Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 383 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
VS píše:
Nechápu co tomu ještě brání?

shválení? něco jakokolaudace? takový formality zaberou hafo času...
Rozkopali to nad Dělňákem.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
VS píše:
Nechápu co tomu ještě brání?

shválení? něco jakokolaudace? takový formality zaberou hafo času...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Verusha píše:
To přesný datum je stejně k ničemu, poněvadž ze zkušeností z celé ČR vyplývá, že 95 procent staveb se nestihne postavit v termínu a za původně odhadované náklady. Já bych otevření tratě viděl na příští srpen nebo pátek nebo až naprší a uschne. Nechápu, co se tam na té stavbě tak vleče. Je to úsek snad ani ne kilometr, to by zvládl Béďa Trávníček za dva měsíce.


Mě ta Táborská přídu skoro hotová i troleje už jsou natažený, akorát se dodělávají chodníky, u Dělnickýho domu jsou i nový semafory a u křižovatky se Ševčíkovou-Gajdošovou předzvěst pro tramvaje, taky je u zastávek Ševčíkova a Buzkova štředovej ostrůvek. Klidně by to mohlo být od 1.7.2005 v provozu, ovšm oficíalní termín je 16.7. Nechápu co tomu ještě brání?


To přesný datum je stejně k ničemu, poněvadž ze zkušeností z celé ČR vyplývá, že 95 procent staveb se nestihne postavit v termínu a za původně odhadované náklady. Já bych otevření tratě viděl na příští srpen nebo pátek nebo až naprší a uschne. Nechápu, co se tam na té stavbě tak vleče. Je to úsek snad ani ne kilometr, to by zvládl Béďa Trávníček za dva měsíce.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
nevíte někdo přesnější datum, kdy bude opět otevřena trať do Juliánova?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Anonymní píše:
manil píše:
Honza píše:
Doporučuji se podívat na jízdní řády na zastávce Mozolky směr Bystrc - silný zážitek.

Co tam je?

Stačí si stoupnout za dešte k jízdním řádům a hned pochopíš, od čeho to je.

Ale fůj #-o


manil píše:
Honza píše:
Doporučuji se podívat na jízdní řády na zastávce Mozolky směr Bystrc - silný zážitek.

Co tam je?

Stačí si stoupnout za dešte k jízdním řádům a hned pochopíš, od čeho to je.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1619 má gumové schody!


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Citace z k-repu-uživatel "řidič":
Výluky v tramvajové dopravě v termínu od 16. 7. do 7. 8.: KONEČNÁ VERZE
Linka 2 bude od zastávky Václavská odkloněna na Mendlovo náměstí a do Pisárek
Linka x2 (vozy KT8) pojede v úseku Celní (úvrať) a Modřice
Linka 3 bude od zastávky Česká odkloněna ulicí Pekařskou na Mendlovo náměstí
Linka x3 (tram) pojede v úseku Stará osada-Jugoslávská-Moravské náměstí-Malinovského náměstí
Linka 4 bude jezdit obousměrně přes Hlavní nádraží a Husovu ulici
Linka 5 bude od zastávky Moravské náměstí odkloněna přes Malinovského náměstí, Hlavní nádraží a Václavskou na Mendlovo náměstí
Linka 6 bude mimo provoz
Linka 7 bude od zastávky Moravské náměstí odkloněna přes Malinovského náměstí, Hlavní nádraží a Renneskou do Starého Lískovce (náhrada za linku 5 a 6)
Linka 9 bude od zastávky Jugoslávská odkloněna do Štefánikovy čtvrti
Linka 11 bude od zastávky Česká odkloněna ulicí Pekařskou na Mendlovo náměstí
Linka x6 (bus) pojede v úseku Mendlovo náměstí-Poříčí-Celní-Ústřední hřbitov
Linka x9 (bus) pojede v úseku Jugoslávská-Zemědělská-Halasovo náměstí-Lesná, Haškova
Linka 501 bude prodloužena až k zastávce Celní (přestup na x6, nebo na 7 a 8)

Jednotlivé linky budou během výluky jezdit s těmito typy vozů:
Linka 1 (2xT3, KT8)
Linka 2 (K2)
Linka 3 (2xT6 nebo 2xT3R)
Linka 4 (T3 nebo K2)
Linka 5 (K2+2xT6 nebo 2xT3R)
Linka 7 (K2)
Linka 8 (KT8)
Linka 9 (K2)
Linka 10 (T3 nebo K2)
Linka 11 (K2)
Linka 12 (2xT3)
Linka 13 (2xT3)


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Jako by to někdo pos... nebo zamazal hlínou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honza píše:
Doporučuji se podívat na jízdní řády na zastávce Mozolky směr Bystrc - silný zážitek.

