


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
jasny svezem se vlekem a vydat se tam muzem ale patricne vybaveni :-P rad bych si to zase prosel...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha píše:
já tam šel v kraťasích a v botech bez ponožek a mauricio tam nedobrovolně musel jít v sandálech a prošli jsme to celý.

ale ty si tam šel taky nedobrovolně :) a taky sem neměl ponožky...

Izzy - hele tak se tam někdy vydáme, ne? Já bych tam šel eště jednou...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]