Co tam je?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Doporučuji se podívat na jízdní řády na zastávce Mozolky směr Bystrc - silný zážitek.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Cim castejc jezdim pres zastavku krasnyho , tim casteji se utvrzuju v dojmu ze kdo vymyslel presun na stredovy usporadani, tak tam asi nejel. Nejenom odirani plent u KT8 ze zacatku , ale i ted tam KT8D5N maj kolikrat problem zavrit dvere . Obcas i do dojezdu dalsiho kurzu. V tomhle pripade by se zastavka mela presunout spatky az na relativne rovny usek na konci zastavky, kde byvala puvodne. Smer do mesta je sice taky v naklonu, ale ten az tak nevadi .


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
No, bude to chvíli trvat, než to pochopím :shock:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
ne v podstate je v troleji minus a a v koleji nula. Da se rict ze se jezdi na zapornou polaritu . Kdysi se polarity resily kvuli tzv. bludnym proudum a jejich elektrokorozivnim ucinkum.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
V přehledu reko je napsáno:
"zaměnění polarity napájení vozů (v Brně je minus v troleji)"
Není to kravina minus v troleji a plus v koleji ?????


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Z hlavy bych kecal, ale myslim ze jo. Jinak nejaky kozenkovy sou i v posledni provozni tridverovy T2 4115 . Taky peknej kousek Este stary okna

DP by mohl mit nadherny muzejni vozy . Staci tyhle 2 a nejaka vlnita K2 Momentalne je jeste dilu dost a nebylo by ani tak drahy je zrenovovat.Vsechny jsou ukazkou standartnich vozu , jaky jezdily v brne. A vlnita K2 je typictejsi jak rovna 1132, ktera je navic tusim K2YU


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS píše:
mauricio píše:
PvvS píše:
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty

jasně, má 1095, o vím. Jenže je tu i možnost, že y se to nekoupilo, ale jenom vypůjčilo na dobu neurčitou. Já spíš vidím problém v tom, že se toho nebude chtít zbavit DP


To bych radsi jednal o nejaky T2 nebo 4123 . Krasnej tyristor , stary dvere , uzky okna, proste ukazkovej vuz ze stary serie.


4123 má v interiéru i starý koženkový sedačky ne?


To by sice bylo hezké, zachovat každý typ šaliny, ale kde na to vzít a) místo b) čas c) peníze d) chuť e) peníze f) peníze a g) ještě další peníze

Osobně si myslím, že od každého základního typu stačí jeden vůz. Přece není možno zachovávat každou trosku, co se kde srazila na trati s druhou troskou. Já vím že je to mrzuté, že některé vozy se vyřazují neprávem a třeba po nehodě, ale tak to prostě bylo, je a bude. Všechno je to stejně hromada železa a ať chcete nebo ne, nemůže se okolo toho chodit a muckat se s tím jak s ženskou. prostě to už odsloužilo, je to starej krám, třikrát se to už opravilo prakticky ze šrotu a počtvrtý už to nemá cenu.
Jediné z poslední doby, co stálo za zachování, ale bylo sešrotováno, je kropící T2ojka. Bohužel muzeum musí každý vůz pečlivě zvažovat, a prioritou TMB je zachovat ZÁKLADNÍ typy, nikoliv podomácku podílensku poukrajinsku upravené vozy, byť krásné.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
mauricio píše:
PvvS píše:
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty

jasně, má 1095, o vím. Jenže je tu i možnost, že y se to nekoupilo, ale jenom vypůjčilo na dobu neurčitou. Já spíš vidím problém v tom, že se toho nebude chtít zbavit DP


To bych radsi jednal o nejaky T2 nebo 4123 . Krasnej tyristor , stary dvere , uzky okna, proste ukazkovej vuz ze stary serie.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
ds: dřív se taky nerozlišovaly A a B vozy...Brno je teď tím dělením na sóla, vozy A-B-AB myslím svým způsobem vyjímečné ne?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fixi : to se dost měnilo : např. 1500+1495, 1529+52, 1538+74... ale vážně, kombinací bylo mnoho :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Nevíte někdo, s čím jezdila Áčka 1500, 1529 a 1538???


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty

jasně, má 1095, o vím. Jenže je tu i možnost, že y se to nekoupilo, ale jenom vypůjčilo na dobu neurčitou. Já spíš vidím problém v tom, že se toho nebude chtít zbavit DP


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 11:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]